Ik zie die link niet. Waarom zou het echt zijn van artefacten meteen een bewijs zijn van ancient aliens? De zogenaamde ancient artifacts zijn gewoon door mensen gemaakt. Op een zie ik een lichaam in foetushouding. Op de andere zie ik driehoeken (lijken zelfs op lampen maar die hadden ze toen nog niet) maar nergens zie ik ook maar iets dat op aliens duidt. Of je moet wel een hele bijzondere fantasie hebben.quote:Mochten de artifacten echt zijn, waar ik nu in grote mate wel vanuit ga, dan is het wel een behoorlijk bewijs voor de theorie ancient aliens.
Ik wil niet overal op in gaan omdat iedereen wel zijn eigen invulling eraan geeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:06 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik zie die link niet. Waarom zou het echt zijn van artefacten meteen een bewijs zijn van ancient aliens? De zogenaamde ancient artifacts zijn gewoon door mensen gemaakt. Op een zie ik een lichaam in foetushouding. Op de andere zie ik driehoeken (lijken zelfs op lampen maar die hadden ze toen nog niet) maar nergens zie ik ook maar iets dat op aliens duidt. Of je moet wel een hele bijzondere fantasie hebben.
ja idd door mensen gemaakt... maar het gaat om wat er wordt afgebeeld !!quote:Op maandag 19 maart 2012 12:06 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik zie die link niet. Waarom zou het echt zijn van artefacten meteen een bewijs zijn van ancient aliens? De zogenaamde ancient artifacts zijn gewoon door mensen gemaakt. Op een zie ik een lichaam in foetushouding. Op de andere zie ik driehoeken (lijken zelfs op lampen maar die hadden ze toen nog niet) maar nergens zie ik ook maar iets dat op aliens duidt. Of je moet wel een hele bijzondere fantasie hebben.
Zo'n bijzondere fantasie hoef je niet te hebben. Neem deze twee bijvoorbeeld:quote:Op maandag 19 maart 2012 12:06 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Het Vaticaan heeft zelfs een 5-daagse conferentie gehouden over buitensaards leven. Ook is er sowieso 1 hoge monsignor binnen het Vaticaan die zegt dat we bezocht worden door aliensquote:Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef Big-Ern het volgende:
Best wel opzienbarend. Het zijn ook nog eens de klassieke aliens met de grote ogen. Heeft de kerk ook een standpunt ingenomen sinds Von Daniken voor het eerst met deze theorie kwam?
Daar verwacht je dat soort geluiden eigenlijk helemaal niet vandaan.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Het Vaticaan heeft zelfs een 5-daagse conferentie gehouden over buitensaards leven. Ook is er sowieso 1 hoge monsignor binnen het Vaticaan die zegt dat we bezocht worden door aliens
Von Daniken was niet de eerste. Hij heeft het wel populair gemaakt.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef Big-Ern het volgende:
Best wel opzienbarend. Het zijn ook nog eens de klassieke aliens met de grote ogen. Heeft de kerk ook een standpunt ingenomen sinds Von Daniken voor het eerst met deze theorie kwam?
Als je de 21-ste neemt en je probeert het te koppelen aan de Maya kalender cyclus, dan moet je een paar dagen later zijn, pas 28 december is het volle maan en pas 11 januari 2013 is de laatste cyclus afgelopen, dus de kans is groot dat je geen nieuwe schoenen hoeft te kopen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:50 schreef Geralt het volgende:
Ik eet mijn schoen op mocht er op 21 december dit jaar gekke dingen gebeuren mbt aliens.
Ja julie mogen me quoten
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:50 schreef Geralt het volgende:
Ik eet mijn schoen op mocht er op 21 december dit jaar gekke dingen gebeuren mbt aliens.
Ja julie mogen me quoten
Ik bekritiseer het onderwerp vermeende aliens en hun voertuigen regelmatig met mijn gebrek aan bewijs retoriek, maar dit blijft heel opmerkelijk alhoewel ik het nog steeds niet als bewijs aan kan merken. Deze aanwijzingen zet de religieuze wereld wel op zijn kop.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat weinig reacties in zo'n interessant topic. Het lijkt er een beetje op dat zo gauw de mogelijke realiteit van bezoekende aliens wel heel dichtbij komt, dat het commentaar dan snel verstomd ipv dat mensen roepen "wat interessant!".
Wat een onzin. 6 maanden studie om te bewijzen dat het graan gewoon is gebogen op het zwakste punt. Die foto's zien er toevalligerwijs precies hetzelfde uit als graan dat in een windhoos is gebogen.quote:
Er is geen bewijs. Helemaal niks. Een paar vage tekeningen zeggen niks en zijn zeer zeker geen bewijs. Doet me denken aan die zogenaamde helikopter tekening in Egyptische hierogliefen. Ook daar waren de meest waanzinnige verhalen over. Alleen wat zo jammer was, was dat die tekening gewoon een samevoeging was van twee veel voorkomende sysmbolen. En hier gaan de meeste kneuzen namelijk de mist in (ja je bent een kneus als je dit soort idioterie allemaal gelooft). De kneuzen zullen nooit voor de meest logische (en daarmee ook de grootste kans op waarheid) verklaring kiezen. Nee ze kiezen de meest onlogische, degene die gewoon niet waar kan zijn. En gaan daar heel dromerig allemaal onzinnige theorien bij verzinnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:06 schreef Big-Ern het volgende:
[..]
Ik bekritiseer het onderwerp vermeende aliens en hun voertuigen regelmatig met mijn gebrek aan bewijs retoriek, maar dit blijft heel opmerkelijk alhoewel ik het nog steeds niet als bewijs aan kan merken. Deze aanwijzingen zet de religieuze wereld wel op zijn kop.
Denkt 'men' ook niet dat er nog veel meer aanwijzingen en evt bewijs te vinden is in Peru? Aanwijzingen om vermeend buitenaards contact in een ver verleden?
Of graancirkels echt zijn is idd. maar de vraag. Wel hebben mensen door de eeuwen heen vreemde verschijnselen in de lucht gezien. De afbeeldingen van primitive volkeren zijn soms wel erg apart en ook de vraag waarom er markeringen in het land zijn aangebracht toentertijd is heel legitiem.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:35 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Wat een onzin. 6 maanden studie om te bewijzen dat het graan gewoon is gebogen op het zwakste punt. Die foto's zien er toevalligerwijs precies hetzelfde uit als graan dat in een windhoos is gebogen.
En ik ben niet geneigd om te denken dat grappenmakers dit hebben gedaan. Het is allang bewezen dat mensen dit hebben gedaan en dat hebben ze ook gewoon toegegeven. Je wilt toch niet zeggen dat je ooit een foto van een graancirkel hebt gezien ZONDER sporen van en naar die cirkel toe. Je bent echt een kneus als je anno 2012 hier nog in gelooft
Ze zijn zo overduidelijk dat je het gevoel krijgt dat ze nep zijn. We moeten de tests maar afwachten.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:15 schreef UncleScorp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hier dacht ik ook al aan... hoewel ik geloof in de ancient aliens .... dit is een beetje te .quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze zijn zo overduidelijk dat je het gevoel krijgt dat ze nep zijn. We moeten de tests maar afwachten.
Alhoewel de Mexicaanse overheid een docu aankondigd waarin contact met aliens in het verleden bewezen wordt, wel een grote aanwijzing is dat ze zeker van hun zaak zijn.
Hoe wil je het graan dan 10cm boven de grond buigen? Je kunt in docu's gewoon zien dat ze een nieuw gevormde cirkel binnenstappen en dat het loopt als diepe sneeuw. Je hoort het graan kraken omdat het onder het gewicht van de mens breekt. Hoe wil je dat bewerkstelligen met een plank met touwtjes?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:35 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Wat een onzin. 6 maanden studie om te bewijzen dat het graan gewoon is gebogen op het zwakste punt. Die foto's zien er toevalligerwijs precies hetzelfde uit als graan dat in een windhoos is gebogen.
En ik ben niet geneigd om te denken dat grappenmakers dit hebben gedaan. Het is allang bewezen dat mensen dit hebben gedaan en dat hebben ze ook gewoon toegegeven. Je wilt toch niet zeggen dat je ooit een foto van een graancirkel hebt gezien ZONDER sporen van en naar die cirkel toe. Je bent echt een kneus als je anno 2012 hier nog in gelooft
Ze hebben in elk geval weinig kaas gegeten van de Maya telling, de tekens die er staan zijn wel de balken en punten voor de telling van 5- en 1-tallen , maar zodra ze boven de 10 komen gaat het mis in het veld...Ze hebben gewoon een mooi motiefje gemaakt met punten en balken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 01:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]![]()
Hier nog wat leuke informatie voor je. Dit zijn graancirkels met Maya tekens:
[ afbeelding ]
Nou zul je geneigd zijn te denken dat het erg goeie grappenmakers zijn die de graancirkels hierboven hebben gemaakt,
[..]
Dat kon toch met een plank, ofzoiets?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Hoe wil je het graan dan 10cm boven de grond buigen? Je kunt in docu's gewoon zien dat ze een nieuw gevormde cirkel binnenstappen en dat het loopt als diepe sneeuw. Je hoort het graan kraken omdat het onder het gewicht van de mens breekt. Hoe wil je dat bewerkstelligen met een plank met touwtjes?
En het is niet allang bewezen dat mensen dit allemaal gedaan hebbenOmdat Doug en Dave hebben gezegd dat zij verantwoordelijk waren voor tientallen cirkels in een jaar over het hele land, is deze kwestie voor eens en altijd opgelost? Doug en Dave zijn later gewoon door de mand gevallen hoor.
Maar goed begin maar eens met het verbuigen van het graan. Hoe doen mensen dat zo 10cm boven de grond?
De Mexicaanse overheid had een jaar of 10 geleden ook een docu, waar ze mensen van Alzheimer konden afhelpen met abortusmateriaal. Het is alleen niemand ter wereld ooit meer gelukt afgelopen 10 jaar om dat voor elkaar te krijgen, zelfs Mexico niet meer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ze zijn zo overduidelijk dat je het gevoel krijgt dat ze nep zijn. We moeten de tests maar afwachten.
Alhoewel de Mexicaanse overheid een docu aankondigd waarin contact met aliens in het verleden bewezen wordt, wel een grote aanwijzing is dat ze zeker van hun zaak zijn.
Het is al bewezen dat op de punten waar ze gebogen (niet geknakt!) zijn, dat gebeurd is doordat de tempetatuur in de stengels het kookpunt heeft bereikt.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat kon toch met een plank, ofzoiets?
Waarom zijn er dan mensen die claimen zo'n cirkel te kunnen maken? En buigen moet toch wel kunnen, als het met beleid gebeurd?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Het is al bewezen dat op de punten waar ze gebogen (niet geknakt!) zijn, dat gebeurd is doordat de tempetatuur in de stengels het kookpunt heeft bereikt.
door stoomvorming zijn die knoppen ook opgerekt en zitten er kleine gaatjes in waar de stoom weer door ontsnapt is... dat zie ik een plankje nog niet doen
Verder hb je nog cirkels waarbij de stengels in patronen in elkaar geweven zitten , over lengtes van honderden meters
Ik ben zeer benieuwd.. Ook naar de waarheid achter de cirkels natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:54 schreef Schunckelstar het volgende:
Weet ik veel, aandacht of zo?
Als je serieus bent zal ik vanavond als ik thiis ben eens even wat filmpjes posten van cirkels die ik iig niet mogelijk acht dat die gemaakt zijn door wat plankjes en touwtjes..
Ik claim overigens niet dat het het werk van buitenaardsen is, wel dat er veel meer achter zit dan wat mannen en planken.
Kan. Had meer gehoopt over toevoegingen van anderen over dit onderwerp.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
En ja, we zijn een beetje van het oorspronkelijke onderwerp afgedwaald, maar het is toch wel een aardig zijspoor?
daar ben ik eigenlijk ook wel in geinteresseertquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kan. Had meer gehoopt over toevoegingen van anderen over dit onderwerp.
Dan ga je toch gewoon verder...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
daar ben ik eigenlijk ook wel in geinteresseert![]()
Weet niet of er een graancirkel topic is? Dan post ik ze daar wel. Heb geen zin om via mijn telefoon topics te gaan zoeken
En er zelf een topic voor openen hoeft van mij ook niet zo
Oh wacht, het is een wolk met een vortex van engeltjes/cherubijntjes. Wat gek dat die ufo-mensjes nooit een juiste resolutie erbij plaatsen zeg.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[ afbeelding ]
Grappig hoe we blijkbaar al eeuwenlang weerballonnen, moerasgas, vliegtuigen en geheime technologie voor vliegende schotels aanzien! En in 1678 waren er ook al grappenmakers die graan platstampten
Nee hoor.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:56 schreef il_Tonno het volgende:
doet met denken aan die kwartskristallen schedels. volgens wetenschappers is het zelfs met de tegenwoordige technologie onmogelijk om uit een stuk kristal zo'n object te creëren. er zouden ook plaatjes in de schedel zitten met o.a. mayaanse tekens. die schedels zouden ook een of andere energie kunnen uitstralen wat al helemaal wonderbaarlijk is. als je het mij vraagt ik zou best kunnen geloven dat we al een 'first contact' met een superieure buitenaardse levensvorm hebben gehad.
Ja, er zijn er een paar. Staan echt fantastische graancirkels in.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:20 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
daar ben ik eigenlijk ook wel in geinteresseert![]()
Weet niet of er een graancirkel topic is? Dan post ik ze daar wel. Heb geen zin om via mijn telefoon topics te gaan zoeken
En er zelf een topic voor openen hoeft van mij ook niet zo
Mits echt laat het weinig aan de verbeelding over.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 11:15 schreef UncleScorp het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bedankt voor het zoekenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, er zijn er een paar. Staan echt fantastische graancirkels in.
De grootste conspiracies
Jozef Rulof en BNW/TRU
en nog meer.
Op BNW.
PoP's TRU topics inderdaadquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:28 schreef Schunckelstar het volgende:
eigenlijk staat alles wat ik wilde zeggen al in de OP van dit topic. (hulde voor die OP trouwens!)
wie of wat dit ook heeft gemaakt, dit soort ontwerpen kunnen nooit in het pikdonker, binnen 1 nacht met een touw en een plank gemaakt zijn lijkt me
Maar deze is toch niet van PoP?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
PoP's TRU topics inderdaad
Terechte prijswinnaar ook.
Maar de OP uit Graancirkel gedecodeerd - Aliens of een hele goeie hoax? #2 toch welquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Maar deze is toch niet van PoP?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |