abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109210420
Wat ben ik met momenten toch een onzekere tuttebel. Over het algemeen kan ik de meeste dingen in perspectief plaatsen en ook wat relativeren, behalve als we het over het volgende materie gaan hebben. Liefde. Daar snap ik nu eens geen bal van.

Gistermiddag had ik een 'date' gepland staan, met bijzonder gezelschap. We hadden elkaar al een hele poos niet meer gezien wegens omstandigheden. Ik werd begroet met een 'massive squeeze', een minimalistisch, voorzichtig kusje op mijn mond, en een lieve, warme knuffel, die eindigde in een lift waar Patrick Swayze en Jennifer Grey nog een puntje aan konden zuigen, bij wijze van spreken. Er werd een lach van oor tot oor op mijn gezicht geplakt, en die heeft er de rest van de middag nog gezeten. Onbewogen en onvervaagd.

Ik heb met mijn bijzondere gezelschap heerlijk gewandeld door het park. Genoten van de natuur, van de rust en van de tastbare liefde die aanwezig was. We zijn bij een beekje gaan zitten, hebben gewandeld door het park met onze armen om elkaar heen geslagen of onze vingers in elkaar verstrengeld, op een houten bruggetje gezoend, we hebben samen steentjes en takjes in het water gegooid, genoten van het warme zonnetje op een terrasje en gelachen alsof het onze laatste dag samen was.

Een vriend kwam hem ophalen op het station, maar het afscheid vond ik een beetje .. ongemakkelijk, voor mijn gevoel. Weer een klein kusje, maar deze keer op mijn wang, terwijl hij me wel vastpakte bij mijn middel.

We hebben op het terrasje en tijdens onze romantische wandeling gepraat over vervlogen tijden, het heden en onze toekomstperspectieven. Het was zeker tof, maar ik voelde ook heel subtiel een 'kloof'. Hij reageerde wat precair, voor mijn gevoel. We hebben wel voor komende week nog een 'date' in de planning staan. Ik citeer: 'Ik zie het rooskleurig in.'

Na ons afscheid 's middags rond 5 uur, heb ik die dag niets meer van hem gehoord. Ik heb zelf ook geen initiatief genomen, though. Vanmorgen sprak hij me wel uit zichzelf aan op MSN, en hij benadrukte dat hij het echt reuze gezellig vond gisteren, en dat we dat echt snel moeten gaan herhalen! Ik heb hem benadrukt dat de complete planning en invulling van die date op zijn schouders rust, en dat ik me laat verrassen. Daarna liep ons gesprek van vanmiddag een beetje dood.

Net sprak ik hem even aan, maar hij ging koken en eten. We zouden elkaar straks nog wel even spreken, volgens hem, en ons gesprek eindigde van zijn kant met een eenvoudige 'doeii'.

Ik voel me echt een onzekere doos, die nu toch echt wel wat bevestiging nodig heeft van mensen die dit hele verhaal enigszins in perspectief kunnen zien. Ik kan er namelijk echt niet realistisch naar kijken.
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 19:33:21 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109210471
niet stressen, je merkt het volgende keer wel
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_109210509
Waarom moet hij alles doen?
pi_109210554
Hmmm zijn reacties:

quote:
'Ik zie het rooskleurig in.'
quote:
hij benadrukte dat hij het echt reuze gezellig vond gisteren, en dat we dat echt snel moeten gaan herhalen!
Jouw reactie:
quote:
Ik heb hem benadrukt dat de complete planning en invulling van die date op zijn schouders rust, en dat ik me laat verrassen.
:{ Hou je er rekening mee dat het ook leuk is als jij ook een beetje enthousiast doet? Mannen zijn soms ook onzeker (niet verder vertellen hoor).
pi_109210729
Wil je dat hij gelijk alles op tafel gooit ofzo? Het moet wel een beetje spannend zijn he. Ik zie weinig vreemds aan zijn gedragingen dus ga eerst maar eens op 2e date zou ik zeggen.
pi_109211158
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 19:34 schreef zarGon het volgende:
Waarom moet hij alles doen?
Dit.
pi_109211195
@ LilDutchPrincess;

Het komt in mijn verhaal inderdaad over alsof ik niet echt enthousiast ben, maar geloof me, het tegendeel is waar. Ik durf te stellen dat ik head over heels verliefd ben. En dat heb ik met momenten ook echt expliciet laten merken. Maar ik wil mezelf ook behoeden voor een potentiële teleurstelling..

@ Hen1056;

Nee, hij hoeft echt niet alles meteen op tafel. Het spelletje eromheen vind ik enerzijds fantastisch, maar anderzijds maakt het me ook onzeker, omdat ik geen concrete bevestiging krijg. Maar wat je zelf al aangeeft, ik moet gewoon geduld hebben en afwachten. We zien wel waar het bootje strandt..
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
pi_109211281
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 19:57 schreef Poephoofd_ het volgende:
@ LilDutchPrincess;

Het komt in mijn verhaal inderdaad over alsof ik niet echt enthousiast ben, maar geloof me, het tegendeel is waar. Ik durf te stellen dat ik head over heels verliefd ben. En dat heb ik met momenten ook echt expliciet laten merken. Maar ik wil mezelf ook behoeden voor een potentiële teleurstelling..
Soms zijn mensen gewoon ff druk met wat anders (eten/koken), maak je niet te druk. Succes
pi_109211354
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 19:57 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik durf te stellen dat ik head over heels verliefd ben. En dat heb ik met momenten ook echt expliciet laten merken.
Hoe?
pi_109211470
Mijn lach die constant op mijn gezicht was geplakt, lieve woorden en welgemeende complimentjes, subtiele en wat minder subtiele aanrakingen, een onverwachts kusje op zijn mond, ..

Wellicht is hij compleet overrompeld geweest door mijn gedragingen en acties, en deinst hij daarom een beetje terug?
pi_109212019
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 20:05 schreef Poephoofd_ het volgende:

Wellicht is hij compleet overrompeld geweest door mijn gedragingen en acties, en deinst hij daarom een beetje terug?
Kan, maar misschien houdt ie gewoon z'n eigen tempo aan. Of wellicht vindt hij het leuk als hij wat meer moeite moet doen. Misschien vindt hij het leuk om je een beetje te laten zwemmen omdat hij in de gaten heeft dat je hem wilt. Misschien vindt hij het leuk om wat onzekerheid bij je te zien. Misschien houdt ie niet van zoenen als z'n vriend toekijkt. Het kan allemaal, we kunnen niet in z'n hoofd kijken. Al met al zou ik lekker van de onzekerheid genieten, want die hoort erbij als je achter iemand aanzit, zoals jij.
pi_109213309
Hij wil gewoon een beetje stoer doen tegenover die vriend. Daarnaast is het misschien handig als jij ook wat meer moeite voor hem doet, want je laat nu alles aan hem over en misschien denkt hij wel dat jij niet zo "into hem" bent.

Maar doe je ding.
pi_109213366
poephoofd _O- als dat je bijnaam is, succes in du liefdu poepgezicht! :+
pi_109213995
quote:
Ik heb hem benadrukt dat de complete planning en invulling van die date op zijn schouders rust, en dat ik me laat verrassen.
Wat is deze..
pi_109214482
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 21:07 schreef hlmllp het volgende:
Hij wil gewoon een beetje stoer doen tegenover die vriend. Daarnaast is het misschien handig als jij ook wat meer moeite voor hem doet, want je laat nu alles aan hem over en misschien denkt hij wel dat jij niet zo "into hem" bent.

Maar doe je ding.
Geloof me wanneer ik zeg dat hij inderdaad praktisch alles kan denken, maar denken dat ik niet zo 'into hem' ben, is echt uitgesloten.
pi_109214489
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 21:27 schreef terdege het volgende:

[..]

Wat is deze..
Wat bedoel je?
pi_109215183
quote:
Mensen reageren hier denk ik op omdat het een wat vreemd gevoel opwekt. Het komt denk ik een beetje over alsof je aan het werk bent en graag de volgende vergadering door de nieuwe voorzitter volledig gestructureerd wilt laten verlopen, zonder daarbij tijd te verliezen.
Of zo van, ik heb de vorige date tot in detail bedacht, nu ben jij aan de beurt. Je zet de verwachtingen daarmee vrij hoog. Niet echt een relaxte insteek dus. Hij kan het ook anders beleven dan jij.
Ik denk dat je al blij bent als je bij 'm bent en met 'm kan praten. Dan maakt het geen zak uit wat je doet. Misschien wilde hij je wel uitnodigen voor een kopje thee, bij wijze van. Dat is nu misschien niet bijzonder genoeg.

Als je dan daarbij in je achterhoofd neemt dat je hem 'aan het chasen' bent, kan het wellicht een wat benauwend gevoel geven. Hij kan zich verplicht voelen om een complete planning en invulling aan een verplichte nieuwe date te moeten geven. Het komt wat geforceerd over zeg maar.
pi_109216714
pi_109216898
@ Henk1056;

Ik begrijp wat je bedoeld. Ik heb het wat bot en krom opgeschreven. Tijdens onze wandeling hadden we het over suggesties voor onze volgende date. Al lachend waren we hardop tips en voorstellen aan 't opsommen, en plots stelde hij voor om volgende keer een lange boswandeling te maken met mijn honden, als het zonnetje weer zo heerlijk schijnt. Daarop antwoordde ik dat me dat een fantastisch plan leek, en dat ik de invulling en planning van onze volgende date in zijn handen zou leggen, juist om het feit dat hij zulke toffe ideeën had. Ik heb hem er ook bij verteld dat ik de planning qua datum en tijd bij hem wil neerleggen, omdat het zo een stukje vrijblijvendheid is voor hem. We zijn absoluut geen vreemden van elkaar, dus hij weet gelukkig wel hoe hij zo'n reactie van mij moet interpreteren of moet incasseren, en wat mijn intentie was van die opmerking.

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is geworden?
pi_109216929
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 22:57 schreef hlmllp het volgende:
[ afbeelding ]
Spijkers met koppen slaan?
pi_109218300
Zijn vriend stond er vrolijk bij toe kijken op het station tijdens jullie afscheid, toch? Waarschijnlijk was híj degene die zich nog het meest ongemakkelijk voelde. En dat staat verder los van jou, hij had waarschijnlijk niet zoveel zin om te cheesy te worden en zich de rest van de rit naar huis honende opmerkingen van z'n maat te laten welgevallen. (kerels doen dat, en in de meeste gevallen is het plagerig bedoelt en steekt er weinig kwaad achter, maar toch. Feels a little awkward.)

Dat hij niet direct na de date je plat gaat sms'en/whatsappen/msn'en is heel normaal. Jullie hebben de middag samen doorgebracht, flink wat gekletst en wellicht wil hij ook niet wanhopig overkomen of wilde hij voor zichzelf de middag even laten bezinken.

Dat jij hem eerder vanavond aansprak en hij druk was, soit. Hij is druk, kan gebeuren.

Ik denk dat het feit dat hij jou vanmorgen aansprak en eraan toevoegde dat het een geslaagde date was die hij snel wil herhalen boekdelen spreekt.

Verder ben je head over heels. Voelt gigantisch goed, toegegeven, maar als iets een voedingsbodem voor onzekerheid is, is het dat gevoel wel. Je wilt immers dat hij EXACT hetzelfde voelt nietwaar? Dus zoveel mogelijk contact hebben en houden, voortdurend, het liefst de hele dag door. En dan vreet het dat hij daar wat terughoudender in is. ;(

Onzekere doos, it is. Ik zie er namelijk totaal geen gevalletje ''not into you'' in. Don't panic. :)

[/men's mind]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_109218499
In de OP komt op mij het een beetje over alsof er in het verleden iets vervelends tussen jullie gebeurd is? Klopt dat? Misschien zit hij daar gewoon notabene beetje mee.
pi_109218701
Ontzettend bedankt voor je heldere post, Hungry_Joe!

Waar ik me dan wel echt aan erger, is het feit dat hij straks zei dat we elkaar nog wel zouden spreken vandaag. Inmiddels is het twaalf uur, en heb ik hem niet meer gesproken. Hij heeft zich drie uur geleden spontaan afgemeld op MSN, zonder ook maar een woord te zeggen.

Zoiets maakt mij dus echt onzeker. Kleine dingetjes misschien, maar als ik er een optelsom van maak.. Het knaagt aan me. Als hij mij minstens net zo tof zou vinden, zou hij zoiets toch niet doen?

En dit is niet de eerste keer overigens. Afgelopen donderdag was exact dezelfde situatie.
pi_109219984
Helder is niet de goede term op dit tijdstip, maar eerlijk (from a average guy's perspective) daarentegen weer wel. :+

En je zegt het zelf al; kleine dingetjes maken je onzeker. Je state of mind helpt daar ook niet echt bij. Niet leuk dat hij ineens off gaat, maar misschien had hij nog plannen voor vanavond of is er een dronken Pool door zijn voorgevel naar binnen gereden, weet jij veel.

De valkuil hier is dat je - juist door je verliefdheid - er teveel gewicht aan gaat hangen. Dingetjes waar je anders nooit wat achter zou zoeken worden nu extreem vergroot omdat je bij hem enorm op zoek bent naar datzelfde gevoel als wat jij hebt. Bevestiging dus.

Je moet je alleen wel realiseren dat je met je vraagstelling ''als hij mij minstens net zo tof zou vinden'' gelijk op het allerhoogste mikt. Hij zou minstens zo head over heels moeten zijn dus, wat op zich al een zeldzaamheid is.

Chill, gun hem even de tijd en jaag hem niet weg door er een claim van hoe-hij-zich-zou-moeten-voelen gebaseerd op jouw verliefdheid op te leggen. Dat werkt namelijk altijd averechts. ;)
pi_109220606
Het grappige aan dit gedrag is dat wanneer hij precies zou reageren zoals dat jij verwacht, jij hem niet meer interessant zou vinden.
pi_109220657
Verder maakt Hungry_Joe goede punten.
pi_109220708
Friek ook
  Moderator zondag 18 maart 2012 @ 01:30:22 #28
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_109221005
quote:
2s.gif Op zondag 18 maart 2012 01:09 schreef Friek_ het volgende:
Het grappige aan dit gedrag is dat wanneer hij precies zou reageren zoals dat jij verwacht, jij hem niet meer interessant zou vinden.
Precies. Maar los daarvan, wat een gezeik zeg over het al dan niet online zijn op een dag op msn, net als al dat gezeur over facebook van mensen. Krijg daar echt de kriebels van.
Kappen met dat aanhankelijke onzekere gedrag en hou afstand, anders is het bij voorbaat gedoemd te mislukken.
What can change the nature of a man?
pi_109224493
Tsjah.... Ik kan alleen voor mezelf spreken.

Als je mijn droomvrouw was had dit verhaal hier niet gestaan, en viel er niets te twijfelen.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109225338
Nou, ik heb mijn verklaring gekregen waarom ik niets meer van hem heb gehoord gisteravond.
Ik zie net een foto waarop meneer het wel erg naar zijn zin had, in een discotheek, samen met vrienden..

Ik kan het niet loslaten, en ik weet dondersgoed dat dat funest is. Maar het steekt, het knaagt. Het doet een klein beetje pijn. Is dat stom?
pi_109225376
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 10:38 schreef Poephoofd_ het volgende:
Nou, ik heb mijn verklaring gekregen waarom ik niets meer van hem heb gehoord gisteravond.
Ik zie net een foto waarop meneer het wel erg naar zijn zin had, in een discotheek, samen met vrienden..

Ik kan het niet loslaten, en ik weet dondersgoed dat dat funest is. Maar het steekt, het knaagt. Het doet een klein beetje pijn. Is dat stom?
Wacht even.. Hij mag het niet naar zijn zin hebben in een discotheek met vrienden?
pi_109225384
quote:

Waarom ben jij er niet dan?
pi_109225535
Natuurlijk mag hij wel lekker op stap gaan met vrienden, in een discotheek. Dat is helemaal niet het punt waar ik over struikel. Ik vind het jammer dat we elkaar niet nog even hebben gesproken. Het zij een simpel smsje. Ik voel me 'vergeten'. Als in; Leuk dat we elkaar weer even hebben gezien, Poephoofd, maar nu ga ik weer verder met leven, want dat is zonder jou toch ook wel heel erg tof.

Maar kennelijk moet ik die teleurstelling wat dichter bij mezelf zoeken. Ik heb - bewust of onbewust - te hoge verwachtingen gecreëerd van iets. En dat is mijn fout, daar ben ik me van bewust.

Maar hoe laat je zoiets los?
Hoe kan ik deze situatie ook relativeren?
  zondag 18 maart 2012 @ 10:53:00 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109225543
quote:

Ik hoop niet dat hij hier meeleest en je herkent. Dat is pas funest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109225917
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 10:52 schreef Poephoofd_ het volgende:
Natuurlijk mag hij wel lekker op stap gaan met vrienden, in een discotheek. Dat is helemaal niet het punt waar ik over struikel. Ik vind het jammer dat we elkaar niet nog even hebben gesproken. Het zij een simpel smsje. Ik voel me 'vergeten'. Als in; Leuk dat we elkaar weer even hebben gezien, Poephoofd, maar nu ga ik weer verder met leven, want dat is zonder jou toch ook wel heel erg tof.

Maar kennelijk moet ik die teleurstelling wat dichter bij mezelf zoeken. Ik heb - bewust of onbewust - te hoge verwachtingen gecreëerd van iets. En dat is mijn fout, daar ben ik me van bewust.

Maar hoe laat je zoiets los?
Hoe kan ik deze situatie ook relativeren?
als hij met niemand anders heeft gezoend is er toch totaal geen probleem dat hij met z'n maten maar zonder zijn vriendin op stap gaat? Ik denk dat je overal te veel achter zoekt.
pi_109225945
Ik ben niet eens officieel zijn vriendin, dus in principe is hij vrij om te gaan en staan waar hij wil..
  zondag 18 maart 2012 @ 11:16:15 #37
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109225961
Je maakt je, volgens mij, druk om niks. Hij heeft een leuke date gehad en is daarna met vrienden gaan stappen om te vertellen hoe geweldig het was met jou ;) Nee maar serieus, je hoeft je geen zorgen te maken. Je moet hem alleen wel de ruimte en het vertrouwen geven. Een avondje stappen met vrienden staat niet gelijk aan een orgie met 10 vrouwen. Relax een beetje :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 18 maart 2012 @ 11:17:02 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109225979
Een dramaqueen ben je wel, met je te hoog gekweekte verwachtingen.
Je hebt een leuke date gehad en gaat vervolgens janken als hij met vrienden op stap gaat.
Niet doen. Daar word je niet aantrekkelijker van.
pi_109226334
Niet je potentiële vriendje 'meneer' noemen, zo denigrerend en huisvrouwachtig...
Sowieso beter niet doen.

Onzekerheid hoort erbij in het begin, maar ik zie nog geen opvallende aanwijzingen dat hij je eigenlijk maar een doos vindt en dat hij er niks aan vond gisteren.
Relax joh, en zoek zelf ook wat meer andere dingen om te doen!
  zondag 18 maart 2012 @ 11:51:41 #40
370039 Morera
more more more
pi_109226736
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2012 11:17 schreef Copycat het volgende:
Je hebt een leuke date gehad en gaat vervolgens janken als hij met vrienden op stap gaat.
amen :)
pi_109228925
Dus, even op een rijtje.

Jullie vinden dat het er gewoon positief uit ziet allemaal, dat ik me echt geen zorgen hoef te maken, en dat ik me ook echt niet druk moet maken om allemaal kleine dingetjes?

Er is dus nog hoop op een positieve afloop van dit hele verhaal, volgens jullie?
  zondag 18 maart 2012 @ 13:13:26 #42
358881 Kamergezocht
O nee, toch niet.
pi_109229190
Dit heeft, mits jij je eigen emoties, onzekerheden en verwachtingen onder controle kan houden, zeker een positieve afloop.
Buikpijn in m'n kaken van het lachen.
pi_109229727
Tsjah.

Echte fuifnummers zijn jullie allebei niet geloof ik.
pi_109230008
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:06 schreef Poephoofd_ het volgende:
Dus, even op een rijtje.

Jullie vinden dat het er gewoon positief uit ziet allemaal, dat ik me echt geen zorgen hoef te maken, en dat ik me ook echt niet druk moet maken om allemaal kleine dingetjes?

Er is dus nog hoop op een positieve afloop van dit hele verhaal, volgens jullie?
Hoe moeten wij dat nou weten?

Waarom ging je niet mee met hem btw?
pi_109230025
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:06 schreef Poephoofd_ het volgende:
Dus, even op een rijtje.

Ja. Zolang je je eigen ruiten niet in gaat lopen gooien met je onzekerheid tenminste.
  zondag 18 maart 2012 @ 13:40:59 #46
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_109230235
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:36 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja. Zolang je je eigen ruiten niet in gaat lopen gooien met je onzekerheid tenminste.
Dit dus. Dat obsessieve aandacht trekken, aan iemand hangen, onzekere gedoe en 20 keer per dag iemands FB checken waar diegene uithangt en met wie is de kant die je in ieder geval niet op wil gaan. Ga gewoon zelf wat leuks doen met vrienden in plaats van thuis te gaan zitten wachten tot meneer contact met je opneemt.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_109230437
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:36 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Waarom ging je niet mee met hem btw?
Waarom wel?
Hij heeft zijn eigen leven, ik heb mijn eigen leven, en we hebben geen relatie.
pi_109238042
Nog een laatste vraag.

Wat kan ik nu het beste doen?
Behalve me niet druk maken en alles op zijn beloop laten gaan?
Zelf initiatief nemen - en op welk gebied dan - of echt gewoon rustig wachten op zijn 'zet' en kijken waar het bootje strandt?
  zondag 18 maart 2012 @ 16:37:47 #49
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109238272
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 16:32 schreef Poephoofd_ het volgende:
Nog een laatste vraag.

Wat kan ik nu het beste doen?
Behalve me niet druk maken en alles op zijn beloop laten gaan?
Zelf initiatief nemen - en op welk gebied dan - of echt gewoon rustig wachten op zijn 'zet' en kijken waar het bootje strandt?
Laat hem de eerste stap nemen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 18 maart 2012 @ 17:30:50 #50
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_109240147
TS maakt van een mug 50 olifanten.
pi_109241007
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:45 schreef Poephoofd_ het volgende:

[..]

Waarom wel?
Hij heeft zijn eigen leven, ik heb mijn eigen leven, en we hebben geen relatie.
Omdat je het leuk hebt wellicht?

Klinkt dodelijk saai dit. Hoeft geen probleem te zijn overigens.
pi_109245263
Prins_Eerlijk;

Ik heb eerlijk gezegd geen fucking idee waarop hij mij niet mee vroeg. En om eerlijk te zijn, boeit me dat ook geen zier. Hij is mij niets verplicht, we wonen beide in een andere stad, .. Er zijn duizend redenen dat hij er voor koos om samen met zijn vrienden te gaan stappen. Maar je bent natuurlijk vrij om daar het jouwe van te denken.

Wat de rest betreft, bedankt voor jullie input. Ik voel me nu heel rot, en dat is niet alleen om wat er gaande is omtreffende de punten in dit topic. Los van het feit dat hij sinds vanmiddag al online is, en me dood zwijgt, vind ik het ook lastig om onder ogen te zien dat ik in een sociaal isolement zit, en in mijn kleine wereldje leef. Dat doet me met momenten wel even wat met me, en als ik dan lees of hoor dat andere mensen zo'n heerlijk weekend hebben, steekt dat wel. Alleen zijn is soms heerlijk, daar niet van. Daar kan ik echt van genieten. Mijn eigen dingetjes doen. Maar dan wel als je een keuze hebt, om alleen thuis te zijn. Ik kan niet kiezen tussen wat leuks gaan doen met vrienden, of alleen thuis zitten. Om het eenvoudige feit dat ik geen keuze heb. En nu zal ik wel posts krijgen dat ik altijd een keuze heb, en ik kan die reacties wel plaatsen, maar in een vriendschap of relatie moet van beide partijen worden geïnvesteerd. En voor mijn gevoel, investeer ik vaak zelfs meer dan me soms lief is, omdat ik misschien te graag wil. En dan komt het geforceerd over, en dat werkt natuurlijk ook niet.

Ik grijp elke mogelijkheid aan om me uit dat kleine wereldje te worstelen, maar praktisch alle mensen in mijn leven, spenderen hun tijd liever aan hun partner.

Maar het komt wel goed, hoor. De puzzelstukjes vallen op den duur wel daar waar ze horen, dat is een feit wat zeker is. Ik laat het op zijn beloop gaan allemaal, en dan zie ik wel waar het bootje strandt.
pi_109247817
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 11:15 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik ben niet eens officieel zijn vriendin, dus in principe is hij vrij om te gaan en staan waar hij wil..
:{ . 'In principe' nog wel.

quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2012 11:17 schreef Copycat het volgende:
Dit dus.
pi_109261749
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef Poephoofd_ het volgende:
Prins_Eerlijk;

Ik heb eerlijk gezegd geen fucking idee waarop hij mij niet mee vroeg. En om eerlijk te zijn, boeit me dat ook geen zier. Hij is mij niets verplicht, we wonen beide in een andere stad, .. Er zijn duizend redenen dat hij er voor koos om samen met zijn vrienden te gaan stappen. Maar je bent natuurlijk vrij om daar het jouwe van te denken.
Zo de tering, ben jij ff onzeker.
Klinkt zo makkelijk he, maar maak je eens niet zo druk man. Kijk het aan, creeer geen reusachtige verwachtingen, laat die arme jongen lekker zn ding doen.
Nee, er is nog geen man overboord, maar als je met deze denkwijze doorzet is ie weg voordat je aan je volgende date begint.

En ruimte! Te graag willen is ook nog eens alles behalve aantrekkelijk.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_109269209
quote:
Prins_Eerlijk;

Wat de rest betreft, bedankt voor jullie input. Ik voel me nu heel rot, en dat is niet alleen om wat er gaande is omtreffende de punten in dit topic. Los van het feit dat hij sinds vanmiddag al online is, en me dood zwijgt, vind ik het ook lastig om onder ogen te zien dat ik in een sociaal isolement zit, en in mijn kleine wereldje leef. Dat doet me met momenten wel even wat met me, en als ik dan lees of hoor dat andere mensen zo'n heerlijk weekend hebben, steekt dat wel. Alleen zijn is soms heerlijk, daar niet van. Daar kan ik echt van genieten. Mijn eigen dingetjes doen. Maar dan wel als je een keuze hebt, om alleen thuis te zijn. Ik kan niet kiezen tussen wat leuks gaan doen met vrienden, of alleen thuis zitten. Om het eenvoudige feit dat ik geen keuze heb. En nu zal ik wel posts krijgen dat ik altijd een keuze heb, en ik kan die reacties wel plaatsen, maar in een vriendschap of relatie moet van beide partijen worden geïnvesteerd. En voor mijn gevoel, investeer ik vaak zelfs meer dan me soms lief is, omdat ik misschien te graag wil. En dan komt het geforceerd over, en dat werkt natuurlijk ook niet.

Ik grijp elke mogelijkheid aan om me uit dat kleine wereldje te worstelen, maar praktisch alle mensen in mijn leven, spenderen hun tijd liever aan hun partner.

Maar het komt wel goed, hoor. De puzzelstukjes vallen op den duur wel daar waar ze horen, dat is een feit wat zeker is. Ik laat het op zijn beloop gaan allemaal, en dan zie ik wel waar het bootje strandt.
Je komt echt over als een zielig wanhopig huisvrouwtje wat de hele dag niets te doen heeft en elke beweging van die kerel van jou gaat analyseren.
pi_109269495
Overdrijven is natuurlijk ook een vak apart. Ja, ik ben onzeker. Maar echt niet op alle fronten. Ja, ik zoek vaak bevestiging, maar ook echt niet op alle vlakken. Ik analyseer ook veel en vaak, maar ook hier bij geldt echt niet op alle fronten. Ik vermaak me meestal echt prima - ook in mijn eentje - en daar heb ik oprecht geen vent voor nodig. Ook daarop is deze vent echt geen uitzondering.

Ik heb meer aan posts met fundamentele kritiek en kanttekeningen dan zulke loze opmerkingen als er in bepaalde posts wordt geschreven. ONZ of KLB is een deur verder. Prima dat je me 'als een zielig, wanhopig huisvrouwtje' vind overkomen, maar als je daarbij geen opbouwende voetnoot of constructieve tips kan geven, verwijs ik je graag door naar eerder genoemde categoriën.
  maandag 19 maart 2012 @ 12:32:38 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109269545
Heb je nog wat van hem vernomen?
pi_109269556
quote:
5s.gif Op maandag 19 maart 2012 12:32 schreef Copycat het volgende:
Heb je nog wat van hem vernomen?
Nee.
  maandag 19 maart 2012 @ 12:34:16 #59
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_109269578
quote:
...
Wat de rest betreft, bedankt voor jullie input. Ik voel me nu heel rot, en dat is niet alleen om wat er gaande is omtreffende de punten in dit topic. Los van het feit dat hij sinds vanmiddag al online is, en me dood zwijgt, ...
Dat vind ik dan eerlijk gezegd ook best vaag, als ik dat in het licht van het hele topic lees. Ik heb geen idee of dat zo'n modern "spelletje" kan zijn, maar als ik hoteldebotel ben van een meisje zou ik actiever zijn in contact leggen.

Ik zou zeggen, wacht het rustig af hoe het verder loopt, maar leg in de tussentijd niet al je hoop en gedachten in die knul. Verstik hem niet, en verstik vooral jezelf niet, met torenhoge verwachtingen.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  maandag 19 maart 2012 @ 12:40:20 #60
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109269734
Ik weet niet of ik de onzekerheid van TS schattig of irritant moet vinden. :')
pi_109270990
Leuke schrijfstijl heb je TS :)

Waarom heb je geen keus om erop uit te gaan?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_109273199
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 13:25 schreef Godshand het volgende:
Leuke schrijfstijl heb je TS :)

Waarom heb je geen keus om erop uit te gaan?
Dankjewel voor je complimentje. :)

Nou, ik heb wel keus om erop uit te gaan, maar dan wel in mijn eentje. En dat doe ik ook graag, hoor. Een stuk wandelen door de mooie natuur, een boek lezen, .. De beperkte vriendenkring die ik heb, houdt zich liever bezig andere zaken, dan investeren in een vriendschap. Ik ga eens kijken of ik wellicht wat leuk vrijwilligerswerk kan gaan doen, zodat ik mijn steentje bij kan dragen, en ook meer in contact kom met andere mensen.
pi_109273354
Ik heb wel een vraag voor de mensen die me zo'n onzeker 'huisvrouwtje' vinden.

In mijn optiek zouden veel gevoelsmensen wel wat onzeker worden in zo'n situatie als deze, hoor. De start ziet er rooskleurig uit, maar nu blijft het doodstil. Ben ik dan echt de enige die daar zo'n punt van maakt, of die zich daar op z'n minst wel een beetje druk om maakt? Want ik vind dat nu niet bepaald neigen naar een hoopgevend verloop..
pi_109273467
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:39 schreef Poephoofd_ het volgende:

In mijn optiek zouden veel gevoelsmensen wel wat onzeker worden in zo'n situatie als deze, hoor. De start ziet er rooskleurig uit, maar nu blijft het doodstil. Ben ik dan echt de enige die daar zo'n punt van maakt, of die zich daar op z'n minst wel een beetje druk om maakt? Want ik vind dat nu niet bepaald neigen naar een hoopgevend verloop..
Nee, ik herken het. Als ik verliefd ben, wordt ik ook zo'n drama queen.

Ik moet zeggen, ik spreek af en toe met een meisje nu af maar ben totaal niet verliefd op haar. Sms dan hele dagen niet. Ben ik wel verliefd, dan sms ik veel vaker (ook niet elke minuut maar toch zeker 2 tot 3 keer op een dag).
  maandag 19 maart 2012 @ 14:43:39 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109273497
Waag er zelf een luchtig (!!!) sms-je aan.
pi_109274168
TS: Neem dan zelf contact op als je niks van hem hoort?! En inderdaad, blijf luchtig en vrolijk. Grote kans dat er niks aan de hand is en dat hij het leuk vindt wat van je te horen. Als hij het niet leuk vindt dan weet je ook waar je aan toe bent en kun je verder met je leven.

En doe iets aan je onzekerheid issues. Het leven is veel prettiger als je zelfverzekerd bent, en blij bent met jezelf en je leven. Echt waar.
pi_109274327
Inderdaad neem contact met hem op. Je bent jezelf nu alleen maar gek aan het maken omdat je niks concreets weet. Kom op je kan het ;)
pi_109275333
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:03 schreef Roncevaux het volgende:

En doe iets aan je onzekerheid issues. Het leven is veel prettiger als je zelfverzekerd bent, en blij bent met jezelf en je leven. Echt waar.
Lekker makkelijk roepen, als jij niet verliefd bent.
  maandag 19 maart 2012 @ 16:02:21 #69
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_109276195
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:43 schreef Copycat het volgende:
Dit, en als hij niks laten weten of een rare opmerking achter laat dan weet je voldoende
pi_109276333
Wat is een goed voorbeeld van een 'luchtig' smsje in deze situatie?

Godshand stelde iets in de trant van: 'Hoe was je dag vandaag?'
pi_109276391
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef Poephoofd_ het volgende:

Waarom reageer je niet op mij.. WAAROM!

Nee :P

Gewoon een open vraag stellen dat lijkt mij het beste ;). Een vraag waar je weer een vraag op kan stellen etc.
  maandag 19 maart 2012 @ 16:16:59 #72
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109276791
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:43 schreef Copycat het volgende:
Dit ja :Y
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_109279531
quote:
13s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lekker makkelijk roepen, als jij niet verliefd bent.
Wie zegt dat ik niet verliefd ben? Juist in de liefde moet je stevig in je schoenen staan.

quote:

Ja zoiets kan prima, of je kunt vragen of hij zich afgelopen weekend nog vermaakt heeft. Zou met iets algemeens beginnen, je kunt daarna wat persoonlijkere/gerichtere vragen stellen.
pi_109279639
quote:

Kan je hem niet vragen of hij dit weekend plannen heeft in een smsje ofzo? Ohnee hij zou volgende date regelen he?
pi_109279870
quote:
17s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Kan je hem niet vragen of hij dit weekend plannen heeft in een smsje ofzo? Ohnee hij zou volgende date regelen he?
Ben bang dat dat dwingende zinnetje hem afgeschrikt heeft.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_109280175
quote:
Prins_Eerlijk;

Ik kan er maar 1 bedenken.

Voor een tof wijf heb ik namelijk elke minuut van de dag tijd. Maar ik kan alleen voor mezelf spreken (en dat meen ik, anderen denken er anders over).
pi_109281177
Hij heeft op onze eerste date bevestigd dat hij de tweede date zou gaan regelen, zonder dat ik hem daarbij een gevoel van drang heb gegeven. Daar ga ik dus echt geen toespelingen meer naar maken, dat balletje ligt nu aan zijn voeten.
pi_109283254
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:24 schreef Poephoofd_ het volgende:
Hij heeft op onze eerste date bevestigd dat hij de tweede date zou gaan regelen, zonder dat ik hem daarbij een gevoel van drang heb gegeven. Daar ga ik dus echt geen toespelingen meer naar maken, dat balletje ligt nu aan zijn voeten.
Oh ok, maar iest zeggen als verras me maar zou bij mij een irritatie opwekken. Moet ik op een wit paard komen, of een ring in je toetje stoppen. Als het gewoon veel leuker is om onbezorgd een filmje op de bank te kijken met een pizza *;
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_109283821
Hij weet dat ik snel tevreden ben, wat hij ook in petto zou hebben. Wat je zelf al zegt, Soury. Samen kokerellen en een filmpje kijken op de bank kijken, dat is al echt genieten. Als je maar samen bent met diegene waar je van houdt. *;

Ik ga het denk ik maar gewoon loslaten. Ik voel me echt een beetje een marionettepoppetje, en ik weiger pertinent om me zo te voelen. Wat komt, dat komt, maar het balletje ligt nu echt bij zijn voeten. Hij weet exact hoe ik over hem en de situatie denk, en dat moet voldoende zijn voor nu.

Het is een ontzettend rotgevoel als je zelf met kriebels in je buik zit, maar die kriebels onbeantwoord zijn van de andere kant.

En ik kan wel initiatief tonen door een luchtig smsje te sturen, maar dan ben ik weer aan zet. Er moet van beide kanten in geïnvesteerd worden, en voor mijn gevoel heb ik dat echt meer dan voldoende gedaan. Ik wil geen toespelingen meer maken nu, dat komt in mijn ogen ook heel geforceerd en te welwillend over, en dat wil ik absoluut niet.

En als hij het zo wel allemaal goed vind, dan is dat natuurlijk prima, maar dan is het niet de vent die ik zoek, en past een ander dekseltje beter.
pi_109285555
Wat ben je toch ook een poephoofd.
pi_109285894
Wat zijn jullie leeftijden eigenlijk?
ADHD-C
pi_109286017
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:32 schreef Roncevaux het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik niet verliefd ben? Juist in de liefde moet je stevig in je schoenen staan.
Natuurlijk, daar is niets mis mee, maar juist een eigenschap van de verliefdheidshormonen is dat je wat onzekerder wordt. Volgens mij heb jij nooit echte verliefdheid gekend met 24 uur per dag aan iemand denken enzo.
pi_109286075
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:02 schreef LazyDave het volgende:
Wat zijn jullie leeftijden eigenlijk?
22 en 24.
  maandag 19 maart 2012 @ 20:48:25 #84
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_109288427

Zet dit op je hoofd, en succes gegarandeerd!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  maandag 19 maart 2012 @ 20:57:45 #85
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_109288955
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 19:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:

:{ Hou je er rekening mee dat het ook leuk is als jij ook een beetje enthousiast doet? Mannen zijn soms ook onzeker (niet verder vertellen hoor).
Tegen dit soort dames loop ik ook vaak aan die willen alles maar voorgekauwd hebben en dat alles maar van de man af moet komen .....
Ik ben zelf ook best onzeker en ziet ook graag dat de vrouw ook interesse in mij toont , ook voor het vertrouwen vind ik het belangrijk omdat het dan niet maar van 1 kant moet komen ... Hier loopt het bij mij juist heel vaak op stuk , omdat ik vaak het gevoel heb dat de dames minder geïnteresseerd zijn, en het liefst er geen moeite voor wil doen..
Ik heb zo iets van gevoelens moet je van beide kanten gevoerd worden zo niet dan is het vaak al einde oefening en te eenzijdig
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_109289840
Wat ga je doen als hij wel weer contact zoekt of wat als hij helemaal geen contact meer zoekt?
pi_109290048
quote:
5s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef Cactus1 het volgende:
Wat ga je doen als hij wel weer contact zoekt of wat als hij helemaal geen contact meer zoekt?
Ik weet niet meer wat wijsheid is..
pi_109290174
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef Poephoofd_ het volgende:

Ik weet niet meer wat wijsheid is..
Stel dat ik in jouw situatie zou zitten, wat zou je mij adviseren dan?
pi_109291609
For sure.

Ik ben klaar met die hele gast. Echt. Helemaal klaar. For real.
Waarom zou ik ook nog maar een beetje moeite doen voor die lul, als hij me compleet negeert? Wat een contrast met de OP, eigenlijk. Maar het boeit me geen fuck meer. Ik had gelijk wat de TT betreft..

'He's just not that into you'. Lijkt me zo onderhand wel zo klaar als een klontje!

En nu ga ik verder met mijn flesje witte wijn. Proost!
pi_109293440
Proost dan maar...en jammer.

Ik had puur naar aanleiding van de openingspost namelijk het idee dat er serieus niets aan de hand was. Als hij al dagen geen input meer geeft however...

quote:
En ik kan wel initiatief tonen door een luchtig smsje te sturen, maar dan ben ik weer aan zet. Er moet van beide kanten in geïnvesteerd worden, en voor mijn gevoel heb ik dat echt meer dan voldoende gedaan. Ik wil geen toespelingen meer maken nu, dat komt in mijn ogen ook heel geforceerd en te welwillend over, en dat wil ik absoluut niet.
Herkenbaar. Als ieder initiatief tot contact van jouw kant af moet komen ga je ook uiteindelijk ook van jezelf zitten balen. Had er zelf eerder dit jaar ook zo eentje, en dan ben ik er snel klaar mee.
  maandag 19 maart 2012 @ 22:23:56 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109294089
Wat is er gebeurd?
  maandag 19 maart 2012 @ 22:26:21 #92
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109294229
quote:
11s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:23 schreef Copycat het volgende:
Wat is er gebeurd?
Hij is vast offline gegaan zonder wat te zeggen *jank*
KuikenGuppy
pi_109294670
Poephoofd, stond er onder jouw naam niet voorheen "Dramaqueen"?

Waarom heb je dat in godsnaam weggehaald?!
pi_109305096
TS heeft hij een sms gestuurd ofzo?

Zo niet, deed me deze situatie denken aan een stripje die ik ooit las. Ging over een man die kortaf deed tegen zn vriendin. In haaar hoofd werd het een drama en 's avonds kwam ze tot de conclusie dat hij het wel uit moest gaan maken. Zijn gedachte: "Why can't I fix my motorbike?" :p

Kortom TS, jump niet to conclusions, die niets met de realiteit te maken heeft!
pi_109305688
TS zit zichzelf gek te maken ;(
pi_109307446
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:39 schreef Poephoofd_ het volgende:

Zo werkt dat hele date-spelletje nou eenmaal. Ben er zelf ook net mee bezig, superleuke date gehad en daarna een paar dagen helemaal niks meer gehoord. Ach, als je daarna weer eens contact oppakt ga je er zo meer verder hoor.

Verder zou ik oppassen om de verhalen die je hier post aan hem kenbaar te maken; ik kan me niet voorstellen dat een jongen op iemand zit te wachten die zich thuis al op zit te vreten omdat hij als vrijgezel met zn maten aan het stappen is. Laat hem lekker vrij in wat hij wil doen en kijk uit naar jullie volgende date. Hoewel, dat wordt ook knap lastig als je na een paar dates al 'helemaal verliefd' bent. :{ Hold your horses, woman!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109314352
Nou, een kleine update.

Gisteravond sprak hij me aan op MSN, en het gesprek ging over koetjes en kalfjes. Hij was een beetje brak van het leuke weekend, en zei nogmaals dat hij het vrijdag wel naar zijn zin heeft gehad. Hij vroeg eerst naar mijn plannen voor deze week, en ik naar de zijne. Beide nog geen concrete plannen. Ik dacht dat het een subtiele opening was om eventueel een date in te plannen, maar het was puur een vraag uit interesse, zonder bijbedoelingen. Het gesprek liep een beetje stroef, want we hadden beide niet echt gespreksstof meer. Ik was moe, dus ik zei hem dat ik ging slapen. Hij sloot af met 'Welterusten, klein meisje. En een kleine x'. Hij noemt me heel vaak 'klein meisje'. Waar dat vandaan komt, mag Joost weten. 8)7 Ik heb hem ook welterusten gezegd, en daarna ben ik offline gegaan.

In bed lag ik maar te woelen, en plots bedacht ik me dat ik hem een smsje wilde sturen. Ik wilde duidelijkheid voor mezelf creëeren, en heb hem dus een smsje gestuurd met daarin het feit dat ik waarde hecht aan openheid, dat ik graag wil weten hoe hij omtrent onze eerste date dacht, en dat ik me af vroeg of hij überhaupt nog zin had om een tweede date in te plannen. Niet strict in deze woorden natuurlijk, want ik heb het zo luchtig en speels mogelijk proberen te houden, zonder dwingend en compulsief te zijn. Maar ik wil wel weten waar en in welke positie mijn pionnetje nu staat.

Ik heb (nog) geen reactie op mijn smsje gekregen, en hij heeft me ook (nog) niet aangesproken op MSN. Misschien heb ik hem compleet overrompeld. Het kan best. Maar dit moest echt van mijn hart af.
pi_109314523
Waarom moet hij de date inplannen? Waarom zeg jij niet laten wie dag dat gaan doen?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:03:56 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109314608
Zit je nou gewoon hele dagen op MSN online te wezen, in de hoop dat hij je aanspreekt?
Je stelt je wel heel aanhankelijk op, voor veel mannen is dat een afknapper.
Overigens; mannen praten niet in hints, en mannen begrijpen geen hints.
De meeste mannen hebben ook geen verborgen agenda; als ze je leuk vinden, vinden ze je leuk, zo niet dan niet. Ze gaan heus niet hele dagen/avonden op MSN hangen en telkens jouw naam aanklikken en dan toch weer wegklikken "want iiiiiiiiiiiiiiiie, dan ben ik weer aan zet".
Trouwens, als jij vraagt: "heeft een tweede date eigenlijk wel zin?" dan lijkt het erop alsof je hem zit te dissen ipv andersom.
Liefde is geen spelletje, doe dan ook niet alsof je het speelt ;).
KuikenGuppy
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:06:08 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109314706
Zo'n wat wil je nuhuhu? sms is zo het verkeerde om te sturen, hoe luchtig je ook probeert te zijn.
Ik krijg het idee dat luchtigheid sowieso niet in jou zit?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:10:45 #101
67670 Skv
Cynist.
pi_109314923
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:06 schreef Copycat het volgende:
Zo'n wat wil je nuhuhu? sms is zo het verkeerde om te sturen, hoe luchtig je ook probeert te zijn.
Ik krijg het idee dat luchtigheid sowieso niet in jou zit?
Ach nouja, ik zou dat ook doen hoor, als je na een paar dagen niks hoort gewoon ff vragen. Ik zou het alleen niet per sms doen maar gewoon bellen.
pi_109314972
TS is een prutser. :{ Ik snap er niks van. Ik doe en denk continu het tegenovergestelde van wat ik eigenlijk zou moeten doen. Subtiliteit, luchtigheid komt niet in mijn woordenschat voor. Ik snap het niet, en ik bak er al evenmin iets van. :{
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:15:23 #103
282600 Remnant
Smart went crazy...
pi_109315122
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:11 schreef Poephoofd_ het volgende:
TS is een prutser. :{ Ik snap er niks van. Ik doe en denk continu het tegenovergestelde van wat ik eigenlijk zou moeten doen. Subtiliteit, luchtigheid komt niet in mijn woordenschat voor. Ik snap het niet, en ik bak er al evenmin iets van. :{
Nou nou nou, niet zo zielig doen :) Dat smsje had ik ook achterwegen gelaten. Je merkt misschien toch wel uit z'n gedrag of hij wel of niet wil afspreken? Waarom er naar vragen en jezelf in die situatie nestelen?
Vraag hem gewoon een keer of hij wil afspreken en kom met een dag/datum. Gaat het door mooi, gaat het niet door dan laat je het even voor wat het is en misschien komt hij vanzelf met een andere dag. Als die ook niet komt, dan weet je toch genoeg?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:16:25 #104
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109315170
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:10 schreef Skv het volgende:

Ach nouja, ik zou dat ook doen hoor, als je na een paar dagen niks hoort gewoon ff vragen. Ik zou het alleen niet per sms doen maar gewoon bellen.
Ze heeft 'm nota bene vlak daarvoor op msn gehad.

TS: Ik ben bang dat je een claimerige indruk op hem maakt en dat is in een beginstadium vaak funest. Les voor een volgende x. Neem het zoals het komt, ga niet overhaasten en haal je vooral niet allerlei doemscenarios in je hoofd; daar ga je je (negatief) naar gedragen.

En waarom was je gisteren nu eigenlijk opeens zo over de flos in je berichtje hier?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:18:39 #105
67670 Skv
Cynist.
pi_109315262
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:11 schreef Poephoofd_ het volgende:
Omdat je jezelf aanpraat dat dit je grote God is en dat je er helemaal verliefd op bent. Daardoor word je bang dat het niet zo gaat lopen als je zelf wil en ga je 'vechten' voor de 'relatie' zoals je die in je hoofd hebt en wil je constant bevestiging. En juist door dat gedrag raak je die gast kwijt, niemand zit te wachten op een claimer die na de eerste date niks anders kan doen dan achter je aan vangen.
pi_109315282
Heerlijk al die mensen hier die zichzelf lekker aan een lijntje zouden laten bungelen en maar genoegen zouden nemen met af en toe een gesprekje over niks. Wat is er mis met duidelijkheid vragen? Ik vind het eerder aanhankelijk overkomen als je doet alsof je neus bloedt en die kerel wegkomt met wat oppervlakkig gekneuter wanneer het hem uitkomt, zonder duidelijk te zijn. Dit zijn vaak ook de types die overal lijntjes hebben uitgegooid en zo af en toe een afwachtend visje binnen slepen.

Dat vage gedoe dat je aan iemands reactie maar moet zien wat iemand wil, is ook bullshit. Mensen zijn niet allemaal hetzelfde en gedragen zich ook niet allemaal hetzelfde, dus vragen is dan de enige manier om het zeker te weten toch? Als ik verliefd ben, ben ik ook onzeker en ik geloof niet in mensen die dat niet zijn.Die kerel doet gewoon vaag en ik zou ook duidelijkheid vragen. Als dat een reden is waarom hij zou afknappen, dan was hij in de eerste plaats al niet geinteresseerd genoeg.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:21:22 #107
67670 Skv
Cynist.
pi_109315337
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:19 schreef Cactus1 het volgende:
Heerlijk al die mensen hier die zichzelf lekker aan een lijntje zouden laten bungelen en maar genoegen zouden nemen met af en toe een gesprekje over niks. Wat is er mis met duidelijkheid vragen? Ik vind het eerder aanhankelijk overkomen als je doet alsof je neus bloedt en die kerel wegkomt met wat oppervlakkig gekneuter wanneer het hem uitkomt, zonder duidelijk te zijn. Dit zijn vaak ook de types die overal lijntjes hebben uitgegooid en zo af en toe een afwachtend visje binnen slepen.

Dat vage gedoe dat je aan iemands reactie maar moet zien wat iemand wil, is ook bullshit. Mensen zijn niet allemaal hetzelfde en gedragen zich ook niet allemaal hetzelfde, dus vragen is dan de enige manier om het zeker te weten toch? Als ik verliefd ben, ben ik ook onzeker en ik geloof niet in mensen die dat niet zijn.Die kerel doet gewoon vaag en ik zou ook duidelijkheid vragen. Als dat een reden is waarom hij zou afknappen, dan was hij in de eerste plaats al niet geinteresseerd genoeg.
Dat zeg ik toch ook net, dat je na een paar dagen prima kan vragen hoe de ander er over denkt? Ik zou alleen niet gaan chatten over niks en dan zo'n smsje sturen, maar gewoon bellen. Dat komt al een heel stuk minder autistisch over. Maar TS schiet behoorlijk ver door in het verliefdzijn-gevoel na één date. Dat is wel erg irritant.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:25:08 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109315461
Geweldige aannames.
pi_109315517
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:21 schreef Skv het volgende:

[..]

Maar TS schiet behoorlijk ver door in het verliefdzijn-gevoel na één date. Dat is wel erg irritant.
Ik deze jongen al een heel poosje. We delen een stuk verleden samen, en het is dus niet dat ik binnen een date hopeloos verliefd ben geworden. Daar is echt al een stukje 'geschiedenis' aan vooraf gegaan.
pi_109315596
Verliefd zijn heb je niet echt in de hand hè? Maar blijkbaar kan jij dat wel sturen? :')
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:28:37 #111
67670 Skv
Cynist.
pi_109315608
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:26 schreef Poephoofd_ het volgende:

[..]

Ik deze jongen al een heel poosje. We delen een stuk verleden samen, en het is dus niet dat ik binnen een date hopeloos verliefd ben geworden. Daar is echt al een stukje 'geschiedenis' aan vooraf gegaan.
Dus de friendszone is een reëele uitkomst?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:29:34 #112
67670 Skv
Cynist.
pi_109315634
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:28 schreef Cactus1 het volgende:
Verliefd zijn heb je niet echt in de hand hè? Maar blijkbaar kan jij dat wel sturen? :')
Je kan het onderdrukken als je merkt dat je er zó in opgaat als TS beschrijft in haar posts. Daar wordt niemand gelukkig van: TS zelf is helemaal onzeker en de heer in casu wordt waarschijnlijk bang van dr omdat ie zich gestalkt voelt. Als je dat wat probeert te matigen komt het wat natuurlijker over lijkt me.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:31:33 #113
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109315711
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:28 schreef Cactus1 het volgende:
Je kunt wel je gedrag sturen.
pi_109315721
Mijn beste Skv (ik kan niet quoten hier) hoe onderdruk je in godsnaam verliefdheid? En nog belangrijker, waarom zou je het in godsnaam willen onderdrukken? Is dat tegenwoordig ook al een gevoel waarvoor je je moet schamen? :?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:39:23 #115
67670 Skv
Cynist.
pi_109315863
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:31 schreef Cactus1 het volgende:
Mijn beste Skv (ik kan niet quoten hier) hoe onderdruk je in godsnaam verliefdheid? En nog belangrijker, waarom zou je het in godsnaam willen onderdrukken? Is dat tegenwoordig ook al een gevoel waarvoor je je moet schamen? :?
Lieve Cactus1,

Onderdrukken doe je door bewust met andere dingen bezig te zijn en je eigen gedrag dat je doet naar aanleiding van je verliefdheid eerst te relativeren voordat je het profileert. Verliefde mensen denken weinig rationeel en zijn impulsief. Als dat op een verkeerde manier op een mogelijke partner overkomt dan kan je deze hiermee afschrikken en kwijtraken.

Het is dan ook beter om deze gevoelens wat weg te schuiven (of in ieder geval rationeel naar je handelen te kijken) om de situatie niet ongemakkelijk te maken. Op deze manier werkt het namelijk blijkbaar niet goed, dus een andere aanpak zou in mijn ogen niet vergeefs zijn.

Let op: ik zeg niet dat het makkelijk is (bij mij gaat het ook vaak mis), maar zo nu en dan een beetje bijremmen kan het wel wat succesvoller maken.
pi_109316560
Dat ik in de friendzone sta of wordt geparkeerd, is mogelijk. Maar gezien de start van dit verhaal, lijkt het me een beetje stug? Actions speak louder than words, zegt men. Maar niets is uitgesloten, natuurlijk.

Ik vind het ontzettend lastig. Ik ben impulsief en een puur gevoelsmens, en subtiliteit komt niet in mijn vocabulaire voor. Mijn gevoel wint het meestal van mijn verstand, en ik vind het lastig om vanuit een rationeel perspectief naar mijn eigen gedrag en acties te kijken en ze - waar nodig - bij te sturen. Dat is een werkpunt, waar ik me ook bewust van ben. Maar het realiseren in de praktijk, vind ik vaak nog ontzettend lastig.

Ik ben ook bang dat ik mijn eigen ruiten ingegooid heb, maar dat is dan ook een duur leermoment voor me. Ik begrijp alleen het punt van 'liefde is geen spelletje' niet. Als liefde toch geen spelletje is, wat is er dan zo lastig voor hem om concreet tot het punt te komen, en te zeggen hoe hij omtrent deze situatie denkt, wat hij wil en voelt?
pi_109316650
Ik snap je punt en ben het ook met je eens, maar als je eenmaal verliefd bent vind ik ook niet dat je er zo spastisch mee om hoeft te gaan. Spelletjes spelen en jezelf anders voordoen zodat die ander vooral maar niet te weten komt dat je verliefd bent en je zelf maar met al het mogelijk inhouden werkt mijns inzien ook niet constructief. De ware aard komt toch wel boven op je zit jezelf helemaal op te vreten.
Verliefd zijn rechtvaardigt niet elk onnozel gedrag, maar als het wederzijds zou zijn zou er geen haan naar kraaien. Als we kijken naar de situatie van TS geeft haar date zelfs het tegenovergestelde signaal af. Ik vind je dan geen claimende, onzekere troela als je gewoon vraagt waar je op kunt rekenen. Ik vind dit zelfs niet meer dan normaal. (We laten de manier waarop chatten/smsen/bellen buiten beschouwing) Hele dagen op msn hangen in de hoop dat hij wat zegt en als je eindelijk een gesprek hebt die niet benutten om wat duidelijkheid te creeëren duidt daar meer op.
pi_109316996
Aan de ene kant heb ik zoiets van ts, fucking muts, wat doe je, maar aan de andere kant, het is allemaal zo herkenbaar :')

Ben zelf momenteel ook aan het daten, vrijdag alweer de 3e date, hele leuke meid, wat mij betreft zit er dan ook best muziek in, maar we willen het bewust rustig aan doen, gewoon 1x per week afspreken ofzo. Ook vanwege een drukke periode die zij heeft. Aan de ene kant vind ik dit ook helemaal prima, aan de andere kant wordt ik er weer onzeker van omdat het allemaal zo langzaam gaat :')

Wat dat betreft heb ik ook liever dat ze bijvoorbeeld bij de volgende date zegt van we gaan ermee door of niet, nu heb ik niet echt de indruk dat het dat laatste gaat worden, aangezien de 2 vorige dates echt geweldig waren, maar binnenin mij zit nog steeds een heel onzeker ventje dat ook gewoon duidelijkheid wil. Plus geen geduld natuurlijk :')
  dinsdag 20 maart 2012 @ 16:20:03 #119
67670 Skv
Cynist.
pi_109317057
Ik ben ook aan het daten btw, heb volgende week mijn derde. Zit steeds drie weken tussen ofzo. Geduld is een schone zaak :Y)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 16:26:59 #120
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109317172
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 16:02 schreef Poephoofd_ het volgende:
Als liefde toch geen spelletje is, wat is er dan zo lastig voor hem om concreet tot het punt te komen, en te zeggen hoe hij omtrent deze situatie denkt, wat hij wil en voelt?
Dat doe jij toch ook niet? :Y).
KuikenGuppy
  dinsdag 20 maart 2012 @ 16:29:31 #121
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_109317203
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 16:26 schreef Burdie het volgende:

[..]

Precies! Practice what you preach!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_109317297
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 16:26 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik heb hem gisteravond toch een smsje gestuurd?
Hoeveel duidelijk wil hij het nog hebben? :')
Waarin kan of moet ik dan nog duidelijker zijn?
pi_109318823
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 16:33 schreef Poephoofd_ het volgende:

[..]

Ik heb hem gisteravond toch een smsje gestuurd?
Hoeveel duidelijk wil hij het nog hebben? :')
Waarin kan of moet ik dan nog duidelijker zijn?
We weten nog steeds niet wat erin stond en misschien sliep die gast wel toen je het stuurde.

Knijp in je neus, haal ff adem en doe normaal, want je typt als een hysterische merrie... :{
pi_109319110
Godshand, zie onderstaande post.

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 14:57 schreef Poephoofd_ het volgende:
en heb hem dus een smsje gestuurd met daarin het feit dat ik waarde hecht aan openheid, dat ik graag wil weten hoe hij omtrent onze eerste date dacht, en dat ik me af vroeg of hij überhaupt nog zin had om een tweede date in te plannen. Niet strict in deze woorden natuurlijk, want ik heb het zo luchtig en speels mogelijk proberen te houden, zonder dwingend en compulsief te zijn
Voor nu ga ik me echt proberen niet meer druk te maken, en gewoon lekker te genieten van mijn avond. :) Koken, met een kopje thee op de bank en een filmpje kijken!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 17:50:20 #125
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109320029
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 17:27 schreef Poephoofd_ het volgende:

[..]

Voor nu ga ik me echt proberen niet meer druk te maken, en gewoon lekker te genieten van mijn avond. :) Koken, met een kopje thee op de bank en een filmpje kijken!
Een sms met "hoe vond je onze date en heeft een tweede date überhaupt zin" is natuurlijk heel iets anders dan een face-to-face gesprek (desnoods telefoongesprek) waarin je zegt dat je hem heel erg ziet zitten en benieuwd bent hoe hij erover denkt ;).
KuikenGuppy
  dinsdag 20 maart 2012 @ 17:51:01 #126
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109320060
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:03 schreef Burdie het volgende:

Je stelt je wel heel aanhankelijk op, voor veel mannen is dat een afknapper.

Ik wil toch nog even een lans breken voor mijn persoonlijke theorie dat als je echt zo leuk bent (en nee, dat zijn veel meisjes c.q. vrouwen inderdaad niet naar mijn mening), je echt heel erg welkom bent.

Maar als je niks boeiends te melden hebt, er feitelijk geen reet aan je te beleven valt... Ja, dan heb ik er het liefst een met 3 eigen levens.

Maar ik begrijp ook wel dat we een beetje in algemeenheden moeten blijven spreken. Dus poephoofd, als je hem niet compleet hebt overrompeld met een boswandeling (wat kan daar ooit nog tegenop?) probeer dat dan ook nog maar even niet te doen door al te veel te verlangen dat hij jullie samen gaat vermaken per MSN, SMS, Telefax, etc.
pi_109320339
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 17:50 schreef Burdie het volgende:

Een sms met "hoe vond je onze date en heeft een tweede date überhaupt zin" is natuurlijk heel iets anders dan een face-to-face gesprek (desnoods telefoongesprek) waarin je zegt dat je hem heel erg ziet zitten en benieuwd bent hoe hij erover denkt ;).
Wat ik uit de post van TS begrijp is niet dat ze gevraagd heeft of een tweede date nog zin heeft, maar of hij nog zin heeft in een tweede date. Wezenlijk verschil en gezien zijn enorme enthousiasme sinds de eerste date, niet meer dan logisch toch?

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 17:51 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

Maar als je niks boeiends te melden hebt, er feitelijk geen reet aan je te beleven valt... Ja, dan heb ik er het liefst een met 3 eigen levens.

Ik mag toch hopen dat je dan niet eens behoefte meer hebt aan zo'n meisje in je leven? Of is een niet-boeiend persoon in je leven die je af en toe eens van stal kan halen beter dan helemaal niks?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 18:01:35 #128
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109320507
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 17:58 schreef Cactus1 het volgende:
Ik mag toch hopen dat je dan niet eens behoefte meer hebt aan zo'n meisje in je leven? Of is een niet-boeiend persoon in je leven die je af en toe eens van stal kan halen beter dan helemaal niks?
M'n paard bedoel je? :)
pi_109320594
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 18:01 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

M'n paard bedoel je? :)
Waar jij het liefst op rijdt :')
  dinsdag 20 maart 2012 @ 18:04:31 #130
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109320620
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 18:03 schreef Cactus1 het volgende:

[..]

Waar jij het liefst op rijdt :')
Dus toch een jonkvrouwe... Nee, daar heb je gelijk in. Als het niet boeiend is wat moet je er dan mee?
pi_109322912
TS, je komt met je OT in eerste instantie op mij over als een leuk en weldenkend persoon. Is een eerste stap naar een positievere levenshouding niet om een waardigere gebruikersnaam aan te nemen? :D

De pijn van wachten, onzekerheid en teleurstelling komt mij erg bekend voor en zoals hier te lezen is, velen van ons. Maar de conclusie 'He's just not that into you' lijkt mij te voorbarig. Misschien is hij niet verliefd (en ben je dat zelf wel op hem of ben je misschien meer verliefd op het plaatje van een relatie met hem?). Maar de situatie hoeft niet zwart-wit te zijn. Tussen een serieuze liefdesrelatie en helemaal niks kan nog een grijs gebied zitten van een leuke tijd met iemand hebben en wel zien waar het schip strandt. Hij neemt nog steeds contact met je op wat me een goed teken lijkt. Je hebt geen controle over iemand anders en al helemaal niet over de gevoelens van iemand anders, dus gun hem de ruimte. Ikzelf zou, als ik nog niet zeker weet of ik iemand leuk vind, anders gauw bindingsangst krijgen.

Ik ben zelf ook kampioen over-analyseren, maar ga er maar vanuit dat je niet meer hoeft te piekeren over wat je tot nu toe precies gedaan/gezegd/geschreven hebt. Het is allemaal niet zo belangrijk, want uiteindelijk ben je gewoon wie je bent en dat is het enige wat er toe doet!
pi_109323142
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 17:27 schreef Poephoofd_ het volgende:

[..]

Lieve schat, jij kan denken duidelijk te zijn geweest, maar je geeft een vage omschrijving. PM of DM me die sms dan zal ik zeggen of je duidelijk was.

Want vrouwen en duidelijkheid is net zo'n contradictio in terminis als een slak en snel :')
pi_109331017
Ik kan die contraire signalen gewoon niet plaatsen. Maar voor vandaag ga ik er niet meer aan denken. Ik probeer te genieten van mijn avondje, en dat gaat me bijster goed af!
pi_109333560
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik kan die contraire signalen gewoon niet plaatsen. Maar voor vandaag ga ik er niet meer aan denken. Ik probeer te genieten van mijn avondje, en dat gaat me bijster goed af!
Goed zo ^O^
pi_109350298
*O* :s) *; O+

Datelief sprak me net uit zichzelf weer aan op MSN. Eerste minuutjes gingen over koetjes en kalfjes, over het feit dat hij vannacht ziek was geworden, en blabla. Daarna ging het gesprek weer stroef, en bloedde het weer dood. Dacht ik.

Toen, prompt, uit het niets!
En ik citeer;

'Maar ik heb eens nagedacht, he.
Over je smsje.'

* Poephoofd_ zat zich compleet op te vreten met trillende zweethandjes.

.. 'En ik zou graag nog een keer met je af willen spreken. ;-)
Haal daar maar je conclusie uit'.

* Poephoofd_ kreeg een lach van hier tot Tokyo op haar gezicht!

En toen zei hij dat ik me niet druk moest maken. Dat ik wist dat hij een zoutzak was op MSN en met smsen, en dat als je zout drie dagen laat staan, er nog steeds helemaal niets mee aan de hand is.

* Poephoofd_ is helemaal in haar nopjes en doet een zonnedansje!

[ Bericht 0% gewijzigd door Poephoofd_ op 21-03-2012 14:59:28 ]
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:45:59 #136
67670 Skv
Cynist.
pi_109350382
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:43 schreef Poephoofd_ het volgende:
[ afbeelding ] *O* :s) *; O+

Datelief sprak me net uit zichzelf weer aan op MSN. Eerste minuutjes gingen over koetjes en kalfjes, over het feit dat hij vannacht ziek was geworden, en blabla. Daarna ging het gesprek weer stroef, en bloedde het weer dood. Dacht ik.

En ik citeer;

Over je smsje.'

.. 'En ik zou graag nog een keer met je af willen spreken'. ;-)

En toen zei hij dat ik me niet druk moest maken. Dat ik wist dat hij een zoutzak was op MSN en met smsen, en dat als je zout drie dagen laat staan, er nog steeds helemaal niets mee aan de hand is.

* Poephoofd_ is helemaal in haar nopjes en doet een zonnedansje! [ afbeelding ]
Hop. Lente. Beuk d'r in! O+ *O*
Dit heb je binnen, nu niet direct gaan zitten claimen, jij. :P
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:46:06 #137
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109350386
Mooi!
En nu gewoon genieten van de kriebels!

*O*
  woensdag 21 maart 2012 @ 14:53:28 #138
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109350652
quote:
14s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:46 schreef Copycat het volgende:
Mooi!
En nu gewoon genieten van de kriebels!

*O*
Dit.
En dan zonder te claimen :') .
KuikenGuppy
pi_109351005
Ik heb mijn post even aangepast. Ik was namelijk een belangrijke toevoeging vergeten! Hij zei direct nadat hij graag nog een keer met me wil afspreken, dat ik daar mijn conclusie uit moest halen..

Nou, die conclusie lijkt me wel een beetje duidelijk?

Ik beloof mezelf plechtig niet meer te gaan claimen en de onzekere troela en de dramaqueen uit te gaan hangen. :') Lijkt me dat ik daar ook niet echt meer reden toe heb.

Ik ga me zo eens douchen, en daarna een heerlijke wandeling door het park maken. Oordopjes met muziek in en wat zonnestraaltjes vangen! O+
  woensdag 21 maart 2012 @ 15:05:30 #140
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109351091
Leuk voor je zeg :) Dit soort verhalen in combinatie met dit weer O+
pi_109353805
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 19:31 schreef Poephoofd_ het volgende:

Na ons afscheid 's middags rond 5 uur, heb ik die dag niets meer van hem gehoord. Ik heb zelf ook geen initiatief genomen, though. Ik heb hem benadrukt dat de complete planning en invulling van die date op zijn schouders rust, en dat ik me laat verrassen. Daarna liep ons gesprek van vanmiddag een beetje dood.

There's your problem. Jij bent het probleem.
There are only 151 Pokémon.
pi_109354261
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 14:43 schreef Poephoofd_ het volgende:
[ afbeelding ] *O* :s) *; O+

En ik citeer;

Over je smsje.'

.. 'En ik zou graag nog een keer met je af willen spreken. ;-)
Haal daar maar je conclusie uit'.

* Poephoofd_ is helemaal in haar nopjes en doet een zonnedansje! [ afbeelding ]
Told you so! :+
pi_109354862
quote:
0s.gif Op woensdag 21 maart 2012 15:02 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik heb mijn post even aangepast. Ik was namelijk een belangrijke toevoeging vergeten! Hij zei direct nadat hij graag nog een keer met me wil afspreken, dat ik daar mijn conclusie uit moest halen..

Nou, die conclusie lijkt me wel een beetje duidelijk?

Ik beloof mezelf plechtig niet meer te gaan claimen en de onzekere troela en de dramaqueen uit te gaan hangen. :') Lijkt me dat ik daar ook niet echt meer reden toe heb.

Ik ga me zo eens douchen, en daarna een heerlijke wandeling door het park maken. Oordopjes met muziek in en wat zonnestraaltjes vangen! O+
:)

Ohja, neem ff een andere nick. Een verliefd Poephoofd kan ik mij niet voorstellen namelijk :')
pi_109355938
Waarschijnlijk zag die vriend je niet echt zitten en nu heeft die zelf ook geen zin meer. Dat is het gevaar als je meteen andere er bij betrekt.
UITGESCHREVEN
  woensdag 21 maart 2012 @ 17:30:15 #145
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109356082
Soms is het best nuttig een topic in zijn geheel te lezen.
pi_109356564
Jeuj een tweede date *O* Super tof voor je O+ Wel blijven updaten ;)

Ik ben jaloers ;(
pi_109373939
quote:
7s.gif Op woensdag 21 maart 2012 17:30 schreef Copycat het volgende:
Soms is het best nuttig een topic in zijn geheel te lezen.
Wat zijn de yvonne awards nou weer, net zo iets als de anita awards?
UITGESCHREVEN
  donderdag 22 maart 2012 @ 00:44:05 #148
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_109374115
1 tip, stel je niet te wanhopig op, verlies jezelf er niet gelijk in, hoe moeilijk dat ook is. In de 1e fase van daten moet je nog weg kunnen lopen alsof er niks gebeurt is.
pi_109386850
Gisteravond hebben we elkaar weer even gesproken.

Opeens stuurt hij me een link door, een trailer van een film (Chernobyl Dairies). Nog voor ik het voorstukje ook nog maar had kunnen openen, zegt hij opeens: 'Die film gaan we samen kijken'.

Ik kijk even goed naar de trailer, zie ik dat de release pas op 21 mei 2012 in de USA is. :')
Ach, het is evengoed lief en dat we dan nog minstens een jaar moesten wachten, dat boeide hem niet. We gaan hem toch kijken. O+
pi_109386907
Zeg dan dat je best naar een ander film wil gaan die *nu* in de bios te zien zijn. Of kijk welke films er nu zijn, kies er eentje uit en vertel hem dat je met hem wil gaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-03-2012 14:09:25 ]
pi_109387051
En ik moest lachen om "Dairies". Documentaire over de zuivelfabrieken in Tsjernobyl.
pi_109458804
Gistermiddag kreeg ik opeens een spontaan sms'je, bestaande uit drie woorden. 'Ik heb Wolkentoetjes'. }:| Hij weet als geen ander dat ik hooked ben aan Wolkentoetjes. Ik sms'te hem terug dat ik dat heul gemeen vond, waarop ik dit citaat terug kreeg: 'Wel 25'. }:| Daarna stuurde ik hem nog '...' terug, maar daar heb ik niets meer op gehoord.

Er worden steeds van die 'net niet' sms'jes en uitspraken over en weer geschreven. Van die uitspraken, waarvan ik eigenlijk niet goed weet hoe ik daar een speelse opmerking in kan verwerken.
  zaterdag 24 maart 2012 @ 13:26:47 #153
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109460272
Is toch juist leuk, zulke smsjes? Hij plaagt je gewoon :)
  zaterdag 24 maart 2012 @ 13:30:44 #154
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_109460360
Het is een typisch "ik hou je aan het lijntje"sms
pi_109460418
het is een sms, niet meer en niet minder. Probeer er niet zoveel uit te halen. Face to face kun je reacties proberen te lezen...niet via zo'n digitaal medium..
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_109460531
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:22 schreef Poephoofd_ het volgende:
Gistermiddag kreeg ik opeens een spontaan sms'je, bestaande uit drie woorden. 'Ik heb Wolkentoetjes'. }:| Hij weet als geen ander dat ik hooked ben aan Wolkentoetjes. Ik sms'te hem terug dat ik dat heul gemeen vond, waarop ik dit citaat terug kreeg: 'Wel 25'. }:| Daarna stuurde ik hem nog '...' terug, maar daar heb ik niets meer op gehoord.

Er worden steeds van die 'net niet' sms'jes en uitspraken over en weer geschreven. Van die uitspraken, waarvan ik eigenlijk niet goed weet hoe ik daar een speelse opmerking in kan verwerken.
Iets terugsturen in de trant van ''er hulp bij nodig?'' kan geen kwaad lijkt me? Kun je goed zijn reactie peilen, en als 'ie ja zegt; O+
pi_109461330
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 12:22 schreef Poephoofd_ het volgende:

Waarom haak je nooit in op wat hij zegt om kansen voor jezelf te creëren? Eis desnoods dat je één van zo‘n toetje van hem krijgt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2012 22:24:14 (+je.) ]
pi_109475067
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom haak je nooit in op wat hij zegt om kansen voor jezelf te creëren? Eis desnoods dat één van zo‘n toetje van hem krijgt.
Dat is nu exact datgene wat ik zo lastig vind; op het 'cruciale' moment inspelen en zo kansen creëren (en benutten). :{ 'Übung macht den Meister', zegt men.
pi_109475128
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 14:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom haak je nooit in op wat hij zegt om kansen voor jezelf te creëren? Eis desnoods dat één van zo‘n toetje van hem krijgt.
Nee, waarom haakt hij er niet op in? :P

Hij kan toch terug smsen van: "Ben ik minder gemeen, als ik je vraag of je een toetje komt proeven?"

Blijkbaar boeit hem dat niet.
pi_109475623
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 22:08 schreef Godshand het volgende:

[..]

Nee, waarom haakt hij er niet op in? :P

Hij kan toch terug smsen van: "Ben ik minder gemeen, als ik je vraag of je een toetje komt proeven?"

Blijkbaar boeit hem dat niet.
Waarom is hij automatisch ongeïnteresseerd? Misschien is hij wel net zo onzeker als zij?.
pi_109478346
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 maart 2012 22:21 schreef -Spring het volgende:

[..]

Waarom is hij automatisch ongeïnteresseerd? Misschien is hij wel net zo onzeker als zij?.
Kan. Er is voor beiden wat te zeggen.
pi_109482774
TS, ga nou eens in op zijn dingen.. Je had gezellig samen met hem een toetje kunnen eten :P
Hai :D
  zondag 25 maart 2012 @ 10:26:14 #164
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109483733
Dat was zo een inkoppertje! Je had nu, besmeurd met wolkentoetjes, in zijn bed kunnen liggen!
  zondag 25 maart 2012 @ 10:37:22 #165
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109483985
quote:
11s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:26 schreef Copycat het volgende:
Dat was zo een inkoppertje! Je had nu, besmeurd met wolkentoetjes, in zijn bed kunnen liggen!
_O-

Wel waar trouwens :D
  zondag 25 maart 2012 @ 10:40:42 #166
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109484050
Grijp hem in godsnaam bij zn lul en doe wat we van een goeie vrouw mogen verwachten.

In godsnaam. Ik denk ik zeg het nog maar een keer.
  zondag 25 maart 2012 @ 10:45:50 #167
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109484142
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:40 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Grijp hem in godsnaam bij zn lul en doe wat we van een goeie vrouw mogen verwachten.

In godsnaam. Ik denk ik zeg het nog maar een keer.
Nee, want ze wil niet alleen seks.. En tot ze het eens aankaart, blijft ze zulke dingen posten..
  zondag 25 maart 2012 @ 11:01:56 #168
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109484495
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 10:45 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Nee, want ze wil niet alleen seks.. En tot ze het eens aankaart, blijft ze zulke dingen posten..
Wie heeft het over alleen seks willen?

Ziekelijke hokjesgeest altijd.
  zondag 25 maart 2012 @ 11:08:02 #169
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109484616
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:01 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Wie heeft het over alleen seks willen?

Ziekelijke hokjesgeest altijd.
Zij heeft toch aangegeven dat ze geen seks met 'm wil...
pi_109490156
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 11:08 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Zij heeft toch aangegeven dat ze geen seks met 'm wil...
ik denk dat ze heel dankbaar mag zijn als ze er een keertje overheen mag
  zondag 25 maart 2012 @ 20:23:02 #171
108913 Godshand
guide4you
pi_109503341
quote:
0s.gif Op zondag 25 maart 2012 14:05 schreef Cara het volgende:

[..]

ik denk dat ze heel dankbaar mag zijn als ze er een keertje overheen mag
Denk eerder andersom :P
pi_109519003
TS, jij doet me erg denken aan een film die ik een tijd geleden heb gezien. De film Hitch. Best wel bekend ook. Je lijkt me echt een leuk en vrolijk persoon met ruim voldoende inhoud maar je verkoopt jezelf duidelijk op de verkeerde manier. Je heb eigenlijk, net zoals in die film, iemand nodig die je verteld hoe je je in dit soort situaties moet gedragen totdat de persoon in kwestie je ware aard ziet.

Smst hij je dat hij wolkentoetjes heeft? Dan kan je daar letter voor letter een analyse op gaan uitvoeren en vervolgens concluderen dat hij je wel aan het pesten moet zijn of aan het lijntje aan het houden is. Maar waarom zou hij dit doen? Dan kan hij net zo goed niets sturen. Nee, hij laat je weten dat hij aan je denkt. En daarbij laat hij merken dat hij zelfs heeft onthouden dat je van wolkentoetjes houdt (moeilijk voor een man, iets met ene oor in andere oor uit). Als vrouw vraag je dan natuurlijk of hij er een komt brengen of dat je hem zelf op moet komen halen.

Maar ik merk dat jij dit handboek dus nooit gelezen hebt. Is er niet iemand in je omgeving die je hier een beetje bij kan helpen? Sms'jes en MSN zijn toch wel een van de makkelijkste manieren van communiceren als je op de perfecte manier wilt reageren. Je hebt een ruime bedenktijd :).
pi_109521302
Bedankt voor je fijne post, Niltag. :)
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 02:12 schreef Niltag het volgende:
Smst hij je dat hij wolkentoetjes heeft? Dan kan je daar letter voor letter een analyse op gaan uitvoeren en vervolgens concluderen dat hij je wel aan het pesten moet zijn of aan het lijntje aan het houden is. Maar waarom zou hij dit doen? Dan kan hij net zo goed niets sturen. Nee, hij laat je weten dat hij aan je denkt. En daarbij laat hij merken dat hij zelfs heeft onthouden dat je van wolkentoetjes houdt (moeilijk voor een man, iets met ene oor in andere oor uit). Als vrouw vraag je dan natuurlijk of hij er een komt brengen of dat je hem zelf op moet komen halen.

Maar ik merk dat jij dit handboek dus nooit gelezen hebt. Is er niet iemand in je omgeving die je hier een beetje bij kan helpen? Sms'jes en MSN zijn toch wel een van de makkelijkste manieren van communiceren als je op de perfecte manier wilt reageren. Je hebt een ruime bedenktijd :).
Ik denk natuurlijk niet echt dat hij me aan 't 'pesten' is. Ik vond het juist heel tof dat ik dat smsje kreeg, alleen vind ik het lastig om daarop te repliceren op een adequate manier. Sms'jes en MSN zijn inderdaad media waar je een ruime bedenktijd hebt, en waar je zou zeggen dat er niet bijster veel mis kan gaan. En zelfs daar gaat het vaak mis, puur om het feit dat ik niet weet hoe ik zijn woorden moet beantwoorden op een speelse manier. Op zo'n momenten voel ik me best wel een 'autist' zonder enige social skills.

Ik heb hem gisteravond wel een sms'je gestuurd om te vragen hoe het met hem gaat en of hij nog zo ziek is, en of hij toevallig nog hulp nodig heeft met het verorberen van de Wolkentoetjes. Al heb ik zo'n gevoel dat dat behoorlijk 'mosterd na de maaltijd' is.. Ik heb ook (nog) niets van hem terug gekregen.
pi_109521659
Ruime bedenktijd op MSN. :D.
pi_109521709
quote:
10s.gif Op maandag 26 maart 2012 09:56 schreef zarGon het volgende:
Ruime bedenktijd op MSN. :D.
Ja, niet dan? :')
  maandag 26 maart 2012 @ 10:00:14 #176
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109521761
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 09:57 schreef Poephoofd_ het volgende:

Ik werd juist altijd gek van de snelheid van msn. Heb het razendsnel weer verwijderd.
En je ziet: teveel bedenktijd en het moment is voorbij.
pi_109521905
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 09:57 schreef Poephoofd_ het volgende:

[..]

Nee. :'). Instant messaging. Moet er niet aan denken om telkens lang te moeten wachten op elk bericht. Het moet eigenlijk lopen als een gesprek dat je face-to-face voert.

Je kan wel desnoods (kort) cammen, misschien dat zien en praten beter verloopt dan niet zien en typen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2012 10:09:32 ]
pi_109531032
Hij is nog steeds heel ziek..

Ik kreeg net een impulsieve ingeving. Ik neem wat fruit mee van thuis en een Wolkentoetje. Dan spring ik op de trein naar hem toe. Bel ik bij zijn voordeur aan, lach lief, geef hem een kus op de wang, en krijgt hij de schok van zijn leven.

Do of absolute don´t? :+
pi_109532333
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 15:11 schreef Poephoofd_ het volgende:
Hij is nog steeds heel ziek..

Ik kreeg net een impulsieve ingeving. Ik neem wat fruit mee van thuis en een Wolkentoetje. Dan spring ik op de trein naar hem toe. Bel ik bij zijn voordeur aan, lach lief, geef hem een kus op de wang, en krijgt hij de schok van zijn leven.

Do of absolute don´t? :+
Ik vind het wel een leuk idee. O+
pi_109538123
Hmm, vandaag gaat sowieso niets meer worden. Het idee is inderdaad tof, maar de uitvoering? Ik twijfel. Dadelijk heeft hij bezoek, of komt het totaaaaal niet uit, om welke reden dan ook. Of push ik hem te veel, onbewust.
pi_109538500
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:28 schreef Poephoofd_ het volgende:
Hmm, vandaag gaat sowieso niets meer worden. Het idee is inderdaad tof, maar de uitvoering? Ik twijfel. Dadelijk heeft hij bezoek, of komt het totaaaaal niet uit, om welke reden dan ook. Of push ik hem te veel, onbewust.
Er zit een meisje, die vindt mij leuk, en dat weet je. Dan sms je nog als antwoord dat je heeeeel ziek bent. Natuurlijk wil je dan geen lief lekker wijf aan je bed, met dit lekkere weer terwijl half NL in het park zit te daten. NOT!

Als de wiedeweerga gaan TS!! Als je op safe wil spelen kan je nog vragen per sms of hij al ziekenbezoek heeft gehad. Dan is jouw verschijning wellicht minder verrassend, maar neem maar iets verrassends mee dan (of test ff hoe ziek ie is :p ). Als hij echt geen behoefte aan je heeft ,kan hij dat wel in sms antwoord (of hij belt) duidelijk maken :)

Zo wordt het anders nooit niets, en geef je het idee dat je hem in de friendszone gooit..
pi_109538904
Bedankt voor je heerlijk subtiele post, Godshand! _O_

quote:
4s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:39 schreef Godshand het volgende:

[..]

Er zit een meisje, die vindt mij leuk, en dat weet je. Dan sms je nog als antwoord dat je heeeeel ziek bent. Natuurlijk wil je dan geen lief lekker wijf aan je bed, met dit lekkere weer terwijl half NL in het park zit te daten. NOT!

Als de wiedeweerga gaan TS!! Als je op safe wil spelen kan je nog vragen per sms of hij al ziekenbezoek heeft gehad. Dan is jouw verschijning wellicht minder verrassend, maar neem maar iets verrassends mee dan (of test ff hoe ziek ie is :p ). Als hij echt geen behoefte aan je heeft ,kan hij dat wel in sms antwoord (of hij belt) duidelijk maken :)

Zo wordt het anders nooit niets, en geef je het idee dat je hem in de friendszone gooit..
Ik ben eerder bang dat hij míj in de friendzone plaatst. Vanmiddag kreeg ik reactie op het smsje wat ik gisteravond had gestuurd. 'Dus jij wil mijn Wolkentoetjes opeten? Ik heb er nog maar 6. ;('

Ja, hallo! Echt een antwoord waar ik op zit te wachten. Is net zo'n dooddoener als ik vaak zeg. 8)7 Echt, ik heb soms het gevoel dat ik gewoon gefriendzoned wordt waar ik bij sta.
  maandag 26 maart 2012 @ 18:59:54 #183
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109539179
Of hij is niet zo'n scherpe snedige jongeman. Kan ook.

Misschien wordt ie dat nog wel, wanneer ie bekomen is van z'n doodsangsten (lees: verlegenheid).

Of wellicht vindt ie je idd niet interessant. Kan.

Ik weet het niet. Mij gebeuren dit soort dingen niet.
pi_109548464
quote:
0s.gif Op maandag 26 maart 2012 18:52 schreef Poephoofd_ het volgende:
Bedankt voor je heerlijk subtiele post, Godshand! _O_
'

Ja, hallo! Echt een antwoord waar ik op zit te wachten. Is net zo'n dooddoener als ik vaak zeg. 8)7 Echt, ik heb soms het gevoel dat ik gewoon gefriendzoned wordt waar ik bij sta.
Dat kan, maar dat ga je maar op 1 manier weten (bij jou wrsch dan wel friendzone with benefits, als ie wel zoent enzo)....

Kortom, doe iets leuks met hem, en zeg gewoon dat jij hem leuk vindt. Je hoeft niet te vragen: "Wat vind je van mij?", maar gewoon deze zin. "Je bent erg leuk!" of "Ik ben helemaal weg van je!". Wanneer hij dit hoort en hij dit O+ gezicht krijgt, zit je goed. Als hij dit :9 gezicht erbij krijgt, wil hij sex. Als hij dit :o of dit :? gezicht erbij krijgt, zit je in de friendzone :P
pi_109560324
Zo slecht doe ik het nog niet, hoor! :s)

Gisteravond elkaar weer even gesproken. Ik liet hem een trailer zien van een film die binnenkort uitkomt, en die me wel tof leek (Cabin in the Woods). Film krijgt op IMDb een tamelijk hoge rating. Hij bekijkt de trailer, en vraagt of dat een hint is. Sukkel dat ik ben zei ik: 'Neuh, hoor!' Zijn reactie daarop: 'Oh, ik wilde je al meevragen daarnaartoe.' Ka-ching! Dus ik vroeg zwart-op-wit of hij me nu officieel mee vroeg naar de film. Zijn reactie: 'Wil je met mij naar Cabin in the Woods?'

*O*

Oke, er is nog steeds geen concrete datum geprikt, maar er wordt gestaag vooruitgang geboekt. Film komt 19 april in Nederland uit, dus ik ben benieuwd.

Ook heb ik besloten dat ik vanmiddag gewoon ontzettend impulsief de trein ga pakken. Een uurtje reizen. Naar hem toe. Wat heb ik te verliezen? Ik neem een Wolkentoetje mee, en misschien nog een paar stukken los fruit. Daar ziet hij de humor vast wel van in. Ik krijg al kriebels en acute zweethandjes als ik deze hele impulsieve reis denk! Zou hij wel thuis zijn? Zou hij geen bezoek hebben? Op hoop van zegen, dan maar..
pi_109566348
Zo. Ik sta op het station. Trein komt over twee minuutjes. Ik schijt zeven kleuren..

Ben zo bang dat alles fout loopt. :{
pi_109566563
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 10:54 schreef Poephoofd_ het volgende:
Hij bekijkt de trailer, en vraagt of dat een hint is. Sukkel dat ik ben zei ik: 'Neuh, hoor!'
whyyy

en succes! relax een beetje, go with the flow en durf jezelf te zijn
pi_109567328
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:17 schreef zarGon het volgende:

[..]

whyyy

en succes! relax een beetje, go with the flow en durf jezelf te zijn
qft
pi_109567838
Over 5 minuten ben ik er.. Ik zit nu in de laatste bus. Ik sta echt compleet stijf, maar ik ga dit doen! Ik heb een American Chocolate Cookie voor hem gekocht. :')

Duimen jullie voor me?
pi_109567894
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:51 schreef Poephoofd_ het volgende:
Over 5 minuten ben ik er.. Ik zit nu in de laatste bus. Ik sta echt compleet stijf, maar ik ga dit doen! Ik heb een American Chocolate Cookie voor hem gekocht. :')

Duimen jullie voor me?
Tuurlijk :* you go girl... wel updaten he
pi_109567963
quote:

Duimen jullie voor me?
*O*
  dinsdag 27 maart 2012 @ 14:55:56 #192
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109567978
En mócht het gesprek toch in de richting van ´wat nu´ leiden, NIET schaapachtig giechelen en niks zeggen he!
pi_109568015
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:55 schreef missbehavin het volgende:
En mócht het gesprek toch in de richting van ´wat nu´ leiden, NIET schaapachtig giechelen en niks zeggen he!
Te laat, ze is denk ik al bij zijn deur :P
pi_109568073
quote:

Duimen jullie voor me?
awww yeah

ik hoop dat je leuk bent gekleed trouwens. niet sexy of geil, maar schattig of classy/elegant

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2012 14:59:35 ]
  dinsdag 27 maart 2012 @ 14:59:51 #195
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109568129
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Te laat, ze is denk ik al bij zijn deur :P
-O- Potverdorie.
pi_109568248
goed bezig TS! Gaat vast goed.
pi_109568835
Ik word gek. Sta letterlijk onder zijn raam, maar volgens mij heeft hij bezoek.. Hij neemt zijn telefoon niet op en op MSN reageert hij ook niet..

Wat nu? :{
pi_109568854
Ligt ie met een ander in bed?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 15:18:33 #199
308208 Bisamrat
komt wel goed schatje
pi_109568857
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:17 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik word gek. Sta letterlijk onder zijn raam, maar volgens mij heeft hij bezoek.. Hij neemt zijn telefoon niet op en op MSN reageert hij ook niet..

Gebruik de deurbel!
pi_109568868
quote:

aanbellen.. no turning back
  dinsdag 27 maart 2012 @ 15:21:06 #201
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109568967
quote:

Aanbellen?
KuikenGuppy
pi_109568982
Ik MOET aanbellen, dat weet ik. Maar ik durf gewoon niet. Dadelijk zijn z'n ouders daar, of een vriendin, of..
  dinsdag 27 maart 2012 @ 15:23:31 #203
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_109569068
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:21 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik MOET aanbellen, dat weet ik. Maar ik durf gewoon niet. Dadelijk zijn z'n ouders daar, of een vriendin, of..
Of de schouwarts.

Gewoon doen, of hij is blij, of hij heeft wat uit te leggen. Je gaat nu niet maar naar huis toch of wel? :P
pi_109569071
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:21 schreef Poephoofd_ het volgende:
/care. je maakt jezelf gek.. doe het nu :P anders ga je naar huis en denk je ''wat als''
  dinsdag 27 maart 2012 @ 15:24:22 #205
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109569114
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:23 schreef Scuidward het volgende:

[..]

Of de schouwarts.

Gewoon doen, of hij is blij, of hij heeft wat uit te leggen. Je gaat nu niet maar naar huis toch of wel? :P
Either way wordt dit straks een leuke anekdote :P
KuikenGuppy
pi_109569149
schakel je hersenen nou eens uit en doe dingen gewoon
pi_109569186
Nee, ik ga niet naar huis voor we elkaar hebben gezien. Al is het een minuut. Ik betaal geen fucking 10 euro voor niks, natuurlijk. :')

Ik zit nu op een bankje een peuk te roken. En ik moet dringend plassen. :')
  dinsdag 27 maart 2012 @ 15:27:12 #208
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_109569219
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:26 schreef Poephoofd_ het volgende:
Nee, ik ga niet naar huis voor we elkaar hebben gezien. Al is het een minuut. Ik betaal geen fucking 10 euro voor niks, natuurlijk. :')

Ik zit nu op een bankje een peuk te roken. En ik moet dringend plassen. :')
Haha, dat kan daar binnen wel :D heb je twee redenen om aan te bellen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 15:29:31 #209
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109569309
gaan we het nog meemaken in deel 1 of komt er een serie aan?
  dinsdag 27 maart 2012 @ 15:31:11 #210
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109569380
Zal ik mijn telefoonnummer even DM'men? Dan kan je whatsappen hoe het afloopt, ipv dat we hier in dit topic moeten zitten wachten en smachten tot morgen (of tot over een kwartiertje, als het fout gaat) :P
KuikenGuppy
pi_109569546
Toon je ballen en doe het :P
  dinsdag 27 maart 2012 @ 15:35:01 #212
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_109569555
Spannend :9~

OT: gewoon doen joh ;)
Ja heb je, nee kun je krijgen *O*

Is het meteen duidelijk 8-)
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
pi_109569576
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:31 schreef Burdie het volgende:
Zal ik mijn telefoonnummer even DM'men? Dan kan je whatsappen hoe het afloopt, ipv dat we hier in dit topic moeten zitten wachten en smachten tot morgen (of tot over een kwartiertje, als het fout gaat) :P
jaaa, burdie houdt ons up-to-date O+
  dinsdag 27 maart 2012 @ 15:39:05 #214
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109569754
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 15:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

jaaa, burdie houdt ons up-to-date O+
Ze is vast al binnen, telefoon uit, etc ;)
KuikenGuppy
  dinsdag 27 maart 2012 @ 15:39:23 #215
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_109569772
Wat spannend dit *O*
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_109571054
Nohh. Ben benieuwddd.
Op maandag 3 november 2014 23:52 schreef Peunage het volgende:
LEAVE KB ALONE.
pi_109571120
Ongelooflijk. Heb ik mezelf bij elkaar geraapt om aan te bellen, een paar keer zelfs. Is hij gewoon niet thuis.. Zijn balkondeur staat helemaal open.

Ik baal echt als een stekker, dat wil je niet weten. Ik zit nu op het bankje bij de bushalte, maar eigenlijk wil ik gewoon echt niet naar huis. Gewoon, niet.
pi_109571328
Waar hangt hij dan uit? :o Heb je hem gebeld?
LEAVE KB ALONE.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:18:31 #219
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_109571329
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:13 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ongelooflijk. Heb ik mezelf bij elkaar geraapt om aan te bellen, een paar keer zelfs. Is hij gewoon niet thuis.. Zijn balkondeur staat helemaal open.

Ik baal echt als een stekker, dat wil je niet weten. Ik zit nu op het bankje bij de bushalte, maar eigenlijk wil ik gewoon echt niet naar huis. Gewoon, niet.
Dan blijf je wachten tot ie thuiskomt..
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:19:12 #220
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109571363
Je kunt mooi via de balkondeuren naar binnen klimmen, en in je leukste lingeriesetje vast op zijn bed gaan liggen.
KuikenGuppy
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:19:58 #221
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109571391
bel hem
pi_109571423
Ik heb echt werkelijk geen idee. Misschien bij een vriend, die een straat verderop woont. Maar daar durf ik echt niet aan te bellen. Dat kan ik ook niet doen.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:21:50 #223
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_109571470
sms hem dat je voor zn deur staat maar dat t jammer is dat hij er niet is, als hij je graag wilt zien zal hij zorgen dat je niet vertrekt en naar huis komen, als hij zegt jammer, had je van te voren moeten laten weten dan heb je pech..
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:22:31 #224
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_109571498
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:20 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik heb echt werkelijk geen idee. Misschien bij een vriend, die een straat verderop woont. Maar daar durf ik echt niet aan te bellen. Dat kan ik ook niet doen.
Sms hem of hij weet hoe laat hij thuis is, dan heb je ook een inschatting of het haalbaar is om te blijven en verklap je niet dat je voor de deur staat.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:23:09 #225
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109571532
eens.

do or die jwz
pi_109571570
Ik heb al minstens 6 keer gebeld, en er neemt gewoon niemand op.
pi_109571647
Zo, ik heb hem gesmst.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:26:01 #228
114740 JapyDooge
NoxiousPluK
pi_109571663
8)7 dat is toch wel pech hoor, misschien wat gaan lopen met het lekkere weer?
Of hij slaapt gewoon.
EVE Online: CEO van Jovian Legacy, alliance executor van Jovian Empire. Join 'JOVLEG Public' ingame. Blink spelen? http://cogdev.net/blink/ gebruik referalcode 'jovianblink' voor gratis startcredits. IRC
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:26:12 #229
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109571677
hij staat voor jouw deur en heeft zn telefoon in een willekeurig vijvertje gegooid :(
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:26:35 #230
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_109571687
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:24 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik heb al minstens 6 keer gebeld, en er neemt gewoon niemand op.
Ik zou wachten als ik jou was, haal straks desnoods even wat eten, anders sla je jezelf morgen voor je kop.
pi_109571712
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:25 schreef Poephoofd_ het volgende:
Zo, ik heb hem gesmst.
wat heb je gezegd
pi_109572063
Hoelaat hij thuis is.

Ik haal zo wel wat te eten inderdaad. En ga nog een blokje wandelen.
pi_109572178
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:37 schreef Poephoofd_ het volgende:
Hoelaat hij thuis is.

Het is een goede poging, maar ik zou gewoon gaan. Sms dat je bij hem een ziekenbezoekje wilde afleggen, maar dat hij niet thuis is (blijkbaar weer beter? :P ) en nu weer naar huis gaat. Wens hem beterschap en ga gewoon weer naar huis.

De rest mag hij nu zelf doen, ik vind het sowieso al moedig dat je dit deed, nu is het zijn beurt hoor, imho!
pi_109572263
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:40 schreef Godshand het volgende:

[..]

Het is een goede poging, maar ik zou gewoon gaan. Sms dat je bij hem een ziekenbezoekje wilde afleggen, maar dat hij niet thuis is (blijkbaar weer beter? :P ) en nu weer naar huis gaat. Wens hem beterschap en ga gewoon weer naar huis.

De rest mag hij nu zelf doen, ik vind het sowieso al moedig dat je dit deed, nu is het zijn beurt hoor, imho!
Nee! Eerst sms afwachten en als het naar je gevoel te lang duurt idd naar huis.. wat denk je nu zelf
  dinsdag 27 maart 2012 @ 16:43:23 #235
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109572296
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:42 schreef Geester het volgende:

[..]

Nee! Eerst sms afwachten en als het naar je gevoel te lang duurt idd naar huis.. wat denk je nu zelf
Nouja, ik zou niet als een puppy voor de deur gaan liggen wachten :P.
Maar ik zou ook niet gelijk wegrennen, eens kijken of hij misschien terugsmst ;)
KuikenGuppy
pi_109573613
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 16:37 schreef Poephoofd_ het volgende:
Hoelaat hij thuis is.

'hoelaat ben je thuis' is alles? hoe weet je dat hij niet thuis is? :P

misschien kunnen jullie samen boodschappen doen en dan samen koken O+ hehehe :')
pi_109574181
We gaan nu samen boodschappen doen en koken! :')

Update van alles volgt vanavond!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 17:44:05 #238
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_109574341
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 17:38 schreef Poephoofd_ het volgende:

:D
pi_109574484
quote:

:D

beest
  dinsdag 27 maart 2012 @ 17:56:29 #240
370681 Prins_Eerlijk
Burchtblijver
pi_109574750
goed zo.

en nou knallen. ik ga boos worden als er niet geneukt wordt.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:02:47 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109574973
:Y)
pi_109575226
wat leukkkkk!!!
pi_109575314
We ^O^ op een goede afloop :)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 18:53:29 #244
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109576781
quote:

Foto's van de wolkentoetjes!
  dinsdag 27 maart 2012 @ 19:31:15 #245
370039 Morera
more more more
pi_109578306
Wat een tof topic :9 O+
pi_109581058
quote:

Cool. En je niet inhouden straks, álles willen we weten, Poephoofd_! O+
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:35:10 #247
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_109581523
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 14:12 schreef Poephoofd_ het volgende:
.. Ik schijt zeven kleuren..

..
Poephoofd!
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 20:44:10 #248
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_109581924
Iemand popcornsmiley :P O+
pi_109585902
I'm hoooooooooome! O+

En nu ga ik een poging tot om verslag uit te brengen!
Lief dat jullie allemaal zo meeleefden en meedachten. :* Toen ik de berichtjes net las, toen ik in de trein op weg naar huis zat, werd er een lach op mijn gezicht getoverd!
pi_109586104
Ik zit vast klaar voor alle ranzige details. O+
pi_109586194
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 21:54 schreef Poephoofd_ het volgende:
I'm hoooooooooome! O+

En nu ga ik een poging tot om verslag uit te brengen!
Lief dat jullie allemaal zo meeleefden en meedachten. :* Toen ik de berichtjes net las, toen ik in de trein op weg naar huis zat, werd er een lach op mijn gezicht getoverd!
Dat is gewoon wie we zijn. Een stel happy Fonzies bij elkaar. :+
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:03:28 #252
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109586432
Dit wordt F5'en.
pi_109588097
Ik wil naar bed. ;(
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:29:09 #254
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109588216
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:27 schreef L-E het volgende:
Ik wil naar bed. ;(
:D ja!
pi_109588414
Missbehavin! Potje rummicup om de tijd te doden dan maar? *tokkel tokkel tokkel*
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:33:13 #256
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109588530
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Missbehavin! Potje rummicup om de tijd te doden dan maar? *tokkel tokkel tokkel*
Rummicub? Wtf? :D
pi_109588639
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:33 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Rummicub? Wtf? :D
Nee, rummicup. Jeweetz!
pi_109588683
Is dat met een b? Nooit geweten.
pi_109588850
Verslag komt over een paar minuutjes online. :s)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:37:26 #260
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109588858
Aargh, ik lees het morgen wel...
pi_109589034
quote:
9s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:35 schreef Hungry_Joe het volgende:
Is dat met een b? Nooit geweten.
het is eigenlijk met een okey
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:45:35 #262
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_109589459
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:37 schreef Poephoofd_ het volgende:
Verslag komt over een paar minuutjes online. :s)
Tempooo!
pi_109590228
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:37 schreef missbehavin het volgende:
Aargh, ik lees het morgen wel...
Ik whatsapp je wel of er geneukt is!
pi_109590714
Ik heb nog een poosje zitten wachten op een bankje bij de bushalte, maar zoals ik al had gepost, wilde ik absoluut niet naar huis gaan. Ik had verdomme geen 10 euro voor louter een lullig treinreisje betaald. :')

Ik was in gedachten verzonken, toen plots mijn telefoon ging. Het was hem! Hij was gaan sporten - :') - en was nu pas terug. Ik vertelde hem het verhaal, en al lachend zei hij dat hij me op kwam halen bij de bushalte. Elkaar tegenmoet gewandeld, en toen zagen we elkaar weer. O+ We hadden beide een smile op ons gezicht plakken, gaven elkaar een kusje en gingen naar zijn appartement.

Er is niets seksueels gebeurd verder - dus Prins_Eerlijk, ik moet je teleurstellen - maar we hebben echt genoten samen. Gelachen, gepraat, geknuffeld, gekieteld, en toen. Plots.. Onze eerste, echt kus. O+ We hebben samen boodschappen gedaan, en hij heeft voor me gekookt. Hij heeft me nog even naar bed gebracht, omdat ik echt heel moe was. Ondertussen dat hij aan 't koken was, heb ik dus een mini powernapje van enkele luttele minuutjes kunnen doen. :+ Daarna dus samen gegeten, en daarna nog in elkaars armen gelegen en nagenoten van de dag. Een vriend van hem kwam nog even langs, en hij begon te lachen toen hij me zag. :+ Hij vond het duidelijk echt tof dat ik er weer was! Hij is maar een paar minuutjes gebleven, want hij voelde toch wel aan dat we liever tijd met z'n tweetjes spendeerden.

Onzekere troela die ik in hart en nieren toch ben, heb ik me toen dus heel kwetsbaar opgesteld, en gezegd dat mijn grootste angst was dat ik hem leuker ging vinden dan hij mij. Hij knuffelde me en drukte me zachtjes tegen me aan, zonder een woord te zeggen. Wat later begon hij steeds te lachen. Echt, de verliefdheid, zoetsappigheid en 'obviousness' van zijn kant droop er nog nét niet af. :') En dat was het keerpunt. Die blik, zijn gedrag. Alles, het hele plaatje. Toen wist ik gewoon dat er wel een moment aanbreekt waarop ik weer zijn meisje word. Ik zei dus ook dat hij een complete zin nu uitsprak, zonder ook maar een woord hardop uit te zeggen. En dat ik wist dat het allemaal wel weer op zijn pootjes terecht komt tussen ons. En dat 'ie gewoon bewust zo heerlijk wazig doet naar mij toe, en dat 'ie gewoon minstens net zo verliefd is als ik. :+ Zijn antwoord? 'Nou, waar maak je je dan nog druk om?' :) En dat zei hij met een lach op zijn gezicht. Daarna kreeg ik een kusje op mijn voorhoofd. Ik had mijn bevestiging nu wel!

Opeens stond hij op, zocht iets in zijn slaapkamer, en kwam terug. 'Doe er alsjeblieft voorzichtig mee, want ik ben er ontzettend gehecht aan geraakt. Als jij het gevoel hebt dat de juiste tijd weer is aangebroken, wil ik hem met alle liefde van de wereld weer dragen. Het was zijn dogtag met de woorden: 'Home is where the heart is. With you, I'm home. Poephoofd_'. Die dogtag heb ik hem twee jaar geleden met Kerst gegeven, en die zelfgekozen woorden heb ik er toen in laten graveren. Ik heb gezegd dat hij hem moet bijhouden op een mooi plaatsje, en dat ik hem weer persoonlijk bij hem om wil doen, als de tijd rijp is. :) Puur symbolisch.

Ik ben om iets over 8 weggegaan, maar alleen omdat het moest. Echt, wat een hel was dat. :') Hij is met me meegelopen naar de bushalte, en is pas weggegaan toen ik in de bus zat. En nu krijg ik net een berichtje op MSN: 'Kut, mijn longen. Het is alleen maar erger geworden sinds jij weg bent'. Mijn reactie: 'Oh, dus ik had langer moeten blijven?' Zijn antwoord daarop: 'Ja'. :')

Ook hebben we definitief afgesproken dat we komend weekend wat leuks gaan doen samen. Wat precies, dat weten we nog niet. Maar we gaan in elk geval een dag weer samen spenderen. *;

Ik heb dit verslag trouwens niet chronologisch geschreven. Er dwalen nu zoveel losse fladders door mijn hoofd, het is echt een warboel van ervaringen en momenten. Dus don't shoot me als ik van de hak op de tak spring. :+

Hoe schatten jullie mijn kansen nu in? :') *;
pi_109590739
Wat een verslag. :') Sorry, geen beknoptere versie!
pi_109590811
Brute actie TS, wou dat er mee van jou waren :)
pi_109590862
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:07 schreef Beurtje het volgende:
Brute actie TS, wou dat er mee van jou waren :)
Wat is bruut aan mijn actie? :')
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:09:27 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109590903
Mooi!
pi_109590988
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:08 schreef Poephoofd_ het volgende:

[..]

Wat is bruut aan mijn actie? :')
Tof, gaaf, stoer, geweldig, leuk, dapper! ;)
pi_109591062
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:11 schreef Beurtje het volgende:

[..]

Tof, gaaf, stoer, geweldig, leuk, dapper! ;)
Dankjewel. :*
Ik zou het zo weer doen, en ik kan het ook echt iedereen aanraden!

Wat ook al een paar keer tegen mij is gezegd in dit topic; soms moet je je verstand gewoon even uitschakelen, je hart volgen en niet alles proberen te rationaliseren of te analyseren. En dat is een heel waardevol advies. :)
pi_109591137
O+!
pi_109591148
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:06 schreef Poephoofd_ het volgende:
Wat een verslag. :') Sorry, geen beknoptere versie!
Niks sorry, mooi om te lezen dat alles toch op zijn pootjes terecht is gekomen. :) En die dogtag maakt het 'm af denk ik...
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:15:11 #273
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109591171
Wat tof O+
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:15:44 #274
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_109591200
Uhm, hebben jullie al eerder een relatie gehad??
pi_109591378
O+!

Waarom waarom in godsnaam waarom moest je zo vroeg al weg? :(
pi_109591381
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:14 schreef zarGon het volgende:
O+!
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat tof O+
LEAVE KB ALONE.
pi_109591516
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:19 schreef L-E het volgende:
O+!

Waarom waarom in godsnaam waarom moest je zo vroeg al weg? :(
Ik heb honden, en die kan ik niet zo lang alleen laten. Waarop hij vroeg waarom ik ze niet gewoon heb meegenomen? Ja, droplul. 8)7 Waaaarom zeg je dat niet eerder?
pi_109591612
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:21 schreef Poephoofd_ het volgende:

[..]

Ik heb honden, en die kan ik niet zo lang alleen laten. Waarop hij vroeg waarom ik ze niet gewoon heb meegenomen? Ja, droplul. 8)7 Waaaarom zeg je dat niet eerder?
Omdat jij plotseling op zn stoep stond misschien, gekkie? :D
LEAVE KB ALONE.
pi_109591696
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:21 schreef Poephoofd_ het volgende:

[..]

Je honden kunnen niet langer dan 5 uur alleen zijn? Zijn het puppies? :)

Hij wist niet dat je kwam, de arme jongen valt niets te verwijten. :+
pi_109591843
Nee, het zijn geen puppies, maar ik vind het lastig om in te schatten hoelang ik maximaal weg kan blijven, zonder dat ik 'ongelukjes' vind in huis. :)
pi_109591917
Hij zei ook fijn dat ik volgende keer gewoon moet bellen, als ik weer zo'n briljante ingeving heb. Als hij dit eerder had geweten, dan had hij wat kunnen regelen, en was hij wel eerder gaan sporten. Wel lief op zich, maar dan is het hele verrassingeffect natuurlijk weg. :+

Hij heeft ook echt meermaals aangegeven dat hij het echt heel fijn vond dat ik er was. O+
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:30:52 #282
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_109591952
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:15 schreef zwartedoos het volgende:
Uhm, hebben jullie al eerder een relatie gehad??
pi_109592026
quote:
5s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:30 schreef zwartedoos het volgende:

[..]

Sorry, overheen gelezen. :)
Ja, we hebben in het verleden een relatie van anderhalf jaar gehad.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 23:40:59 #284
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_109592324
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:32 schreef Poephoofd_ het volgende:

[..]

aaah the plot thickens :P Nou geniet nog na zou ik zeggen ik lees morgen weer mee O+
pi_109594043
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 23:32 schreef Poephoofd_ het volgende:

[..]

Oh, dan waren die zenuwen al helemaal niet nodig :D

Jullie kennen elkaar immers! Ik dacht echt dat deze jongen vers voor je was :{ Dan helemaal, waarom al die heisa :?
pi_109594238
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 00:37 schreef Godshand het volgende:

[..]

Oh, dan waren die zenuwen al helemaal niet nodig :D

Jullie kennen elkaar immers! Ik dacht echt dat deze jongen vers voor je was :{ Dan helemaal, waarom al die heisa :?
Dit dus,
Daarbij, het is een ex om een reden ;)
pi_109594264
_O-.

Onverwacht.
pi_109594395
quote:
1s.gif Op woensdag 28 maart 2012 00:47 schreef Beurtje het volgende:

[..]

Dit dus,
Daarbij, het is een ex om een reden ;)
In deze situatie zit er een nuance-verschil in, hoor. Het is niet altijd zo zwart-wit als jij nu stelt. Grijsschakeringen zijn er in bepaalde gevallen ook. Het ligt maar net aan de reden waarom mensen uit elkaar gaan, daar kun je geen labeltje op bevestigen. Soms hebben bepaalde factoren uit het verleden destijds zo'n impact op een relatie dat het destijds niet had kunnen werken, hoe graag we beide ook wilden. Als die storende invloedsfactoren nu zijn weggevallen, wil dat dan automatisch betekenen dat een relatie per definitie niet meer kan werken? Lijkt mij namelijk niet.
pi_109595194
zulke details achterwege laten :|W "oja, we hebben een relatie van anderhalf jaar gehad."
  woensdag 28 maart 2012 @ 02:17:19 #290
370039 Morera
more more more
pi_109595258
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 19:31 schreef Poephoofd_ het volgende:

Gistermiddag had ik een 'date' gepland staan, met bijzonder gezelschap. We hadden elkaar al een hele poos niet meer gezien wegens omstandigheden. Ik werd begroet met een 'massive squeeze', een minimalistisch, voorzichtig kusje op mijn mond, en een lieve, warme knuffel, die eindigde in een lift waar Patrick Swayze en Jennifer Grey nog een puntje aan konden zuigen, bij wijze van spreken. Er werd een lach van oor tot oor op mijn gezicht geplakt, en die heeft er de rest van de middag nog gezeten. Onbewogen en onvervaagd.

Ik heb met mijn bijzondere gezelschap heerlijk gewandeld door het park. Genoten van de natuur, van de rust en van de tastbare liefde die aanwezig was.

etc etc etc
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 02:07 schreef hlmllp het volgende:
zulke details achterwege laten :|W "oja, we hebben een relatie van anderhalf jaar gehad."
Uit de OP vond ik wel redelijk duidelijk overkomen dat het geen nieuw persoon was hoor.
Ik vind niet dat TS heeft gedaan alsof ze net een vers haantje had opgepikt, ze heeft er voor gekozen om niet de nadruk op haar oude relatie met hem te leggen in dit topic, en ik vind het goed gekozen.

Anders had iedereen ipv ts vooruit te helpen, in de oude relatie en de eventuele problemen daarvan willen graven. Nu heeft ze de juiste aanmoediging op de juiste punten gehad en is het ook nog eens goed afgelopen. Wat willen we nog meer :)

Goedzo Ts ! ^O^
  Moderator woensdag 28 maart 2012 @ 02:22:51 #291
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_109595291
Dat valt nog te bezien of dit een goede afloop heeft, ik vind hem nog vaag onduidelijk doen, misschien wil ie alleen een neukertje. En wie makkelijker, dan je ex die nog hotel is op je.
What can change the nature of a man?
pi_109595503
Jezus wat ben jij makkelijk
pi_109596500
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 02:22 schreef Coco98 het volgende:
Dat valt nog te bezien of dit een goede afloop heeft, ik vind hem nog vaag onduidelijk doen, misschien wil ie alleen een neukertje. En wie makkelijker, dan je ex die nog hotel is op je.
Je moet wel een enorme zuurpruim zijn als je in dit topic negativiteit gaat rondstrooien zeg. :')
pi_109596514
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 02:17 schreef Morera het volgende:

[..]

[..]

Uit de OP vond ik wel redelijk duidelijk overkomen dat het geen nieuw persoon was hoor.
Ik vind niet dat TS heeft gedaan alsof ze net een vers haantje had opgepikt, ze heeft er voor gekozen om niet de nadruk op haar oude relatie met hem te leggen in dit topic, en ik vind het goed gekozen.

Anders had iedereen ipv ts vooruit te helpen, in de oude relatie en de eventuele problemen daarvan willen graven. Nu heeft ze de juiste aanmoediging op de juiste punten gehad en is het ook nog eens goed afgelopen. Wat willen we nog meer :)

Goedzo Ts ! ^O^
Mee eens!

Ik ben benieuwd naar hoe dit verder gaat TS. O+ (En maak die honden van je eens zindelijker joh, dan kunnen jullie langer samen blijven!)
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:48:31 #295
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109599239
Het was dus ook niet de eerste kus, zoals je dat zo mooi omschreef in je verslag. Technisch gezien dan :P
  woensdag 28 maart 2012 @ 10:50:02 #296
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109599292
quote:
12s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Het was dus ook niet de eerste kus, zoals je dat zo mooi omschreef in je verslag. Technisch gezien dan :P
Dat weet je niet. Misschien waren het 1,5 heel saaie jaren. :P .
KuikenGuppy
pi_109599506
quote:
12s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Technisch gezien heb je inderdaad gelijk. :')
Laten we het er dan op houden dat het de eerste kus was sinds een relatief lange tijd.
Hij voelde als 'nieuw'. :')

@ L-E; mijn honden zijn gelukkig heel zindelijk. Ze kunnen in principe best een lange tijd alleen blijven samen. Hoelang had ik volgens jou dan echt wel weg kunnen blijven? :) Dan kan ik dat voor de volgende keer namelijk wat beter inschatten.
pi_109599717
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 10:56 schreef Poephoofd_ het volgende:

[..]

Technisch gezien heb je inderdaad gelijk. :')
Laten we het er dan op houden dat het de eerste kus was sinds een relatief lange tijd.
Hij voelde als 'nieuw'. :')

@ L-E; mijn honden zijn gelukkig heel zindelijk. Ze kunnen in principe best een lange tijd alleen blijven samen. Hoelang had ik volgens jou dan echt wel weg kunnen blijven? :) Dan kan ik dat voor de volgende keer namelijk wat beter inschatten.
De honden die ik ken kunnen een werkdag alleen blijven, zo'n 8 a 9 uur dus. Maar ik begrijp wel dat je daar niet perse voor kiest als het niet noodzakelijk is hoor. :)
pi_109599777
Hij wil alleen maar sex.
pi_109599799
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 02:17 schreef Morera het volgende:

[..]

[..]

Dat wel, maar ik dacht eerst dat het een "gewone" vriend was, waar nu wat meer ging groeien. Wat hlmllp zegt :P
  woensdag 28 maart 2012 @ 11:07:00 #301
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109599864
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 11:02 schreef L-E het volgende:

[..]

De honden die ik ken kunnen een werkdag alleen blijven, zo'n 8 a 9 uur dus. Maar ik begrijp wel dat je daar niet perse voor kiest als het niet noodzakelijk is hoor. :)
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe oud de honden zijn ;).
Mijn oudste (volwassen) hond kan inderdaad 8 uur alleen blijven, onze pup van 7 maanden maximaal 5 uur.

[ Bericht 10% gewijzigd door Burdie op 28-03-2012 11:41:05 ]
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')