De wens is de vader van de gedachte.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat nou ook alweer niet, maar er worden wel nieuwe trends zichtbaar.
Wat is de nieuwe trend dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 14:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat nou ook alweer niet, maar er worden wel nieuwe trends zichtbaar.
Het had niks met pol te maken. Heb je toen wel verwezen naar de topics in dubieuze uithoeken van fok naar aanleiding waarvan ze is vertrokken. Gek als een deur dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik wil een parlementaire enquête hierover. Met jij in het getuigenbankje![]()
Komt dat niet grotendeels door de rijker wordende Aziaten? Die willen natuurlijk ook zo'n prachtig automobiel hebben.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Eigenlijk toch paradoxaal dat de Duitse auto-industrie het desondanks enorm goed doet, met name dankzij het buitenland.
Hoorde gisteren dat Porsche nu ook op zaterdag de fabriek op volle toeren laat draaien, om voldoende 911's af te leveren.
Ik weet niet de ins en outs inderdaad. Ze was wel apart, ja...quote:Op zondag 18 maart 2012 14:57 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het had niks met pol te maken. Heb je toen wel verwezen naar de topics in dubieuze uithoeken van fok naar aanleiding waarvan ze is vertrokken. Gek als een deur dus.
Ja met een studieschuld van anderhalve ton in een fabriek aan het werk en hopen dat je maar een keer ergens aan de bak komt...quote:
Dat lijkt me heel erg.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja met een studieschuld van anderhalve ton in een fabriek aan het werk en hopen dat je maar een keer ergens aan de bak komt...
Tja, als buschauffeur de luxe je een van de mooiste beroepen lijktquote:Op zondag 18 maart 2012 15:03 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat lijkt me heel erg.
Maar het is een van de mooiste beroepen die er zijn.
God bestaat niet.quote:
quote:
Dan kies ik jouw kant, Koos.quote:
Was het maar zo'n feest.quote:
Ik vind een piloot geen buschauffeur.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:04 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja, als buschauffeur de luxe je een van de mooiste beroepen lijkt
Dat is Zijn keuze en die hebben wij te respecteren.quote:
Vre-se-lijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef Drugshond het volgende:
Piloot... een vriend van mij heeft die opleiding gevolgd.
250 k opleiding schuld (in de familie) en niet aan de bak komen. Is noodgedwongen maar wat anders gaan doen.
Als je het kunt maken, loop je dik binnen. Maar dat wereldje is behoorlijk select.
Als ik jou zo zie posten, word ik bijna rechts.quote:
Velen zijn toch echt niet veel meer dan een veredelde buschauffeurquote:Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind een piloot geen buschauffeur.
Leuk voor een keertje maar dag in dag uitquote:Wat zou er mooier zijn om een B747 te besturen?
Dat is ook mjn bedoeling.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als ik jou zo zie posten, word ik bijna rechts.
Man, je zit twee seconden geleden het beroep in de lucht te prijzen en opeens slaat het om.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:08 schreef EchtGaaf het volgende:
Markt is te wreed. Het maakt mensen gans kapot.
Tja, het heeft natuurlijk wel z'n overeenkomsten, dat wel.....quote:Op zondag 18 maart 2012 15:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Velen zijn toch echt niet veel meer dan een veredelde buschauffeur
[..]
Leuk voor een keertje maar dag in dag uit
Ik zie ook niet in hoe het de schuld is van de markt dat mensen niet aan de bak komen.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:10 schreef waht het volgende:
[..]
Man, je zit twee seconden geleden het beroep in de lucht te prijzen en opeens slaat het om.
De biografie van Cas Spijkers schrijven, natuurlijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:07 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind een piloot geen buschauffeur.
Wat zou er mooier zijn om een B747 te besturen?
Als mensen het zelf niet kunnen bereiken leggen ze de verantwoordelijkheid elders. Wel zo makkelijk.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in hoe het de schuld is van de markt dat mensen niet aan de bak komen.
Onzin, ik pleeg te zeggen dat zo'n investering een baangarantie hoort te hebben. En niet overgeleverd moeten zijn aan de grillen van de markt.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:10 schreef waht het volgende:
[..]
Man, je zit twee seconden geleden het beroep in de lucht te prijzen en opeens slaat het om.
Iedere sollicitant is aan de markt overgeleverd voor het geval dat je nog niet wist.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zie ook niet in hoe het de schuld is van de markt dat mensen niet aan de bak komen.
Als je chartertjes van Eindhoven naar Zuid-Spanje moet vliegen is het allemaal niet zo heel spannendquote:Op zondag 18 maart 2012 15:11 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tja, het heeft natuurlijk wel z'n overeenkomsten, dat wel.....
Wat een gelul.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Onzin, ik pleeg te zeggen dat zo'n investering een baangarantie hoort te hebben.
Tja. Busje komt zo.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Als je chartertjes van Eindhoven naar Zuid-Spanje moet vliegen is het allemaal niet zo heel spannend
Je snapt er nog steeds de ballen van. Spijtig.quote:
Ja, gek he? Markt is vraag en aanbod. Er verdwijnen banen en er komen banen bij. Kijk, als je kritiek hebt op de verrotte Angelsaksische bedrijfscultuur, dan geef ik je gelijk. Maar je kunt 'de markt' moeilijk de schuld in de schoenen schuiven.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Iedere sollicitant is aan de markt overgeleverd voor het geval dat je nog niet wist.
Markt zet mensen tegen elkaar op en maakt mensen kapot. En daarom een gedrocht van een mechanisme.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, gek he? Markt is vraag en aanbod. Er verdwijnen banen en er komen banen bij. Kijk, als je kritiek hebt op de verrotte Angelsaksische bedrijfscultuur, dan geef ik je gelijk. Maar je kunt 'de markt' moeilijk de schuld in de schoenen schuiven.
Zonder markt is er ook geen werk. Dat je al met zoiets als 'baangarantie' op de proppen komt, betekent al dat je er niets van hebt begrepen.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Markt zet mensen tegen elkaar op en maakt mensen kapot. En daarom een gedrocht van een mechanisme.
Dat veronderstelt dat jij niet het lijdend voorwerp kan zijn? Hou vol die denkfout, of moet het echt zover komen dat het jou treft?quote:Op zondag 18 maart 2012 15:19 schreef waht het volgende:
Ik krijg bijna zin om mensen echt kapot te maken. Puur om aan het foute beeld van EG te voldoen.
Dan kun je nog steeds genoeg kapotmaken. Maar goed, ik leef een risico-arm en simpel bestaan. Soms is het wat saai maar daar tegenover staat een mate van zekerheid.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:20 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat vertonderstelt dat jij niet het lijdend voorwerp kan zijn? Hoe vol die denkfout, of moet het echt zover komen dat het jou treft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |