quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:51 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
We moeten verkiezingen Hero-verwegen.
Frenk denkt dat hij alles weet op elk gebiedquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat heeft Jan tegen Frenk? Ik heb niet het hele item gevolgd.
En dat privilege is voorbehouden aan Jan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Frenk denkt dat hij alles weet op elk gebied
De verademing zal weldra overgaan in een diepe zucht.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:54 schreef InTrePidIvity het volgende:
Samsom is wel een verademing na Cohen.
Ik moet er verder niet zoveel van hebben, maar dat gehakkel van Cohen werd toch wel erg sneu. Al kan ik Samsom wel waarderen om z'n actie als straatcoach.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
De verademing zal weldra overgaan in een diepe zucht.
Dat heb je goed gezien met je ene oog, Fred!quote:
Dat heeft Jan precies hetzelfdequote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:54 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Frenk denkt dat hij alles weet op elk gebied
Zou 't vandaag weer zo gaan ?quote:
Dat is het!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:57 schreef FredVleespet het volgende:
Bij Frenk van der Linden moet ik altijd op 1 of andere manier hier aan denken
[ afbeelding ]
Als Gijpquote:
Ik zie bij Frenk altijd Fagin (Oliver Twist) voor de geestquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:57 schreef FredVleespet het volgende:
Bij Frenk van der Linden moet ik altijd op 1 of andere manier hier aan denken
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Als Gijphet had gezegd lagen jullie dubbel.
Inderdaad. VI hooligans zijn net zulke opportunisten als Johan zelve.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef hexje het volgende:
[..]
Als Gijphet had gezegd lagen jullie dubbel.
jan vayne is ook oudquote:
Zie een stukje boven jequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:04 schreef tong80 het volgende:
Saar heb je de travo
En Karina....kom er maar in.
Hij mag de schoenen niet kussen van Armand.quote:
quote:
'Mooie lamp overigens.'Zou Wim T, Schippers zeggenquote:
Armand speelde op de middelbare school waar mn vader werkt. Ze moesten hem van het podium afschoppen, hij hield niet op met spelen voor die pubersquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij mag de schoenen niet kussen van Armand.
Armand is een held.
Die had ook altijd kekke hemden aanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Mooie lamp overigens.'Zou Wim T, Schippers zeggen
nadat hij het as van z'n vader had opgesnovenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:08 schreef Specularium het volgende:
Stoned uit een palmboom vallen?
Hehe.
boeien, blijft een feestjequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:09 schreef Felagund het volgende:
Stones zijn al 35 jaar niet meer op niveau.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:09 schreef -Willempie- het volgende:
Big Frenkie, die heeft niet lang nagedacht over zijn naam
Ik dacht dat hij de Repo-man was?quote:
big overhemd ookquote:
Wat heeft Frank er mee te maken?quote:
Maar van hem krijg je wel het meeste geld.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Big Frankie zou maar je oom zijn op een verjaardag. Lult ie heel de avond over dit soort dingen
En zuipt-ie ook nog al je bier op.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Big Frankie zou maar je oom zijn op een verjaardag. Lult ie heel de avond over dit soort dingen
Dat is gelul zeg ik jequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Leuk toch. Lul ik met hem meequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Ik wil Slash wel een horen op z'n 70equote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:14 schreef DrDentz het volgende:
Jan zag Muddy Waters 7 jaar na diens dood nog op krukken zitten
Operation Repo.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:14 schreef waaromniet1988 het volgende:
Big frenkie heeft Zoveel bronnen, hij kan zo bij RTL boulevard aan de slag
Matthijs heeft er ook geen zin in.quote:
Nee, dat is 'authentiek'.quote:
Nou, meestal elke dag wel..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef RickoKun het volgende:
is dat elke dinsdag met die gare b muzikanten?
Terecht.quote:
quote:
Lijkt..? heeft...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:54 schreef Ascendancy het volgende:
Samson lijkt altijd een net te groot hoofd te hebben.
Vandaag dus reclame voor:quote:Te gast in de uitzending van woensdag 21 maart is o.a.: Ali B. Tafelheer is Beau van Erven Dorens, muziek is er van A Polaroid View en Nico Dijkshoorn dicht. Meer informatie over de gasten wordt hier later gepubliceerd.
Al moet ik zeggen dat ik het programma van Ali B. erg leuk vond.quote:Concert Zonder Naam: Ali B. - 21-3-2012
In een bomvol Paradiso vond op 13 maart het 'Concert Zonder Naam' plaats. Het was een concert dat voortvloeide uit het tv-programma 'Ali B. Op Volle Toeren'. In dit programma moesten rappers en zogenaamde 'gouwe ouwe' artiesten remakes maken van elkaars nummers. Net als bij de serie draaide het ook bij het concert om het samenbrengen van twee werelden. Ali B. is te gast om te vertellen over zijn hoogte -en dieptepunten tijdens de voor hem zo belangrijke dag waar artiesten als Ronnie Tober, Lenny Kuhr, Brace, Kleine Viezerik en Yes-R
Vanaf zaterdag 24 maart is de registratie van het concert te zien op Ned.3.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
Beau leert het ook nooit. Niemand wil je kop zien (voorlopig)
Het is niet dat ik hem haat, maar hij moet begrijpen dat veel mensen hem zat zijn.quote:
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
Beau is een held!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:28 schreef waaromniet1988 het volgende:
Volgens mij moeten ze dit even updaten.quote:Beau van Erven Dorens is regelmatig tafelheer in DWDD. De alleskunner - want schrijver, acteur, tv-presentator en voormalig radiopresentator - stapte in 2009 van RTL over naar SBS, waar hij 'Hole in the Wall' ging presenteren. Bij RTL presenteerde hij onder anderen: 'Het zesde zintuig', 'Dancing with the Stars', 'Deal or no Deal' en 'RTL Boulevard'. In het najaar van 2011 zal hij bij SBS6 ‘Het Beste Idee van Nederland’ presenteren.
Geen nieuwe lever.quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:15 schreef Cynix ® het volgende:
Bonnie, die weer helemaal clean is. Mét een nieuwe lever. Nou ja, ze zuipt nog wel als een tempelier, maar alleen wijn. Dus dat is anders.
quote:AMSTERDAM - Bonnie St. Claire, die jarenlang kampte met een alcoholverslaving, vindt het vervelend dat er zo op haar wordt gelet. "Als ik ergens op visite ben en ze weigeren mij weer eens een wijntje in te schenken, dan stap ik direct op."
De 62-jarige zangeres vertelt in het AD dat ze niet helemaal gestopt is met drinken. "Ik permitteer mezelf af en toe een wijntje in mijn vrije tijd. Maar als ik werk, drink ik geen druppel."
Bonnie laat weten dat het goed met haar gaat. "De tijd dat ik dagelijks zo ongeveer een halve apotheek antibiotica gebruikte is voorgoed voorbij. Het enige wat ik nog slik is één licht plaspilletje. En ik bruis weer van de energie."
In 2008 belandde Bonnie met een ernstige leverbeschadiging in het ziekenhuis. De zangeres krabbelde op, maar greep vorig jaar weer naar de fles vanwege een huwelijkscrisis. De kans is groot dat ze ooit een levertransplantatie moet ondergaan.
http://www.telegraaf.nl/p(...)t_met_drinken__.html
quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:42 schreef Tem het volgende:
Uiteraard is daar een kwaliteits-topic over uit de hand van de meester.
quote:- De Franse film Intouchables baart opzien. We praten over de film met Marc de Hond en Annemarie Haverkamp.
- Joost Zwagerman geeft een kunstcollege over hoe je de stilte in een schilderij vastlegt.
- Ali B. vertelt over zijn hoogte -en dieptepunten tijdens het 'Concert Zonder Naam'. Bonnie St. Claire en Armand traden ook op en zijn ook te gast.
Muziek is er van A Polaroid View, tafelheer is Beau van Erven Dorens en Nico Dijkshoorn dicht.
Over zijn hoogte- en dieptepunten. Oftewel een onvervalste ego-show.quote:
Dat programma van hem vond ik leuk, maar het uitmelken met het concert vind ik weer wat overdreven.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Over zijn hoogte- en dieptepunten. Oftewel een onvervalste ego-show.
Zijn programma kon ik ook wel hebben. Leuk om die uitgerangeerde artiesten weer even te zien inrangeren.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:26 schreef Karina het volgende:
Dat programma van hem vond ik leuk, maar het uitmelken met het concert vind ik weer wat overdreven.
Geweldigquote:
Tsja, het ligt inderdaad nooit aan hem. Daar is-ie ook te bescheiden voor.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:32 schreef Elusive het volgende:
prima gast die Beau, alleen jammer van al z'n programma's
Welk beroep? Aflegger?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:33 schreef Karina het volgende:
Vreselijk beroep lijkt me dat. Maar mooi als je dat kunt. IK moet er echt niet aan denken
Waar stond het record op?quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:34 schreef tong80 het volgende:
Vorige week een Koreaan gestikt bij een poging het wereldrecord levend begraven te verbeteren.
Serieus.
Mwah, als je het lijk niet hoeft aan te raken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja. Of eigenlijk sowieso in een crematorium of bij een begrafenisondernemer werken.
Op z'n kist.quote:
Alleen om de gouden tanden er uit te wrikken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mwah, als je het lijk niet hoeft aan te raken.
Ah gadverdamme man.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Alleen om de gouden tanden er uit te wrikken.
En de sieraden jatten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Alleen om de gouden tanden er uit te wrikken.
Klopt, hoort bij Gijpquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]Ik dacht hetzelfde, ik zal wel een cultuurbarbaar zijn of zo.
Oeps, ik vind Gijp wel leukquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Klopt, hoort bij Gijpaanhangers. Die snappen dit niet.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:37 schreef hexje het volgende:
[..]
Klopt, hoort bij Gijpaanhangers. Die snappen dit niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |