abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99480270
Jozef Rulof over de maanlanding:
quote:
De raket, die toen door Hollywood, deze diepte overwon, gaf alléén één levenswet te zien en die zei: de Maan trekt ons thans wel aan, de Maan trekt ons nú aan en wij vliegen naar de Maan, straks hoeven wij alléén nog de motoren aan te zetten om onze vaart te remmen, doch dan zijn wij er! Ach kom, geleerde, waaraan denkt gij eigenlijk? Omdat de Maan nu dicht bij de Aarde staat, kan dat geschieden, Jupiter, Venus, Saturnus, Mars, Uranus, ga verder, al die planeten liggen diep in het Universum verspreid en hebben niet die kracht op het raket om het aan te trekken. Dát zegt de geleerde en dit gaf ons Hollywood te slikken, hieronder zette, plaatste uw Hollandse geleerde zijn naam, hij schreef: wetenschappelijk is alles verantwoord, nú nog de echte reis. Máár, Astronoom van deze tijd, dacht gij, dat de Maan bewuste aantrekkingskrachten bezit, bewuster dan die van andere planeten? Hier reeds uw val!! Uw onbewustzijn, uw ónmenselijk-onbewust denken.
bron
Jozef Rulof over UFO's en wrs ook graancirkels:
quote:
"Doch nu het antwoord: wel van een ander Universum!!! Een ander Universum? Ja, God schiep duizenden werelden, hogere werelden, andere Universums, dan wij kennen. Maar, lezer, wanneer dat hogere bewustzijn, als Universum bezig is door onze ruimte te vliegen, weest er nu van verzekerd, dat wij niets anders dan goeds zullen beleven, van de Vliegende Schotels, omdat wij voor ons Universum het laagste bewustzijn bezitten voor God. Nu zegt u, ge spreekt u zelf tegen. Wij bedoelen dit: Ons Universum is door levensgraden door het Goddelijk bewustzijn opgebouwd. Dat wil zeggen, dat er andere ruimten bestaan, die hoger bewustzijn bezitten. Door ons Universum zijn andere werelden ontstaan en noemen de Ingewijden: de Kosmische ontwikkelingsstadia voor de ruimte en al het leven van God.
In dit Universum, het onze, zeiden wij en zo is het, bezit de Aarde het hoogste bewustzijn, maar, ons Universum evolueerde en schiep een nieuw en ander organisme. Indien nu vanuit die wereld en ruimte de vliegende schotels komen, wil dat zeggen, dat wij ons niet druk behoeven te maken voor al die dingen, thans, dat kunt gij aanvaarden, brengen zij geluk, vrede en welvaart, voor ons de wetenschap: ,,kijk zelf, wat wij bezitten, hebt gij nog niet". En zo is het ook. In ons Universum leeft die bewustwording nog niet? Deze enige mogelijkheid is er, dat een hogere bewustzijnswereld bezig is ons te overtuigen van Goddelijk kunnen en wij nog niet bezitten. En nu iets anders, waardoor gij een beeld krijgt en ons wellicht aanvaarden kunt. Immers, de vliegende schotels zijn halfstoffelijk verdicht. Hetgeen de mens waarnam is niet van stoffelijk gehalte, zo'n ding bezit allures waarvan wij huiveren, het ding staat stil, het vliegt ineens door ongekende krachten en machten uit ons leven en bewustzijn vandaan, het ding verplaatst zich in slechts enkele seconden, van zuid naar noord, waarvan wij geen wet kennen, niets en ons bewustzijn belachelijk maakt. Is dat niet zo?"
bron op 1/3 van de pag.
pi_99481010
Waar gaat dit over?????

En wat is de discussie?
pi_99481958
quote:
2s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:32 schreef Pallas-Athene het volgende:
Waar gaat dit over?????

En wat is de discussie?
Dat vraag ik me ook af... die eerste zal wel zijn of de maanlanding nu echt is of niet, maar wat heeft die Jozef zelf geslikt/gespoten/gesnoven/etc. toen 'ie dit opschreef (of op liet schrijven)?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_99483677
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 22:19 schreef Loppe het volgende:

Ja, God schiep duizenden werelden, hogere werelden, andere Universums
Ja, die werelden zijn altijd 'hoger'...

Is dat soms een complot om ons minderwaardigheid aan te praten?

Placebo-effectivituering... wat je denkt ben je zelf..?
pi_99483942
Hoe voelt dat nou... linkdumpen? Ben je nou echt zo lui geboren? Wat wil je nou van ons?
pi_99484657
Loppe... de man die meestal niet meer dan 1 zin kan typen...

...heeft er nu 2 getypt *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2011 23:43:34 ]
pi_99491992
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:20 schreef GoudIsEcht het volgende:

[..]

Ja, die werelden zijn altijd 'hoger'...

Is dat soms een complot om ons minderwaardigheid aan te praten?

Placebo-effectivituering... wat je denkt ben je zelf..?
jij ziet in alles een complot zeker?
  vrijdag 15 juli 2011 @ 09:08:06 #8
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_99492098
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

*O*

En terug komen doet ie ook niet meer!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_99492620
quote:
10s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 09:08 schreef Ticker het volgende:

[..]

*O*

En terug komen doet ie ook niet meer!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk eens boven jouw reactie... :D
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_99492632
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 09:01 schreef Loppe het volgende:

[..]

jij ziet in alles een complot zeker?
Is het heel moeilijk voor je om uit te leggen wat je met dit topic van plan bent?
pi_99493469
Loppe, doe maar wel even aangeven welke richting je op wil met dit topic, anders zie ik niet waarom deze open hoeft te blijven.
pi_99495397
Gewoon iets wat ik wou meedelen. Mss iets te hoog gegrepen.
pi_99495603
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:33 schreef Loppe het volgende:
Gewoon iets wat ik wou meedelen. Mss iets te hoog gegrepen.
Ah.. op die manier. Je moet dus eigenlijk helderziende zijn om er achter te komen wat je met dit topic wilt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-07-2011 11:40:04 ]
pi_99495882
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 11:39 schreef J0kkebr0k het volgende:

Ah.. op die manier. Je moet dus eigenlijk helderziende zijn om er achter te komen wat je met dit topic wilt.
Ik zoek een eendracht tussen verschillende (complot)theorieën en de leer van Jozef Rulof.
pi_99496133
Ik heb eens in zn online boek gelezen, link: http://www.jozefrulof-eenblikinhethiernamaals.nl/index.html
en vind het een hoop gezwets, met name zn stuk over zelfmoord , vind dat ie mensen onnodig bang maakt. Ik werd er in iedergeval heel naar van. En ook t stuk over crematie dat het een hel zou zijn en de overledene het bewust zou voelen e.d. En wil er niets van geloven, want over de hele wereld in allerlei culturen word crematie al zolang toegpast.
pi_99496740
Elk leven is kostbaar, mensen die in die gemoedstoestand leven dat ze hun eigen leven nemen, leven na hun dood dan voort in die gemoedstoestand. Mensen die zelfmoord als hun enige oplossing zien, komen dan bedrogen uit.
Zelfde met reïncarnatie, het is geen natuurlijk stervensproces maar een versneld.
  donderdag 21 juli 2011 @ 13:42:34 #17
8372 Bastard
Persona non grata
pi_99747374
quote:
14s.gif Op donderdag 14 juli 2011 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:

Maar hij heeft ook weinig woorden om aan te geven wat hij bedoelt.

Wat zou kunnen helpen in dit topic is enig informatie over Jozef Rulof
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jozef_Rulof
http://www.theageofchrist.com/
The truth was in here.
pi_99752517
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2011 12:17 schreef Loppe het volgende:
Elk leven is kostbaar, mensen die in die gemoedstoestand leven dat ze hun eigen leven nemen, leven na hun dood dan voort in die gemoedstoestand. Mensen die zelfmoord als hun enige oplossing zien, komen dan bedrogen uit.
Zelfde met reïncarnatie, het is geen natuurlijk stervensproces maar een versneld.
*crematie dus

'k Weet niet of het een goed idee was om over hem een topic te openen. Hij zei zelf dat wie hem nodig heeft hem wel zou vinden en dat preken om zijn boeken te lezen overbodig was. Maar ja, waar het hart van vol is...
  donderdag 21 juli 2011 @ 16:24:23 #19
8372 Bastard
Persona non grata
pi_99754868
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 15:37 schreef Loppe het volgende:

[..]

*crematie dus

'k Weet niet of het een goed idee was om over hem een topic te openen. Hij zei zelf dat wie hem nodig heeft hem wel zou vinden en dat preken om zijn boeken te lezen overbodig was. Maar ja, waar het hart van vol is...
Je mag de mensen toch kennis willen doorgeven nietwaar?
The truth was in here.
pi_99766920
Allen maar goed informatie verspreiden, en dan mag je zelf nadien een eigen mening hebben. Ik kon niet zo goed tegen wat hij schreef dit uit moeilijke persoonlijke ervaringen in mn leven.
Maar als een ander er wel wat aan heeft allen maar mooi toch, gewoon doorgaan Loppe.
Ik veroordeel je niet hoor.
pi_99773104
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2011 15:37 schreef Loppe het volgende:

[..]

*crematie dus
Met die verbetering... waarom is crematie geen natuurlijk, maar een versneld stervingsproces?

Je bent al dood hoor als je gecremeerd wordt (althans dat hoop ik voor de persoon in kwestie). Of bedoel je met stervingsproces het hele proces van rotten etc. erbij?

Kun je trouwens ook eens proberen om antwoord te geven op mijn eerste reactie in dit topic?
pi_99781042
Crematie is geen gristelijke oplossing. Het branden zou je dus voelen en wormen die aan je vreten niet. Jozef heeft of een kilo acid intraveneus ingebracht of wil mensen bangmaken.
In de eerste text is hij ook bezeten door zijn typemachine, hij heeft eindelijk ontdekt hoe hij één ' boven één e en één a kon krijgen.
Dat hij daadwerkelijk anders klonk tijdens zijn lezingen duidt erop dat hij een meervoudig persoonlijkheid syndroom had.
Misschien duidt het schrijven in 3de persoon daar ook wel op.
pi_99782680
Jozef Rulof gaf alleen maar raad mee voor diegenen die verder willen denken omtrent het leven hier op aarde. Ik neem aan dat jullie dat ook doen, aangezien je hier op BNW zit. Helaas zie je hier op BNW meestal voorbeelden van hoe het niet moet. Dit topic was eigenlijk een probeersel om een ander gedachtenpatroon aan te brengen, weg van het complotdenken daar dit mijn inziens enkel tot zelfbedrog leidt.
pi_99787257
Jozef dacht verder over het leven op aarde? Hij is een schandaleuze racist waarvan de denkbeelden van mij in het vergetelheid putje mogen.

De aardse cyclus van iedere mens zal in het oerwoud beginnen en via duizenden levens tot het blanke ras evolueren. Dit is te vergelijken met het behalen van een graad in een studie: een student moet zich ook stapsgewijs opwerken tot die bepaalde graad.
Zulke denkbeelden kunnen na de oorlog echt niet meer.
pi_99790925
Mens is toch ontstaan in Afrika? Ik zie niet in wat daar racistisch aan is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')