Op het gebied van "de allerzwaksten" wel ja. Christelijk geneuzel. Ging erom dat men massaal loopt te roeptoeteren om nieuwe verkiezingen. Ofzo.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:40 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
De SGP is volgens jou een linkse partij?![]()
Gelul, Erik. Ja, de SGP bekommert zich om de allerzwaksten, maar zij tracht die mensen te 'redden' met rechtse middelen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Op het gebied van "de allerzwaksten" wel ja. Christelijk geneuzel. Ging erom dat men massaal loopt te roeptoeteren om nieuwe verkiezingen. Ofzo.
Overigens snap ik de roep om groei wel (uiteraard), maar zie nog geen concrete voorbeelden van hoe dat nou moet.
Boeiend. Voltallige oppositie loopt te mekkeren, SGP niet. Daar ging het om.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelul, Erik. Ja, de SGP bekommert zich om de allerzwaksten, maar zij tracht die mensen te 'redden' met rechtse middelen.
Ja, natuurlijk loopt de SGP niet te zaniken. Die hebben godverdomme nog nooit zoveel macht gehad als nu.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Boeiend. Voltallige oppositie loopt te mekkeren, SGP niet. Daar ging het om.
Verder zijn het bazen want de tent blijft zo overeind.
Je bent gewoon jaloers. Lekker voor je.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk loopt de SGP niet te zaniken. Die hebben godverdomme nog nooit zoveel macht gehad als nu.
Ach, het zal mij verder ook een zorg zijn. Ik hoop dat die Henk en Ingrid helemaal naar de tering worden bezuinigd. Dat Henk straks zelfs geen centen meer heeft om zwerverbier te kopen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers. Lekker voor je.
Mensen van de SGP: stug blijven steunen hoor.
Ik hoop het ookquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach, het zal mij verder ook een zorg zijn. Ik hoop dat die Henk en Ingrid helemaal naar de tering worden bezuinigd. Dat Henk straks zelfs geen centen meer heeft om zwerverbier te kopen.
Goed, ik ben geen expert, maar naar wat ik heb begrepen mogen er wel wat ingrepen plaatsvinden mbt bijvoorbeeld de AOW, HRA en WW.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik hoop het ook.
Maar wat doet dit kabinet dan precies fout?
Ah. Dus je hekelt politiek.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, ik ben geen expert, maar naar wat ik heb begrepen mogen er wel wat ingrepen plaatsvinden mbt bijvoorbeeld de AOW, HRA en WW.
En verder hekel ik dit kabinet vooral vanwege de sneue wetjes. Boerkaverbod, dubbele nationaliteit, enz.
Nee, dat is een lekker plan. Al die 50+ figuren vliegen de laan uit, hangen in een kortere en lagere WW, om daarna naar de bijstand afgevoerd te worden, waar ze nog langer mogen genieten van 800 bruto per maand omdat de AOW leeftijd omhoog gaat. Lekker shit dus.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, ik ben geen expert, maar naar wat ik heb begrepen mogen er wel wat ingrepen plaatsvinden mbt bijvoorbeeld de AOW, HRA en WW.
En verder hekel ik dit kabinet vooral vanwege de sneue wetjes. Boerkaverbod, dubbele nationaliteit, enz.
Dit kabinet laat de zwakkeren betalen voor de crisis en houd de veroorzakers uit de wind.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:57 schreef GSbrder het volgende:
Maar wat doet dit kabinet dan precies fout?
Retorisch geneuzelquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:13 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Dit kabinet laat de zwakkeren betalen voor de crisis en houd de veroorzakers uit de wind.
Hou je klep of zet eens een nieuwe plaat op.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:13 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Dit kabinet laat de zwakkeren betalen voor de crisis en houd de veroorzakers uit de wind.
Dat mag ook. Maar jouw mening haalt geen anderen over op de SP te stemmen.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:30 schreef Arolsen het volgende:
Zolang dit oneerlijke kabinet aan de macht blijft zal ik mijn ongenoegen blijven uiten. Vrijheid van meningsuiting.
Dat mag. Maar continu in herhaling vallen met die goedkope SP retoriek... kom zelf eens met oplossingen dan.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:30 schreef Arolsen het volgende:
Zolang dit oneerlijke kabinet aan de macht blijft zal ik mijn ongenoegen blijven uiten. Vrijheid van meningsuiting.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:44 schreef GSbrder het volgende:
staatsbanken, bankbelasting en werkverschaffingsprojecten.
Achterhaald, onhaalbaar en achterhaald.
Heb je nu werkelijk het economisch benul van een kersepit?
En Griekenland, met een veel te groot overheidsapparaat, waar plaats je dat? Het geld moet toch ergens vandaan komen, en de overheid verdient niets.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:48 schreef Arolsen het volgende:
Het dogmatisch neoliberale dingen wil inderdaad niet aan dingen die niet in het ingesleten plaatje passen. Maar dat dogmatisme is failliet. Dat zie je wel nu dat beleid voor een nog slechtere economie zorgt.
Concreet? Waar denk je dat de centen vandaan komen? Het maken van paspoorten? Ambtenaren kosten alleen maar geld hé.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:53 schreef Arolsen het volgende:
Een beetje investeren in reguleren van het systeem levert al snel miljarden op omdat de hele misstanden dan eindelijk de kop in gedrukt kunnen worden en crises als deze voorkomen worden. En ik denk dat staatsbanken ook heel winstgevend kunnen zijn.
En ook werkverschaffingsprojecten leveren wat op. Meer dan dat je mensen doelloos laat rondzweven.
Je post tegen een muur...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:55 schreef GSbrder het volgende:
Staatsbanken kunnen heel winstgevend zijn?
Dus banken maken winst, maar staatsbanken kunnen dat beter?!
Heb maar een nieuw topicje geopend zodat VS niet boos wordt.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:54 schreef eriksd het volgende:
[..]
Concreet? Waar denk je dat de centen vandaan komen? Het maken van paspoorten? Ambtenaren kosten alleen maar geld hé.
Oh dat was niet tegen jou gericht, maar verder goed plan hoor.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:02 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Heb maar een nieuw topicje geopend zodat VS niet boos wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |