Ik heb ook gekledderd hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 16:28 schreef mignonne het volgende:
wooooh! mn lief is nú mn boekje aan t posten![]()
sorry snoops, t is geen hoogstandje geworden van mijn kantik heb lekker gekledderd met stempels en verf en stift enzo en nu zijn mn handen vies en ziet mn boekje dr lekker kleuter uit
![]()
![]()
en ik vond nog knipplaatjes van de sterrenbeelden van mn meisjes <3 weer ns wat anders dan poezieplaatjes
[ afbeelding ]
ik ben zo benieuwd wat iedereen dr in zet bij mij!ik heb al allemaal ideetjes voor t aankomende boekje zo
Ik heb een bladzijde van mezelf totaal volgeplakt met maskingtape. Omdat het patroontje zo leuk doorloopt.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat deel wist ik ja
Maar wat ik dan verder moet met andermans boekje. Ik zie zulke leuke dingen kom ik aan met mijn maskingtapejes
noh!quote:Op maandag 19 maart 2012 18:01 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb ook gekledderd hoor![]()
Ben heel benieuwd naar je boekje en ik heb denk ik al wat ideetjes voor je.
nja, dat dus. daarom heb ik er dus ook een beetje moeite mee om gewoon te zeggen "wat leuk! wat mooi! wat tof!" over iets specifieks. ik ben toch zo benieuwd naar al die boekjes en de eindresultatenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind (o god ik schreef vind met een F) al die verschillen zooooo leuk
Er is ook niets waarvan ik kan zeggen dat ik het echt niet mooi vind ofzo, grappig.
doodlesquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop