Haha was dat maar zo dat ik ergens aangenomen ben.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:39 schreef Anonymousz het volgende:
FerryNL
ben je ergens aangenomen of heb je een gesprek binnenkort?
Ik zou het wel weten, maar dat is persoonlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Pfoeh lastig, heb nu 2 gesprekken gehad. Ene is enorm vroeg opstaan, flink doorpoten en goed verdienen en het andere is dichtbij, relaxter werk maar ik denk dat het minder verdient (dat hoor ik zsm). Lastig lastig.
koerierswerk natuurlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Koerierswerk: 5 uur opstaan elke dag, flink doorpoten, alleen beetje rijden.
Schoonmaakwerk: lekker dichtbij, rustig aandoen, leuk team
Hmm ik zou in eerste instantie voor het geld gaan, maar zo ben ik haha.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Koerierswerk: 5 uur opstaan elke dag, flink doorpoten, alleen beetje rijden.
Schoonmaakwerk: lekker dichtbij, rustig aandoen, leuk team
dat ligt echt aan het bedrijf met welke managers/directeuren/afdelingshoofden te maken hebt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:45 schreef Audreyoot het volgende:
Heeft hier iemand al eens een tweede gesprek gehad voor een baan? Heb dit eigenlijk nog nooit gehad en ben best benieuwd wat ze gaan vragen. Nu is er wel de directeur bij, dat was bij het eerste gesprek niet
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:28 schreef YebCar het volgende:
[..]
koerierswerk natuurlijk
helemaal omdat het al veel beter staat in je cv als je in de toekomst ergens anders aan de slag gaat
Het geld lonkt inderdaad, al weet ik het verschil tussen beide nog niet. Punt is dat het ene totaal niet praktisch is en het andere dan weer wel. Lastig hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:28 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Hmm ik zou in eerste instantie voor het geld gaan, maar zo ben ik haha.
Maar als ik dit zo lees dat zou ik toch voor optie 2 gaan, omdat je in een leuk team zit en je niet heel de dag alleen hoeft te werken. Wat je met koerier werk dus wel moet doen.
Gisteren en vandaag nog twee sollicitaties verzonden, beide op banen met een combinatie van magazijn- en administratief werk. Vanaf nu wil ik minimaal 4 sollicitaties per week versturen ... !quote:Op maandag 19 maart 2012 21:15 schreef MissionPhailed het volgende:
Er loopt momenteel een sollicitatie naar een voltijd betrekking in de DIV-sector (lijkt geen baan als veredelde postsorteerder zoals nu), maar iets als magazijnwerk sla ik ook niet af.
aha even afwachten danquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:32 schreef YebCar het volgende:
[..]
dat ligt echt aan het bedrijf met welke managers/directeuren/afdelingshoofden te maken hebt.
soms is een 2de gesprek nog steeds een kennismakingsgesprek maar dan met de grote bazen
soms is het gelijk al een voorwaarden gesprek. Als het een groot bedrijf is dan zit er meestal iemand van HR erbij.
In de horeca voldoet meestal het eerste gesprek , voor een management functie volgt dan wel nog een 2de gesprek
kortom het ligt aan het bedrijf
Dan ga je toch gewoon eerder naar bedquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:57 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Elke dag een paar maanden lang 5 uur mijn bed uit is slopend dus ik ga kijken of het de meerwaarde qua loon waard is.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:52 schreef Renesite het volgende:
Wil ik naar een callcenter? Ja/Nee
En zo ja: kom ik overal tegen: geen vakantiemogelijkheden/verlofmogelijkheden tot en met eind augustus.![]()
![]()
Denk dat de schoonmaak ook wel aanpoten is hoor. Maar ligt er een beetje aan waar.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:36 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
[..]
Het geld lonkt inderdaad, al weet ik het verschil tussen beide nog niet. Punt is dat het ene totaal niet praktisch is en het andere dan weer wel. Lastig hoor.
Lekker rondcruisen he, raampje open, muziek hard cool manquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Denk dat de schoonmaak ook wel aanpoten is hoor. Maar ligt er een beetje aan waar.
Ik zou koerierswerk kiezen, lekker beetje rondcruisen.
Haha ja, bedoelde meer van relativeer het een beetje. Middagje vrij nemen is niet zo erg, al lekker dat je een gesprek hebt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:37 schreef BrainTeaser het volgende:
[..]
Kan me inderdaad voorstellen dat dat zo over komt, zeker in een topic als dit!
Maar ik moet echt wat anders vinden, want hier word ik gillend gek!
quote:Op woensdag 21 maart 2012 12:30 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Lekker rondcruisen he, raampje open, muziek hard cool man
Yeah Dudequote:Op woensdag 21 maart 2012 12:30 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Lekker rondcruisen he, raampje open, muziek hard cool man
Heb je geen telefoon?quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:37 schreef Anonymousz het volgende:
nog niks gehoord van het huishoudelijk hulp
het is al een week geleden
ik ga dadelijk bellenquote:
Jobbird ken ik niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vanmorgen een aantal sollicitaties de deur uit gedaan, nog geen reactie. Morgen eens bellen of ze 'm in goede orde hebben ontvangen. Verder mijn cv op Monsterboard gezet, al één reactie gehad van een uitzendbureau met een waardeloze vacature. Nu effe uitwaaien buiten, prachtig weertje!
Hebben meer mensen hun cv op Jobbird gezet? Wat een waardeloze site zeg. I'll stick to the old ones.
Ik heb inmiddels gereageerd op een aanvraag van iemand. Ik was de eerste die gereageerd had, en ik word binnen 1 week gebeld door die persoon.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:37 schreef Anonymousz het volgende:
nog niks gehoord van het huishoudelijk hulp
het is al een week geleden
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:06 schreef Wildervankstertje het volgende:
Nog ruim 2 maanden thuis zitten en dan eindelijk weer aan het werk
verwacht je serieus binnen 1 middag een reactie?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vanmorgen een aantal sollicitaties de deur uit gedaan, nog geen reactie. Morgen eens bellen of ze 'm in goede orde hebben ontvangen. Verder mijn cv op Monsterboard gezet, al één reactie gehad van een uitzendbureau met een waardeloze vacature. Nu effe uitwaaien buiten, prachtig weertje!
Hebben meer mensen hun cv op Jobbird gezet? Wat een waardeloze site zeg. I'll stick to the old ones.
In ieder geval een ontvangstbericht.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:17 schreef YebCar het volgende:
[..]
verwacht je serieus binnen 1 middag een reactie?
Hmm, dat zou weleens tegen kunnen vallen. Zo'n beeld had ik ook van koerierswerk voordat ik in 2007 circa 5 maanden werkzaam was bij DHL, maar weet nu wel beterquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik zou koerierswerk kiezen, lekker beetje rondcruisen.
Van die twee sollicitaties overigens nog niets vernomen. Morgens eens bellen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:40 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag nog twee sollicitaties verzonden, beide op banen met een combinatie van magazijn- en administratief werk. Vanaf nu wil ik minimaal 4 sollicitaties per week versturen ... !
Check net mijn mailbox: toch alweer één afwijzing en een ontvangstbevestiging!quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:17 schreef YebCar het volgende:
[..]
verwacht je serieus binnen 1 middag een reactie?
Ok laat ik dan maar de eerste zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als we nou eens allemaal onze provincie en wat voor werk we zoeken opschrijven hier, dan kunnen we elkaar misschien wel aan een baan helpen. Nu blijft het allemaal bij individueel geklaag, terwijl een topic zoals dit toch wel meer potentie heeft. In het verleden werd dit bv. opgenomen in de OP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:00 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ok laat ik dan maar de eerste zijn.![]()
Zuid Holland - Dordrecht.
Horeca, Lunchroom, Magazijn, Productie, Promotiewerk etc.
Zoekt werk in: Drechtsteden, Rotterdam, Barendrecht en Breda.
je had al bij TNT gewerkt toch .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan je vertellen dat continental bakeries altijd mensen zoeken voor de nachtdienst
die zitten voor de tnt daar en misschien heb je wel vaak een broodlucht geroken toen je daar werkte
anders bakkersland in ridderkerk/rotterdam idem dito
UPC in capelle : verkoopmedewerker via de telefoon
KPN in rdam : same
He top dat je reageert!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:06 schreef YebCar het volgende:
[..]
je had al bij TNT gewerkt toch .
kan je vertellen dat continental bakeries altijd mensen zoeken voor de nachtdienst
die zitten voor de tnt daar en misschien heb je wel vaak een broodlucht geroken toen je daar werkte
anders bakkersland in ridderkerk/rotterdam idem dito
UPC in capelle : verkoopmedewerker via de telefoon
KPN in rdam : same
barendrecht =quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:43 schreef FerryNL het volgende:
[..]
He top dat je reageert!
Ja ik heb bij TNT gewerkt ja.
Ik heb het ook al eens bij die Bakeries geprobeerd, maar daar zoeken ze ook al geen mensen meer.
En ook heb ik het bij bakkersland geprobeerd, maar ik woonde te ver weg volgens hun.
Het zelfde geldt voor UPC en KPN, en daarbij miste ik de ervaring.
En daarom vind ik het zo kut dat ik nog steeds niks heb gevonden. Ze moeten je wel een keer een kans geven in plaats van steeds zeggen dat ik te ver weg woon of geen ervaring heb.
Hey,quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:52 schreef YebCar het volgende:
[..]
barendrecht =
http://www.ontmoetmakro.nl/index.php?id=13&t=8#
makro
ikea
praxis / karwei?
Tussen de 2 en 6 weken. 1 keer duurde het 5 maanden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:09 schreef Jores het volgende:
Een week na de sluiting van de vacature heb ik nog geen reactie gekregen. Als jullie een reactie krijgen, na hoeveel tijd is dat meestal (excl. de ontvangstbevestiging)?
snelst : na 2 werkdagenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tussen de 2 en 6 weken. 1 keer duurde het 5 maanden.
Laat ik ook eens een duit in het zakje doen:quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:00 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ok laat ik dan maar de eerste zijn.![]()
Zuid Holland - Dordrecht.
Horeca, Lunchroom, Magazijn, Productie, Promotiewerk etc.
Zoekt werk in: Drechtsteden, Rotterdam, Barendrecht en Breda.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |