Misschien waren ze daar vandaag wel mee bezigquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:57 schreef V2 het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat dat bij een post die zo complex is als Amsterdam inderdaad best lastig is. Lastiger dan bijvoorbeeld Groningen. En zie je het al voor je, dat ze het gaan testen en dat daarom heel A'dam plat gaat? Zie ik zo gebeuren hoor
Oh man. Ik hoop zó dat dat niet waar isquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien waren ze daar vandaag wel mee bezig
Ik hoop van welquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:09 schreef V2 het volgende:
[..]
Oh man. Ik hoop zó dat dat niet waar is
JE ZOU NERGENS AAN ZITTENquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:12 schreef b2py het volgende:
Ik was vanochtend bij ProRail te amsterdam. Heel gaaf
Voor 1000-en reizigers heb je een paar honderd bussen nodig. Vraag 1: waar haal je die vandaan? Vraag 2: hoe krijg je die allemaal Amsterdam in? Naast het overige verkeer. En wat de rest ook al zegt: iedereen wil dan met die bus mee. Mensen worden dan agressief en je krijgt alleen maar gedonder. Als je dat niet begrijpt....quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik het snap en bussen regelen voor zoveel 1000en is lastig. Maar dan nog is de situatie kut en blijft lastig te begrijpen..
We hebben de dader gevonden!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:12 schreef b2py het volgende:
Ik was vanochtend bij ProRail te amsterdam.
Ja, inderdaad.quote:
Hebben ze dat in Zwitserland, lente?quote:
gras groeit als kool daar. Veel sneeuw, grote groei van gras in de lente.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hebben ze dat in Zwitserland, lente?
Dat ligt ook in Arnhem. Schijnt goedkoper te zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:33 schreef Fixers het volgende:
Is struktom aan het bijbeunen met tennisbaanleg? Er ligt oranje-rood gravel ipv blauw steenslag tussen utrecht en lunetten.
Ik vind het debiel dat bij vijf centimeter sneeuw het hele lang plat ligt, bij 20 centimeter wordt het al minder.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:40 schreef bloodysunday het volgende:
Jullie vinden de discussie dus als er een beetje sneeuw ligt en gelijk het spoor plat ligt overrated?
Ja, overigens kan het spoor daar toch wel tegen maar zijn de wissels het probleem? Die kunnen toch wel sneeuw bestendiger worden gemaakt?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het debiel dat bij vijf centimeter sneeuw het hele lang plat ligt, bij 20 centimeter wordt het al minder.
Ja lastig. Sneeuw kun je wel laten smelten, mits je er voldoende energie in duwt. IJsklompen is een ingewikkelder punt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja, overigens kan het spoor daar toch wel tegen maar zijn de wissels het probleem? Die kunnen toch wel sneeuw bestendiger worden gemaakt?
Helemaal goed, maar die kleuren bizar gewoon (imho)quote:Op donderdag 22 maart 2012 14:12 schreef Duvel het volgende:
100+, zo te zien aan de gekleurde vlekken...?
Veolia belooft wel meer. Ik zou allereerst eens beginnen met stootblokken te laten staanquote:Op donderdag 22 maart 2012 14:00 schreef Aether het volgende:
Claimt Veolia niet dat hun treinen beter winterbestendig zijn?
Veolia belooft straks ook het reizigersvervoer te verkopen. Het overbrengen van mensen zou die Fransozen te weinig opleveren...quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:54 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Veolia belooft wel meer. Ik zou allereerst eens beginnen met stootblokken te laten staan
Onzin.quote:
Volgens mij wuift Melanie het allemaal maar een beetje weg.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Onzin.
Bert, Marion en Melanie moeten gewoon tegen de muur en boeten voor misdaden tegen de treinreiziger.
Het dagplan van vandaag wordt al eerder geladen. Daarnaast kan je dan nog treinen rijden (bijvoorbeeld aan de postgrenzen), evt met tijden vanuit verkeersleiding.quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:02 schreef James1988 het volgende:
Elders heb ik gelezen dat de storing diep in de nacht begon, en de suggestie dat "ICT-storing" zou kunnen wijzen op het mislukken van het inlezen van het dagplan in de systemen. Echter onbevestigd.
quote:NS verzweeg inzet bussen
De NS heeft vanochtend rondom de treinstoring niet aan de grote klok gehangen dat bussen werden ingezet. De NS had maar een beperkt aantal bussen dat kon worden ingezet en als algemeen bekend was gemaakt dat er bussen reden, zouden mensen te massaal naar stations zijn gekomen. Dat stelt een woordvoerder van de vervoerder vanmiddag, zo meldt persbureau Novum.
Bij kleine verstoringen wordt volgens de woordvoerder onder meer op Teletekst gezet dat bussen worden ingezet. Bij zulke grote problemen zoals die van vandaag is het echter beleid alleen op de stations waar de bussen zijn met een omroepbericht te komen.
Het treinverkeer van en naar Amsterdam lag vanochtend ruim vier uur stil door een fout in het bedieningssysteem waardoor de seinen en wissels niet meer konden aangestuurd. Vermoedelijk heeft dat gevolgen gehad voor zo’n honderdduizend reizigers, die onder meer op stations in Haarlem en Zaandam strandden.
De oorzaak van de stremming is nog onduidelijk. GroenLinks en reizigersvereniging Rover hebben om opheldering gevraagd.
Zal de machinist leuk gevonden hebben...quote:
Ja, dacht ik ook.quote:Op donderdag 22 maart 2012 17:34 schreef blup het volgende:
[..]
Zal de machinist leuk gevonden hebben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |