Lekker in trôag tempo krikkenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik ook doen. Voor oude omaatjes.
Gemenerd dat ik ben!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:56 schreef iBenny het volgende:
Ohw, jij was 301. Ik snapte al niet waarom er al eentje open was.
En nooit tandafdrukken, kunstgebitten moeten uit!quote:
Hold it, beter lezen!quote:Op maandag 19 maart 2012 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nooit tandafdrukken, kunstgebitten moeten uit!
Goed voor je carrierrehquote:Op maandag 19 maart 2012 22:01 schreef Pheno het volgende:
Ik mis alles, volgens mij moet ik ook op facebook.
Oh reallyquote:Op maandag 19 maart 2012 22:04 schreef Pheno het volgende:
Juist niet, alles wat je daar neerplempt wordt tegen je gebruikt bij solli's
Een groep aanmaken kan hierzo en dan kun je vriendjes toevoegen.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand nog een simpele uitleg hoe ik op Feestboek alle mensen in 1 lijst mik?Ik ben ooit begonnen met een zooitje mensen (alle mensen die ik toen had) in 1 groep te plempen. Toen kwamen er meer, en die nieuwste zitten nergens bij. Wat nu?
Mag je klonen op veesboek?quote:
Jij mag alles, het is immers je feestje(boek)!quote:
Alleen als je hem ook disliked.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
Op facebook reageren op de vriend van een vriendin dat ie een verrekt kutjoch is, das zeker niet sociaal?
Ik had ze inmiddels allemaal verwijderd, maar ben nu bezig met een nieuwe lijst en zit te lezen hoe jij uitlegt dat je ze links in de balk kunt toevoegen... Kan het zijn dat ik de balk met mensen rechts heb?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een groep aanmaken kan hierzo en dan kun je vriendjes toevoegen.
Of
Als je al een bestaande groep hebt waar je vriendjes uit wil verwijderen of toevoegen, dan kan je ook op die pagina terecht klik je op de groep en links kun je in de balk mensen toevoegen en als je op "Alles weergeven"(daarboven) klikt kun je ze uit een groep verwijderen.
Eh ja, dat moet rechts zijn iddquote:Op maandag 19 maart 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had ze inmiddels allemaal verwijderd, maar ben nu bezig met een nieuwe lijst en zit te lezen hoe jij uitlegt dat je ze links in de balk kunt toevoegen... Kan het zijn dat ik de balk met mensen rechts heb?
Ik wil kunnen slepen ofzo, maar dat lukt nog niet en 1 per 1 alle namen intypen is ook niets.
Huhquote:Op maandag 19 maart 2012 22:15 schreef Pisces29 het volgende:
Oh my, nu nodig ik mensen uit voor een groep
Ik had 3 mensen als test aan een nieuwe lijst toegevoegd, en krijg nu duimpjesquote:
Ja dat!quote:Op maandag 19 maart 2012 22:16 schreef iBenny het volgende:
Ohw wacht, je hebt een groep gemaakt en je moet eigenlijk een lijst maken.
Ik zal wel ff plaatjes makenquote:Op maandag 19 maart 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Volgens mij zie ik het nu al wat beter, morgen maar eens verder prutsen. Thanks Benny voor het meekijken iig!
SPOILER: Vriendenlijst aanmakenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vrienden aan vriendenlijst toevoegenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Updates vriendenlijst wijzigenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het klinkt iets lastiger dan het is, maar als je het eenmaal bekijkt zou het wel moeten lukken![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie geen vrienden, een blanco veld, terwijl als ik zelf op de mensen klik zie dat ze wel degelijk bij 'vrienden' moeten staanFf zoeken nog
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen ga ik ze in rijtjes mikken, nu weet ik hoe het moet, thanks
Jaquote:
En moggehtjes
Valt mee, al een half uur op het werkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Er valt vast weer van alles uitquote:
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
neuh. Er is juist verplaatst can vrijdag naar vandaag. Anders hoefde ik pas om 1230 te beginnenquote:![]()
Drukke dag! Gelukkig schijnt het zonnetjeSchool, met een vriend mee naar het ziekenhuis, school, jurk passen. En ergens tussenin nog busladingen huiswerk maken. Whoehoe!
![]()
Oh en ik raad iedereen aan Gers Pardoel te volgen op Twitter, echt wat daar uit komtJe verliest spontaan het laatste beetje vertrouwen in het Nederlandse basisonderwijs!
![]()
Ben ik op school,wil ik printen, pc aandoen, weigert mijn account.. andere pc, doet t wel, duurt 3 eeuwen, printen, Machine Warmt op... kan ik dus nog weer gaan wachten... GRRRRRRRRRR![]()
Komt me bekend voorquote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Ben ik op school,wil ik printen, pc aandoen, weigert mijn account.. andere pc, doet t wel, duurt 3 eeuwen, printen, Machine Warmt op... kan ik dus nog weer gaan wachten... GRRRRRRRRRR | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
DIe ene? Oud klasgenoot?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 08:11 schreef PatriQue89 het volgende:
And a dirty gay is in my sight... BRRRRRRRRRRRRRRr | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Jij hoorde die GRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Dit ben ik niet van plan omdat ik:quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:57 schreef Lutte het volgende:
Oh en ik raad iedereen aan Gers Pardoel te volgen op Twitter, echt wat daar uit komtJe verliest spontaan het laatste beetje vertrouwen in het Nederlandse basisonderwijs!
A. Geen Twitter heb.
B. Gers Pardoel en zijn muziek kut vind.
C. Ik sowieso geen vertrouwen meer heb in het Nederlandse basisonderwijs.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Benny, helpDie groep die ik gister aanmaakte, wat dus een lijstje moest zijn, die wil ik verwijderen, maar ik zie het zo snel niet. Heb jij een gouden tip?
-edit-
Oh het is een kwestie van 'verlaten'![]()
[ Bericht 27% gewijzigd door Pisces29 op 20-03-2012 16:56:08 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Zo... lange dag, nu thuis..
Zo patat halen, want te lui om te koken. Daarna met school bezig. Al m'n vrije tijd zit er ongeveer in ondertussen. En nog even een leuk klassenuitje bedenken, die schone taak heb ik maar even op me genomen![]()
![]()
Leukquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo... lange dag, nu thuis..
Zo patat halen, want te lui om te koken. Daarna met school bezig. Al m'n vrije tijd zit er ongeveer in ondertussen. En nog even een leuk klassenuitje bedenken, die schone taak heb ik maar even op me genomen! Heb je al een idee?
![]()
Waarschijnlijk Eten dan discobowlen en daarna drankje doen in de stad. Dag later gaan we met 3 klassen naar Den Haagquote:![]()
Ah tofquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Eten dan discobowlen en daarna drankje doen in de stad. Dag later gaan we met 3 klassen naar Den Haag![]()
![]()
Ninja?
Ik dacht dat je hem tipte en wilde al bijna bestellen voor dat bedragquote:
Ohw nee johquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem tipte en wilde al bijna bestellen voor dat bedrag![]()
![]()
De Ken nie hequote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:44 schreef Lutte het volgende:
Boren ze me ook nog Barbies bruiloft door m'n neus, weg wekelijkse uurtje ergernistv!!!
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Wat dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:44 schreef Lutte het volgende:
Boren ze me ook nog Barbies bruiloft door m'n neus, weg wekelijkse uurtje ergernistv!!!![]()
Kan niet eens spelletjes vinden op dat dingquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:12 schreef iBenny het volgende:
Pat, jij hebt die Nokia toch? Zit er ook nog steeds Snake op?
![]()
![]()
Ohwquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kan niet eens spelletjes vinden op dat ding![]()
![]()
Klasgenoot op Facebook:quote:Omdat ik wel van wat zelfspot houd vind ik het leuk om hier even te vermelden dat ik na het maken van opdracht 5.2 voor Ethiek me er over verbaasde dat ik opdracht 6.4 niet kon vinden om tot de conclusie te komen dat ik opdrachten uit het verkeerde boek aan het maken was:) FAIL!![]()
![]()
HaiHai..
Moe.. en toch maar weer even keihard aan het werk voor school zo, gezien maandag 3 opdrachten ingeleverd moeten worden, ipv 1(en we normaal dus 1 week over 1 opdracht mogen doen
)
![]()
Hoe heet het danquote:Op woensdag 21 maart 2012 20:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Volgende week weer opnames voor iets.. weet niet eens wat het is?
![]()
Ohw dattesquote:Op woensdag 21 maart 2012 22:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja dat ene... wat jij toen zei..
Wat schat je?!!
Das wel grappig![]()
![]()
* Pheno geeft lijm aanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Uhuh!quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Geen jas aan vandaag, living on the edge! | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Anonymousz op 22-03-2012 18:20:46 ]Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
POP?quote:
quote:
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4![]()
Ohayo gozaimasuOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
konichiwaOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Nee, en anders nog met dubbel n.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Nan desu ka?Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
こ = ko
ん = n
に = ni
ち = chi
は = wa
Dubbel n. Knoop het in je oren!Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Kore wa nan desu kaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ahaaaaaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 10:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
intensieve schooldag. Gelukkig bijna weekend, heb ik wel verdiend al zeg ik zelf
Ik een intensieve schoolweek... Ik ben blij als het morgen 18.00 uur is.. dan heb ik weekend!![]()
Nu eerst mijn brief voor Engels, die René geschreven heeft, herschrijven. Hij heeft de paste tense en present perfect tense gemixt..![]()
![]()
Lekker tense
Goed zo!quote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Haha, en nu heb ik het aangepast, dus ik ga het opnieuw inleveren
Staan er nog lekkere baksels op de agenda voor dit weekend?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nee, denk het niet... Zo naar huis, werken, morgen hele dag werken, en dan komt René bij me..quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goed zo!
Staan er nog lekkere baksels op de agenda voor dit weekend?![]()
![]()
Nja, dat dus ook maar gisteren had ik dus 3 deadlines. Is uiteindelijk gelukt en nu dus op weg naar huis om van het weekend te genietenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ahaaaaa
Ik een intensieve schoolweek... Ik ben blij als het morgen 18.00 uur is.. dan heb ik weekend!![]()
Nog erger, het bestond al eerder. Van vroegerquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:35 schreef iBenny het volgende:
Wat wordt er toch hyperlink gedaan over dat Latta. Het is gewoon dure boterEn ze doen net of het nieuw is
Boter op brood is sowiesoquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:35 schreef iBenny het volgende:
Wat wordt er toch hyperlink gedaan over dat Latta. Het is gewoon dure boter![]()
![]()
Zei dat het een opzetje wasquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu eerst mijn brief voor Engels, die René geschreven heeft, herschrijven. Hij heeft de paste tense en present perfect tense gemixt..
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
niceeequote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nja, dat dus ook maar gisteren had ik dus 3 deadlines. Is uiteindelijk gelukt en nu dus op weg naar huis om van het weekend te genieten![]()
Jeugd zal het misschien niet kennen... is ook al een tijdje gelee dat het in de winkel lag. Ik had ook even een 'whut' momentjequote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog erger, het bestond al eerder. Van vroegerEn ze doen net of het nieuw is
HalloYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Kally
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Haaiquote:
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
He.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Ik heb zo'n angstig vermoeden dat het mooie weer nu inhoudt dat de zomer weer bagger wordt.You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Ik heb geen zin meer, ik wil naar buiten.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
Gisteren al gedaan, nu zin in weekendquote:
Heb ook weekend *jeeeej*quote:Op vrijdag 23 maart 2012 14:59 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gisteren al gedaan, nu zin in weekend | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
Ik nog nietquote:
Weekje vakantie deze boi.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
kusquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
welke van de 20quote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Boi wanneer laat je je vriendin zien.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zeroku is hommo.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
thxquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou je doen als je naast me woonde. Dat doe je niet. Edoch.quote: | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
jmmr welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou je doen als je naast me woonde. Dat doe je niet. Edoch.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zie zoveel hotties op school nu stageperiodes zijn afgelopen.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 23 maart 2012 15:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Zag vandaag op school toch echt wel een hottie..
Jammer dat ik al een vriendj0n hebZo denk ik soms ook
!!!
Kijken mag.Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Houdoe knuffelhomo.quote:Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nog erger, het bestond al eerder. Van vroegerEn ze doen net of het nieuw is
Dat wist ik niet eensquote:Op vrijdag 23 maart 2012 13:44 schreef Pheno het volgende:
Help ons! welke MERKEN en PRODUKTEN bestaan NIET meer?!
![]()
De grootste nerd van de klas heeft me uitgenodigd op z'n verjaarspartijtjeZ'n bronievrienden komen ook, en zijn familie en wat vrienden van zijn ouders. Plan voor de avond: gamen.
Gelukkig mocht m'n vriendin ook mee want vond het zo lief dat ie me uitnodigde dat ik niet kon weigeren![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:57 schreef Lutte het volgende:
De grootste nerd van de klas heeft me uitgenodigd op z'n verjaarspartijtjeZ'n bronievrienden komen ook, en zijn familie en wat vrienden van zijn ouders. Plan voor de avond: gamen.
Gelukkig mocht m'n vriendin ook mee want vond het zo lief dat ie me uitnodigde dat ik niet kon weigeren!
Wel leuk![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 19:14 schreef iBenny het volgende:
Albert Verlinde heeft nog nooit van een HTC telefoon gehoord
Leuk Lutquote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:57 schreef Lutte het volgende:
Gelukkig mocht m'n vriendin ook mee want vond het zo lief dat ie me uitnodigde dat ik niet kon weigeren
Logisch.quote:Op vrijdag 23 maart 2012 16:57 schreef Lutte het volgende:
De grootste nerd van de klas heeft me uitgenodigd op z'n verjaarspartijtjeThat's all folks!![]()
En ik heb een beeld van bepaalde mensen gekregen waar ik niet blij van wordOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Begrijp precies wat je bedoelt. Het is zelfs een beetje eng te noemen...quote:Op vrijdag 23 maart 2012 22:56 schreef Pheno het volgende:
En ik heb een beeld van bepaalde mensen gekregen waar ik niet blij van word![]()
Erger nog welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het was wat ik verwachtte, maar dan tien keer erger ofzo? Maar heb je je wel kunnen vermaken?
![]()
Lut, we hadden nog een Lut-moment in het live-topic
Haha, het was juist beter.. Zit met een grijns op mijn gezicht en morgen wordt een nog drukkere dag dan geplandquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Erger nog wel? Maar heb je je wel kunnen vermaken?
Dus ja, heb me weten te vermaken!
Een Lut-moment? Praat me bij!![]()
Ohw, nou mooi tochquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, het was juist beter.. Zit met een grijns op mijn gezicht en morgen wordt een nog drukkere dag dan geplandDus ja, heb me weten te vermaken!
Melissa, van The Voice, deed ons aan je denkenquote:Een Lut-moment? Praat me bij!![]()
![]()
Haha en dat is een compliment? Heb het niet gevolgd dus zou niet weten wie het isquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, nou mooi toch
[..]
Melissa, van The Voice, deed ons aan je denken![]()
![]()
Ik vind dat wel een complimentquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha en dat is een compliment? Heb het niet gevolgd dus zou niet weten wie het is![]()
![]()
quote:
Hebben jullie een linkje? Want om nou drie uur aan livetopics door te spitten, jullie weten hopelijk waar het staatWant nou ben ik nieuwsgierig.
![]()
![]()
http://m.thevoicekids.nl/video/sing-off-melissaquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:43 schreef Lutte het volgende:
Hebben jullie een linkje? Want om nou drie uur aan livetopics door te spitten, jullie weten hopelijk waar het staatWant nou ben ik nieuwsgierig.
Dit is ff het linkje die ik het snelst kon vinden![]()
![]()
Thanksquote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://m.thevoicekids.nl/video/sing-off-melissa
Dit is ff het linkje die ik het snelst kon vinden![]()
![]()
Ik vond het wel erg leuk, ik riep het en Benny dacht hetzelfde
Nicequote:Op vrijdag 23 maart 2012 23:56 schreef Lutte het volgende:
Huum mama zegt het ook te zien! Wel een compliment ja
Ik heb morgen een date!
![]()
Kan ik een keer uitslapen, ben ik al vanaf half zeven wakker! Ben echt één bonk energie, maar eens voor zinnige dingen gebruiken![]()
![]()
Roekoe!quote:Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Getverquote:Op zaterdag 24 maart 2012 09:14 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wilde mn kamer nog schoonmaken... mission failed | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu![]()
HeOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nog niets.quote:
Wil de stad in, maar mijn salaris is nog onderweg!!
Neemt ze ook FOK!account?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:48 schreef iBenny het volgende:
Greotjens vanuit Volendam. Ook van Fleur
OEH OEH! Gaan jullie misschien op de foto in klederdracht?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:48 schreef iBenny het volgende:
Greotjens vanuit Volendam. Ook van Fleur
Denk niet dat ze dat doetquote:Wilde we in eerste instantie wel doen, maar dat werd hem uiteindelijk toch niet..quote:Op zaterdag 24 maart 2012 15:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OEH OEH! Gaan jullie misschien op de foto in klederdracht?![]()
Maar het was wel gezellig. Volendam is ook wel een grappig dorpje, je bent er alleen wel heel snel doorheen. Ik weet nog steeds niet waarom we per se daar naartoe moesten gaan
![]()
![]()
Nick en Simonquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:22 schreef iBenny het volgende:
Maar het was wel gezellig. Volendam is ook wel een grappig dorpje, je bent er alleen wel heel snel doorheen. Ik weet nog steeds niet waarom we per se daar naartoe moesten gaan
![]()
![]()
Benny, een doodsverwensing.. BAN!!quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die ouders moeten ze helemaal kapot maken
Oh wacht![]()
Waar supernanny JoJo als je d'r nodig hebt..![]()
Ja heel groot is het natuurlijk nietquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:22 schreef iBenny het volgende:
Ik wil er in Mei of Juni weer een keer heen, o.a voor die fotoEn beetje door het dorp wandelen en toerist spelen
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Benny, een doodsverwensing.. BAN!!
Oh wacht![]()
Waar supernanny JoJo als je d'r nodig hebt..
Kan me niet voorstellen dat die kinderen dit leuk vinden![]()
quote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat die kinderen dit leuk vinden
Ik ook niet.. oh die moeder net
Wil ze niet onder druk zetten hoor, maar we hebben afspraken met roze dolfijn gemaakt..
als ze het niet goed moet ie bij de andere knuffels logeren![]()
![]()
Ja, echt WTFquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik ook niet.. oh die moeder net
Wil ze niet onder druk zetten hoor, maar we hebben afspraken met roze dolfijn gemaakt..
als ze het niet goed moet ie bij de andere knuffels logeren![]()
![]()
Viiiiiiieeeeesquote:Op zaterdag 24 maart 2012 19:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Haai. Ik heb net in René zijn billen geknepen!
![]()
Stoere naam, welquote:.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jaaa! Dat ga ik wel weer kijkenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Dinges komt ook weer terug... die gypsy bruiloft shizzle![]()
![]()
Dinges met Frank Masmeijerquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Dinges komt ook weer terug... die gypsy bruiloft shizzle
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Joahquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Dinges komt ook weer terug... die gypsy bruiloft shizzle![]()
![]()
Hela.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kindercola.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie, wat, waar, wanneer?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Dinges komt ook weer terug... die gypsy bruiloft shizzle
Volgens mij gaat Barbie's bruiloft ook zoiets worden![]()
![]()
tuthaloquote:
Laat me laat me niet alleen
Ik zeg Hey..."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Nou ik was gister m'n galajurk ophalen en in die winkel was ook een hele gypsyfamily hoor, man man wat hebben wij gelachenquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie, wat, waar, wanneer?
![]()
Volgens mij wel vrijdagquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Wie, wat, waar, wanneer?
Oh dat geloof ikquote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ik was gister m'n galajurk ophalen en in die winkel was ook een hele gypsyfamily hoor, man man wat hebben wij gelachen![]()
![]()
Jessie J, Will.I.Am, Tome Jones en de zanger van The Script(Danny nogiets)quote:Op zaterdag 24 maart 2012 20:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Wie zijn de coaches bij The voice UK eigenlijk?![]()
Danny O’DonoghueOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: