Ik hoop voor je dat het positief is! Probeer alleen niet te enthousiast te worden als ze details vragen. Mij werd aan het einde van het gesprek zelfs gevraagd of ik nog vakanties had staan maar desondanks werd ik 's avonds teruggebeld dat ze mij niet zouden aannemen. Het is dan vooral rot omdat je het gevoel hebt dat je het zou worden...quote:Op donderdag 22 maart 2012 15:20 schreef YebCar het volgende:
vandaag een gesprek gehad en vrij positief gevoel aan overgehouden.
Denk dat het wederzijds was. Ik kreeg op het einde van het gesprek de vraag of ik ergens anders nog sollicitaties had lopen en wanneer ik eventueel kon beginnen? Dat lijkt mij toch details voor een soepel lopend gesprek
maar goed volgende week hoor ik meer
Was dat niet Coevorden?quote:Op donderdag 22 maart 2012 21:59 schreef Kandijfijn het volgende:
Jij hebt toch iets van een juridische studie Renesite?
Gemeente Emmen afd. schuldhulp zocht laatst mensen (wel al 5 weken terug ofzo)
Ooo spannend!! Ik duim voor je!quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben redelijk ver in een procedure en moet nu eens na gaan denken over een salariseis. Wat is een aannemelijk startsalaris volgens jullie? Beknopt gezegd: Ik heb WO gedaan, ben een starter en ga rechtstreeks onder de directeur de marketing opzetten omdat ze nu nog niets hebben.
Lol je moest eens weten wat mijn lijstje is van 6 maanden.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:55 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nog niet eens alles, in 3 maanden tijd.
Wat bieden ze?quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:11 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik ben redelijk ver in een procedure en moet nu eens na gaan denken over een salariseis. Wat is een aannemelijk startsalaris volgens jullie? Beknopt gezegd: Ik heb WO gedaan, ben een starter en ga rechtstreeks onder de directeur de marketing opzetten omdat ze nu nog niets hebben.
Maar ik ben nog niet 100% werkloos. Zeg maar 50%, draai nu halve weken... Vergt echt veel tijd.quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:57 schreef FerryNL het volgende:
[..]
Lol je moest eens weten wat mijn lijstje is.
Ik ga dat ook meenemen maandag als ik naar de sociale dienst gaat. Ze kunnen echt niet zeggen dat ik geen werk gezocht heb.
Alleen maar de brieven per mail, nog niet alles... Er zit een tussen waar ik bij 2 andere (wervingsbureaus) simpelweg de naam kon aanpassen en een functie waarbij ik met een brief naar twee vestigingen kon sturen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 23:02 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zijn dat alleen sollicitatiebrieven in dat plaatje, of ook via mail, telefonisch en via uitzend- of werving & selectiebureau's?
Waarbij ik toch eerder in zou zetten op 2300 euro dan op 3000quote:Op donderdag 22 maart 2012 22:17 schreef Renesite het volgende:
Ja, geen idee. Voor een HBO'er uit mijn vakgebied zit je rond de 1800-2000... maar een WO starterssalaris ligt al snel 500 - 1000 hoger!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |