En die honderdduizenden mensen die elke dag met de trein naar Amsterdam gaan krijg je ook niet echt in bussen gepropt. En daarbij: waar vind je in de spits zoveel bussen en chauffeurs?quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:07 schreef greavy het volgende:
En die bussen gaan ook niet werken in Amsterdam. Dan sta je uren in de file.
En als je bussen gaat regelen, dan heb je nooit genoeg. Dan krijg je weer relletjes wie wel of niet mee mag.
Mijn fiets is gejat. Bij een NS station ja.quote:
Wat? Er zijn ook mensen die de driewieler ontgroeid zijn, hoor.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:15 schreef greavy het volgende:
[..]
Goed voor je![]()
Is maar een 3 à 4 uurtjes fietsen.
wtf, dan moet je minder vaak met de trein gaan. 1u45m hooguit.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:15 schreef greavy het volgende:
[..]
Goed voor je![]()
Is maar een 3 à 4 uurtjes fietsen.
Dat is meer dan 20 gemiddeld. Op een rustige fietsroute goed te doen, maar in stedelijk gebied met kruisingen, verkeerslichten en hordes trage kudtscholieren heb je er nog een hele kluif aan.quote:Op donderdag 22 maart 2012 08:34 schreef twiFight het volgende:
wtf, dan moet je minder vaak met de trein gaan. 1u45m hooguit.
Een foto van een twitteraar te Haarlem..twitter:NS_online twitterde op donderdag 22-03-2012 om 08:43:57Alternatief voor de gestrande reizigers rond Amsterdam, carpool met @Greenwheels - je eigen auto voor af en toe http://t.co/ES7YV1Bw reageer retweet
twitter:JeroenStans twitterde op donderdag 22-03-2012 om 08:06:09#NS woordvoerder meldt nu op #BNR dat rond 11 uur treinverkeer rond Amsterdam weer op gang komt. #storing reageer retweet
Als jij het sneller kan oplossen, dan weet je waar je moet solliciteren.quote:Op donderdag 22 maart 2012 07:56 schreef Eenskijken het volgende:
Drama NS, fuck dit. Waarom moet het zo LANg duren..
twitter:Duckstadkrant twitterde op donderdag 22-03-2012 om 09:00:00Niet iedereen is boos over treinproblemen Hamsterdam. "Er is gratis koffie!" aldus Dagobert Duck die meteen naar het station was gesneld. reageer retweet
Omdat ze eerst het probleem moeten vaststellen, daarna een oplossing moeten vinden en alles zo snel mogelijk.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:08 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom moet het dan zo lang duren?
Men had moeite de oorzaak van de storing te vinden. En als je niet weet wat er aan de hand is, valt er ook weinig op te lossen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:08 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom moet het dan zo lang duren?
twitter:ProRail twitterde op donderdag 22-03-2012 om 09:12:40Storing rondom Amsterdam is voorbij. Wordt nu hard gewerkt aan opstarten van het treinverkeer. Zal zeker tot begin van de middag duren. reageer retweet
je zet daar toch gewoon bij wijze van spreken 100 man op?quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:12 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Men had moeite de oorzaak van de storing te vinden. En als je niet weet wat er aan de hand is, valt er ook weinig op te lossen.
Je hebt niet standaard 100 man daar in de buurt rondlopen. En het is ochtend, dus drukte op de wegen. Mensen verplaatsen gaat dan ook lastig. Roeien met de riemen die je hebt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
je zet daar toch gewoon bij wijze van spreken 100 man op?
Ik neem aan dat dat ook is gebeurd. Bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
dat snap ik. Maar dat het dan zo lang moet duren begrijp ik dan weer niet. En de storing zat bij het CS? Waarom kan er dan niet naar Sloterdijk gereden worden bijv dat je daar een metro pakt. Lijkt mij wel dat er alternatieven geboden moeten worden..quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:15 schreef Crientj het volgende:
[..]
Je hebt niet standaard 100 man daar in de buurt rondlopen. En het is ochtend, dus drukte op de wegen. Mensen verplaatsen gaat dan ook lastig. Roeien met de riemen die je hebt.
Aangezien Schiphol ook plat lag, denk ik niet dat het een probleem ter plaatse was, maar eerder iets in de aansturing vanuit de verkeersleidingspost. Procesleiding, EBP, EBS, VPI, relais', het kan allemaal...quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:18 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
dat snap ik. Maar dat het dan zo lang moet duren begrijp ik dan weer niet. En de storing zat bij het CS? Waarom kan er dan niet naar Sloterdijk gereden worden bijv dat je daar een metro pakt. Lijkt mij wel dat er alternatieven geboden moeten worden..
Hoor ik daar een single point of failure?quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Aangezien Schiphol ook plat lag, denk ik niet dat het een probleem ter plaatse was, maar eerder iets in de aansturing vanuit de verkeersleidingspost. Procesleiding, EBP, EBS, VPI, relais', het kan allemaal...
Duizenden reizigers! En dan even later:quote:Reizigersorganisatie Voor Beter OV heeft aan de NS om opheldering gevraagd over de evacuatie van de duizenden reizigers die nu in gestrande treinen zitten opgesloten.
Oepsquote:ProRail laat weten dat er door het vroege tijdstip van de storing geen reizigers in gestrande treinen zitten opgesloten.
Vanuit Haarlem reizen is slim. Snelbus naar Schiphol pakken en daarna van daar uit met de bus of taxi richting Amsterdam proberen te komenquote:Op donderdag 22 maart 2012 08:51 schreef greavy het volgende:
Een foto van een twitteraar te Haarlem..twitter:NS_online twitterde op donderdag 22-03-2012 om 08:43:57Alternatief voor de gestrande reizigers rond Amsterdam, carpool met @Greenwheels - je eigen auto voor af en toe http://t.co/ES7YV1Bw reageer retweet
[ link | afbeelding ]
De lijnbussen richting Amsterdam zitten daar continu overladen vol.
Amsterdam moet nog meer chaos zijn.twitter:JeroenStans twitterde op donderdag 22-03-2012 om 08:06:09#NS woordvoerder meldt nu op #BNR dat rond 11 uur treinverkeer rond Amsterdam weer op gang komt. #storing reageer retweet
Ja, dat schiet op, want er is ook echt niemand anders die van Haarlem naar Amsterdam moet en op dat idee komtquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vanuit Haarlem reizen is slim. Snelbus naar Schiphol pakken en daarna van daar uit met de bus of taxi richting Amsterdam proberen te komen
minder dan je in eerste instantie zou denkenquote:Op donderdag 22 maart 2012 09:36 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ja, dat schiet op, want er is ook echt niemand anders die van Haarlem naar Amsterdam moet en op dat idee komt
Je kunt niet met oneindig veel mensen aan 1 probleem werken, daar gaat het oplossen alleen maar langzamer van.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Schiphol, Station Zuid, Arena en bijv. Marnixstraat zijn eenvoudig te bereiken.quote:Op donderdag 22 maart 2012 09:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vanuit Haarlem reizen is slim. Snelbus naar Schiphol pakken en daarna van daar uit met de bus of taxi richting Amsterdam proberen te komen
Maar gelukkig rijdt het weer langzaam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |