Misschien waren ze daar vandaag wel mee bezigquote:Op donderdag 22 maart 2012 10:57 schreef V2 het volgende:
[..]
Ik kan me zo voorstellen dat dat bij een post die zo complex is als Amsterdam inderdaad best lastig is. Lastiger dan bijvoorbeeld Groningen. En zie je het al voor je, dat ze het gaan testen en dat daarom heel A'dam plat gaat? Zie ik zo gebeuren hoor
Oh man. Ik hoop zķ dat dat niet waar isquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien waren ze daar vandaag wel mee bezig
Ik hoop van welquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:09 schreef V2 het volgende:
[..]
Oh man. Ik hoop zķ dat dat niet waar is
JE ZOU NERGENS AAN ZITTENquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:12 schreef b2py het volgende:
Ik was vanochtend bij ProRail te amsterdam. Heel gaaf
Voor 1000-en reizigers heb je een paar honderd bussen nodig. Vraag 1: waar haal je die vandaan? Vraag 2: hoe krijg je die allemaal Amsterdam in? Naast het overige verkeer. En wat de rest ook al zegt: iedereen wil dan met die bus mee. Mensen worden dan agressief en je krijgt alleen maar gedonder. Als je dat niet begrijpt....quote:Op donderdag 22 maart 2012 10:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ik zei ook dat ik het snap en bussen regelen voor zoveel 1000en is lastig. Maar dan nog is de situatie kut en blijft lastig te begrijpen..
We hebben de dader gevonden!quote:Op donderdag 22 maart 2012 11:12 schreef b2py het volgende:
Ik was vanochtend bij ProRail te amsterdam.
Ja, inderdaad.quote:
Hebben ze dat in Zwitserland, lente?quote:
gras groeit als kool daar. Veel sneeuw, grote groei van gras in de lente.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hebben ze dat in Zwitserland, lente?
Dat ligt ook in Arnhem. Schijnt goedkoper te zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:33 schreef Fixers het volgende:
Is struktom aan het bijbeunen met tennisbaanleg? Er ligt oranje-rood gravel ipv blauw steenslag tussen utrecht en lunetten.
Ik vind het debiel dat bij vijf centimeter sneeuw het hele lang plat ligt, bij 20 centimeter wordt het al minder.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:40 schreef bloodysunday het volgende:
Jullie vinden de discussie dus als er een beetje sneeuw ligt en gelijk het spoor plat ligt overrated?
Ja, overigens kan het spoor daar toch wel tegen maar zijn de wissels het probleem? Die kunnen toch wel sneeuw bestendiger worden gemaakt?quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het debiel dat bij vijf centimeter sneeuw het hele lang plat ligt, bij 20 centimeter wordt het al minder.
Ja lastig. Sneeuw kun je wel laten smelten, mits je er voldoende energie in duwt. IJsklompen is een ingewikkelder punt.quote:Op donderdag 22 maart 2012 13:48 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja, overigens kan het spoor daar toch wel tegen maar zijn de wissels het probleem? Die kunnen toch wel sneeuw bestendiger worden gemaakt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |