Ja, zocht me ook al suf, maar dat wil niet op de iPad. Zal straks de laptop even aanslingeren.quote:Op zondag 18 maart 2012 18:11 schreef Barretje80 het volgende:
kan een van de mee postende modjes niet even een serie of hoe heet dat ook al weer van deze topics maken??
ik ben jullie iedere keer kwijt
Samen met mij hoorquote:Op zondag 18 maart 2012 18:38 schreef Muks het volgende:
Oh hemel ik ben echt de keus van ons groepjeJilke wat mooi !
2 x een dubbele pagina? We moesten toch 8 pagina's? Dus 4 x een dubbele? Of ben ik nu de weg kwijt.....quote:
Volgens mij niet persé voor je eigen boekje. Ik heb er 3 gemaaktquote:Op zondag 18 maart 2012 19:58 schreef Susie het volgende:
[..]
2 x een dubbele pagina? We moesten toch 8 pagina's? Dus 4 x een dubbele? Of ben ik nu de weg kwijt.....
Damn... zonde van de laatste frutsel dan, was ik al niet zo blij mee. Ga het er niet uithalen hoor.quote:Op zondag 18 maart 2012 20:09 schreef snoopy het volgende:
[..]
Volgens mij niet persé voor je eigen boekje. Ik heb er 3 gemaaktEnkele. Nou ja, met de voorzijde mee 4.
Komt u maar door!quote:Op zondag 18 maart 2012 20:04 schreef Lijnloos het volgende:
Nou ik ben net ook aan de slag gegaan, maar verder dan 6 eigen pagine's kom ik niet... Beetje inspiratieloos. Maar dat ga ik goed maken in de andere boekjes, dan ga ik gewoon voluit in knutselmodus :p
Klopt het dat ik naar geppie moet versturen??? Geppie, pm ff je adres, dan kan ie morgen weg! Reilain ik zal jou mijn adres ook doen
Bedoel je kneiter?quote:Op zondag 18 maart 2012 20:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik had wat leuks bedacht voor voorop, bedacht me, en heb nu een knijter van een taalfout erop staan!![]()
Enniehoes, ik moet morgen nog 'even' wat dingen aan de binnenkant doen want hele weekend visite maar voor 5 uur is ie op de bus
Roodborstje, mus, what's in a namequote:Op zondag 18 maart 2012 20:21 schreef snoopy het volgende:
Wat heeft die mus in de TT er eigenlijk mee te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |