wie biedt?!!!quote:Op maandag 19 maart 2012 14:37 schreef Troel het volgende:
Voor de mensen uit snoopy's groepje, ik heb nog poesieplaatjes van Snoopy
quote:Op maandag 19 maart 2012 14:20 schreef -Spring het volgende:
Dat zeg je bijvoorbeeld als ik jouw een glas Chateaux Margeaux uit '85 heb gegeven
Ja ja, nu weet ik het wel.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:41 schreef oeke het volgende:
En echt zeuren en pesten?
[..]
Lieve Spring, ik vind het ook sneu dat je niet mee kan doen.
Ik heb nu zo'n doos bij de tnt gehaald, maar die is groot!
Past mijn boekje wel 3 keer in.
Elmo, ik wilde graag nog even wat over ons tuinhuis erin zetten, maar misschien lukt dat niet voor 18.00. Dus dan krijg je hem een dag later, is dat goed?
Vervelend zeg. Hopelijk knapt ze gauw opquote:Op maandag 19 maart 2012 14:01 schreef wickie het volgende:
Shit.. alles loopt hier in het honderd.. Wies is weer ziek, vanochtend naar de dokter geweest en ze heeft bronchitis en een bijna longontsteking ofzo. Iniedergeval niet goed en antibiotica enzoik weet niet of het me lukt vandaag het boekje af te maken en om met die 2 koters nog de deur uit te gaan voor 6 uur.
Pvoess, sorry, ik ga me best doen het vandaag op te sturen. Maar misschien wordt het morgen. Vind je dat erg?
Het is ook geen aanval, ik ben alleen benieuwd hoe dat de volgende rondes zal gaan. iedereen heeft vast een goede reden om 'te laat' te zijn.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Juist de eerste ronde. Ik ben zondagnacht 3 uur ofzo thuisgekomen van een week zonder internet en had geen idee dat ik voor vandaag al iets in huis moest hebben, gepompt en opsturen.
Nee dat vind ik helemaal niet erg..quote:Op maandag 19 maart 2012 14:01 schreef wickie het volgende:
Shit.. alles loopt hier in het honderd.. Wies is weer ziek, vanochtend naar de dokter geweest en ze heeft bronchitis en een bijna longontsteking ofzo. Iniedergeval niet goed en antibiotica enzoik weet niet of het me lukt vandaag het boekje af te maken en om met die 2 koters nog de deur uit te gaan voor 6 uur.
Pvoess, sorry, ik ga me best doen het vandaag op te sturen. Maar misschien wordt het morgen. Vind je dat erg?
Er kunnen inderdaad altijd onvoorziene omstandigheden zijn waardoor dat gebeurt. Helaas hebben we geen van allen alles volledig n de hand. Ziekte van jezelf of kind vind ik bijvoorbeeld wel iets waardoor het lastiger kan worden. Als de insteek is dat 'onvoorzien' niet mogelijk is, omdat er dan nare opmerkingen komen, dan haak ik liever af.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:56 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Het is ook geen aanval, ik ben alleen benieuwd hoe dat de volgende rondes zal gaan. iedereen heeft vast een goede reden om 'te laat' te zijn.
Dat dus. Daarom is mijn boekje er nog nietquote:Op maandag 19 maart 2012 14:57 schreef simmu het volgende:
enneh, voor iedereen die zit te wachten op de post; er staat mij iets bij van dat ze helegaar niet meer bezorgen op maandag, rouwbrieven enzo uitgezonderd!
Ik denk dat Troel nog op haar eigen boekje aan het wachten is?? Want maandag idd versturen hoor!quote:Op maandag 19 maart 2012 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik hoef m vandaag toch pas op de bus te doen of heb ik het weer eens verkeerd begrepen?
Want euh Kyara ik ben dus nog working on the case
Ik wacht op mijn eigen boekjequote:Op maandag 19 maart 2012 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik hoef m vandaag toch pas op de bus te doen of heb ik het weer eens verkeerd begrepen?
Want euh Kyara ik ben dus nog working on the case
Is prima Oeke! Sorbo krijgt mijn boekje ook een dag later, dus dat komt mooi uit!quote:Op maandag 19 maart 2012 14:41 schreef oeke het volgende:
En echt zeuren en pesten?
[..]
Lieve Spring, ik vind het ook sneu dat je niet mee kan doen.
Ik heb nu zo'n doos bij de tnt gehaald, maar die is groot!
Past mijn boekje wel 3 keer in.
Elmo, ik wilde graag nog even wat over ons tuinhuis erin zetten, maar misschien lukt dat niet voor 18.00. Dus dan krijg je hem een dag later, is dat goed?
Nare opmerkingen? Ik zie al voordat we begonnen zijn dat er dingen misgaan met het verzenden en ontvangen van boekjes.. en jij ziet het weer als een persoonlijke aanval, zelfs nadat ik aangaf dat het geen aanval was maar een algemene opmerking. Pff.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er kunnen inderdaad altijd onvoorziene omstandigheden zijn waardoor dat gebeurt. Helaas hebben we geen van allen alles volledig n de hand. Ziekte van jezelf of kind vind ik bijvoorbeeld wel iets waardoor het lastiger kan worden. Als de insteek is dat 'onvoorzien' niet mogelijk is, omdat er dan nare opmerkingen komen, dan haak ik liever af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |