abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 maart 2012 @ 13:43:26 #76
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_109347998
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:41 schreef koekwausss het volgende:

[..]

Heb je geen telefoon?
ik ga dadelijk bellen
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  woensdag 21 maart 2012 @ 16:06:01 #77
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_109353344
Nog ruim 2 maanden thuis zitten en dan eindelijk weer aan het werk :)
pi_109353393
Vanmorgen een aantal sollicitaties de deur uit gedaan, nog geen reactie. Morgen eens bellen of ze 'm in goede orde hebben ontvangen. Verder mijn cv op Monsterboard gezet, al één reactie gehad van een uitzendbureau met een waardeloze vacature. Nu effe uitwaaien buiten, prachtig weertje!

Hebben meer mensen hun cv op Jobbird gezet? Wat een waardeloze site zeg. I'll stick to the old ones.
  woensdag 21 maart 2012 @ 16:08:52 #79
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_109353458
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vanmorgen een aantal sollicitaties de deur uit gedaan, nog geen reactie. Morgen eens bellen of ze 'm in goede orde hebben ontvangen. Verder mijn cv op Monsterboard gezet, al één reactie gehad van een uitzendbureau met een waardeloze vacature. Nu effe uitwaaien buiten, prachtig weertje!

Hebben meer mensen hun cv op Jobbird gezet? Wat een waardeloze site zeg. I'll stick to the old ones.
Jobbird ken ik niet.

Vacaturevijver is ook zo`n waardeloze site.
pi_109353655
quote:
15s.gif Op woensdag 21 maart 2012 13:37 schreef Anonymousz het volgende:
nog niks gehoord van het huishoudelijk hulp
het is al een week geleden
:{
Ik heb inmiddels gereageerd op een aanvraag van iemand. Ik was de eerste die gereageerd had, en ik word binnen 1 week gebeld door die persoon.

Dus hopelijk wordt dat wat. Dan heb in ieder geval wat uren dat ik aan de slag kan.
pi_109353749
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 16:06 schreef Wildervankstertje het volgende:
Nog ruim 2 maanden thuis zitten en dan eindelijk weer aan het werk :)
:D lekker werken in de zomermaanden .. Ik zou balen als de pest. (of heb je een zomerbaantje? )
pi_109353784
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef Mint_Clansell het volgende:

verwacht je serieus binnen 1 middag een reactie?
:P
pi_109353915
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 16:17 schreef YebCar het volgende:

[..]

In ieder geval een ontvangstbericht.
  woensdag 21 maart 2012 @ 18:39:24 #84
47102 Elvi
miemkwien
pi_109358146
Ik heb ook mn cv op Jobbird staan. Maar het is inderdaad een achterlijke site, zo mogelijk nog stommer dan werk.nl

Bij Jobbird krijg ik soms een vacature voor callgirl (terwijl ik vraag om iets creatiefs/educatiefs, dat word hier wel erg ruim genomen).
Bij werk.nl zoek ik op het trefwoord 'kunst' en vervolgens krijg ik vacatures voor buschauffeur.

Dus eigenlijk lopen ze gelijk qua idioterie. :')
  Moderator woensdag 21 maart 2012 @ 18:40:10 #85
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_109358171
werk.nl is een schijtsite: je kan niet met tabjes doorklikken :r
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:05:20 #86
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_109359185
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 12:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik zou koerierswerk kiezen, lekker beetje rondcruisen.
Hmm, dat zou weleens tegen kunnen vallen. Zo'n beeld had ik ook van koerierswerk voordat ik in 2007 circa 5 maanden werkzaam was bij DHL, maar weet nu wel beter :') . Gemiddeld 12 uur per dag doorbeulen en aan de lopende band zeikende klanten wiens levering ik puur door overmacht niet kon leveren. DHL, De HeL :')
  woensdag 21 maart 2012 @ 19:06:07 #87
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_109359219
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 18:40 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Gisteren en vandaag nog twee sollicitaties verzonden, beide op banen met een combinatie van magazijn- en administratief werk. Vanaf nu wil ik minimaal 4 sollicitaties per week versturen ... !
Van die twee sollicitaties overigens nog niets vernomen. Morgens eens bellen.
pi_109361597
Als we nou eens allemaal onze provincie en wat voor werk we zoeken opschrijven hier, dan kunnen we elkaar misschien wel aan een baan helpen. Nu blijft het allemaal bij individueel geklaag, terwijl een topic zoals dit toch wel meer potentie heeft. In het verleden werd dit bv. opgenomen in de OP.
pi_109362116
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 16:17 schreef YebCar het volgende:

[..]

Check net mijn mailbox: toch alweer één afwijzing en een ontvangstbevestiging! ;)
pi_109364631
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 20:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als we nou eens allemaal onze provincie en wat voor werk we zoeken opschrijven hier, dan kunnen we elkaar misschien wel aan een baan helpen. Nu blijft het allemaal bij individueel geklaag, terwijl een topic zoals dit toch wel meer potentie heeft. In het verleden werd dit bv. opgenomen in de OP.
Ok laat ik dan maar de eerste zijn. *O*

Zuid Holland - Dordrecht.

Horeca, Lunchroom, Magazijn, Productie, Promotiewerk etc.

Zoekt werk in: Drechtsteden, Rotterdam, Barendrecht en Breda. -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_109364873
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:00 schreef FerryNL het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je had al bij TNT gewerkt toch .
kan je vertellen dat continental bakeries altijd mensen zoeken voor de nachtdienst
die zitten voor de tnt daar en misschien heb je wel vaak een broodlucht geroken toen je daar werkte

anders bakkersland in ridderkerk/rotterdam idem dito

UPC in capelle : verkoopmedewerker via de telefoon
KPN in rdam : same
pi_109369584
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:06 schreef YebCar het volgende:

[..]

je had al bij TNT gewerkt toch .
kan je vertellen dat continental bakeries altijd mensen zoeken voor de nachtdienst
die zitten voor de tnt daar en misschien heb je wel vaak een broodlucht geroken toen je daar werkte

anders bakkersland in ridderkerk/rotterdam idem dito

UPC in capelle : verkoopmedewerker via de telefoon
KPN in rdam : same
He top dat je reageert!

Ja ik heb bij TNT gewerkt ja.
Ik heb het ook al eens bij die Bakeries geprobeerd, maar daar zoeken ze ook al geen mensen meer.
En ook heb ik het bij bakkersland geprobeerd, maar ik woonde te ver weg volgens hun.

Het zelfde geldt voor UPC en KPN, en daarbij miste ik de ervaring.

En daarom vind ik het zo kut dat ik nog steeds niks heb gevonden. Ze moeten je wel een keer een kans geven in plaats van steeds zeggen dat ik te ver weg woon of geen ervaring heb.
pi_109369753
Ik ben ook weer terug bij af. Ik had 2 sollicitaties lopen. Bij 1 ben ik op gesprek geweest. Daar hoor ik deze week of ik voor de 2e ronde in aanmerking kom. Maar mocht dat zo zijn dan denk ik dat ik zelf afhaak. Ik had niet zo'n goed gevoel bij de sfeer en cultuur binnen het bedrijf. En ik had nog een sollicitatie via een verwing en selectiebureau maar hun opdrachtgever vond ik te weinig internationale ervaring had. Beetje jammer dus en ik blijf nu nog even zitten waar ik zit.
pi_109370026
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 22:43 schreef FerryNL het volgende:

[..]

He top dat je reageert!

Ja ik heb bij TNT gewerkt ja.
Ik heb het ook al eens bij die Bakeries geprobeerd, maar daar zoeken ze ook al geen mensen meer.
En ook heb ik het bij bakkersland geprobeerd, maar ik woonde te ver weg volgens hun.

Het zelfde geldt voor UPC en KPN, en daarbij miste ik de ervaring.

En daarom vind ik het zo kut dat ik nog steeds niks heb gevonden. Ze moeten je wel een keer een kans geven in plaats van steeds zeggen dat ik te ver weg woon of geen ervaring heb.
barendrecht =
http://www.ontmoetmakro.nl/index.php?id=13&t=8#
makro
ikea
praxis / karwei?
pi_109370249
quote:
2s.gif Op woensdag 21 maart 2012 22:52 schreef YebCar het volgende:

[..]

barendrecht =
http://www.ontmoetmakro.nl/index.php?id=13&t=8#
makro
ikea
praxis / karwei?
Hey,

Makro was ook al niks:

Wij hebben uw sollicitatie gewogen uit een selectie van vele reflectanten voor deze functie. Daarbij is gelet op opleiding, relevante werkervaring en bekendheid met onze branche. Uit deze eerste selectieronde zijn een aantal kandidaten naar voren gekomen waarmee wij de sollicitatieprocedure zullen gaan voortzetten.
Tot onze spijt moeten wij u thans mededelen dat, op grond van bovenstaande criteria, wij hebben gemeend geen verder gebruik te maken van de door u aangeboden diensten.

Ikea, Praxis en Karwei ook dezelfde bullshit van dat ze betere kandidaten hadden en een enorm aantal sollicitanten hadden.

Ik moet gewoon tijdelijk weer de Horeca in, maar helaas is dat ook niet meer zo makkelijk.
pi_109370943
Een week na de sluiting van de vacature heb ik nog geen reactie gekregen. Als jullie een reactie krijgen, na hoeveel tijd is dat meestal (excl. de ontvangstbevestiging)?
  woensdag 21 maart 2012 @ 23:22:28 #97
47102 Elvi
miemkwien
pi_109371444
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:09 schreef Jores het volgende:
Een week na de sluiting van de vacature heb ik nog geen reactie gekregen. Als jullie een reactie krijgen, na hoeveel tijd is dat meestal (excl. de ontvangstbevestiging)?
Tussen de 2 en 6 weken. 1 keer duurde het 5 maanden.
pi_109371508
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 23:22 schreef Elvi het volgende:

[..]

Tussen de 2 en 6 weken. 1 keer duurde het 5 maanden.
snelst : na 2 werkdagen
langzaamst : na 1,5 week
pi_109372333
Dank. Ik heb dus nog een kans :)
pi_109374518
Zo'n selectieprocedure kan wel even duren bij sommige bedrijven... Als je volgende week nog niks heb gehoord gewoon even bellen.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 21:00 schreef FerryNL het volgende:

[..]

Laat ik ook eens een duit in het zakje doen:

1. Provincie Utrecht
2. Sales (inbound) / Sales Support / Administratief / Comm. Medewerker Binnendienst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')