abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2012 @ 11:49:31 #1
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_109268246
De titel spreekt voor zich. In het kader van Ancient Aliens een zeer interessant filmpje van nieuwe vondsten die behoorlijk duidelijk zijn.
Ik heb geen idee over de echtheid anders dat de Mexicanen (de overheid zelfs. Wat ik me daarbij moet voorstellen weet ik niet) er binnenkort een docu over maken (zegt wellicht iets over de echtheid) en dat Nassim Haramein erbij betrokken is, iemand die zichzelf erg controversieel maakt met zijn voorgaande ideeën.

Mochten de artifacten echt zijn, waar ik nu in grote mate wel vanuit ga, dan is het wel een behoorlijk bewijs voor de theorie ancient aliens.
Maar goed, kijk zelf maar. Ik laat het welles en nietus aan jullie over.

*mocht dit een dubbelpost zijn: sorry. heb snel erna gezocht op fok en niets gevonden*
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_109268287
Vooral de drie uitroeptekens in de titel zijn erg geloofwaardig.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_109268777
quote:
Mochten de artifacten echt zijn, waar ik nu in grote mate wel vanuit ga, dan is het wel een behoorlijk bewijs voor de theorie ancient aliens.
Ik zie die link niet. Waarom zou het echt zijn van artefacten meteen een bewijs zijn van ancient aliens? De zogenaamde ancient artifacts zijn gewoon door mensen gemaakt. Op een zie ik een lichaam in foetushouding. Op de andere zie ik driehoeken (lijken zelfs op lampen maar die hadden ze toen nog niet) maar nergens zie ik ook maar iets dat op aliens duidt. Of je moet wel een hele bijzondere fantasie hebben.
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2012 @ 12:13:45 #4
341203 3-voud
pi_109269003
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 12:06 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Ik zie die link niet. Waarom zou het echt zijn van artefacten meteen een bewijs zijn van ancient aliens? De zogenaamde ancient artifacts zijn gewoon door mensen gemaakt. Op een zie ik een lichaam in foetushouding. Op de andere zie ik driehoeken (lijken zelfs op lampen maar die hadden ze toen nog niet) maar nergens zie ik ook maar iets dat op aliens duidt. Of je moet wel een hele bijzondere fantasie hebben.
Ik wil niet overal op in gaan omdat iedereen wel zijn eigen invulling eraan geeft.
Wat hier getoond wordt: Zowat de helft van de artefacten tonen ufo's met vliegrichtingen (uitlaat-vliegpad lijnen).
Je moet voor jezelf maar bepalen of je daarin ook ufo's ziet. Als je dat niet ziet heeft het voor anderen geen zin je daarin te overtuigen. En vice versa natuurlijk.
pi_109269524
De kans dat de oude goden buitenaardse wezens waren is een stuk groter en een stuk makkelijker te bewijzen dan dat goden soort van nietbestaande wezens zijn op wolkjes met een toga en een witte baard (ala zeus/god) etc.

Zoals TS word ik steeds meer overtuigd ervan dat zoiets wel degelijk heeft plaatsgevonden in ons verleden.

Als je die ancient aliens series volgt ..eerst denk je nog van ach kom op wat een bullshit.
Maar naar mate zo'n episode het einde bereikt denk je toch wel anders erover.

Het is op z'n allerminst interessant te noemen.

Anyway over de video.. ik vind het er ergens nep uitzien.
Net allemaal iets te scherp getekend alsof het nieuwer is maar ouder moet lijken.
Maar ik ken de achtergrond niet van deze zogenaamde artifacten.
pi_109269574
Thuis even op mijn gemak bekijken
blablablablablablablablablablablablablabla
  maandag 19 maart 2012 @ 13:38:33 #7
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_109271355
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 12:06 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

ja idd door mensen gemaakt... maar het gaat om wat er wordt afgebeeld !!
pi_109279866
quote:

[..]

Zo'n bijzondere fantasie hoef je niet te hebben. Neem deze twee bijvoorbeeld:

"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_109279997
Beam me up Scotty!

Doet me denken aan de Kolonel Halt tape, waarin hij beschrijft hoe een UFO een "beam of light" naar de grond stuurt vlak voor zijn voeten!

pi_109280216
Van Reuters:

Mayan Documentary Will Show Evidence of Alien Contact, Says Mexico

A new documentary about Mayan civilization will provide evidence of extraterrestrial contact with the ancient culture, according to a Mexican government official and the film's producer. "Revelations of the Mayans 2012 and Beyond," currently in production, will claim the Mayans had contact with extraterrestrials, producer Raul Julia-Levy revealed to TheWrap.

"Mexico will release codices, artifacts and significant documents with evidence of Mayan and extraterrestrial contact, and all of their information will be corroborated by archaeologists," said Julia-Levy, son of actor Raul Julia.

In a release to TheWrap, Luis Augusto Garcia Rosado, the minister of tourism for the Mexican state of Campeche, said new evidence has emerged "of contact between the Mayans and extraterrestrials, supported by translations of certain codices, which the government has kept secure in underground vaults for some time."

He also spoke, in a phone conversation, of "landing pads in the jungle that are 3,000 years old." Raul-Julia claims there is proof that the Mayans had intended to lead the planet for thousands of years, but were forced to escape after an invasion by "men of dark intentions," leaving behind evidence of an advanced race.

"The Mexican government is not making this statement on their own -- everything we say, we're going to back it up," he said. The film will be directed by Juan Carlos Rulfo, who won the Humanitas Prize for "Those Who Remain" in 2009 and the Sundance Grand Jury Prize for International Documentary for "In the Pit" in 2006. Juan Diego Rodriguez Gonzalez will serve as the Guatemalan executive producer, and Eduardo Vertiz as the Mexican executive producer.

And yes, they expect people to take this seriously, because the messages he plans to impart are crucial to human survival, Julia-Levy insisted. When Julia-Levy, producer Ed Elbert and co-producer Sheila McCarthy announced the Mexican cooperation with their documentary to TheWrap in August, they were circumspect about claims of alien contact, with Julia-Levy admitting he'd been ordered not to say anything about it. Also read: Mayan Secrets to Be Revealed by Mexican Government in 2012 Doc

Also for that article, Rosado brushed off a question about alient contact and said his country was simply offering the filmmakers' access to previously unexplored sections of a Mayan site at Calakmul (left). Now, not only has Rosado changed his tune, but the Guatemalan government has joined the project, as well, giving access to artifacts and newly discovered prophecies

While the Guatemalan government is not offering information about aliens, it has joined Mexico in supporting the project. "Guatemala, like Mexico, home to the ancient yet advanced Mayan civilization … has also kept certain provocative archeological discoveries classified, and now believes that it is time to bring forth this information in the new documentary," Guatemala's minister of tourism, Guillermo Novielli Quezada, said in a statement.

He said the country was working with filmmakers "for the good of mankind." Raul-Julia claims that the order to cooperate came directly from the country's president, Alvaro Colom Caballero. Guatemala is the site of a large number of pre-Columbian Mayan settlements in the Mirador Basin, including the extensive and highly organized city of El Mirador (detail, left; exterior on previous page).

In a curious aspect of the new announcement: Guatemalan minister Quezada is quoted as referring to “'Mirador,' the largest pyramid in the world." But Mirador is not the name of a pyramid. It's the name of the entire settlement, which includes several pyramids, the largest of which is La Danta -- a fact one would expect the Guatemalan minister to know.

"Revelations of the Mayans 2012 and Beyond" begins shooting on Nov. 15 and is due for a theatrical release in late 2012, before the end of the Mayan calendar. While doomsday scenarios focus on the calendar ending on Dec. 21, 2012, many scholars point out that it simply resets for another 5,126-year cycle on that date.

http://www.reuters.com/article/2011/09/26/idUS333894436320110926

Bewijs wordt geleverd: De Maya's hadden contact met aliens
pi_109284832
Best wel opzienbarend. Het zijn ook nog eens de klassieke aliens met de grote ogen. Heeft de kerk ook een standpunt ingenomen sinds Von Daniken voor het eerst met deze theorie kwam?
pi_109286159
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef Big-Ern het volgende:
Best wel opzienbarend. Het zijn ook nog eens de klassieke aliens met de grote ogen. Heeft de kerk ook een standpunt ingenomen sinds Von Daniken voor het eerst met deze theorie kwam?
Het Vaticaan heeft zelfs een 5-daagse conferentie gehouden over buitensaards leven. Ook is er sowieso 1 hoge monsignor binnen het Vaticaan die zegt dat we bezocht worden door aliens :)

pi_109287454
Nog meer leuke:

maandag 19 maart 2012 @ 20:31:14 #14
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109287524
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Het Vaticaan heeft zelfs een 5-daagse conferentie gehouden over buitensaards leven. Ook is er sowieso 1 hoge monsignor binnen het Vaticaan die zegt dat we bezocht worden door aliens :)

Daar verwacht je dat soort geluiden eigenlijk helemaal niet vandaan.
The truth was in here.
pi_109287711
Nog meer leuke afbeeldingen:

En een hele oude krant uit 1678 met een artikel over een graancirkel:

Grappig hoe we blijkbaar al eeuwenlang weerballonnen, moerasgas, vliegtuigen en geheime technologie voor vliegende schotels aanzien! En in 1678 waren er ook al grappenmakers die graan platstampten :(
  † In Memoriam † maandag 19 maart 2012 @ 21:53:01 #16
341203 3-voud
pi_109292195
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef Big-Ern het volgende:
Von Daniken was niet de eerste. Hij heeft het wel populair gemaakt.
pi_109296971
Wat weinig reacties in zo'n interessant topic. Het lijkt er een beetje op dat zo gauw de mogelijke realiteit van bezoekende aliens wel heel dichtbij komt, dat het commentaar dan snel verstomd ipv dat mensen roepen "wat interessant!".
pi_109297709

Paddo!!! :)

Interessant topic en de foto's van P_o_P maken duidelijk dat er iets aan de hand is met onze versie van de geschiedenis. Meer en meer gaten worden er in de bestaande theorieën geschoten en er komt steeds meer licht van buiten door. Ons DNA draagt alle informatie van miljarden jaar evolutie in zich. Zou het dan niet logisch zijn, dat wij deze informatie op ieder moment kunnen openen? Alleen zijn wij nu nog ver van ons ware potentieel, omdat wij onszelf en onze historie niet kennen. Als wij daadwerkelijk van de sterren komen, betekent dit dat wij werkelijk kosmisch zijn en dat er 'daarbuiten' (want dat bestaat niet meer, zodra het kosmische bewustzijn opkomt) een intelligentie huist die 1 met ons is en ons probeert te helpen in onze evolutie.

Is dit niet wat de film 2001: A Space Oddysey zegt? Als wij kunnen laten zien, dat wij in staat zijn de nodige stappen te nemen, om onze bewuste ontwikkeling te versnellen, zou het wel eens kunnen zijn dat wij onverwachte hulp kunnen krijgen vanuit het kosmische. Dan zijn wij niet langer opgesloten op aarde, maar is de aarde verworden tot springplank in het universum. Als alles bewustzijn is, is het heel goed mogelijk dat menselijk bewustzijn een experiment is. Een experiment op de grenzen van het kunnen van het universum, namelijk kosmische intelligentie tot diep in de derde dimensie doorgedrongen en gematerialiseerd in het mensenlichaam. Een spel waarin we opgesloten zitten in ons 3-dimensionele lichaam met bijbehorende beperkingen, als fysiek ongemak, ongemakkelijke emoties als angst en verdriet en verder de dagelijkse stress.

Het is moeilijk om je voor te stellen dat er buiten dit alles om - wat wij dagelijkse realiteit noemen - nog een heel andere realiteit bestaat, die ons verbindt met alles om ons heen, inclusief de kosmos. Al deze afbeeldingen vertellen mij dit verhaal. En ook wat ik van de maya's heb begrepen, wijst in die richting. Hun kalenders zijn afgestemd op de kosmos, omdat zij weten dat wat er in de kosmos gebeurt, zijn invloed heeft op aarde. Zo boven, zo beneden.
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_109299368
Ik eet mijn schoen op mocht er op 21 december dit jaar gekke dingen gebeuren mbt aliens.

Ja julie mogen me quoten :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 20 maart 2012 @ 01:04:04 #20
3658 _joepie_
Blijft zoeken.. en zal vinden.
pi_109299690
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 00:50 schreef Geralt het volgende:
Ik eet mijn schoen op mocht er op 21 december dit jaar gekke dingen gebeuren mbt aliens.

Als je de 21-ste neemt en je probeert het te koppelen aan de Maya kalender cyclus, dan moet je een paar dagen later zijn, pas 28 december is het volle maan en pas 11 januari 2013 is de laatste cyclus afgelopen, dus de kans is groot dat je geen nieuwe schoenen hoeft te kopen.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_109299843
Ook op die andere data gebeurd niets noemenswaardig gok ik zomaar :@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_109300321
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 00:50 schreef Geralt het volgende:

:P

Hier nog wat leuke informatie voor je. Dit zijn graancirkels met Maya tekens:

Wat meer info over de bovenstaande alien graancirkel, die gedecodeerd is en waarbij een boodschap is gevonden:

Nou zul je geneigd zijn te denken dat het erg goeie grappenmakers zijn die de graancirkels hierboven hebben gemaakt, maar hoe verklaar je het verbuigen van het graan op bijv. 10cm boven de grond? Hoe kan dat wanneer je het plat stampt? En waarom zijn er aanwijzingen dat het graan is verwarmd bij de groeipunten, is gebogen en toen weer is afgekoeld?

Daarbij worden door getuigen heel vaak bollen licht gezien boven de graancirkels, dezelfde bollen die ook door piloten en andere getuigen worden gerapporteerd. Deze bollen kunnen voor ons onmogelijke manoeuvres uithalen als we de getuigen mogen geloven. Is dit een voor ons onbekende technologie?

Ook worden er regelmatig militaire helikopters gespot boven graancirkels en is er een Britse reporter die een D-notice heeft gekregen van de overheid waardoor het voor hem verboden was een item over een bepaalde graancirkel uit te zenden. Een D-notice wordt uitgevaardigd door de overheid wanneer er een bedreiging is voor de nationale veiligheid.

Dit hierboven is even in het kort het graancirkel fenomeen samengevat en hier is nog meer info te vinden:
http://aliens-ufos.jouwweb.nl/graancirkels

En hier nog meer:
Graancirkel gedecodeerd - Aliens of een hele goeie hoax? #2

Nou of er een link is tussen 2012 en aliens, daar hou ik me niet zo mee bezig. Na meer dan zes maanden onderzoek denk ik wel dat het zeer goed mogelijk is dat we bezocht worden door aliens. We zullen het vanzelf zien :)
pi_109304891
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 23:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wat weinig reacties in zo'n interessant topic. Het lijkt er een beetje op dat zo gauw de mogelijke realiteit van bezoekende aliens wel heel dichtbij komt, dat het commentaar dan snel verstomd ipv dat mensen roepen "wat interessant!".
Ik bekritiseer het onderwerp vermeende aliens en hun voertuigen regelmatig met mijn gebrek aan bewijs retoriek, maar dit blijft heel opmerkelijk alhoewel ik het nog steeds niet als bewijs aan kan merken. Deze aanwijzingen zet de religieuze wereld wel op zijn kop.
Denkt 'men' ook niet dat er nog veel meer aanwijzingen en evt bewijs te vinden is in Peru? Aanwijzingen om vermeend buitenaards contact in een ver verleden?
pi_109305648
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 01:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Hele lap kneuzen text :p

Wat een onzin. 6 maanden studie om te bewijzen dat het graan gewoon is gebogen op het zwakste punt. Die foto's zien er toevalligerwijs precies hetzelfde uit als graan dat in een windhoos is gebogen.

En ik ben niet geneigd om te denken dat grappenmakers dit hebben gedaan. Het is allang bewezen dat mensen dit hebben gedaan en dat hebben ze ook gewoon toegegeven. Je wilt toch niet zeggen dat je ooit een foto van een graancirkel hebt gezien ZONDER sporen van en naar die cirkel toe. Je bent echt een kneus als je anno 2012 hier nog in gelooft
pi_109305783
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:06 schreef Big-Ern het volgende:

[..]

Ik bekritiseer het onderwerp vermeende aliens en hun voertuigen regelmatig met mijn gebrek aan bewijs retoriek, maar dit blijft heel opmerkelijk alhoewel ik het nog steeds niet als bewijs aan kan merken. Deze aanwijzingen zet de religieuze wereld wel op zijn kop.
Denkt 'men' ook niet dat er nog veel meer aanwijzingen en evt bewijs te vinden is in Peru? Aanwijzingen om vermeend buitenaards contact in een ver verleden?
Er is geen bewijs. Helemaal niks. Een paar vage tekeningen zeggen niks en zijn zeer zeker geen bewijs. Doet me denken aan die zogenaamde helikopter tekening in Egyptische hierogliefen. Ook daar waren de meest waanzinnige verhalen over. Alleen wat zo jammer was, was dat die tekening gewoon een samevoeging was van twee veel voorkomende sysmbolen. En hier gaan de meeste kneuzen namelijk de mist in (ja je bent een kneus als je dit soort idioterie allemaal gelooft). De kneuzen zullen nooit voor de meest logische (en daarmee ook de grootste kans op waarheid) verklaring kiezen. Nee ze kiezen de meest onlogische, degene die gewoon niet waar kan zijn. En gaan daar heel dromerig allemaal onzinnige theorien bij verzinnen.
pi_109306072
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:35 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Wat een onzin. 6 maanden studie om te bewijzen dat het graan gewoon is gebogen op het zwakste punt. Die foto's zien er toevalligerwijs precies hetzelfde uit als graan dat in een windhoos is gebogen.

En ik ben niet geneigd om te denken dat grappenmakers dit hebben gedaan. Het is allang bewezen dat mensen dit hebben gedaan en dat hebben ze ook gewoon toegegeven. Je wilt toch niet zeggen dat je ooit een foto van een graancirkel hebt gezien ZONDER sporen van en naar die cirkel toe. Je bent echt een kneus als je anno 2012 hier nog in gelooft
Of graancirkels echt zijn is idd. maar de vraag. Wel hebben mensen door de eeuwen heen vreemde verschijnselen in de lucht gezien. De afbeeldingen van primitive volkeren zijn soms wel erg apart en ook de vraag waarom er markeringen in het land zijn aangebracht toentertijd is heel legitiem.
Ik ben zelf ook kritisch, ik wacht dan ook in spanning de werkelijke 'disclosure' af. Als daar iets van waar is, zal het binnenkort wel naar voren komen.
pi_109306675

I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2012 @ 12:01:31 #28
341203 3-voud
pi_109308212
quote:
Ze zijn zo overduidelijk dat je het gevoel krijgt dat ze nep zijn. We moeten de tests maar afwachten.
Alhoewel de Mexicaanse overheid een docu aankondigd waarin contact met aliens in het verleden bewezen wordt, wel een grote aanwijzing is dat ze zeker van hun zaak zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door 3-voud op 20-03-2012 12:29:39 ]
  dinsdag 20 maart 2012 @ 13:07:28 #29
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_109310386
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:01 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Ze zijn zo overduidelijk dat je het gevoel krijgt dat ze nep zijn. We moeten de tests maar afwachten.
Alhoewel de Mexicaanse overheid een docu aankondigd waarin contact met aliens in het verleden bewezen wordt, wel een grote aanwijzing is dat ze zeker van hun zaak zijn.
hier dacht ik ook al aan... hoewel ik geloof in de ancient aliens .... dit is een beetje te .
pi_109312870
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:35 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Hoe wil je het graan dan 10cm boven de grond buigen? Je kunt in docu's gewoon zien dat ze een nieuw gevormde cirkel binnenstappen en dat het loopt als diepe sneeuw. Je hoort het graan kraken omdat het onder het gewicht van de mens breekt. Hoe wil je dat bewerkstelligen met een plank met touwtjes?

En het is niet allang bewezen dat mensen dit allemaal gedaan hebben :') Omdat Doug en Dave hebben gezegd dat zij verantwoordelijk waren voor tientallen cirkels in een jaar over het hele land, is deze kwestie voor eens en altijd opgelost? Doug en Dave zijn later gewoon door de mand gevallen hoor.

Maar goed begin maar eens met het verbuigen van het graan. Hoe doen mensen dat zo 10cm boven de grond?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 14:32:29 #31
3658 _joepie_
pi_109313270
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 01:28 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

:P

Hier nog wat leuke informatie voor je. Dit zijn graancirkels met Maya tekens:

[ afbeelding ]

Nou zul je geneigd zijn te denken dat het erg goeie grappenmakers zijn die de graancirkels hierboven hebben gemaakt,

[..]

Ze hebben in elk geval weinig kaas gegeten van de Maya telling, de tekens die er staan zijn wel de balken en punten voor de telling van 5- en 1-tallen , maar zodra ze boven de 10 komen gaat het mis in het veld...Ze hebben gewoon een mooi motiefje gemaakt met punten en balken.

Misschien moeten ze wikipedia maar een raadplegen: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mayacijfers , of nog beter http://www-gap.dcs.st-and(...)yan_mathematics.html dan leren ze hoe ze moeten tellen.
Happiness is like a butterfly sitting on your hand..beautiful and fragile..when it flies away..you never know whether it might return one day..
pi_109313284
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 14:20 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Hoe wil je het graan dan 10cm boven de grond buigen? Je kunt in docu's gewoon zien dat ze een nieuw gevormde cirkel binnenstappen en dat het loopt als diepe sneeuw. Je hoort het graan kraken omdat het onder het gewicht van de mens breekt. Hoe wil je dat bewerkstelligen met een plank met touwtjes?

En het is niet allang bewezen dat mensen dit allemaal gedaan hebben :') Omdat Doug en Dave hebben gezegd dat zij verantwoordelijk waren voor tientallen cirkels in een jaar over het hele land, is deze kwestie voor eens en altijd opgelost? Doug en Dave zijn later gewoon door de mand gevallen hoor.

Maar goed begin maar eens met het verbuigen van het graan. Hoe doen mensen dat zo 10cm boven de grond?
Dat kon toch met een plank, ofzoiets?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 14:35:25 #33
3658 _joepie_
pi_109313369
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:01 schreef 3-voud het volgende:

[..]

De Mexicaanse overheid had een jaar of 10 geleden ook een docu, waar ze mensen van Alzheimer konden afhelpen met abortusmateriaal. Het is alleen niemand ter wereld ooit meer gelukt afgelopen 10 jaar om dat voor elkaar te krijgen, zelfs Mexico niet meer.
pi_109313460
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 14:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat kon toch met een plank, ofzoiets?
Het is al bewezen dat op de punten waar ze gebogen (niet geknakt!) zijn, dat gebeurd is doordat de tempetatuur in de stengels het kookpunt heeft bereikt.
door stoomvorming zijn die knoppen ook opgerekt en zitten er kleine gaatjes in waar de stoom weer door ontsnapt is... dat zie ik een plankje nog niet doen :P

Verder hb je nog cirkels waarbij de stengels in patronen in elkaar geweven zitten , over lengtes van honderden meters
pi_109313873
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 14:37 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Het is al bewezen dat op de punten waar ze gebogen (niet geknakt!) zijn, dat gebeurd is doordat de tempetatuur in de stengels het kookpunt heeft bereikt.
door stoomvorming zijn die knoppen ook opgerekt en zitten er kleine gaatjes in waar de stoom weer door ontsnapt is... dat zie ik een plankje nog niet doen :P

Verder hb je nog cirkels waarbij de stengels in patronen in elkaar geweven zitten , over lengtes van honderden meters
Waarom zijn er dan mensen die claimen zo'n cirkel te kunnen maken? En buigen moet toch wel kunnen, als het met beleid gebeurd?
Zou ik denken tenminste, ik weet niet zoveel van graan..
pi_109314195
Weet ik veel, aandacht of zo? :P
Als je serieus bent zal ik vanavond als ik thiis ben eens even wat filmpjes posten van cirkels die ik iig niet mogelijk acht dat die gemaakt zijn door wat plankjes en touwtjes..

Ik claim overigens niet dat het het werk van buitenaardsen is, wel dat er veel meer achter zit dan wat mannen en planken.
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2012 @ 15:00:36 #37
341203 3-voud
pi_109314473
Gaat het nu over graancirkels? :O
pi_109314745
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 14:54 schreef Schunckelstar het volgende:
Weet ik veel, aandacht of zo? :P
Als je serieus bent zal ik vanavond als ik thiis ben eens even wat filmpjes posten van cirkels die ik iig niet mogelijk acht dat die gemaakt zijn door wat plankjes en touwtjes..

Ik claim overigens niet dat het het werk van buitenaardsen is, wel dat er veel meer achter zit dan wat mannen en planken.
Ik ben zeer benieuwd.. Ook naar de waarheid achter de cirkels natuurlijk.

En ja, we zijn een beetje van het oorspronkelijke onderwerp afgedwaald, maar het is toch wel een aardig zijspoor?
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2012 @ 15:18:25 #39
341203 3-voud
pi_109315257
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

En ja, we zijn een beetje van het oorspronkelijke onderwerp afgedwaald, maar het is toch wel een aardig zijspoor?
Kan. Had meer gehoopt over toevoegingen van anderen over dit onderwerp.
pi_109315317
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:18 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Kan. Had meer gehoopt over toevoegingen van anderen over dit onderwerp.
daar ben ik eigenlijk ook wel in geinteresseert :Y

Weet niet of er een graancirkel topic is? Dan post ik ze daar wel. Heb geen zin om via mijn telefoon topics te gaan zoeken :P
En er zelf een topic voor openen hoeft van mij ook niet zo :')
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2012 @ 15:25:12 #41
341203 3-voud
pi_109315467
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:20 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Weet niet of er een graancirkel topic is? Dan post ik ze daar wel. Heb geen zin om via mijn telefoon topics te gaan zoeken :P
Dan ga je toch gewoon verder...
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:56:58 #42
287789 il_Tonno
voer de eendjes, geen oorlog
pi_109316390
doet met denken aan die kwartskristallen schedels. volgens wetenschappers is het zelfs met de tegenwoordige technologie onmogelijk om uit een stuk kristal zo'n object te creëren. er zouden ook plaatjes in de schedel zitten met o.a. mayaanse tekens. die schedels zouden ook een of andere energie kunnen uitstralen wat al helemaal wonderbaarlijk is. als je het mij vraagt ik zou best kunnen geloven dat we al een 'first contact' met een superieure buitenaardse levensvorm hebben gehad.
"When you poop in your dreams, you poop for real"
(Peter Griffin)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 16:47:30 #43
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_109317657
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:34 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[ afbeelding ]

Grappig hoe we blijkbaar al eeuwenlang weerballonnen, moerasgas, vliegtuigen en geheime technologie voor vliegende schotels aanzien! En in 1678 waren er ook al grappenmakers die graan platstampten :(
Oh wacht, het is een wolk met een vortex van engeltjes/cherubijntjes. Wat gek dat die ufo-mensjes nooit een juiste resolutie erbij plaatsen zeg.

Het risico van het mis-interpretatie van (oude) kunstvoorwerpen is zo groot als je niet bekend bent met de iconography en symboliek van die tijd. Zeker als je al met je ufo-bril naar zulk soort schilderijen e.d. kijkt.

Andere engelen-vortex:

Het zou zo fijn zijn als ufo-mensjes zelf ook eens iets verder kijken dan sites die hun hypothese onderbouwen...
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  dinsdag 20 maart 2012 @ 16:49:02 #44
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_109317717
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:56 schreef il_Tonno het volgende:
doet met denken aan die kwartskristallen schedels. volgens wetenschappers is het zelfs met de tegenwoordige technologie onmogelijk om uit een stuk kristal zo'n object te creëren. er zouden ook plaatjes in de schedel zitten met o.a. mayaanse tekens. die schedels zouden ook een of andere energie kunnen uitstralen wat al helemaal wonderbaarlijk is. als je het mij vraagt ik zou best kunnen geloven dat we al een 'first contact' met een superieure buitenaardse levensvorm hebben gehad.
Nee hoor.
Al die schedels zijn debunked.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  Moderator dinsdag 20 maart 2012 @ 16:59:34 #45
249559 crew  Lavenderr
pi_109318100
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:20 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

Ja, er zijn er een paar. Staan echt fantastische graancirkels in.

De grootste conspiracies

Jozef Rulof en BNW/TRU

en nog meer.
Op BNW.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 18:01:05 #46
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109320488
quote:
Mits echt laat het weinig aan de verbeelding over. :)
The truth was in here.
pi_109321429
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 16:59 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, er zijn er een paar. Staan echt fantastische graancirkels in.

De grootste conspiracies

Jozef Rulof en BNW/TRU

en nog meer.
Op BNW.
bedankt voor het zoeken ^O^

eigenlijk staat alles wat ik wilde zeggen al in de OP van dit topic. (hulde voor die OP trouwens!)

wie of wat dit ook heeft gemaakt, dit soort ontwerpen kunnen nooit in het pikdonker, binnen 1 nacht met een touw en een plank gemaakt zijn lijkt me :P
  dinsdag 20 maart 2012 @ 18:33:28 #48
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109321589
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 18:28 schreef Schunckelstar het volgende:

eigenlijk staat alles wat ik wilde zeggen al in de OP van dit topic. (hulde voor die OP trouwens!)

wie of wat dit ook heeft gemaakt, dit soort ontwerpen kunnen nooit in het pikdonker, binnen 1 nacht met een touw en een plank gemaakt zijn lijkt me :P
PoP's TRU topics inderdaad _O_
Terechte prijswinnaar ook.
The truth was in here.
pi_109325940
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 18:33 schreef Bastard het volgende:

[..]

PoP's TRU topics inderdaad _O_
Terechte prijswinnaar ook.
Maar deze is toch niet van PoP?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 20:05:09 #50
8372 Bastard
Persona non grata
pi_109326262
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 20:00 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Maar deze is toch niet van PoP?
Maar de OP uit Graancirkel gedecodeerd - Aliens of een hele goeie hoax? #2 toch wel :?
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')