Dat hangt sowieso nogal van de afstand af natuurlijk en van de vraag of het een training of wedstrijd is. Volgens mij zijn de verschillen in pr's hier ook aardig groot.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:41 schreef datisstom het volgende:
Succes!
Wat is hier trouwens de gemiddelde snelheid?
Ik hoop dat ik 57 minuten ongeveer haalquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:54 schreef beertenderrr het volgende:
Ik ben ook geïnteresseerd!
Nog mensen in zandvoort morgen? Ik start vooraan in het wedstrijdvak, tijd om mijn oude pr daar aan gruzelementen te lopen! Geen idee wat het was en heb nu ook geen streeftijd. Iets van 45 minuten zou wel mooi zijn, maar het is een pittig parcours en laatste tijd toch wat tijd- en motivatiegebrek.
quote:Op zondag 25 maart 2012 14:11 schreef annoh het volgende:
Ik heb net 35.5 km gelopen, op een gemiddeld tempo van 6.00 p/km, wat voor mij echt best snel is voor een lange duurloop. Mijn 1e marathon liep ik in 4.38, kun je nagaan. Mijn benen zijn nu wel een beetje pijnlijk misschien ook omdat ik vorige week ook 32 gelopen heb en gisteren 25 km gefietst heb, terwijl ik normaal amper langere stukken fiets. Maar verder ging het heerlijk en nu voel ik me ook prima, ik snap echt niet waar ik deze fitheid aan te danken heb. Nu heb ik heel veel zin in de marathon van rotterdam!
Laat maar, ik heb niks gezegd. Ik zal wel wegblijven uit dit topic met m'n 5km.quote:Op zondag 25 maart 2012 15:12 schreef Errrwin het volgende:
Vanochtend heb ik in Oud Beijerland bij de 35km marathontraining als pacer voor de 5:00/km gelopen. Niet helemaal gepland, maar de dame met wie ik mee was gereden zou sowieso pacer zijn en de andere was geblesseerd. Dus kreeg ik een hesje om m'n schouders gehangen. Lekker 35km gelopen, qua tempo lekker strak en qua weer was het ook fijn.
5 km is toch een prima afstand! Leuke afstand ook. Dit topic is ook gewoon leuk voor vijf kilometer lopers...quote:Op zondag 25 maart 2012 16:12 schreef datisstom het volgende:
[..]
[..]
Laat maar, ik heb niks gezegd. Ik zal wel wegblijven uit dit topic met m'n 5km.
35k is een normale trainingsafstand enkele weken voor de marathon. De meeste mensen hier lopen geen of weinig marathonsquote:Op zondag 25 maart 2012 16:12 schreef datisstom het volgende:
[..]
[..]
Laat maar, ik heb niks gezegd. Ik zal wel wegblijven uit dit topic met m'n 5km.
Volgens mij verwar je TT met OP.quote:Op zondag 25 maart 2012 21:12 schreef Viking84 het volgende:
In de TT staat dat ik als doel heb voor 2012 om de 5 km binnen het halfuur en de 10 km binnen het uur te lopen. Nou, dat is vandaag gelukt: 29,32 voor de 5 en 59,51 voor de 10. Zal eens een nieuw doel verzinnen
.
Nee, je hebt gelijkquote:Op zondag 25 maart 2012 21:14 schreef datisstom het volgende:
[..]
Volgens mij verwar je TT met OP.
TT=TopicTitel
OP=OpeningsPost
Ik kan het ook fout hebben.
Super geile INOV8's heb je gekocht!quote:Op zondag 25 maart 2012 19:13 schreef knnth het volgende:
[..]
35k is een normale trainingsafstand enkele weken voor de marathon. De meeste mensen hier lopen geen of weinig marathonsIk hoor daarbij, ik heb nooit verder dan 10 mijl gelopen.
als het goed is heb je ook een netto tijd bij je uitslagen, dat is de tijd vanaf dat jij zelf over de start gekomen bent en de tijd dat je over de finish komtquote:Op maandag 26 maart 2012 09:47 schreef 1517 het volgende:
Gaat je tijd in als je over start komt of als het startsein word gegeven?
Er staat alleen maar een netto tijd. Die is gelijk aan de tijd die op het bord stond toen ik over de finish kwam. Hmm, volgende keer maar iets eerder van huis vertrekken!quote:Op maandag 26 maart 2012 09:50 schreef computergirl het volgende:
[..]
als het goed is heb je ook een netto tijd bij je uitslagen, dat is de tijd vanaf dat jij zelf over de start gekomen bent en de tijd dat je over de finish komt
Ik had precies hetzelfdequote:Op maandag 26 maart 2012 15:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vond het strand anders heel goed te doen, windje mee en hard zand... Ik haalde zelfs iedereen in toen we weer van het strand af gingen, trained niemand daarvoor ofzoWat woon ik dan toch in een prachtig gebied om hard te lopen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |