quote:Op maandag 19 maart 2012 15:39 schreef Barreltje het volgende:
hmmppff.. troel..
als er volgende week zaterdag, zondag en maandag mist is, dan is mijn boekje ook wat laterde week erop toch zeker pas opsturen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.anyway.. zo even de laatste hand leggen aan mijn boekje..
alle inspiratie heb ik altijd als ik : in een vergadering zit, op de wc zit, onder de dousche sta, in bed lig, in de auto rij, etc.. nu nog al die ideeen in het boekje wrummelen
/schriktYour mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
ja hoor.. ik bedoelde ook het weekend van 30/31maart/1 aprilquote:Op maandag 19 maart 2012 15:55 schreef simmu het volgende:
[..]
de week erop toch zeker pas opsturen?
/schrikt
quote:Op maandag 19 maart 2012 15:51 schreef Troel het volgende:
[..]
Zorg maar dat het lekker zonnig is, kom op zeg
Oranjequote:Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
de zon krijg je wel in mijn boekje op 30 april..
al eloof ik dat DIE datum ook wel weer voor wat bezorgstress kan gaan zorgen
(ik gok dat de enveloppe dan oranje is die jouw kant op komt!)
of rood.. dag van de arbeid.. 1 mei
quote:Op maandag 19 maart 2012 16:24 schreef bellelena het volgende:
Mijn boekje is ingepakt in de doos
Ohh ik mis hem nu al, maar gelukkig komen er de komende weken genoeg andere boekjes langs om me in uit te leven
Ik ga hem dan zo wegbrengen zodat ie voor 6en met de postbode mee kan!![]()
Barretje, alvast veel plezier als eerste met mijn boekje, zul je er goed voor zorgen?
Wow, dat vindt ie vast leuk, hij komt uit Japan dus is vast al wat gewend qua reizenquote:Op maandag 19 maart 2012 16:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat zijn de voorkeuren van je boekje??
ik hoop dat ie van vliegen houdt.. en van zee.. hij gaat gewoon mee offshore!
Ik plak wel de stickers die op mijn tas moeten er inquote:Op maandag 19 maart 2012 16:32 schreef bellelena het volgende:
[..]
Wow, dat vindt ie vast leuk, hij komt uit Japan dus is vast al wat gewend qua reizen
Kun je dan ook zo'n hippe reisstempel erin fixen?Mignonne: Dat ziet er hartstikke hip uit, als jouw kleuter zulke dingen kan maken, dan mag ik je wel feliciteren met een zeer begaafd kunstenaars talent
nicequote:Op maandag 19 maart 2012 16:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik plak wel de stickers die op mijn tas moeten er in![]()
Troel, mijn enveloppe gaat NU naar het postvak UIT!
Nou, vanaf morgen ga ik jouw boekje verpesten en dan stuur ik hem door naar simmuquote:Op maandag 19 maart 2012 17:05 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo, de laatste drie bladzijden afgeraffeldmaar hey! Ik heb wel de brievenbuslichting gered.
Heel benieuwd naar wat er nu gebeuren gaat.
Foto's later vanavond. Nu eerst eten koken, jongens van speelafspraken halen, bouwzooi opruimen.... #moederdingen
niet zo stressen!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat deel wist ik ja
Maar wat ik dan verder moet met andermans boekje. Ik zie zulke leuke dingen kom ik aan met mijn maskingtapejes
Oh, die zitten ook om de envelop, die zijn heel makkelijk los te maken en her te gebruiken Kyara
laat je gewoon leiden door wat er al in staat. Komt vast goed!quote:Op maandag 19 maart 2012 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat deel wist ik ja
Maar wat ik dan verder moet met andermans boekje. Ik zie zulke leuke dingen kom ik aan met mijn maskingtapejes
Oh, die zitten ook om de envelop, die zijn heel makkelijk los te maken en her te gebruiken Kyara
Ik heb ook gekledderd hoorquote:Op maandag 19 maart 2012 16:28 schreef mignonne het volgende:
wooooh! mn lief is nú mn boekje aan t posten![]()
sorry snoops, t is geen hoogstandje geworden van mijn kantik heb lekker gekledderd met stempels en verf en stift enzo en nu zijn mn handen vies en ziet mn boekje dr lekker kleuter uit
![]()
![]()
en ik vond nog knipplaatjes van de sterrenbeelden van mn meisjes <3 weer ns wat anders dan poezieplaatjes
[ afbeelding ]
ik ben zo benieuwd wat iedereen dr in zet bij mij!ik heb al allemaal ideetjes voor t aankomende boekje zo
Ik heb een bladzijde van mezelf totaal volgeplakt met maskingtape. Omdat het patroontje zo leuk doorloopt.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:12 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat deel wist ik ja
noh!quote:Op maandag 19 maart 2012 18:01 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik heb ook gekledderd hoor![]()
Ben heel benieuwd naar je boekje en ik heb denk ik al wat ideetjes voor je.
nja, dat dus. daarom heb ik er dus ook een beetje moeite mee om gewoon te zeggen "wat leuk! wat mooi! wat tof!" over iets specifieks. ik ben toch zo benieuwd naar al die boekjes en de eindresultatenquote:Op maandag 19 maart 2012 19:41 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind (o god ik schreef vind met een F) al die verschillen zooooo leuk
Er is ook niets waarvan ik kan zeggen dat ik het echt niet mooi vind ofzo, grappig.
doodlesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |