Daar hebben ze geen issues met treinintegriteit. Immers alleen treinstellen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
op RER lijn A werken bewegende blokken iig prima
top inbouwen die handel. Als we dan in de winter stranden kunnen we de SBB als schuldige aanwijzen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:21 schreef James1988 het volgende:
Mocht men hetzelfde tempo aanhouden als de Denen, dan loopt dat wel tot 2024.
Ondertussen zit ook de SBB niet stil. Eind 2017 moet het hele Zwitserse netwerk zijn voorzien van ETCS Level 1 Limited Supervision.
Limited Supervision is een nieuwe ERTMS-modus en zal worden toegevoegd aan de Baseline 3.0.0-specificaties die dit najaar gefinaliseerd zullen worden.
Waar blijkt dat uit?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:06 schreef Peterselieman het volgende:
De arriva-stellen in de achterhoek krijgen trouwens geen rode maar witte deuren:
http://www.arriva.nl/goedemorgen-achterhoek/beeldverslag/
Ja roep maar wanneerquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:05 schreef James1988 het volgende:
Toch grappig wat één mailtje van mij naar IL&T als resultaat heeft
@Fles ik moet nog eens langskomen voor dat kratje
Nou ja, ook bij treinstellen kan het een rol spelen. Theoretisch dan. Maar of je dáár rekening mee moet houden...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Daar hebben ze geen issues met treinintegriteit. Immers alleen treinstellen.
Natuurlijk wel. Alles kan immers kapot.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nou ja, ook bij treinstellen kan het een rol spelen. Theoretisch dan. Maar of je dáár rekening mee moet houden...
Da's mooi, ik heb de zuidelijke helft gedaanquote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:35 schreef greavy het volgende:
Vandaag even 'Rondje Noordelijke Maaslijn' uitgevoerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |