Hij is heel leuk! Dat ligt aan míjn zieke geest.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:18 schreef moussy het volgende:
nu vind ik mn roodborstachtige niet leuk meer
hij is er al uit, de goatsemus.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:20 schreef -Spring het volgende:
[..]
Hij is heel leuk! Dat ligt aan míjn zieke geest.
quote:
ja maar ik zag nu alleen nog maar dat goatse-gat bij mn roodborstigegeval, dus das niet leukquote:
Uiteraard niet, ben je helemaal gek geworden? Heb me de lijmvingers geplakt om het op tijd af te krijgen, geen medeleden met vakantie-gangersquote:Op zondag 18 maart 2012 16:21 schreef mignonne het volgende:
Mous heb je het nu verwijderd?![]()
wat jammer![]()
Miss ja dat was de bedoeling idd, morgen verzenden, ik wist niet precies tot wanneer je op vakantie zou zijn. Je verzend altijd naar dezelfde persoon (degene na jou in het rijtje) maar je zou er best een afspraak mee kunnen maken denk ik hoor dat je deze keer 1 of 2 dagen later verstuurd.
Ik wilde al vragen of die van jou nog wel door de brievenbus paste vanwege 5 kaftenquote:Op zondag 18 maart 2012 17:43 schreef Kleurdoos het volgende:
volgens mij heb ik 10 pagina's volen wel 5 keer een andere voorkant gemaakt
ik en mijn kinderlijk enthousiasme
Ik hoop dat niemand zich verkijkt op al het werk!
Ja, zocht me ook al suf, maar dat wil niet op de iPad. Zal straks de laptop even aanslingeren.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:11 schreef Barretje80 het volgende:
kan een van de mee postende modjes niet even een serie of hoe heet dat ook al weer van deze topics maken??
ik ben jullie iedere keer kwijt
Samen met mij hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 18:38 schreef Muks het volgende:
Oh hemel ik ben echt de keus van ons groepjeJilke wat mooi !
2 x een dubbele pagina? We moesten toch 8 pagina's? Dus 4 x een dubbele? Of ben ik nu de weg kwijt.....quote:
Volgens mij niet persé voor je eigen boekje. Ik heb er 3 gemaaktquote:Op zondag 18 maart 2012 19:58 schreef Susie het volgende:
[..]
2 x een dubbele pagina? We moesten toch 8 pagina's? Dus 4 x een dubbele? Of ben ik nu de weg kwijt.....
Damn... zonde van de laatste frutsel dan, was ik al niet zo blij mee. Ga het er niet uithalen hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:09 schreef snoopy het volgende:
[..]
Volgens mij niet persé voor je eigen boekje. Ik heb er 3 gemaaktEnkele. Nou ja, met de voorzijde mee 4.
Komt u maar door!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:04 schreef Lijnloos het volgende:
Nou ik ben net ook aan de slag gegaan, maar verder dan 6 eigen pagine's kom ik niet... Beetje inspiratieloos. Maar dat ga ik goed maken in de andere boekjes, dan ga ik gewoon voluit in knutselmodus :p
Klopt het dat ik naar geppie moet versturen??? Geppie, pm ff je adres, dan kan ie morgen weg! Reilain ik zal jou mijn adres ook doen
Bedoel je kneiter?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had wat leuks bedacht voor voorop, bedacht me, en heb nu een knijter van een taalfout erop staan!![]()
Enniehoes, ik moet morgen nog 'even' wat dingen aan de binnenkant doen want hele weekend visite maar voor 5 uur is ie op de bus
Roodborstje, mus, what's in a namequote:Op zondag 18 maart 2012 20:21 schreef snoopy het volgende:
Wat heeft die mus in de TT er eigenlijk mee te maken?
Ben toch benieuwd waarom jij 'knijter' op je boekje hebt gezetquote:Op zondag 18 maart 2012 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Dacht ik al.ik ben gewoon noet vrouw genoeg. Multitasken, i haz it not
start dan een artjournal ernaast. om al je ideetjes en dingetjes eerst uit te proberenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moest me inhouden er niet nog meer te makenen ben vergeten de laatste 2 op foto te zetten, dus als musje dat voor me zou willen doen?
ghe nee man, vanaf 1 april studeer en werk ik (55 uur) overdag dus de zorg voor de kindjes en de avonden en weekenden werken en op zondag studeren 2 kindjes en een vriend die ook nog aan de studie is en werkt..k'heb heul geen tijd voor zulksquote:Op zondag 18 maart 2012 21:00 schreef simmu het volgende:
[..]
start dan een artjournal ernaast. om al je ideetjes en dingetjes eerst uit te proberenje eindigt er wel mee dat je dan 3 verschillende dingen door elkaar hasselt in de uiteindelijke pagina
Dat zou wel erg fijn zijn, want morgen kopen en pimpen en voor 18 uur op de post doen, wordt wellicht eens tikje lastig!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef wickie het volgende:
Druk druk bezig... Pfoe wat een bevalling
Miss, jij mag naar mij versturen. Het maakt niet uit als je 1 of 2 dagen later verzend hoor. Ik ga er pas vrijdag mee aan de slag denk ik. Dus neem je tijd
nah, kom op! beetje die schouders dr onder!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou wel erg fijn zijn, want morgen kopen en pimpen en voor 18 uur op de post doen, wordt wellicht eens tikje lastig!
Anton Pieck? Neequote:Op zondag 18 maart 2012 22:59 schreef oeke het volgende:
Haha, Snoops, je herkent toch wel een Anton Pieck?
Mooi Mignonne! En die gouden blaadjes!![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:04 schreef snoopy het volgende:
[..]
Anton Pieck? NeeDan denk ik aan winkelstraatjes met sneeuw enzo
nou..... ik ben benieuwd!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's een lang verhaal.
Ik was eens met mijn jojootje op het balkon aan t spelen.....
Nouja, ik vind het wel jammer als ik m 2 weken later terugkrijg dan de rest, sowieso omdat iedereen dan met foto's komt van zijn/haar boekje.. en ik dus tweee weken later het feestje wil vieren en er dan niemand meer naar omkijktquote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef oeke het volgende:
Groep 1:
1) mevr_mus
2) oeke
3) elmo
4) sorbootje
5) mignonne
6) snoopy
7) lenaatje
8) kleurdoos
19 maart
2 april
16 april
30 april
14 mei
28 mei
11 juni
25 juni moet ie weer terug naar eigenaar
Dit zijn de data toch, en dit is ons groepje. Mag ik het volgende voorstellen?
Dan stuur ik morgen mijn boekje naar Elmo. En ik krijg dan het boekje van Mevr Mus.
Dat mevr Mus dan op 2 april het boekje van KD naar Elmo stuurt en dat ik dus ipv 2 weken 4 weken krijg om mijn 8 pagina's te halen voor Mevr Mus.
Ik ben gewoon bang met de bevalling dat ik er helemaal niet aan toe kom.
Dan op 16 april stuur ik het boekje van Mevr Mus naar Elmo, Mevr Mus stuurt het boekje van Lenaatje naar mij. Aan het eind van de reeks, op 25 juni stuurt Lenaatje dan KD's boekje niet naar KD maar naar mij en dan stuur ik het naar KD.
Dan krijgt zij het 1 of 2 weken later dan de rest.
Hopelijk vind je dat niet erg, of je kunt mij ook overslaan, KD.
Een beetje een ingewikkelde constructie maar eigenlijk wel simpel volgens mij.
Is dit een oplossing? Het zou voor mij behoorlijk wat druk van de ketel halen.
En wat betreft mijn eigen boekje, ik ben niet zover opgeschoten, ik kan me niet helemaal concentreren ofzo.
Maar ik geef het volledig in jullie handen, ik ben heel benieuwd wat er allemaal uit gaat komen.
die taalfout kunnen we negeren (of je plakt er iets over heen)quote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar iedereen heeft al zijn favorieten, hobbies, geneugten en weet ik wat er in... Dat heb ik allemaal niet! En ik moet nog iets verzinnen voor miJn taalfout
Gewoon een linkje naar je feestboek geven, daar heb je alles toch al jaren bijgehouden?quote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar iedereen heeft al zijn favorieten, hobbies, geneugten en weet ik wat er in... Dat heb ik allemaal niet! En ik moet nog iets verzinnen voor miJn taalfout
je weet dat je kan rekenen op minstens een bladzijde over taalvouten hequote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, dan plak ik wel een stuk taart in je boekjequote:Op maandag 19 maart 2012 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja! Nou, ikhou dus van melige plaatjes met veel fuck en dubbelzinnigheid en taart.
nou zie! nog eentje over hoe parelkettingbroekrok stiekem toch wel van ranzigheid genietquote:Op maandag 19 maart 2012 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja! Nou, ikhou dus van melige plaatjes met veel fuck en dubbelzinnigheid en taart.
ik heb een rode penquote:Op maandag 19 maart 2012 09:02 schreef simmu het volgende:
[..]
je weet dat je kan rekenen op minstens een bladzijde over taalvouten he![]()
per persoon![]()
![]()
sticker overheenplakken.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
In de goede oude tijd hadden ze daar iets voorquote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik moet nog iets verzinnen voor miJn taalfout
Is het dan een idee dat het boekje gewoon naar jou komt en dat jij het showt en bekijkt en alles en dat je het daarna naar mij stuurt? Dan zal ik er extra mijn best op doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:05 schreef Kleurdoos het volgende:
Nouja, ik vind het wel jammer als ik m 2 weken later terugkrijg dan de rest, sowieso omdat iedereen dan met foto's komt van zijn/haar boekje.. en ik dus tweee weken later het feestje wil vieren en er dan niemand meer naar omkijkt
Maar ik wil wel Oekepagina's dus t mot maar.
Ik ook niet!quote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb een linkje naar mijn pinterest erin gezet. Dat geeft prima weer wat voor dingen ik mooi en leuk vind.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:58 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Gewoon een linkje naar je feestboek geven, daar heb je alles toch al jaren bijgehouden?
Sowieso teruggaan. En dan eerst vragen. "Deze dozen passen door de brievenbus, toch, neem ik aan?"quote:Op maandag 19 maart 2012 10:37 schreef Susie het volgende:
Nah, zo'n brievenbusdoos bij tnt gehaald, past gewoon niet in zo'n brievenbus! Lekker dan, kan ik eerst weer langs huis om het in een enveloppe te doen, die ik gelukkig wel heb! Had ik nou maar een pen meegenomen!
hmmm.... manlief heeft mijn doos vanochtend bij een postagentschap afgeleverd. Die hadden hun twijfels of het wel door de brievenbus kon. Manlief heeft volgehouden dat het een brievenbusdoos was dus ze hebben em aangenomen. Hoop dat ie morgen wel bij Simmu door de bus past.....quote:Op maandag 19 maart 2012 10:37 schreef Susie het volgende:
Nah, zo'n brievenbusdoos bij tnt gehaald, past gewoon niet in zo'n brievenbus! Lekker dan, kan ik eerst weer langs huis om het in een enveloppe te doen, die ik gelukkig wel heb! Had ik nou maar een pen meegenomen!
volgens mij zit de boekenkast in haar boekje.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
En gereekst!
Troel, ik ben toch wel benieuwd naar een foto want ik snap het niet zo goed.Stuur je dat dan mee op?
anders geven ze het wel bij de buren af hoor, komt goed!quote:Op maandag 19 maart 2012 10:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
hmmm.... manlief heeft mijn doos vanochtend bij een postagentschap afgeleverd. Die hadden hun twijfels of het wel door de brievenbus kon. Manlief heeft volgehouden dat het een brievenbusdoos was dus ze hebben em aangenomen. Hoop dat ie morgen wel bij Simmu door de bus past.....
brievenbusdozen passen idd niet in de rode/oranje brievenbussen van postnl. Ze passen wel door de meeste brievenbussen in deuren en voldoen aan de max. afmetingen.quote:Op maandag 19 maart 2012 10:37 schreef Susie het volgende:
Die bedoelde ik dus, die oranje dingen. Door de voordeur past het wel, no problemo. Ik had geen zin om het dorp helemaal in te lopen vandaag om het af te geven... Het is op de bus nu! Straks zal ik nog even wat uploaden hier.quote:Op maandag 19 maart 2012 11:23 schreef E.T. het volgende:
[..]
brievenbusdozen passen idd niet in de rode/oranje brievenbussen van postnl. Ze passen wel door de meeste brievenbussen in deuren en voldoen aan de max. afmetingen.
Even afgeven bij agentschap dus
Van papierquote:Op maandag 19 maart 2012 09:47 schreef Brighteyes het volgende:
En gereekst!
Troel, ik ben toch wel benieuwd naar een foto want ik snap het niet zo goed.Stuur je dat dan mee op?
jazeker... j'aime le vin kan volgens mij ook. maar ik had het al zo geschreven toen ik er achter kwam, twas al laat,quote:Op maandag 19 maart 2012 14:01 schreef -Spring het volgende:
Ik vind het heel leuk juist! Vooral die wijnvlekken!
Maar het is toch 'j'aime du vin'? Of had je zelf ook al door dat er iets niet klopte?
Even quoten hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 14:20 schreef -Spring het volgende:
Dat zeg je bijvoorbeeld als ik jouw een glas Chateaux Margeaux uit '85 heb gegeven
Da's m'n alterego. Die mag dat.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:31 schreef Sorbootje het volgende:
Of had je zelf al in de gaten dat er iets niet klopte Spring?![]()
Jongens ik probeer niet te vergelijken, maar ik vind mijn boekje zo suf vergeleken met die kunstwerken hier. Ik ben blij dat een ander er ook nog wat in gaat zetten
wie biedt?!!!quote:Op maandag 19 maart 2012 14:37 schreef Troel het volgende:
Voor de mensen uit snoopy's groepje, ik heb nog poesieplaatjes van Snoopy
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:20 schreef -Spring het volgende:
Dat zeg je bijvoorbeeld als ik jouw een glas Chateaux Margeaux uit '85 heb gegeven
Ja ja, nu weet ik het wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:41 schreef oeke het volgende:
En echt zeuren en pesten?
[..]
Lieve Spring, ik vind het ook sneu dat je niet mee kan doen.
Ik heb nu zo'n doos bij de tnt gehaald, maar die is groot!
Past mijn boekje wel 3 keer in.
Elmo, ik wilde graag nog even wat over ons tuinhuis erin zetten, maar misschien lukt dat niet voor 18.00. Dus dan krijg je hem een dag later, is dat goed?
Vervelend zeg. Hopelijk knapt ze gauw opquote:Op maandag 19 maart 2012 14:01 schreef wickie het volgende:
Shit.. alles loopt hier in het honderd.. Wies is weer ziek, vanochtend naar de dokter geweest en ze heeft bronchitis en een bijna longontsteking ofzo. Iniedergeval niet goed en antibiotica enzoik weet niet of het me lukt vandaag het boekje af te maken en om met die 2 koters nog de deur uit te gaan voor 6 uur.
Pvoess, sorry, ik ga me best doen het vandaag op te sturen. Maar misschien wordt het morgen. Vind je dat erg?
Het is ook geen aanval, ik ben alleen benieuwd hoe dat de volgende rondes zal gaan. iedereen heeft vast een goede reden om 'te laat' te zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Juist de eerste ronde. Ik ben zondagnacht 3 uur ofzo thuisgekomen van een week zonder internet en had geen idee dat ik voor vandaag al iets in huis moest hebben, gepompt en opsturen.
Nee dat vind ik helemaal niet erg..quote:Op maandag 19 maart 2012 14:01 schreef wickie het volgende:
Shit.. alles loopt hier in het honderd.. Wies is weer ziek, vanochtend naar de dokter geweest en ze heeft bronchitis en een bijna longontsteking ofzo. Iniedergeval niet goed en antibiotica enzoik weet niet of het me lukt vandaag het boekje af te maken en om met die 2 koters nog de deur uit te gaan voor 6 uur.
Pvoess, sorry, ik ga me best doen het vandaag op te sturen. Maar misschien wordt het morgen. Vind je dat erg?
Er kunnen inderdaad altijd onvoorziene omstandigheden zijn waardoor dat gebeurt. Helaas hebben we geen van allen alles volledig n de hand. Ziekte van jezelf of kind vind ik bijvoorbeeld wel iets waardoor het lastiger kan worden. Als de insteek is dat 'onvoorzien' niet mogelijk is, omdat er dan nare opmerkingen komen, dan haak ik liever af.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Het is ook geen aanval, ik ben alleen benieuwd hoe dat de volgende rondes zal gaan. iedereen heeft vast een goede reden om 'te laat' te zijn.
Dat dus. Daarom is mijn boekje er nog nietquote:Op maandag 19 maart 2012 14:57 schreef simmu het volgende:
enneh, voor iedereen die zit te wachten op de post; er staat mij iets bij van dat ze helegaar niet meer bezorgen op maandag, rouwbrieven enzo uitgezonderd!
Ik denk dat Troel nog op haar eigen boekje aan het wachten is?? Want maandag idd versturen hoor!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik hoef m vandaag toch pas op de bus te doen of heb ik het weer eens verkeerd begrepen?
Want euh Kyara ik ben dus nog working on the case
Ik wacht op mijn eigen boekjequote:Op maandag 19 maart 2012 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik hoef m vandaag toch pas op de bus te doen of heb ik het weer eens verkeerd begrepen?
Want euh Kyara ik ben dus nog working on the case
Is prima Oeke! Sorbo krijgt mijn boekje ook een dag later, dus dat komt mooi uit!quote:Op maandag 19 maart 2012 14:41 schreef oeke het volgende:
En echt zeuren en pesten?
[..]
Lieve Spring, ik vind het ook sneu dat je niet mee kan doen.
Ik heb nu zo'n doos bij de tnt gehaald, maar die is groot!
Past mijn boekje wel 3 keer in.
Elmo, ik wilde graag nog even wat over ons tuinhuis erin zetten, maar misschien lukt dat niet voor 18.00. Dus dan krijg je hem een dag later, is dat goed?
Nare opmerkingen? Ik zie al voordat we begonnen zijn dat er dingen misgaan met het verzenden en ontvangen van boekjes.. en jij ziet het weer als een persoonlijke aanval, zelfs nadat ik aangaf dat het geen aanval was maar een algemene opmerking. Pff.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er kunnen inderdaad altijd onvoorziene omstandigheden zijn waardoor dat gebeurt. Helaas hebben we geen van allen alles volledig n de hand. Ziekte van jezelf of kind vind ik bijvoorbeeld wel iets waardoor het lastiger kan worden. Als de insteek is dat 'onvoorzien' niet mogelijk is, omdat er dan nare opmerkingen komen, dan haak ik liever af.
Maar ik krijg al tijden geen post meer op maandag, zelfs als ik weet dat er iets verzonden is.quote:6 dagen post bezorgd
Wij blijven werken volgens de 24-uurs dienstverlening en bezorgen 6 dagen per week de post. Uw (verjaardags)kaart blijft fan ook gewoon de volgende dag bezorgd worden.
Ik zie het niet als een aanval. Ik vind het alleen een onnodig onprettige opmerking naar iedereen die (wat) vertraging heeft. Ik denk net als Reilan dat het straks een stuk soepeler zal gaan als alles op de rit zit, maar ook dan zou er zomaar iemand vertraging kunnen oplopen omdat er iets van ziekte ofzo tussendoor komt.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Nare opmerkingen? Ik zie al voordat we begonnen zijn dat er dingen misgaan met het verzenden en ontvangen van boekjes.. en jij ziet het weer als een persoonlijke aanval, zelfs nadat ik aangaf dat het geen aanval was maar een algemene opmerking. Pff.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anyway.. zo even de laatste hand leggen aan mijn boekje..
alle inspiratie heb ik altijd als ik : in een vergadering zit, op de wc zit, onder de dousche sta, in bed lig, in de auto rij, etc.. nu nog al die ideeen in het boekje wrummelen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Oh mooi! Gelukkig weet je dat ik een kots(gehehehe)hekel heb aan roze!!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:43 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb de roze kledder toch maar in het toilet gedeponeerd.
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:39 schreef Barreltje het volgende:
hmmppff.. troel..
als er volgende week zaterdag, zondag en maandag mist is, dan is mijn boekje ook wat laterZorg maar dat het lekker zonnig is, kom op zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anyway.. zo even de laatste hand leggen aan mijn boekje..
alle inspiratie heb ik altijd als ik : in een vergadering zit, op de wc zit, onder de dousche sta, in bed lig, in de auto rij, etc.. nu nog al die ideeen in het boekje wrummelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Ik wil wel roze!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:54 schreef Sorbootje het volgende:
Er kwam een beetje tonijn mee en kersenyoghurt en tonijn combineert vrij matig. Dus nee, niet fris en fruitig.
Ik heb echt zin om me uit te leven op je boekje Elmo! En ik zal geen roze gebruiken.
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:39 schreef Barreltje het volgende:
hmmppff.. troel..
als er volgende week zaterdag, zondag en maandag mist is, dan is mijn boekje ook wat laterde week erop toch zeker pas opsturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anyway.. zo even de laatste hand leggen aan mijn boekje..
/schriktYour mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
ja hoor.. ik bedoelde ook het weekend van 30/31maart/1 aprilquote:Op maandag 19 maart 2012 15:55 schreef simmu het volgende:
[..]
de week erop toch zeker pas opsturen?
/schrikt
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Zorg maar dat het lekker zonnig is, kom op zeg
Oranjequote:Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de zon krijg je wel in mijn boekje op 30 april..
al eloof ik dat DIE datum ook wel weer voor wat bezorgstress kan gaan zorgen
(ik gok dat de enveloppe dan oranje is die jouw kant op komt!)
of rood.. dag van de arbeid.. 1 mei
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:24 schreef bellelena het volgende:
Mijn boekje is ingepakt in de doos
Ohh ik mis hem nu al, maar gelukkig komen er de komende weken genoeg andere boekjes langs om me in uit te leven
Ik ga hem dan zo wegbrengen zodat ie voor 6en met de postbode mee kan!![]()
Barretje, alvast veel plezier als eerste met mijn boekje, zul je er goed voor zorgen?
Wow, dat vindt ie vast leuk, hij komt uit Japan dus is vast al wat gewend qua reizenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat zijn de voorkeuren van je boekje??
ik hoop dat ie van vliegen houdt.. en van zee.. hij gaat gewoon mee offshore!
Ik plak wel de stickers die op mijn tas moeten er inquote:Op maandag 19 maart 2012 16:32 schreef bellelena het volgende:
[..]
Wow, dat vindt ie vast leuk, hij komt uit Japan dus is vast al wat gewend qua reizen
Kun je dan ook zo'n hippe reisstempel erin fixen?Mignonne: Dat ziet er hartstikke hip uit, als jouw kleuter zulke dingen kan maken, dan mag ik je wel feliciteren met een zeer begaafd kunstenaars talent
nicequote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik plak wel de stickers die op mijn tas moeten er in![]()
Troel, mijn enveloppe gaat NU naar het postvak UIT!
Nou, vanaf morgen ga ik jouw boekje verpesten en dan stuur ik hem door naar simmuquote:Op maandag 19 maart 2012 17:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, de laatste drie bladzijden afgeraffeldmaar hey! Ik heb wel de brievenbuslichting gered.
Heel benieuwd naar wat er nu gebeuren gaat.
Foto's later vanavond. Nu eerst eten koken, jongens van speelafspraken halen, bouwzooi opruimen.... #moederdingen
niet zo stressen!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat deel wist ik ja
Maar wat ik dan verder moet met andermans boekje. Ik zie zulke leuke dingen kom ik aan met mijn maskingtapejes
Oh, die zitten ook om de envelop, die zijn heel makkelijk los te maken en her te gebruiken Kyara
laat je gewoon leiden door wat er al in staat. Komt vast goed!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat deel wist ik ja
Maar wat ik dan verder moet met andermans boekje. Ik zie zulke leuke dingen kom ik aan met mijn maskingtapejes
Oh, die zitten ook om de envelop, die zijn heel makkelijk los te maken en her te gebruiken Kyara
Ik heb ook gekledderd hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 16:28 schreef mignonne het volgende:
wooooh! mn lief is nú mn boekje aan t posten![]()
sorry snoops, t is geen hoogstandje geworden van mijn kantik heb lekker gekledderd met stempels en verf en stift enzo en nu zijn mn handen vies en ziet mn boekje dr lekker kleuter uit
![]()
![]()
en ik vond nog knipplaatjes van de sterrenbeelden van mn meisjes <3 weer ns wat anders dan poezieplaatjes
[ afbeelding ]
ik ben zo benieuwd wat iedereen dr in zet bij mij!ik heb al allemaal ideetjes voor t aankomende boekje zo
Ik heb een bladzijde van mezelf totaal volgeplakt met maskingtape. Omdat het patroontje zo leuk doorloopt.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat deel wist ik ja
noh!quote:Op maandag 19 maart 2012 18:01 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb ook gekledderd hoor![]()
Ben heel benieuwd naar je boekje en ik heb denk ik al wat ideetjes voor je.
nja, dat dus. daarom heb ik er dus ook een beetje moeite mee om gewoon te zeggen "wat leuk! wat mooi! wat tof!" over iets specifieks. ik ben toch zo benieuwd naar al die boekjes en de eindresultatenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind (o god ik schreef vind met een F) al die verschillen zooooo leuk
Er is ook niets waarvan ik kan zeggen dat ik het echt niet mooi vind ofzo, grappig.
doodlesquote:
Dat engeltje.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:10 schreef Sorbootje het volgende:
Oke, ook even een klein voorproefje van mijn kliederboelIk durf bijna niet meer. Het niveau schoolagenda wordt nauwelijks ontstegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Och jee, staan er honderd dingen zie jij dat nou net weer!quote:Op maandag 19 maart 2012 20:27 schreef Kleurdoos het volgende:
Ghe, ben jij van de heavy metal Spuug?
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 10:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Mag eerder verzenden ook?
dat ik bijv in een week wel klaar ben en alvast doorstuur? (dan hoef je er niet steeds rekening mee te houden dat je nog moet versturen)
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 09:13 schreef simmu het volgende:
hier werd er zonet een pakje bezorgd![]()
ik heb getest; maar het kan bij ons gewoon wel door de brievenbus![]()
anywho; leukleukleuk![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:02 schreef Troel het volgende:
Hier is de post al wel geweest, maar geen boekjes. Ook niet het door mij bestelde boekje wat nu ver over zijn levertermijn heen zit. (*@#^$(@*#$^zooi
Is de mijne al aangekomen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
balen van je eigen boekje..
ben overigens ook benieuwd wanneer mijn boekje wel bij je binnenkomt
als je hem naar m'n werk hebt gestuurd : NEEquote:
hoeveel blz heb je dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:54 schreef Muks het volgende:
Ja post... met een heel mooi boekje!!
En nu ben ik echt bang dat de mijne te dun is
Morgen hoop ik dan maarquote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:22 schreef Barreltje het volgende:
[..]
balen van je eigen boekje..
ben overigens ook benieuwd wanneer mijn boekje wel bij je binnenkomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |