Ach ja Henri Knap.quote:
Apollo Henkiequote:
Wie poste net dat ik dubbel had gepost ?quote:
Ja maar tong ging ook gewoon door dus dacht dat het mochtquote:
Jaaaaa, smoesjes!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:43 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ja maar tong ging ook gewoon door dus dacht dat het mocht
De Boertjes van But'nquote:Op zondag 18 maart 2012 00:18 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
[ afbeelding ]
Annie Palmen en Kees Schilperoort
quote:Op zondag 18 maart 2012 00:18 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
[ afbeelding ]
Annie Palmen en Kees Schilperoort
Ik doe mijn bestquote:Op zondag 18 maart 2012 00:26 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Frank Masmeijer
weinig vrouwen trouwens
Goeie ouwe Lex! Uit de tijd dat je het nog normaal vond dat een jong puberjochie met een oude vent uit de buurt omgingquote:
De eerste Nederlandse DJquote:
Ik doe elke keer ctrlf maar mis soms TOCH wat.quote:Op zondag 18 maart 2012 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben er 1 keer door heen gelopen maar al die namen
Dan moet je je post aantal per pagina wel minimaal op 300 hebben staanquote:Op zondag 18 maart 2012 03:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe elke keer ctrlf maar mis soms TOCH wat.
Oh staat bij mij op 999quote:Op zondag 18 maart 2012 03:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet je je post aantal per pagina wel minimaal op 300 hebben staan
Nee hoor, had ik altijd alquote:Op zondag 18 maart 2012 03:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij bent mod en dan zal dat wel default zijn
Kan gebeurenquote:Op zondag 18 maart 2012 03:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet gezien nog ... Maar als U het zegt
Dan kan ik het natuurlijk ook fout hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 04:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde als Karina en kreeg geen hits ...
Ja kan natuurlijk.. Ook hier gewoon om en om toch ?quote:Op zondag 18 maart 2012 04:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan kan ik het natuurlijk ook fout hebben.
Dubbelquote:
Hoeveel kocht jij er?quote:Op zondag 18 maart 2012 05:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
DubbelIs trouwens de best verkochte Nederlandse Playboy-editie.
Heb hem wel gekocht. Kocht ze toen elke maandquote:
Hij doet het nietquote:
Ik zie een rood kruisjequote:
Ik zie weer een kruisje.quote:
Die is tegenwoordig nog op tv in een discussieprogrammaquote:
Aart Staartjes is ook nog steeds op tv, kwam ook langs.quote:Op zondag 18 maart 2012 07:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die is tegenwoordig nog op tv in een discussieprogramma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.Ja inderdaad, V. ja.
Jaquote:Op zondag 18 maart 2012 08:09 schreef tong80 het volgende:
Verbal heeft je moeder een tv-verleden ?
Ik zal haar niet posten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan een plaatje ook in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.
[ Bericht 2% gewijzigd door V. op 18-03-2012 08:21:24 ]Ja inderdaad, V. ja.
quote:Op zondag 18 maart 2012 08:14 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan een plaatje ook in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dan ben ik benieuwd naar de tweedequote:Op zondag 18 maart 2012 10:07 schreef Verbal het volgende:
Grappig, Tong, dat je in dit topic al twee familieleden hebt aangedragen :p
V.
Dubbelquote:Op zondag 18 maart 2012 10:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Kees Schilperoort en Annie Palmen als Gait-Jan Kruutmoes en Drika in De boertjes van Buuten en MIK
[ afbeelding ]
Hoe weet jij nou dat ik zijn verzameld werk heb gekocht?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar de tweede
Rogier van Otterlo ? Ik weet dat je zijn verzameld werk hebt gekocht. Misschien heb je dat niet voor niets gedaan.
Dat heb ik je een keer zien posten.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:40 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat ik zijn verzameld werk heb gekocht?
V.
Ik heb ook het verzameld werk van Koot en Bie en de gehele Familie Knotsquote:
Ik heb Fawlty Towers, Theo en Thea, en alle WK-voetbal toernooi-overzichten vanaf 1930.quote:Op zondag 18 maart 2012 17:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb ook het verzameld werk van Koot en Bie en de gehele Familie Knots
V.
Ja moet ik nog laten doen.quote:
Oh, nu denk ik ineens aanquote:Op zondag 18 maart 2012 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb Fawlty Towers, Theo en Thea, en alle WK-voetbal toernooi-overzichten vanaf 1930.
Helaas op video.
Nee. Ik zoek zo wel een plaatje.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:23 schreef Ole het volgende:
GeeBeeJee nog niet geweest (mobiel dus geen plaatjr)
quote:
Ray Cokes. De leukste DJ van MTV.quote:
Oe ik was daar fan van... als kind... heul vroegah.quote:
Ik weet nog dat ze begon als 18jarige. Nu is ze 47.quote:
Die had Karina al gepost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |