ik ga dadelijk bellenquote:
Jobbird ken ik niet.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vanmorgen een aantal sollicitaties de deur uit gedaan, nog geen reactie. Morgen eens bellen of ze 'm in goede orde hebben ontvangen. Verder mijn cv op Monsterboard gezet, al één reactie gehad van een uitzendbureau met een waardeloze vacature. Nu effe uitwaaien buiten, prachtig weertje!
Hebben meer mensen hun cv op Jobbird gezet? Wat een waardeloze site zeg. I'll stick to the old ones.
Ik heb inmiddels gereageerd op een aanvraag van iemand. Ik was de eerste die gereageerd had, en ik word binnen 1 week gebeld door die persoon.quote:Op woensdag 21 maart 2012 13:37 schreef Anonymousz het volgende:
nog niks gehoord van het huishoudelijk hulp
het is al een week geleden
quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:06 schreef Wildervankstertje het volgende:
Nog ruim 2 maanden thuis zitten en dan eindelijk weer aan het werk
verwacht je serieus binnen 1 middag een reactie?quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:07 schreef Mint_Clansell het volgende:
Vanmorgen een aantal sollicitaties de deur uit gedaan, nog geen reactie. Morgen eens bellen of ze 'm in goede orde hebben ontvangen. Verder mijn cv op Monsterboard gezet, al één reactie gehad van een uitzendbureau met een waardeloze vacature. Nu effe uitwaaien buiten, prachtig weertje!
Hebben meer mensen hun cv op Jobbird gezet? Wat een waardeloze site zeg. I'll stick to the old ones.
In ieder geval een ontvangstbericht.quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:17 schreef YebCar het volgende:
[..]
verwacht je serieus binnen 1 middag een reactie?
Hmm, dat zou weleens tegen kunnen vallen. Zo'n beeld had ik ook van koerierswerk voordat ik in 2007 circa 5 maanden werkzaam was bij DHL, maar weet nu wel beterquote:Op woensdag 21 maart 2012 12:29 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Ik zou koerierswerk kiezen, lekker beetje rondcruisen.
Van die twee sollicitaties overigens nog niets vernomen. Morgens eens bellen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:40 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag nog twee sollicitaties verzonden, beide op banen met een combinatie van magazijn- en administratief werk. Vanaf nu wil ik minimaal 4 sollicitaties per week versturen ... !
Check net mijn mailbox: toch alweer één afwijzing en een ontvangstbevestiging!quote:Op woensdag 21 maart 2012 16:17 schreef YebCar het volgende:
[..]
verwacht je serieus binnen 1 middag een reactie?
Ok laat ik dan maar de eerste zijn.quote:Op woensdag 21 maart 2012 20:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
Als we nou eens allemaal onze provincie en wat voor werk we zoeken opschrijven hier, dan kunnen we elkaar misschien wel aan een baan helpen. Nu blijft het allemaal bij individueel geklaag, terwijl een topic zoals dit toch wel meer potentie heeft. In het verleden werd dit bv. opgenomen in de OP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:00 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ok laat ik dan maar de eerste zijn.![]()
Zuid Holland - Dordrecht.
Horeca, Lunchroom, Magazijn, Productie, Promotiewerk etc.
Zoekt werk in: Drechtsteden, Rotterdam, Barendrecht en Breda.
je had al bij TNT gewerkt toch .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan je vertellen dat continental bakeries altijd mensen zoeken voor de nachtdienst
die zitten voor de tnt daar en misschien heb je wel vaak een broodlucht geroken toen je daar werkte
anders bakkersland in ridderkerk/rotterdam idem dito
UPC in capelle : verkoopmedewerker via de telefoon
KPN in rdam : same
He top dat je reageert!quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:06 schreef YebCar het volgende:
[..]
je had al bij TNT gewerkt toch .
kan je vertellen dat continental bakeries altijd mensen zoeken voor de nachtdienst
die zitten voor de tnt daar en misschien heb je wel vaak een broodlucht geroken toen je daar werkte
anders bakkersland in ridderkerk/rotterdam idem dito
UPC in capelle : verkoopmedewerker via de telefoon
KPN in rdam : same
barendrecht =quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:43 schreef FerryNL het volgende:
[..]
He top dat je reageert!
Ja ik heb bij TNT gewerkt ja.
Ik heb het ook al eens bij die Bakeries geprobeerd, maar daar zoeken ze ook al geen mensen meer.
En ook heb ik het bij bakkersland geprobeerd, maar ik woonde te ver weg volgens hun.
Het zelfde geldt voor UPC en KPN, en daarbij miste ik de ervaring.
En daarom vind ik het zo kut dat ik nog steeds niks heb gevonden. Ze moeten je wel een keer een kans geven in plaats van steeds zeggen dat ik te ver weg woon of geen ervaring heb.
Hey,quote:Op woensdag 21 maart 2012 22:52 schreef YebCar het volgende:
[..]
barendrecht =
http://www.ontmoetmakro.nl/index.php?id=13&t=8#
makro
ikea
praxis / karwei?
Tussen de 2 en 6 weken. 1 keer duurde het 5 maanden.quote:Op woensdag 21 maart 2012 23:09 schreef Jores het volgende:
Een week na de sluiting van de vacature heb ik nog geen reactie gekregen. Als jullie een reactie krijgen, na hoeveel tijd is dat meestal (excl. de ontvangstbevestiging)?
snelst : na 2 werkdagenquote:Op woensdag 21 maart 2012 23:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Tussen de 2 en 6 weken. 1 keer duurde het 5 maanden.
Laat ik ook eens een duit in het zakje doen:quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:00 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Ok laat ik dan maar de eerste zijn.![]()
Zuid Holland - Dordrecht.
Horeca, Lunchroom, Magazijn, Productie, Promotiewerk etc.
Zoekt werk in: Drechtsteden, Rotterdam, Barendrecht en Breda.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |