Kijk eerst eens naar de link naar deel 1 in de OP. Dan begrijp je wat de bedoeling is.quote:
Dat wordt dan een lijstje met 250 namen.quote:Op maandag 19 maart 2012 01:28 schreef Specularium het volgende:
Misschien is een lijstje welke al zijn geweest handig.
Maar ik ben daar te lui voor.
Sorry dat wist ik niet.quote:Op maandag 19 maart 2012 01:45 schreef Lienekien het volgende:
Die doet nog steeds een programma op RTL4.
Tot en met Lous Haasdijkquote:Op maandag 19 maart 2012 01:28 schreef Specularium het volgende:
Misschien is een lijstje welke al zijn geweest handig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: oh, bedankt, Rica..
Edit2: Mea Culpa, ik zie dat ik pas op de helft ben
[ Bericht 2% gewijzigd door spijkerbroek op 19-03-2012 02:20:31 ]Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Hij is voornamelijk programmamaker bij de VPRO geweest, documentaires enzo. Een hele goeie zelfs.Maar hier is ie een typetje uit het absurdistische programma Herenleed. Daar vormde ie een duo met de kunstenaar Armando. Ze hadden soms de dichter Johnny van Doorn/De zelfkicker als gast. Was erg grappig en literair verantwoord. Was in de jaren 70, en als puber smulde ik ervan.quote:Op maandag 19 maart 2012 02:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Die ziet er wel cool uit inderdaad
welquote:Op maandag 19 maart 2012 05:17 schreef LangeTabbetje het volgende:
Dat Martin Brozius nog niet is genoemd ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |