De wens is de vader van de gedachte.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat nou ook alweer niet, maar er worden wel nieuwe trends zichtbaar.
Wat is de nieuwe trend dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat nou ook alweer niet, maar er worden wel nieuwe trends zichtbaar.
Het had niks met pol te maken. Heb je toen wel verwezen naar de topics in dubieuze uithoeken van fok naar aanleiding waarvan ze is vertrokken. Gek als een deur dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik wil een parlementaire enquête hierover. Met jij in het getuigenbankje![]()
Komt dat niet grotendeels door de rijker wordende Aziaten? Die willen natuurlijk ook zo'n prachtig automobiel hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk toch paradoxaal dat de Duitse auto-industrie het desondanks enorm goed doet, met name dankzij het buitenland.
Hoorde gisteren dat Porsche nu ook op zaterdag de fabriek op volle toeren laat draaien, om voldoende 911's af te leveren.
Ik weet niet de ins en outs inderdaad. Ze was wel apart, ja...quote:Op zondag 18 maart 2012 14:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het had niks met pol te maken. Heb je toen wel verwezen naar de topics in dubieuze uithoeken van fok naar aanleiding waarvan ze is vertrokken. Gek als een deur dus.
Ja met een studieschuld van anderhalve ton in een fabriek aan het werk en hopen dat je maar een keer ergens aan de bak komt...quote:
Dat lijkt me heel erg.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja met een studieschuld van anderhalve ton in een fabriek aan het werk en hopen dat je maar een keer ergens aan de bak komt...
Tja, als buschauffeur de luxe je een van de mooiste beroepen lijktquote:Op zondag 18 maart 2012 15:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg.
Maar het is een van de mooiste beroepen die er zijn.
God bestaat niet.quote:
quote:
Dan kies ik jouw kant, Koos.quote:
Was het maar zo'n feest.quote:
Ik vind een piloot geen buschauffeur.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja, als buschauffeur de luxe je een van de mooiste beroepen lijkt
Dat is Zijn keuze en die hebben wij te respecteren.quote:
Vre-se-lijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef Drugshond het volgende:
Piloot... een vriend van mij heeft die opleiding gevolgd.
250 k opleiding schuld (in de familie) en niet aan de bak komen. Is noodgedwongen maar wat anders gaan doen.
Als je het kunt maken, loop je dik binnen. Maar dat wereldje is behoorlijk select.
Als ik jou zo zie posten, word ik bijna rechts.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |