Nu al legendarisch. Wat een mystieke blik.quote:
Wtf staat hier?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoe was the internal journey in zijn body?²
Ik denk dat ze vruchtbaar is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Precies, men zit hier maar te zeiken over futiliteiten..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind dat ze het prima doet, ze is nog maar 22...
Ze is een vrouw, dus het enige tafelblad waar ze achter mag zitten is dat van de keukentafel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
De reden dat ze daar zit is een futiliteit....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, men zit hier maar te zeiken over futiliteiten..
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef Quyxz_ het volgende:
Ah ze heeft MS?waarom jat je mijn grap? :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are only 151 Pokémon.
gods goft indeedquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Bodar, Hero en Charles zijn natuurlijk wel gods gift to women...
Hoe vaak zit jij met die playmobiel ridder in je anus?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies, men zit hier maar te zeiken over futiliteiten..
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze is een vrouw, dus het enige tafelblad waar ze achter mag zitten is dat van de keukentafel.
Als je een echte vent bent, ga je nu direct naar je moeder, vertel je haar hetzelfde, neem je het op en post de video op Youtube.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze is een vrouw, dus het enige tafelblad waar ze achter mag zitten is dat van de keukentafel.
Ik jat alleen je plaatje. Ik doel op een ander persoon dan jij, maar dat had jij waarschijnlijk gemist, omdat je druk bezig was met je ninja-edit.quote:
Ik vermoed dat ze op bokt.nl postquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Zij zit er, jij niet. En nu?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
De reden dat ze daar zit is een futiliteit....![]()
Playmobil? Heb jij geen jeugd gehad of zo? Kijk nog eens goed.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:45 schreef Tem het volgende:
[..]
Hoe vaak zit jij met die playmobiel ridder in je anus?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou die girl aan de pil zijn? Ze oogt zo vruchtbaar nl.²
Mijn ouders hebben geen telefoon in de keukenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je een echte vent bent, ga je nu direct naar je moeder, vertel je haar hetzelfde, neem je het op en post de video op Youtube.
Ben je berig aan het worden?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Ja, ik ga nu niet in de auto stappen om 250 kilometer te rijden, alleen vanwege dit verzoek.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je een echte vent bent, ga je nu direct naar je moeder, vertel je haar hetzelfde, neem je het op en post de video op Youtube.
Je bedoelt krols? Nee, heb een eigen girl in bezit.quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Gekocht op de markt?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je bedoelt krols? Nee, heb een eigen girl in bezit.²
Vaak een slag op je wang gekregen van je moeder zeker?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu niet in de auto stappen om 250 kilometer te rijden, alleen vanwege dit verzoek.
Maar moeders is dit soort uitspraken van mij wel gewend, dus zo raar zal ze er niet van opkijken.
Maar het is ongepast, omdat GHB.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo heet een eenmansfractie nu eenmaal...al jaren......
Ik herhaal het: met jou winnen we nooit een oorlog...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef alors het volgende:
[..]
Dit is exemplaar is uniek, nergens te koop.quote:
Waarnaarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Playmobil? Heb jij geen jeugd gehad of zo? Kijk nog eens goed.
Ware liefde.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is exemplaar is uniek, nergens te koop.²
Met Alors win je geen oorlog, met Alors voorkóm je een oorlog.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik herhaal het: met jou winnen we nooit een oorlog...
Oh god, mocht jij ook weer even internetten van je begeleider?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik herhaal het: met jou winnen we nooit een oorlog...
Nee, meteen een vuist in m'n gezicht, hoezo?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Vaak een slag op je wang gekregen van je moeder zeker?
Kom nou? Hoeveel schapen en kamelen heb je er voor moeten betalen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:49 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit is exemplaar is uniek, nergens te koop.²
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Met Alors win je geen oorlog, met Alors voorkóm je een oorlog.
Booooooringquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Kom op, die gast verdient echt een eigen topic met een gruwelijk verhaallijn en foto's.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-edit-
Het is gewoon BSB in het publiek!
En levenslange garantie.quote:
Gezellig met Strani op de bank aan het tabben?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:49 schreef alors het volgende:
[..]
Oh god, mocht jij ook weer even internetten van je begeleider?
Kan niet, ik zit op een bed.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gezellig met Strani op de bank aan het tabben?
Ik open er wel éénquote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:50 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Kom op, die gast verdient echt een eigen topic met een gruwelijk verhaallijn en foto's.
Te oud om alweer in te ruilen voor een nieuwe 14-jarige maagd?quote:
Tenzij Strani een kat is, neen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Gezellig met Strani op de bank aan het tabben?
Zie je me met een laptop zitten?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
-edit-
Het is gewoon BSB in het publiek!
Inruilen doen we niet aan. Hooguit toevoegen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Te oud om alweer in te ruilen voor een nieuwe 14-jarige maagd?
Ah kom op man, daar verover je echt geen vrouw mee hoor. Nu ga je een essay schrijven over hoe je een vrouw versiert en morgen lever je tijdens PenW het resultaat in. Vlegel.quote:
Gelukkig zitten we hier dan ook niet op Lexa....quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah kom op man, daar verover je echt geen vrouw mee hoor. Nu ga je een essay schrijven over hoe je een vrouw versiert en morgen lever je tijdens PenW het resultaat in. Vlegel.
Ik hoop op een tornado.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:54 schreef Specularium het volgende:
Hero gaat morgen een shitstorm veroorzaken binnen de PVV.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:54 schreef Specularium het volgende:
Hero gaat morgen een shitstorm veroorzaken binnen de PVV.
Wat hij nou zelf voor concrete plannen heeft is mij nog steeds niet duidelijk. Zijn details natuurlijk.quote:
Je start wel een oorlog met Alors, maar vervolgens duurt het decennia voordat het tot een verdrag komt...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Alors is Israel?quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je start wel een oorlog met Alors, maar vervolgens duurt het decennia voordat het tot een verdrag komt...
quote:Op woensdag 21 maart 2012 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat kan niet, met Israel heb ik niets.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:10 schreef waxmask het volgende:
My god daar kan je een partij enge GIF's van maken...die koppen die ze trekt...buitenaards....
Zij denkt wel dat ze op die ark gaat komen vanavond.....Jeroen denkt van niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:08 schreef waxmask het volgende:
Nu rare tjappie chick...van der Veer is goed bezig laatste tijd....Volgens mij kijkt hij waar de woonboot grens van Jeroen ligt....
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:10 schreef NDAsilenced het volgende:
Jongens, beetje respect, dit is iemands vriendin
2 nichten die een paard kunnen laten dansen noem ik geen sport.quote:
Gas en elektra zijn afgesloten, ze zijn bang voor een bom.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:18 schreef waxmask het volgende:
Snap het niet....hij heeft toch niemand in gijzeling...drop dan een slaapgas naar binnen...had geen uren hoeven duren...lijkt wel verkiezingsstunt van Sarkozy.
Juist.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
Vond het van Bos altijd wel sterk dat hij zijn gezin buiten de schijnwerpers hield...
volgens mij bewijs jij dat passend onderwijs hard nodig isquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:21 schreef waxmask het volgende:
Flikker op man Samsom...niemand hoeft alles van je dochter te weten. Is al erg genoeg dat je haar vader bent...zeg je ook nog eens voor heel Nederland dat ze dom is....
Die dikke grijze grinnikert?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:22 schreef Baszh het volgende:
Rechts achter Samsom zit ook weer een mafkees
Nee jonge kerel alleen in beeld als die vrouw rechts van Samsom ook in beeld isquote:
Zo'n vent die daar ook echt voldoening uit haalt, en zichzelf nog net niet aanmoedigt. En naderhand zich bedenkt dat 'het een goeie' was.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:24 schreef GroenerDanGras het volgende:
Verbaast me niets als ie zich af en toe op de wc in de kamer zich op zichzelf even aftrekt.. zelfingenomen kwal.
Wedden dat ie tegen zijn lul praat?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:25 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zo'n vent die daar ook echt voldoening uit haalt, en zichzelf nog net niet aanmoedigt.
Samsom is de enige die al rouge op heeft voor hij bij P&W komt....quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:25 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zo'n vent die daar ook echt voldoening uit haalt, en zichzelf nog net niet aanmoedigt.
Haha, inderdaad. 'Big Rik' oid... Misschien met een nucleaire toespeling...quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wedden dat ie tegen zijn lul praat?
Doei.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:27 schreef thettes het volgende:
Ik peer hem uit het topic, het niveau is tot bedenkelijke diepte gezonken.
Iets met walvissen denk ik.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. 'Big Rik' oid... Misschien met een nucleaire toespeling...
Sissende vinger op zijn tepel...quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:27 schreef thettes het volgende:
Hij rekent uit met E = mc^2 hoeveel energie er in zijn zaadlozing zitquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:27 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Seeyou in the elite topics....quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:27 schreef thettes het volgende:
Ach joh.. ze kunnen allemaal verschrikkelijk mooi lullen. Als het puntje bij paaltje komt worden we allemaal snoeihard van achter genomen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:28 schreef Arcee het volgende:
"Wij hebben plannen om dit land beter te maken."
Ja, andere partijen niet.:')
Ze ziet zichzelf in zijn hoofd en daar wordt ze niet vrolijk van....quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:30 schreef Tem het volgende:
Die wuit vindt er ook geen reet aan wat Samsom zegt, die denkt aan de ark.
Met het verschil dat de PVV als enige minder per definitie een beter Nederland voor ogen heeft, en meer het vervullen van de wensen van lobbyisten en een anti-Islam these. Wat een beter Nederland is, is minder relevant.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:29 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ach joh.. ze kunnen allemaal verschrikkelijk mooi lullen. Als het puntje bij paaltje komt worden we allemaal snoeihard van achter genomen.
Valt me nu op, vrij sensuele kralen.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:31 schreef waxmask het volgende:
BTW heeft Jeroen altijd die analbeads bij de hand?
Onder het motto: een beter nederland begint zonder moslims. daarna zien we wel weer verder.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:31 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Met het verschil dat de PVV als enige minder per definitie een beter Nederland voor ogen heeft, en meer het vervullen van de wensen van lobbyisten en een anti-Islam these. Wat een beter Nederland is, is minder relevant.
Denk te klein voor de aars van die Tele-doos....quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Valt me nu op, vrij sensuele kralen.
Ja dat of een vreemde vorm van kanker....quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:33 schreef GroenerDanGras het volgende:
Heeft dat wijf pingpongballetjes op haar schouders?
Henk en Ingrind (en een hoop andere verhalen) horen inderdaad alleen maar blablablablabla en uiteindelijk weten ze alleen dat het iets was over TNT en banen.quote:
Ja lekker makkelijk...heel Nederland kan net zolang in de trein zitten tot hij bijna in zee rijdt...uitstappen en daar staat a;l dat klapvee je al op te wachten.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:33 schreef Specularium het volgende:
Morgen staan ze weer op het Malieveld, gezellig een dagje uit met collega's.
Een verhaal vertellen op een manier dat het boeiend is om naar te luisteren is ook een talent wat je moet hebben als politicus.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:35 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Henk en Ingrind (en een hoop andere verhalen) horen inderdaad alleen maar blablablablabla en uiteindelijk weten ze alleen dat het iets was over TNT en banen.
Lutz Jacobi heeft dat.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:37 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Een verhaal vertellen op een manier dat het boeiend is om naar te luisteren is ook een talent wat je moet hebben als politicus.
Jaquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:37 schreef Specularium het volgende:
Wil Diederik de marktwerking gaan terugdraaien?
Boeie....quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:40 schreef borisz het volgende:
Adelinde Cornelissen gaat goud pakken bij het dressuur
Nou en?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:40 schreef borisz het volgende:
Adelinde Cornelissen gaat goud pakken bij het dressuur
Dat is maar goed ook.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:37 schreef Specularium het volgende:
Wil Diederik de marktwerking gaan terugdraaien?
Croky Bolognese chips is an sich de beste snack die je kunt vinden.quote:
1 heeft er nog poep op zijn tanden....quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:44 schreef golfer het volgende:
Deze paardenmeisjes sla ik verder maar over.
Hoezo?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
1 heeft er nog poep op zijn tanden....
Is dat groen?quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Croky Bolognese chips is an sich de beste snack die je kunt vinden.²
Gamen is dan ook een sport, net als schaken.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:45 schreef Xaobotnik het volgende:
Paardensport is geen sport. Anders is gamen ook een sport.... Dit gaat puur en alleen om het besturen van dat beest....
Dan is Formule 1 ook geen sport...quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:45 schreef Xaobotnik het volgende:
Paardensport is geen sport. Anders is gamen ook een sport.... Dit gaat puur en alleen om het besturen van dat beest....
http://news.sky.com/sky-news/app/liveTV/liveTv.htmlquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:35 schreef Eenskijken het volgende:
BREAKING NEWS: EXPLOSIES IN TOULOUSE (GERUCHT)
Het is een nuanceverschil, dat geef ik toe. Maar het verschil is dat je met eigen inzicht wedstrijd in de motorsport tot een beter einde kan brengen en waar concurrerende sporters relevant zijn. Fysiek is het ook veel zwaarder. Maar inderdaad hoort de F1 of andere type motor-sport inderdaad niet bij de olympische spelen thuis.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan is Formule 1 ook geen sport...
Jij snapt niet dat de woningmarkt in elkaar stort als je die HRA heel snel doorvoert?quote:
In 30 jaar naar 30% procent levert geen zak op, dat begrijp je toch wel? Je kan dit op veel slimmere manieren doen op een kortere termijn zonder dat de woningmarkt nog erger in het slop raakt. Wanneer je inhoudelijk daar wat meer van wil weten moet je maar eens in POL naar bepaalde topics kijken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:52 schreef Syntix het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat de woningmarkt in elkaar stort als je die HRA heel snel doorvoert?
Daarnaast prima verhaal van Samson: duidelijk en goede maatregelen itt wat hier allemaal voor bullshit in dit topic gepost wordt. Volgens mij werd dat kind erbij halen van hem wel een beetje overdreven door Jeroen en zal hij in de praktijk echt niet constant met zijn vrouw en kinderen op tv zijn (zoals in Amerika).
Als het na 30 jaar structureel 8 miljard oplevert, lijkt mij dat niet verkeerdquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:24 schreef Tem het volgende:
[..]
In 30 jaar naar 30% procent levert geen zak op, dat begrijp je toch wel? Je kan dit op veel slimmere manieren doen op een kortere termijn zonder dat de woningmarkt nog erger in het slop raakt. Wanneer je inhoudelijk daar wat meer van wil weten moet je maar eens in POL naar bepaalde topics kijken.
http://nos.nl/video/35265(...)-op-pvdacongres.htmlquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:28 schreef Arcee het volgende:
"Wij hebben plannen om dit land beter te maken."
Ja, andere partijen niet.:')
Paul Witteman had gisteren ook weer een inzinking. Zegt hij tegen Samsom: "U bent anders nog niet de grootste in de peilingen"quote:
Viel mij idd ook op. Was erg slordig en amateuristisch van Witteman, alsof verkiezingen letterlijk meteen zijn en er geen campagne wordt gehouden of zo. Ipv dat P&W met inhoudelijke vragen komen, komen ze met: kunnen we uw kinderen meer op tv verwachten en u bent anders nog niet de grootste in de peilingen. Dat er een Telegraaf correspondent aan tafel zit betekend nog niet dat P&W zich ook naar dat niveau moet gedragen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Paul Witteman had gisteren ook weer een inzinking. Zegt hij tegen Samsom: "U bent anders nog niet de grootste in de peilingen"
Heeft die flapdrol nooit van lijsttrekkersdebatten en verkiezingscampagnes gehoord ofzo? Alsof dat niet gaat schuiven als er morgen opeens nieuwe verkiezingen georganiseerd worden.
Misschien moet Witteman eens stoppen om elk uur naar nieuwe peilingen te kijken. Elke keer als er een politicus aan tafel zit begint hij over peilingen in plaats van de inhoud.
Het is wat.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Paul Witteman had gisteren ook weer een inzinking. Zegt hij tegen Samsom: "U bent anders nog niet de grootste in de peilingen"
Heeft die flapdrol nooit van lijsttrekkersdebatten en verkiezingscampagnes gehoord ofzo? Alsof dat niet gaat schuiven als er morgen opeens nieuwe verkiezingen georganiseerd worden.
Misschien moet Witteman eens stoppen om elk uur naar nieuwe peilingen te kijken. Elke keer als er een politicus aan tafel zit begint hij over peilingen in plaats van de inhoud.
Hebben ze haar nog niet bewusteloos geknuppeld?quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:45 schreef Specularium het volgende:
Volgens de aankondiging komt Astrid Jongerius vanavond.
Dit is wat ik van hem vind:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henkie Kampquote:Op donderdag 22 maart 2012 19:04 schreef golfer het volgende:
Line up:
Wim Daniëls
Taalvirtuoos en schrijver over het Nedersaksisch en andere streektalen.
Agnes Jongerius
FNV-voorzitter over de actie 'Nederland laat ze niet vallen'.
Henk Kamp
Minister van Sociale Zaken treedt harder op tegen uitkeringsfraude.
Klaartje Quirijns
Filmster bespreekt documentaire over Anton Corbijn.
Fraude hard aanpakken, want dat moeten wij niet willen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Henkie Kampdat is echt een schitterend voorbeeld van iemand veel te ver verdwaald is in regels en theorie en de realiteit compleet verloren is. Ben benieuwd waar deze groot redenaar ons nu mee zal verrijken
Uitkeringsfraude kan je nooit hard genoeg aanpakken, dus wat dat betreft ben ik wel benieuwd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Henkie Kampdat is echt een schitterend voorbeeld van iemand veel te ver verdwaald is in regels en theorie en de realiteit compleet verloren is. Ben benieuwd waar deze groot redenaar ons nu mee zal verrijken
Tja, leg maar eens uit hoe die boot omgeslagen is.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:34 schreef Specularium het volgende:
Wegens veiligheidsredenen is Agnes nooit op de woonboot geweest.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Uitkeringsfraude kan je nooit hard genoeg aanpakken, dus wat dat betreft ben ik wel benieuwd.
ik erger me bij kamp inderdaad ook altijd aan zijn grenzeloze domheid.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:33 schreef alors het volgende:
[..]
Jij was ook een fan van de nazis in WO 2 ?quote:
Arme Timo en Daanquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Betekenen deze regelingen ook het einde van Hotel Abrona?
wtfquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:13 schreef Specularium het volgende:
Heracles gewonnen, is Henk al klaar met praten?
Die gaan het lastig krijgen ja, vallen tussen de wal en het schip.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:13 schreef DrDentz het volgende:
Betekenen deze regelingen ook het einde van Hotel Abrona?
Isabelle werkt met die jongens hèquote:Op donderdag 22 maart 2012 23:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die opmerking vond Maarten niet leuk.
Daar dachten de Duitsers heel anders over.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:20 schreef alors het volgende:
Een Kampje is gewoon een dom plan dat niet uitvoerbaar is.
Niet zo jaloers doen lieverd, één laagje is óók best mooi.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:22 schreef alors het volgende:
Het lijkt wel alsof Agnes twee lagen tiet heeft
quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Niet zo jaloers doen lieverd, één laagje is óók best mooi.
kamp aan het woord dus iedereen zapt weg.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:26 schreef Strani het volgende:
Stil hier als er geen politieke rel is hoor.
Is dat een Kampje? Dat je iedereen wegjaagt wanneer je praat?quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:29 schreef dawg het volgende:
[..]
kamp aan het woord dus iedereen zapt weg.
kampje.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Is dat een Kampje? Dat je iedereen wegjaagt wanneer je praat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |