Jouw BMI is ergens rond de 20. Ik ben 1.81 dus mijn bmi is 18.3. Met hardlopen ideaal, maar het fietsen lijkt wel iets minder te gaan zo. Ik probeer wel nog meer te eten nu, want ik wil niet nog minder wegen. Laatste tijd was ik af en toe midden in de nacht wakker geworden met best wel trek (kon niet meer slapen erdoor totdat ik wat had gegeten). Dat probeer ik nu te vermijden door 's avonds toch nog een extra bord op te eten of een bak kwark.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:26 schreef Mr.B. het volgende:
Hier ook een lichtgewicht van ongeveer 60 kg. Maar bij 1.73 valt dat best mee toch?
God-de-lijk. Waarom ik die dingen niet eerder gekocht heb....quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:58 schreef DeeBee het volgende:
Hoe bevallen je Inov-8's trouwens Errrwin?
quote:Op donderdag 22 maart 2012 05:06 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ongetwijfeldmaar omdat pietkanarie ook kan eten als een vent
even een simplistische verklaring daarvoor.
Ik eet nooit ontbijt (ja dat is niet goedquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:04 schreef DeeBee het volgende:
Ik eet ook mega veel altijd (72 kg bij 1.87 zoiets), maar ook wel relatief gezond altijd dus je moet dan echt veel eten op trainingsdagen.
800-900 kcal (een duurtraining) is namelijk gewoon een keer extra avondeten wat nodig is zo ongeveer... Dat is echt onhaalbaar bijna al probeer ik wel meer te eten op zo'n dag.
Ja! Ik wil proberen 6.00 per km te lopen dus dat is 4.12. Mijn voorbereiding was niet super omdat ik af en aan ziek ben geweest maar mijn duurloop van 32km ging afgelopen weekend als een zonnetje. Zondag loop ik nog 35, als die ook goed gaat heb ik er wel vertrouwen in.quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:30 schreef Errrwin het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens, nog drie weken tot aan de marathon van Rotterdam! Doen er nog meer mensen mee en zo ja: wat wil je gaan lopen qua tijd?
Waar?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 07:43 schreef annoh het volgende:
[..]
Zondag loop ik nog 35, als die ook goed gaat heb ik er wel vertrouwen in.
net waar je het prettigst vind om mee te postenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:31 schreef McCandless het volgende:
Tijden niet hardgelopen, voetbal normaal altijd, maar gister maar eens 10 km gelopen. Ging wel aardig in 52 minuten. Mag ik hier dan nog meepraten of kan ik dan beter naar het topic in LIF?
heb je ook niet een klein zakje achterop je broek? Zelf vind ik het ook geen probleem om het in mijn hand te houden. Onderweg vind ik het ranzig om ineens zo'n hap vol in mn strot te krijgen dus als ik aan het gelletje begin tijdens het lopen, loop ik er gerust een tijdje mee in mn hand.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:35 schreef No-P het volgende:
Waar laten jullie eten/gelletjes bij wedstrijden? Ik heb geen zakken en niemand langs de kant zondag.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:35 schreef No-P het volgende:
Waar laten jullie eten/gelletjes bij wedstrijden? Ik heb geen zakken en niemand langs de kant zondag.
Tot nu toe heb ik nooit gegeten tijdens wedstrijden. Het is volgens mij ook pas echt nodig bij afstanden >30 km, omdat je voor kortere afstanden genoeg energievoorraad hebt. Gewoon wat water bij drankposten en dan moet je het ook kunnen redden.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:35 schreef No-P het volgende:
Da's niet goed hoor.... Ik heb bij de CPC alleen maar gedronken en dat ging prima.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:49 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Tijdens een loop van meer dan 15km moet ik echt wel iets eten, anders gaat het licht uit.
Hebbuh!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:53 schreef bananablues het volgende:
Een artikel over metabole efficiëntie van de hand van Bert Flier verscheen ook onlangs in de triathlon/duathonsport. Als iemand geïnteresseerd is kan ik wel de pdf mailen.
ik 10 minuten per keerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:47 schreef slacker_nl het volgende:
Stomme vraag, hoe lang staan jullie eik op zo'n balanceboard?
Ik ben hier ook in geintresseerd.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:53 schreef bananablues het volgende:
Een artikel over metabole efficiëntie van de hand van Bert Flier verscheen ook onlangs in de triathlon/duathonsport. Als iemand geïnteresseerd is kan ik wel de pdf mailen.
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:43 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ik ben hier ook in geintresseerd.
Moet ik voor jou ook een banaan meenemen?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:03 schreef Mr.B. het volgende:
Zo meteen eens kijken of ik mijn PR tijdens de halve van Naaldwijk kan verbeteren. Al heb ik eigenlijk liever miezerregen en een temperatuur onder de 10 graden...
Ik ben er! Richttijd rond 50, alhoewel ik me de laatste paar dagen niet super voel. Ik ga er wel voorquote:Op zaterdag 24 maart 2012 10:54 schreef beertenderrr het volgende:
Ik ben ook geïnteresseerd!
Nog mensen in zandvoort morgen? Ik start vooraan in het wedstrijdvak, tijd om mijn oude pr daar aan ugruzelementen te lopen! Geen idee wat het was en heb nu ook geen streeftijd. Iets van 45 minuten zou wel mooi zijn, maar het is een pittig parcours en laatste tijd toch wat tijd- en motivatiegebrek.
Ja. De HM.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:12 schreef datisstom het volgende:
Rent er morgen nog iemand mee bij de Venloop?
Klinkt als een snelle transitie!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:04 schreef sigme het volgende:
Interessant dat het hier over barefootlopen gaat.
Ik ben net bezig met de omschakeling, vorige week een kilometer of 7 op m'n rubberlaarzen (niet lachen) gerend. Deze week een paar goedkope rotgympies (van die platte binnensportschoentjes) gekocht en daar gister 15 km op gerend (met wat onderbrekingen, heb 2 honden bij me die ik in de gaten moet houden en corrigeren).
Vandaag opnieuw 15 km, waarvan 5 over asfalt op die gympjes en 10km echt helemaal blootsvoets.
Ondanks de honden haal ik dan zo'n 9,2km/u.
Ik voel dat ik morgen stijve kuiten ga hebben, maar voor de rest lijk ik geen aanpassingsmoeilijkheden te hebben.
En inderdaad, ik vond het te warm voor een serieuze poging en heb dus maar redelijk ontspannen gelopen naar 1:23. Volgende poging wordt over twee weken in Utrecht.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:03 schreef Mr.B. het volgende:
Zo meteen eens kijken of ik mijn PR tijdens de halve van Naaldwijk kan verbeteren. Al heb ik eigenlijk liever miezerregen en een temperatuur onder de 10 graden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |