quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kon en kan die man niet uitstaan, ik weet niet waarom, maar als ik hem zie dan gaan mijn haren recht overeind staan.
Wie zijn datquote:Op zaterdag 14 april 2012 01:22 schreef trabant het volgende:
Sterven op je hoogtepunt:
[ afbeelding ]
Nee, ik heb hem nooit leuk gevonden, wat ik zei, op een of andere manier erger ik me kapot aan hem. Ik weet niet of het zijn stem is, of zijn maniertjes, geen idee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]![]()
![]()
ECHT waar ?
Kan je hier NIET om lachen?
Ik lag me altijd de pest om die man![]()
Die ken ik ook niet, de linker lijkt wel een klein beetje op Barry Stevens, maar het is hem niet.quote:
quote:
komt me vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag bekend voor, maar naar sportprogramma'squote:Op vrijdag 23 januari 2015 18:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij Frank Kramer kende. Valt me niets tegen.
Hij presenteerde ook Boggle. (spelletjesprogramma). Mss ken je hem daarvan?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:06 schreef FANN het volgende:
komt me vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag bekend voor, maar naar sportprogramma's
werd thuis zélden gekeken, daar zal het wel mee te maken hebben
Ja misschien.... moet ik even google wat Boggle ook weer wasquote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij presenteerde ook Boggle. (spelletjesprogramma). Mss ken je hem daarvan?
ah... of dit?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij presenteerde ook Boggle. (spelletjesprogramma). Mss ken je hem daarvan?
Ja ik had hem ook gevonden, komt me niet bekend voor, maar ik zal het vast wel eensquote:
Hij is ooit profvoetballer geweest en is na zijn carriëre in de amusementswereld terecht gekomen.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:14 schreef FANN het volgende:
Ja ik had hem ook gevonden, komt me niet bekend voor, maar ik zal het vast wel eens
gezien hebbendie Frank Kramer ken ik dus wel maar niet van sportprogramma's
ah... dat wist ik dan weer niet...quote:Op vrijdag 23 januari 2015 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hij is ooit profvoetballer geweest en is na zijn carriëre in de amusementswereld terecht gekomen.
Ook ooit nog een hitje gescoord. (staat linksachter in de clip)
Frank Kramer is één van m'n favoriete voetbalverslaggevers. spreek voor jezelf. Nu weer mooi aan het lullen op eurosport bij het Afrikaanse kampioenschap.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 19:06 schreef chufi het volgende:
Ik ken hem geeneens, bedoel uit mijn BN-lijstje... Niet tegen hem gevoetbald en nooit ontmoet en ook niemand die hem kent ....
Je weet wel meer niet. Frank Kramer is bekender dan je vermoed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |