Komt door al die Polen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
Heeft Nederland tegenwoordig 21 miljoen inwoners?
Taxi 1, 2 & 3 waren ook nog wel te doen. Dat was het wel ongeveer.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:41 schreef wdn het volgende:
Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain was leuker
polen meegerekendquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:41 schreef Karina het volgende:
Heeft Nederland tegenwoordig 21 miljoen inwoners?
Mensen die een ongeluk hebben gehad hebben in sommige gevallen in een deuk gelegen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Hoe ligt iemand in een deuk om deze film? Wat heb je dan voor leven?
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die een ongeluk hebben gehad hebben in sommige gevallen in een deuk gelegen.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mensen die een ongeluk hebben gehad hebben in sommige gevallen in een deuk gelegen.
Dit is geacteerd (in de film).quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Een kutlevenquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:43 schreef Cynix ® het volgende:
Nogmaals een bevestiging dat ik 1 van de weinige ben met smaak in dit topic.quote:
Nee, dat is TBS.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:46 schreef YazooW het volgende:
PGB, komen Fokkers daar ook voor in aanmerking?
Eens.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Taxi 1, 2 & 3 waren ook nog wel te doen. Dat was het wel ongeveer.
Wansmaak is ook een type smaak..quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:45 schreef hexje het volgende:
[..]
Nogmaals een bevestiging dat ik 1 van de weinige ben met smaak in dit topic.
Irreversible is een goede film.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens.
Andere franse films zijn nu niet echt je van het.
Heel goed.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:47 schreef koemleit het volgende:
Ik zag zwagerman zitten, nu al zin in een mooie tien minuten ergeren
......................................quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:47 schreef TLC het volgende:
Ik vind DWDD steeds meer een groot reclameblok aan het worden zovind er eigenlijk niks meer aan.
Die vind wielrennen ook leuk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Wat moet Freek erbij? IK lette even niet op.
Voor de verzuring in de benen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:48 schreef Karina het volgende:
Wat moet Freek erbij? IK lette even niet op.
Eens, vind het ook steeds minder worden eigenlijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:47 schreef TLC het volgende:
Ik vind DWDD steeds meer een groot reclameblok aan het worden zovind er eigenlijk niks meer aan.
Over de schoonheid van stilte of zo?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:47 schreef koemleit het volgende:
Ik zag zwagerman zitten, nu al zin in een mooie tien minuten ergeren
Moet ik nog gaan kijken. Staat al wel op mijn harde schijf.quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:49 schreef hexje het volgende:
[..]
Moet ik nog gaan kijken. Staat al wel op mijn harde schijf.
Intouchables. Of zo.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoe heette die film nou uit het vorige item? Lijkt me een leuke film.
Ontoesjabele.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Hoe heette die film nou uit het vorige item? Lijkt me een leuke film.
lekker intelectueel doen...quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:51 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Dit soort dingen ontgaan mij dus totaal.
Straks mis je een scherpe opmerking van Ali.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:53 schreef Elusive het volgende:
woa ik heb net pure kunst gecreëerd door op de mute knop te drukken
Ja, maar mist houdt het geluid gedeeltelijk tegen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Als je minder ziet, dan hoor je toch juist BETER?
Vaak wel.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
Zijn bril hangt wel heel interessant op zijn neus.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ach het is leuker dan de Graafschap - Twente
Maak eens een lijstje wie daar onder vallen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:53 schreef hexje het volgende:
Jakkes! Wat zijn er veel Henks en Ingrids in dit topic.
Kek -1.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:54 schreef Karina het volgende:
Zijn bril hangt wel heel interessant op zijn neus.
Kijk, ik ben te dom voor dit betoogquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:54 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja, maar mist houdt het geluid gedeeltelijk tegen.
Goed punt.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:53 schreef Karina het volgende:
Je had het wit moeten maken, wit op witquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:56 schreef Specularium het volgende:
Daarom leverde ik bij tekenen altijd een leeg a3-tje in.
Werd nooit begrepen.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:56 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind vooral deze prachtig, al die lagen wit vloeien mooi in elkaar over
Vond 'm in het echt toch indrukwekkender.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:56 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
Die ga ik even printen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:56 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
TISM!quote:
Grappigquote:
pm of dm svpquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:03 schreef wdn het volgende:
[..]
TISM!
Ben je al klaar voor Augustus?
Ik heb 3 weken vrij en ga 5 dagen naar London. Live wedstrijden kijken
Klagen is niet perse zeurenquote:
En slechte muziek.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
Die bandjes hebben wel altijd kekke namen. En kekke kapsels.
Kijk jij graag naar staartjes?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja, aan het staartje te zien... zou je nog kunnen twijfelen.
Google zegt dat ze daar dan gaan foetballe?..quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:03 schreef wdn het volgende:
[..]
TISM!
Ben je al klaar voor Augustus?
Ik heb 3 weken vrij en ga 5 dagen naar London. Live wedstrijden kijken
12 in een dozijn!?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:05 schreef Elusive het volgende:
weer zo'n typisch alternatief 12 in een dozijn bandje
The Cure, dat is het ja.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:05 schreef Elusive het volgende:
weer zo'n typisch alternatief 12 in een dozijn bandje die iets teveel naar the cure hebben geluisterd
Dan is het tijd voor een afspraak bij de oorartsquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Ik vind het een beetje lijken op de tune van Friends.
Yup, dat was het... 't kwam me al bekend voor.quote:
Ik niet meer inmiddels.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet elke keer een beetje lachen als ik dat plaatje zie
En dat was de titel ja.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:07 schreef Elusive het volgende:
klonk meer als booooys don't cry, qua melodie
Dat had de TT moeten zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:09 schreef Elusive het volgende:
van een fles wijn, wordt je geen chagrijn
die wordt dus gelijk gelyncht daaroquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:09 schreef wdn het volgende:
Een hele gevangenis die straks TJAKKAAAAAA roept en naar de uitgang rent. WANT JE KUNT HET. ONTSNAPPEN. TJAKKAAAAA
LOL
We missen MM met zijn cavia.quote:
Hippe als in door een kleurenblinde kleuter uitgekozen ?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Matthijs heeft trouwens weer een hippe das.
Nare man inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Ben Cramerik kan die vent niet uitstaan.
Ik ook niet..quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Ben Cramerik kan die vent niet uitstaan.
Ik heb niks met de muziek van Ali B en zijn vrienden. Maar dit vind ik toch wel een goed initiatief en erg goed uitgevoerd.quote:
Die heeft jaren (en nu nog denk ik) aan de drugs gezetenquote:
Grootste cannabisverslaafde van het zuiden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:13 schreef wdn het volgende:
[..]
Die heeft jaren (en nu nog denk ik) aan de drugs gezeten
Daar zeg je wat!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Bonnie klinkt beter dan dat ze eruit ziet.
Ze ziet er beter uit dan de laatste keer dat ze in het nieuws was.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Bonnie klinkt beter dan dat ze eruit ziet.
Dat is ook niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Hij klinkt ook beter dan dat hij eruit ziet
Was het leuk?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:15 schreef Meneerik2 het volgende:
Je zal maar naar de Paradiso zijn geweest
Hij lijkt er totaal niet opquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:15 schreef hexje het volgende:
Jongen van de kfc reclame in het publiek. Achter armand.
Over pruiken gesproken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:17 schreef Elusive het volgende:
holy fuck, dat kapsel van die jongen achter armand
Ik misschien ook.quote:
Ik waarschijnlijk ook.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:19 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen op zaterdagavond
Ik nietquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:19 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Ik heb wel wat beters te doen op zaterdagavond
Ik was er bij...quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:21 schreef Tism het volgende:
Ach ja, voor de mensen die het allemaal gemist hebben, je had er bij moeten zijn..
Vertelquote:
..quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ik was er bij...
Het sentiment dat bij mij overheerst...[ afbeelding ]
Gevonden!quote:
Oh dat ja, ik heb weleens een klein stukje gezien op TLC.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:28 schreef wdn het volgende:
[..]
Gevonden!
Vanaf 1:40
edit ha de preview pix zegt al genoeg
Alleen maar gejatte grappen zeker?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:21 schreef Specularium het volgende:
Dutchie Brownie lijkt wel op een Marokkaanse Paul de Leeuw.
Uit vrije wil?quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:22 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ik was er bij...
Het sentiment dat bij mij overheerst...[ afbeelding ]
Sentimenten zijn altijd uit vrije wil.quote:
Waarschijnlijk deze 2 kneiters:quote:Het befaamde radioprogramma Langs de Lijn viert zondag haar 10.000e uitzending. Jack van Gelder, Koos Postema en Tom Blom vertellen over de rijke historie van dit ‘instituut’.
- Muziek is er van Clarence Milton Bekker. De Nederlandse zanger en rapper CB Milton had twee hits in de jaren '90. Nu is hij terug met een nieuw album.
quote:- Jarno Smeets vloog als eerste mens 100 meter met klapvleugels en werd wereldberoemd dankzij internet. Aan tafel: Jarno Smeets en Alexander Klöpping.
- 10.000e aflevering van NOS sportprogramma 'Langs de Lijn': Jack van Gelder, Koos Postema en Tom Blom.
- Acda & de Munnik: over hun achtste CD 't Heerst' en de gelijknamige theatervoorstelling.
- Tafelheer is Giel Beelen en muziek is er van Clarence Milton Bekker.
Want? Er zijn zo'n 100 andere personen die van tv moeten vóór hem (o.a. Leo Blokland, Yvon Jaspers, Joost Zwagermans, Felix Rottenberg)quote:
Olifantendoders, sowieso het beste programma ooit gemaakt door Omroep Brabant.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:38 schreef Nober het volgende:
Beau over de dood, dat deed Olifantendoders een jaar of 5 geleden sowieso beter. http://www.omroepbrabant.(...)+De+dood+deel+2.aspx
Was meer een reactie op de persoon boven mij die vind dat Giel van de tv/radio moet. Ik vind dat het bij DWDD alleen nog maar talking faces zijn. Ze praten over het nieuws van anderen. Studio voetbal, maar dan voor allerhande nieuws.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:50 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Want? Er zijn zo'n 100 andere personen die van tv moeten vóór hem (o.a. Leo Blokland, Yvon Jaspers, Joost Zwagermans, Felix Rottenberg)
Ondanks dat ie wat irritant kan zijn, verteld die Klopping prima en heeft ie altijd wel leuke onderwerpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |