quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:00 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ok laat ik dan maar de eerste zijn.![]()
Zuid Holland - Dordrecht.
Horeca, Lunchroom, Magazijn, Productie, Promotiewerk etc.
Zoekt werk in: Drechtsteden, Rotterdam, Barendrecht en Breda.
je had al bij TNT gewerkt toch .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan je vertellen dat continental bakeries altijd mensen zoeken voor de nachtdienst
die zitten voor de tnt daar en misschien heb je wel vaak een broodlucht geroken toen je daar werkte
anders bakkersland in ridderkerk/rotterdam idem dito
UPC in capelle : verkoopmedewerker via de telefoon
KPN in rdam : same
He top dat je reageert!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:06 schreef YebCar het volgende:
[..]
je had al bij TNT gewerkt toch .
kan je vertellen dat continental bakeries altijd mensen zoeken voor de nachtdienst
die zitten voor de tnt daar en misschien heb je wel vaak een broodlucht geroken toen je daar werkte
anders bakkersland in ridderkerk/rotterdam idem dito
UPC in capelle : verkoopmedewerker via de telefoon
KPN in rdam : same
barendrecht =quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:43 schreef FerryNL het volgende:
[..]
He top dat je reageert!
Ja ik heb bij TNT gewerkt ja.
Ik heb het ook al eens bij die Bakeries geprobeerd, maar daar zoeken ze ook al geen mensen meer.
En ook heb ik het bij bakkersland geprobeerd, maar ik woonde te ver weg volgens hun.
Het zelfde geldt voor UPC en KPN, en daarbij miste ik de ervaring.
En daarom vind ik het zo kut dat ik nog steeds niks heb gevonden. Ze moeten je wel een keer een kans geven in plaats van steeds zeggen dat ik te ver weg woon of geen ervaring heb.
Hey,quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:52 schreef YebCar het volgende:
[..]
barendrecht =
http://www.ontmoetmakro.nl/index.php?id=13&t=8#
makro
ikea
praxis / karwei?
Tussen de 2 en 6 weken. 1 keer duurde het 5 maanden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:09 schreef Jores het volgende:
Een week na de sluiting van de vacature heb ik nog geen reactie gekregen. Als jullie een reactie krijgen, na hoeveel tijd is dat meestal (excl. de ontvangstbevestiging)?
snelst : na 2 werkdagenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tussen de 2 en 6 weken. 1 keer duurde het 5 maanden.
Laat ik ook eens een duit in het zakje doen:quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:00 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ok laat ik dan maar de eerste zijn.![]()
Zuid Holland - Dordrecht.
Horeca, Lunchroom, Magazijn, Productie, Promotiewerk etc.
Zoekt werk in: Drechtsteden, Rotterdam, Barendrecht en Breda.![]()
Ik hoop voor je dat het positief is! Probeer alleen niet te enthousiast te worden als ze details vragen. Mij werd aan het einde van het gesprek zelfs gevraagd of ik nog vakanties had staan maar desondanks werd ik 's avonds teruggebeld dat ze mij niet zouden aannemen. Het is dan vooral rot omdat je het gevoel hebt dat je het zou worden...quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:20 schreef YebCar het volgende:
vandaag een gesprek gehad en vrij positief gevoel aan overgehouden.
Denk dat het wederzijds was. Ik kreeg op het einde van het gesprek de vraag of ik ergens anders nog sollicitaties had lopen en wanneer ik eventueel kon beginnen? Dat lijkt mij toch details voor een soepel lopend gesprek
maar goed volgende week hoor ik meer
Was dat niet Coevorden?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Kandijfijn het volgende:
Jij hebt toch iets van een juridische studie Renesite?
Gemeente Emmen afd. schuldhulp zocht laatst mensen (wel al 5 weken terug ofzo)
Ooo spannend!! Ik duim voor je!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben redelijk ver in een procedure en moet nu eens na gaan denken over een salariseis. Wat is een aannemelijk startsalaris volgens jullie? Beknopt gezegd: Ik heb WO gedaan, ben een starter en ga rechtstreeks onder de directeur de marketing opzetten omdat ze nu nog niets hebben.
Lol je moest eens weten wat mijn lijstje is van 6 maanden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog niet eens alles, in 3 maanden tijd.
Wat bieden ze?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben redelijk ver in een procedure en moet nu eens na gaan denken over een salariseis. Wat is een aannemelijk startsalaris volgens jullie? Beknopt gezegd: Ik heb WO gedaan, ben een starter en ga rechtstreeks onder de directeur de marketing opzetten omdat ze nu nog niets hebben.
Maar ik ben nog niet 100% werkloos. Zeg maar 50%, draai nu halve weken... Vergt echt veel tijd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:57 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Lol je moest eens weten wat mijn lijstje is.
Ik ga dat ook meenemen maandag als ik naar de sociale dienst gaat. Ze kunnen echt niet zeggen dat ik geen werk gezocht heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |