Kijk eerst eens naar de link naar deel 1 in de OP. Dan begrijp je wat de bedoeling is.quote:
Dat wordt dan een lijstje met 250 namen.quote:Op maandag 19 maart 2012 01:28 schreef Specularium het volgende:
Misschien is een lijstje welke al zijn geweest handig.
Maar ik ben daar te lui voor.
Sorry dat wist ik niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 01:45 schreef Lienekien het volgende:
Die doet nog steeds een programma op RTL4.
Tot en met Lous Haasdijkquote:Op maandag 19 maart 2012 01:28 schreef Specularium het volgende:
Misschien is een lijstje welke al zijn geweest handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: oh, bedankt, Rica..
Edit2: Mea Culpa, ik zie dat ik pas op de helft ben
[ Bericht 2% gewijzigd door spijkerbroek op 19-03-2012 02:20:31 ]Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Hij is voornamelijk programmamaker bij de VPRO geweest, documentaires enzo. Een hele goeie zelfs.Maar hier is ie een typetje uit het absurdistische programma Herenleed. Daar vormde ie een duo met de kunstenaar Armando. Ze hadden soms de dichter Johnny van Doorn/De zelfkicker als gast. Was erg grappig en literair verantwoord. Was in de jaren 70, en als puber smulde ik ervan.quote:Op maandag 19 maart 2012 02:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Die ziet er wel cool uit inderdaad
welquote:Op maandag 19 maart 2012 05:17 schreef LangeTabbetje het volgende:
Dat Martin Brozius nog niet is genoemd ?
quote:Op maandag 19 maart 2012 18:55 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hoger of Lager ? Alles hoger Walter (Capiau)quote:Op maandag 19 maart 2012 20:10 schreef tong80 het volgende:
De namen erbij zetten is leuker. Die van hoger lager ken ik maar kom niet op zijn naam.
Dacht bij Jo Röpcke ook meteen aan Michel Follet met de filmquiz Cinemaniequote:
Oh ja, van dat kookprogramma, wie was die andere ook alweer? Ze deden het met zijn tweeen.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:13 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een Belg, overleden.
Felice Damiano
Twee leuke programma's. Woon je ook in het zuiden. Nou ja zuiden zaltbommel.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dacht bij Jo Röpcke ook meteen aan Michel Follet met de filmquiz Cinemanie
[ afbeelding ]
Die is dan ook niet oud geworden. Dat was best een straffe vlaming, amai!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:13 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een Belg, overleden.
Felice Damiano
Herwig. Die speelde autoritaire chagrijnquote:Op maandag 19 maart 2012 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, van dat kookprogramma, wie was die andere ook alweer? Ze deden het met zijn tweeen.
55 las ik. Hartaanval.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die is dan ook niet oud geworden. Dat was best een straffe vlaming, amai!
Waarom hij? Neem dan Bart Peeters!quote:
En ik gisteren maar op Jan Bol googlenquote:
Pop Elektron was wel leukquote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom hij? Neem dan Bart Peeters!
Ja, die achternaam is ook zo passend, he.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ik gisteren maar op Jan Bol googlen
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:36 schreef Thelonious het volgende:
[ afbeelding ]
Wim "Meneer" van Heumen
Het begin voor Paul de Leeuw.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:36 schreef Thelonious het volgende:
[ afbeelding ]
Wim "Meneer" van Heumen
Paul de Leeuw presenteerde Sterrenslag in 1987.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het begin voor Paul de Leeuw.
Rond welke jaren was dat ?
Jeetje da's alweer 25 jaar geleden.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:11 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Paul de Leeuw presenteerde Sterrenslag in 1987.
Die ken ik dan weer niet.quote:Op donderdag 22 maart 2012 18:14 schreef drakin het volgende:
Ah mr Ed bedoelde ik, kwam niet op zijn naam, Kos is daar een modern aftreksel van alhoewel die ook al weer aardig oud begint te worden.
The wonderful Mr. Ed... HIHIIquote:Op donderdag 22 maart 2012 17:34 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
Mr. Ed het sprekende paard.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:59 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
[ afbeelding ]
Frits van Turenhout, alias Mr. Null-Null
NEC-NAC 0-0 Vooral bekend van de radio.quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:59 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie vrouw. Weet niet meer wat ze deed. Actrice ?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:01 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
[ afbeelding ]
Ine Veen, buitengewoon mooi en veelzijdig
quote:Op donderdag 22 maart 2012 19:59 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
[ afbeelding ]
Noel noelquote:Op donderdag 22 maart 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]Ik kan me hem alleen van de radio herinneren eigenlijk. Geweldig dat null-null.
quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
NEC-NAC 0-0 Vooral bekend van de radio.
's Zondagsmiddags op de radio en 's avonds om 18.55 sharp op de televisie. Iedereen kent zijn gezicht toch wel?quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:29 schreef Karina het volgende:
[..]Ik kan me hem alleen van de radio herinneren eigenlijk. Geweldig dat null-null.
Achtereenvolgens ballerina, fotomodel, toneel-, film en tv-actrice, schilderes, activiste en schrijfster. Je zag haar best vaak in tv-series (Hamelen, Dagboek van een herdershond en nog veel meer).quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooie vrouw. Weet niet meer wat ze deed. Actrice ?
quote:
Echt welquote:
Die bakkenbaardenquote:Op maandag 26 maart 2012 19:36 schreef Provinciaaltje het volgende:
Vandaag 81 geworden. Live long and prosper
[ afbeelding ]
Leonard Nimoy
Tenenkrommend interview. Het ergste ooit.quote:
De eerste op de Nederlandse TV die het woord 'neuken' zei.quote:Op maandag 26 maart 2012 09:50 schreef Karina het volgende:
Gisteren zat ik te kijken naar Spuiten en Slikken, vroeger had je Open en Bloot, gepresenteerd door Joop van Tijn
[ afbeelding ]
De oom van Suzanne Hofs de zangeres van The Bangles.quote:Op maandag 26 maart 2012 19:36 schreef Provinciaaltje het volgende:
Vandaag 81 geworden. Live long and prosper
[ afbeelding ]
Leonard Nimoy
Hier is Wim wél in beeld...quote:Op maandag 19 maart 2012 02:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Wim Sonneveld
Niet in beeld, maar toch:
Ik kon en kan die man niet uitstaan, ik weet niet waarom, maar als ik hem zie dan gaan mijn haren recht overeind staan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hier is Wim wél in beeld...![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon en kan die man niet uitstaan, ik weet niet waarom, maar als ik hem zie dan gaan mijn haren recht overeind staan.
Wie zijn datquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:22 schreef trabant het volgende:
Sterven op je hoogtepunt:
[ afbeelding ]
Nee, ik heb hem nooit leuk gevonden, wat ik zei, op een of andere manier erger ik me kapot aan hem. Ik weet niet of het zijn stem is, of zijn maniertjes, geen idee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
![]()
ECHT waar ?
Kan je hier NIET om lachen?
Ik lag me altijd de pest om die man![]()
Die ken ik ook niet, de linker lijkt wel een klein beetje op Barry Stevens, maar het is hem niet.quote:
quote:
komt me vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag bekend voor, maar naar sportprogramma'squote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij Frank Kramer kende. Valt me niets tegen.
Hij presenteerde ook Boggle. (spelletjesprogramma). Mss ken je hem daarvan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:06 schreef FANN het volgende:
komt me vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag bekend voor, maar naar sportprogramma's
werd thuis zélden gekeken, daar zal het wel mee te maken hebben
Ja misschien.... moet ik even google wat Boggle ook weer wasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij presenteerde ook Boggle. (spelletjesprogramma). Mss ken je hem daarvan?
ah... of dit?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij presenteerde ook Boggle. (spelletjesprogramma). Mss ken je hem daarvan?
Ja ik had hem ook gevonden, komt me niet bekend voor, maar ik zal het vast wel eensquote:
Hij is ooit profvoetballer geweest en is na zijn carriëre in de amusementswereld terecht gekomen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:14 schreef FANN het volgende:
Ja ik had hem ook gevonden, komt me niet bekend voor, maar ik zal het vast wel eens
gezien hebbendie Frank Kramer ken ik dus wel maar niet van sportprogramma's
ah... dat wist ik dan weer niet...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij is ooit profvoetballer geweest en is na zijn carriëre in de amusementswereld terecht gekomen.
Ook ooit nog een hitje gescoord. (staat linksachter in de clip)
Frank Kramer is één van m'n favoriete voetbalverslaggevers. spreek voor jezelf. Nu weer mooi aan het lullen op eurosport bij het Afrikaanse kampioenschap.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:06 schreef chufi het volgende:
Ik ken hem geeneens, bedoel uit mijn BN-lijstje... Niet tegen hem gevoetbald en nooit ontmoet en ook niemand die hem kent ....
Je weet wel meer niet. Frank Kramer is bekender dan je vermoed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |