Dat begrijp ik dus ook niet...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Wat vinden jullie vrouwen nou leuk aan zo'n gozer?
Sorry, mijn stream stopte ermee en ik had niet door dat mijn post de laatste was.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:38 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Duurde moeilijk lang hey Felagund!
Ze geeft de training ja, zelf volleyballen doet ze waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:47 schreef Elusive het volgende:
dik en net 1.50 en ze geeft volleybaltraining ?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De fuck hey
Dat meisje heeft waarschijnlijk zwaar traumatische ervaringen van die gast en dan komen die twee BNN-mongolen even zout in de wonden strooien. Wat een vertoning van mijn belastinggeld![]()
![]()
trololoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:50 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De fuck hey
Dat meisje heeft waarschijnlijk zwaar traumatische ervaringen van die gast en dan komen die twee BNN-mongolen even zout in de wonden strooien. Wat een vertoning van mijn belastinggeld![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:52 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Zeg dan niks joh skirre tata
Waarom niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:56 schreef henkde_j het volgende:
Waarom zijn die adoptienegers altijd zo aardig
Dat lijkt maar zo.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:56 schreef henkde_j het volgende:
Omdat die Nederlandse ouders hebben, die wel kunnen opvoedenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:56 schreef henkde_j het volgende:
Niet-nederlanders kunnen niet opvoeden?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:57 schreef Albertoooo het volgende:
[..]
Omdat die Nederlandse ouders hebben, die wel kunnen opvoeden
Wat waarvan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:58 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Waar is dat ook alweer van?
Ik weet niet welke fokker dat verzonnen heeft.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, famfare.
Waar is dat ook alweer van. Wie zei dat ook alweer?
Volgens mij was het de_boswachterquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet welke fokker dat verzonnen heeft.
Famfare is het FOK!woord van 2008!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:03 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet welke fokker dat verzonnen heeft.
indeedyquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Volgens mij was het de_boswachter
DAT DIT KAN IN FRYSLANquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen daarachter denken: zwarte mensen
Hij heeft wel gelijk hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef Anno2012 het volgende:
Die negert ''ja,ik ben met 3 maanden geadopteerd en naar nederland gekomen''
''Maar ik ben wel een buitenlander''
Niggah please
Dat soort types willen dan op hun 23e ineens terug naar hun roots en contact zoeken met hun moeder. Dan staan ze daar in een stronthut in Sri Lanka en dan willen ze ineens toch niet zo graag meer in Sri Lanka zijnquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:10 schreef Anno2012 het volgende:
Die negert ''ja,ik ben met 3 maanden geadopteerd en naar nederland gekomen''
''Maar ik ben wel een buitenlander''
Niggah please
Nee, maar ik zet in op een jaquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:11 schreef LompeHork het volgende:
Is het echt een FOK!ker? Ik heb enkel het laatste stuk gezien.
Haha ja, geniaalquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef Sinosappel het volgende:
Die FOK!ker
Ook echt keihard dwars over de grasstrook wegfietsen toen hij die camera spotteDennis die droog tegen die moeder zegt: U lijkt me wel een lekker gek mens.
Hahahaha, ja, m'n zusje en ik moesten hard lachen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef Sinosappel het volgende:
Die FOK!ker
Ook echt keihard dwars over de grasstrook wegfietsen toen hij die camera spotteDennis die droog tegen die moeder zegt: U lijkt me wel een lekker gek mens.
quote:
Dat maakt dit programma ja, anders is het gewoon een All You Need Is Love-ripoff.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:13 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Haha ja, geniaalDat hele sarcastische ondertoontje van die 2, heerlijk.
Klopt. Daar vind ik dan ook niets aan..quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat maakt dit programma ja, anders is het gewoon een All You Need Is Love-ripoff.
Idd. En dat terwijl het een knappe meid was. Waarom zou ze 3 jaar achter zo'n ongeïnteresseerde jongen aan gaan lopen en al die moeite doen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:16 schreef Fascination het volgende:
Dat ene meisje in het voorstukje trouwens, aan die tafel met kaarsjes. Je ziet gewoon dat die jongen geen interesse heeft. Zielugg.
Pics van je zusje.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha, ja, m'n zusje en ik moesten hard lachen.
Je kunt deze ep ook zo wel terugvinden op uitzendinggemist.nlquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Leuk programma trouwens, ondanks dat ik het maar kort heb gezien, volgende keer zeker even volledig kijken
Er was geen vrouw op tv dus....quote:
Ja dat was echt stom.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:22 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vond het ook wel mooi toen Valerio "medicijn" met vinger-aanhalingstekens zei tegen die gast
Ow sorry, uit je naam kon ik niet echt halen of je man of vrouw was.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:21 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er was geen vrouw op tv dus....
Bijna alles wat Valerio zegt, komt er grappig uit. Zelfs als ie serieus doet.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:22 schreef Sinosappel het volgende:
Ik vond het ook wel mooi toen Valerio "medicijn" met vinger-aanhalingstekens zei tegen die gast
Ja professioneel droogkloot. Soms weet je ook niet wanneer hij serieus is of nietquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:24 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Bijna alles wat Valerio zegt, komt er grappig uit. Zelfs als ie serieus doet.
Ah tof, dan ga ik morgen even in de herhalingquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je kunt deze ep ook zo wel terugvinden op uitzendinggemist.nl
Maar idd, echt een van de leukste programma's op de Nederlandse tv.
Nee idd. Maar daarom kan ie ook zo goed programma's als 'Je zal het maar hebben' presenteren. Hij geeft een luchtige kijk op alles.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja professioneel droogkloot. Soms weet je ook niet wanneer hij serieus is of niet
Hier alvast de link.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah tof, dan ga ik morgen even in de herhaling![]()
Ik vond het vermakelijker dan menig ander "leuk" programma moet ik zeggen.
Stond ook in een interview dat ik las vandaag. Ze probeerden gewoon zichzelf te blijven. Niet te overdreven.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hier alvast de link.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1244505
Loverboys probeert niet zo krampachtig leuk of grappig te zijn. Ze zijn het gewoon, en hebben zichtbaar lol in het maken ervan.
Dat is rapquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:29 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Hier alvast de link.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1244505
Loverboys probeert niet zo krampachtig leuk of grappig te zijn. Ze zijn het gewoon, en hebben zichtbaar lol in het maken ervan.
De uitzending was vooraf al te bekijken via internet, vandaarquote:
quote:
Kijkcijfers zijn alles in t.v.-land, volgens mij telt uitzendinggemist.nl niet meequote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:46 schreef Piles het volgende:
[..]
De uitzending was vooraf al te bekijken via internet, vandaar
Iets wat Dennis maar enorme onzin vond, zei hij op de radio vanmiddag
Daar ging het Dennis niet eens omquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:49 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Kijkcijfers zijn alles in t.v.-land, volgens mij telt uitzendinggemist.nl niet mee
Toch jammer dat dit programma niet echt 'groot' is qua kijkcijfers.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:42 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Stond ook in een interview dat ik las vandaag. Ze probeerden gewoon zichzelf te blijven. Niet te overdreven.
Tja, zo was er laatst ook een programma proefkonijnen met dezelfde presentatoren, maar dat kreeg ook niet veel kijkcijfers. Oke, een stuk vlees eraf snijden en opeten vind ik ook niet leuk meer, maar er zaten wel wat leuke filosofische onderwerpen in. Blijkbaar verkiezen Henk en Ingrid ik hou van Holland dat.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Toch jammer dat dit programma niet echt 'groot' is qua kijkcijfers.
Zegt veel over NL dat Ik hou van Holland 2 miljoen kijkers heeft, en Loverboys niet eens 10 % hiervan.
En 10 % klopt ook niet helemaal, ik denk dat ze net over de 300.000 kijkers komen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tja, zo was er laatst ook een programma proefkonijnen met dezelfde presentatoren, maar dat kreeg ook niet veel kijkcijfers. Oke, een stuk vlees eraf snijden en opeten vind ik ook niet leuk meer, maar er zaten wel wat leuke filosofische onderwerpen in. Blijkbaar verkiezen Henk en Ingrid ik hou van Holland dat.
Maar de meeste ''humor'' is ook wel bedoeld voor het jongere publiek denk ik, daar zal het wel door komen.
Klopt idd. Proefkonijnen vond ik overigens niet zo heel leuk. Grappig, maar zou er niet speciaal voor gaan zitten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:58 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tja, zo was er laatst ook een programma proefkonijnen met dezelfde presentatoren, maar dat kreeg ook niet veel kijkcijfers. Oke, een stuk vlees eraf snijden en opeten vind ik ook niet leuk meer, maar er zaten wel wat leuke filosofische onderwerpen in. Blijkbaar verkiezen Henk en Ingrid ik hou van Holland dat.
Maar de meeste ''humor'' is ook wel bedoeld voor het jongere publiek denk ik, daar zal het wel door komen.
Ligt natuurlijk aan je interesse.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt idd. Proefkonijnen vond ik overigens niet zo heel leuk. Grappig, maar zou er niet speciaal voor gaan zitten.
quote:Nederland weet niet wat goede tv is.
Eens.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:00 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan je interesse.
Mooie quote die ik laatst las op FOK!
[..]
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:02 schreef tochweerhenk het volgende:
Dennis herkent zich misschien nog wel een beetje in die Glenn. Toch dezelfde generatie.
Ehm ik snap hem zelf ook niet meer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:18 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Deze snap ik even niet. Die Glenn was toch die halve autist?
Beter had die hele aflevering om hem gedraaid. De rest was toch suf!quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:59 schreef gers het volgende:
Heb hem nu pas gekeken maar die fokker is echt een held
Volgende week. Wel goed opletten he?quote:Op woensdag 4 april 2012 08:00 schreef Jula123 het volgende:
Wanneer komt de volgende aflevering nou eens?!
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:37 schreef nietzman het volgende:
Leuk zo'n bril waardoor je alleen maar een neus ziet.
quote:Op dinsdag 10 april 2012 20:52 schreef -Willempie- het volgende:
wat een sukkel, ga gewoon ff wat drinken joh
Zij had het ook wel iets meer mogen inleidenquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:57 schreef Sinosappel het volgende:
Vond dat hij het wel iets beter/aardiger had kunnen brengen
Of haar wat meer aankijken toen ze haar moeilijke verhaal deed
Beetje lullig zo.
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 20:57 schreef Piles het volgende:
[..]
Zij had het ook wel iets meer mogen inleiden
Oh dat moet Kees van de bakker zijn!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:03 schreef Piles het volgende:
Jammer dat ze op zo'n moment geen andere naam noemt
Staat hij daar te janken op een podium voor zijn vriendin.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:07 schreef Montelly het volgende:
OMG hahahaha die Mark, wat een droeftoeter
quote:
Wat?!quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:26 schreef SonicVolcano het volgende:
Shit, gemist
Zal nooit dat spaghetti goedmakertje vergeten en die Oh Oh Fryslan aflevering![]()
Jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat?!
Die ken ik niet...zijn die van vorig seizoen?
Komt mij ook niet bekend voor.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja![]()
Die spaghetti-date was echt te pijnlijk voor woordenDat meisje was zo onverschillig als de pest. Die jongen deed echt zijn best. Hij moest zelfs om een kusje vragen, terwijl ze al een hele tijd samen waren
Ze hadden ruzie ofzo, om iets heel onbenulligs.
Oh Oh Fryslan was echt hilarisch. Niet voor dat meisje, maar gewoon de montage enzo
Zoek eens op dan. Ik kan altijd smakelijk lachen om Loverboys.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja![]()
Die spaghetti-date was echt te pijnlijk voor woordenDat meisje was zo onverschillig als de pest. Die jongen deed echt zijn best. Hij moest zelfs om een kusje vragen, terwijl ze al een hele tijd samen waren
Ze hadden ruzie ofzo, om iets heel onbenulligs.
Oh Oh Fryslan was echt hilarisch. Niet voor dat meisje, maar gewoon de montage enzo
Awww die jongen met dat meisje uit Spanje. Liefquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:47 schreef SonicVolcano het volgende:
http://loverboys.bnn.nl/v(...)0d2dd515e4aaea6a5667
Krijg je ook nog dat geniale stukje met die gast en die chick uit Spanje. Die hebben ze even flink te pakken gehad. Vooral die blik van hem, priceless![]()
Die spaghetti-date begint rond 25:00
Aan de ene kant wel geniaalquote:Op dinsdag 10 april 2012 22:10 schreef tochweerhenk het volgende:
What the fuck die Roy..
Popt ie ook nog champagneflesje![]()
![]()
Oh ja dat was geniaal jaquote:Op dinsdag 10 april 2012 21:41 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zoek eens op dan. Ik kan altijd smakelijk lachen om Loverboys.
Ik lach sowieso keihard om de opmerkingen van die twee maar hebben jullie die aflevering van dat gehandicapt meisje wel eens gezien die fan is van Levi van Kempen![]()
of zo'n dikke negerin die zich voordeed als Thais meisje via internet om zo in de smaak te vallen van een Nederlandse ecto en toen ging ze hem stiekem masseren, hij draaide zich om en zag haar en deinsde achteruit. Ik heb die blik van hem zovaak teruggekeken en telkens weer gehuild van het lachen.
![]()
En hij is nieteens knap ofzo.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:07 schreef Montelly het volgende:
OMG hahahaha die Mark, wat een droeftoeter
Dat was toch dat stuk waar ze ook in huis gingen vechten en Valerio dat buiten hoorde?quote:Op woensdag 11 april 2012 12:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Of die jongen die 5x was vreemdgegaan en zijn vriendin geslagen had. Die meid nam hem nog terug ook
GMTA.quote:
Komt omdat Leeuwarders bazen zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
GMTA.
Ik wilde echt exact hetzelfde posten![]()
Jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:20 schreef MilaNL het volgende:
Die politie zit dus duidelijk in het complot
Moeten die geen boeven vangen ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:20 schreef MilaNL het volgende:
Die politie zit dus duidelijk in het complot
Hoi Paul, wat leuk dat je op tv komt.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hoi Paul, wat leuk dat je op tv komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |