Ben toch benieuwd waarom jij 'knijter' op je boekje hebt gezetquote:Op zondag 18 maart 2012 20:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Dacht ik al.ik ben gewoon noet vrouw genoeg. Multitasken, i haz it not
start dan een artjournal ernaast. om al je ideetjes en dingetjes eerst uit te proberenquote:Op zondag 18 maart 2012 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ik moest me inhouden er niet nog meer te makenen ben vergeten de laatste 2 op foto te zetten, dus als musje dat voor me zou willen doen?
ghe nee man, vanaf 1 april studeer en werk ik (55 uur) overdag dus de zorg voor de kindjes en de avonden en weekenden werken en op zondag studeren 2 kindjes en een vriend die ook nog aan de studie is en werkt..k'heb heul geen tijd voor zulksquote:Op zondag 18 maart 2012 21:00 schreef simmu het volgende:
[..]
start dan een artjournal ernaast. om al je ideetjes en dingetjes eerst uit te proberenje eindigt er wel mee dat je dan 3 verschillende dingen door elkaar hasselt in de uiteindelijke pagina
Dat zou wel erg fijn zijn, want morgen kopen en pimpen en voor 18 uur op de post doen, wordt wellicht eens tikje lastig!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:36 schreef wickie het volgende:
Druk druk bezig... Pfoe wat een bevalling
Miss, jij mag naar mij versturen. Het maakt niet uit als je 1 of 2 dagen later verzend hoor. Ik ga er pas vrijdag mee aan de slag denk ik. Dus neem je tijd
nah, kom op! beetje die schouders dr onder!quote:Op zondag 18 maart 2012 22:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou wel erg fijn zijn, want morgen kopen en pimpen en voor 18 uur op de post doen, wordt wellicht eens tikje lastig!
Anton Pieck? Neequote:Op zondag 18 maart 2012 22:59 schreef oeke het volgende:
Haha, Snoops, je herkent toch wel een Anton Pieck?
Mooi Mignonne! En die gouden blaadjes!![]()
quote:Op zondag 18 maart 2012 23:04 schreef snoopy het volgende:
[..]
Anton Pieck? NeeDan denk ik aan winkelstraatjes met sneeuw enzo
nou..... ik ben benieuwd!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:55 schreef debuurvrouw het volgende:
Da's een lang verhaal.
Ik was eens met mijn jojootje op het balkon aan t spelen.....
Nouja, ik vind het wel jammer als ik m 2 weken later terugkrijg dan de rest, sowieso omdat iedereen dan met foto's komt van zijn/haar boekje.. en ik dus tweee weken later het feestje wil vieren en er dan niemand meer naar omkijktquote:Op zondag 18 maart 2012 22:39 schreef oeke het volgende:
Groep 1:
1) mevr_mus
2) oeke
3) elmo
4) sorbootje
5) mignonne
6) snoopy
7) lenaatje
8) kleurdoos
19 maart
2 april
16 april
30 april
14 mei
28 mei
11 juni
25 juni moet ie weer terug naar eigenaar
Dit zijn de data toch, en dit is ons groepje. Mag ik het volgende voorstellen?
Dan stuur ik morgen mijn boekje naar Elmo. En ik krijg dan het boekje van Mevr Mus.
Dat mevr Mus dan op 2 april het boekje van KD naar Elmo stuurt en dat ik dus ipv 2 weken 4 weken krijg om mijn 8 pagina's te halen voor Mevr Mus.
Ik ben gewoon bang met de bevalling dat ik er helemaal niet aan toe kom.
Dan op 16 april stuur ik het boekje van Mevr Mus naar Elmo, Mevr Mus stuurt het boekje van Lenaatje naar mij. Aan het eind van de reeks, op 25 juni stuurt Lenaatje dan KD's boekje niet naar KD maar naar mij en dan stuur ik het naar KD.
Dan krijgt zij het 1 of 2 weken later dan de rest.
Hopelijk vind je dat niet erg, of je kunt mij ook overslaan, KD.
Een beetje een ingewikkelde constructie maar eigenlijk wel simpel volgens mij.
Is dit een oplossing? Het zou voor mij behoorlijk wat druk van de ketel halen.
En wat betreft mijn eigen boekje, ik ben niet zover opgeschoten, ik kan me niet helemaal concentreren ofzo.
Maar ik geef het volledig in jullie handen, ik ben heel benieuwd wat er allemaal uit gaat komen.
die taalfout kunnen we negeren (of je plakt er iets over heen)quote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar iedereen heeft al zijn favorieten, hobbies, geneugten en weet ik wat er in... Dat heb ik allemaal niet! En ik moet nog iets verzinnen voor miJn taalfout
Gewoon een linkje naar je feestboek geven, daar heb je alles toch al jaren bijgehouden?quote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar iedereen heeft al zijn favorieten, hobbies, geneugten en weet ik wat er in... Dat heb ik allemaal niet! En ik moet nog iets verzinnen voor miJn taalfout
je weet dat je kan rekenen op minstens een bladzijde over taalvouten hequote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, dan plak ik wel een stuk taart in je boekjequote:Op maandag 19 maart 2012 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja! Nou, ikhou dus van melige plaatjes met veel fuck en dubbelzinnigheid en taart.
nou zie! nog eentje over hoe parelkettingbroekrok stiekem toch wel van ranzigheid genietquote:Op maandag 19 maart 2012 08:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh ja! Nou, ikhou dus van melige plaatjes met veel fuck en dubbelzinnigheid en taart.
ik heb een rode penquote:Op maandag 19 maart 2012 09:02 schreef simmu het volgende:
[..]
je weet dat je kan rekenen op minstens een bladzijde over taalvouten he![]()
per persoon![]()
![]()
sticker overheenplakken.quote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
In de goede oude tijd hadden ze daar iets voorquote:Op maandag 19 maart 2012 08:50 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik moet nog iets verzinnen voor miJn taalfout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |