quote:'Ik zie het rooskleurig in.'
Jouw reactie:quote:hij benadrukte dat hij het echt reuze gezellig vond gisteren, en dat we dat echt snel moeten gaan herhalen!
quote:Ik heb hem benadrukt dat de complete planning en invulling van die date op zijn schouders rust, en dat ik me laat verrassen.
Soms zijn mensen gewoon ff druk met wat anders (eten/koken), maak je niet te druk. Succesquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:57 schreef Poephoofd_ het volgende:
@ LilDutchPrincess;
Het komt in mijn verhaal inderdaad over alsof ik niet echt enthousiast ben, maar geloof me, het tegendeel is waar. Ik durf te stellen dat ik head over heels verliefd ben. En dat heb ik met momenten ook echt expliciet laten merken. Maar ik wil mezelf ook behoeden voor een potentiële teleurstelling..
Hoe?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:57 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik durf te stellen dat ik head over heels verliefd ben. En dat heb ik met momenten ook echt expliciet laten merken.
Kan, maar misschien houdt ie gewoon z'n eigen tempo aan. Of wellicht vindt hij het leuk als hij wat meer moeite moet doen. Misschien vindt hij het leuk om je een beetje te laten zwemmen omdat hij in de gaten heeft dat je hem wilt. Misschien vindt hij het leuk om wat onzekerheid bij je te zien. Misschien houdt ie niet van zoenen als z'n vriend toekijkt. Het kan allemaal, we kunnen niet in z'n hoofd kijken. Al met al zou ik lekker van de onzekerheid genieten, want die hoort erbij als je achter iemand aanzit, zoals jij.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 20:05 schreef Poephoofd_ het volgende:
Wellicht is hij compleet overrompeld geweest door mijn gedragingen en acties, en deinst hij daarom een beetje terug?
Wat is deze..quote:Ik heb hem benadrukt dat de complete planning en invulling van die date op zijn schouders rust, en dat ik me laat verrassen.
Geloof me wanneer ik zeg dat hij inderdaad praktisch alles kan denken, maar denken dat ik niet zo 'into hem' ben, is echt uitgesloten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:07 schreef hlmllp het volgende:
Hij wil gewoon een beetje stoer doen tegenover die vriend. Daarnaast is het misschien handig als jij ook wat meer moeite voor hem doet, want je laat nu alles aan hem over en misschien denkt hij wel dat jij niet zo "into hem" bent.
Maar doe je ding.
Wat bedoel je?quote:
Mensen reageren hier denk ik op omdat het een wat vreemd gevoel opwekt. Het komt denk ik een beetje over alsof je aan het werk bent en graag de volgende vergadering door de nieuwe voorzitter volledig gestructureerd wilt laten verlopen, zonder daarbij tijd te verliezen.quote:Ik heb hem benadrukt dat de complete planning en invulling van die date op zijn schouders rust, en dat ik me laat verrassen.
Spijkers met koppen slaan?quote:
Precies. Maar los daarvan, wat een gezeik zeg over het al dan niet online zijn op een dag op msn, net als al dat gezeur over facebook van mensen. Krijg daar echt de kriebels van.quote:Op zondag 18 maart 2012 01:09 schreef Friek_ het volgende:
Het grappige aan dit gedrag is dat wanneer hij precies zou reageren zoals dat jij verwacht, jij hem niet meer interessant zou vinden.
Wacht even.. Hij mag het niet naar zijn zin hebben in een discotheek met vrienden?quote:Op zondag 18 maart 2012 10:38 schreef Poephoofd_ het volgende:
Nou, ik heb mijn verklaring gekregen waarom ik niets meer van hem heb gehoord gisteravond.
Ik zie net een foto waarop meneer het wel erg naar zijn zin had, in een discotheek, samen met vrienden..
Ik kan het niet loslaten, en ik weet dondersgoed dat dat funest is. Maar het steekt, het knaagt. Het doet een klein beetje pijn. Is dat stom?
Waarom ben jij er niet dan?quote:Op zondag 18 maart 2012 10:38 schreef Poephoofd_ het volgende:
Nou, ik heb mijn verklaring gekregen waarom ik niets meer van hem heb gehoord gisteravond.
Ik zie net een foto waarop meneer het wel erg naar zijn zin had, in een discotheek, samen met vrienden..
Ik kan het niet loslaten, en ik weet dondersgoed dat dat funest is. Maar het steekt, het knaagt. Het doet een klein beetje pijn. Is dat stom?
Ik hoop niet dat hij hier meeleest en je herkent. Dat is pas funest.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:38 schreef Poephoofd_ het volgende:
als hij met niemand anders heeft gezoend is er toch totaal geen probleem dat hij met z'n maten maar zonder zijn vriendin op stap gaat? Ik denk dat je overal te veel achter zoekt.quote:Op zondag 18 maart 2012 10:52 schreef Poephoofd_ het volgende:
Natuurlijk mag hij wel lekker op stap gaan met vrienden, in een discotheek. Dat is helemaal niet het punt waar ik over struikel. Ik vind het jammer dat we elkaar niet nog even hebben gesproken. Het zij een simpel smsje. Ik voel me 'vergeten'. Als in; Leuk dat we elkaar weer even hebben gezien, Poephoofd, maar nu ga ik weer verder met leven, want dat is zonder jou toch ook wel heel erg tof.
Maar kennelijk moet ik die teleurstelling wat dichter bij mezelf zoeken. Ik heb - bewust of onbewust - te hoge verwachtingen gecreëerd van iets. En dat is mijn fout, daar ben ik me van bewust.
Maar hoe laat je zoiets los?
Hoe kan ik deze situatie ook relativeren?
amenquote:Op zondag 18 maart 2012 11:17 schreef Copycat het volgende:
Een dramaqueen ben je wel, met je te hoog gekweekte verwachtingen.
Je hebt een leuke date gehad en gaat vervolgens janken als hij met vrienden op stap gaat.
Niet doen. Daar word je niet aantrekkelijker van.
Hoe moeten wij dat nou weten?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:06 schreef Poephoofd_ het volgende:
Dus, even op een rijtje.
Jullie vinden dat het er gewoon positief uit ziet allemaal, dat ik me echt geen zorgen hoef te maken, en dat ik me ook echt niet druk moet maken om allemaal kleine dingetjes?
Er is dus nog hoop op een positieve afloop van dit hele verhaal, volgens jullie?
Ja. Zolang je je eigen ruiten niet in gaat lopen gooien met je onzekerheid tenminste.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:06 schreef Poephoofd_ het volgende:
Dus, even op een rijtje.
Jullie vinden dat het er gewoon positief uit ziet allemaal, dat ik me echt geen zorgen hoef te maken, en dat ik me ook echt niet druk moet maken om allemaal kleine dingetjes?
Er is dus nog hoop op een positieve afloop van dit hele verhaal, volgens jullie?
Dit dus. Dat obsessieve aandacht trekken, aan iemand hangen, onzekere gedoe en 20 keer per dag iemands FB checken waar diegene uithangt en met wie is de kant die je in ieder geval niet op wil gaan. Ga gewoon zelf wat leuks doen met vrienden in plaats van thuis te gaan zitten wachten tot meneer contact met je opneemt.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:36 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. Zolang je je eigen ruiten niet in gaat lopen gooien met je onzekerheid tenminste.
Waarom wel?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:36 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Waarom ging je niet mee met hem btw?
Laat hem de eerste stap nemen.quote:Op zondag 18 maart 2012 16:32 schreef Poephoofd_ het volgende:
Nog een laatste vraag.
Wat kan ik nu het beste doen?
Behalve me niet druk maken en alles op zijn beloop laten gaan?
Zelf initiatief nemen - en op welk gebied dan - of echt gewoon rustig wachten op zijn 'zet' en kijken waar het bootje strandt?
Omdat je het leuk hebt wellicht?quote:Op zondag 18 maart 2012 13:45 schreef Poephoofd_ het volgende:
[..]
Waarom wel?
Hij heeft zijn eigen leven, ik heb mijn eigen leven, en we hebben geen relatie.
quote:Op zondag 18 maart 2012 11:15 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik ben niet eens officieel zijn vriendin, dus in principe is hij vrij om te gaan en staan waar hij wil..
Dit dus.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:17 schreef Copycat het volgende:
Een dramaqueen ben je wel, met je te hoog gekweekte verwachtingen.
Je hebt een leuke date gehad en gaat vervolgens janken als hij met vrienden op stap gaat.
Niet doen. Daar word je niet aantrekkelijker van.
Zo de tering, ben jij ff onzeker.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef Poephoofd_ het volgende:
Prins_Eerlijk;
Ik heb eerlijk gezegd geen fucking idee waarop hij mij niet mee vroeg. En om eerlijk te zijn, boeit me dat ook geen zier. Hij is mij niets verplicht, we wonen beide in een andere stad, .. Er zijn duizend redenen dat hij er voor koos om samen met zijn vrienden te gaan stappen. Maar je bent natuurlijk vrij om daar het jouwe van te denken.
Je komt echt over als een zielig wanhopig huisvrouwtje wat de hele dag niets te doen heeft en elke beweging van die kerel van jou gaat analyseren.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef Poephoofd_ het volgende:
Prins_Eerlijk;
Ik heb eerlijk gezegd geen fucking idee waarop hij mij niet mee vroeg. En om eerlijk te zijn, boeit me dat ook geen zier. Hij is mij niets verplicht, we wonen beide in een andere stad, .. Er zijn duizend redenen dat hij er voor koos om samen met zijn vrienden te gaan stappen. Maar je bent natuurlijk vrij om daar het jouwe van te denken.
Wat de rest betreft, bedankt voor jullie input. Ik voel me nu heel rot, en dat is niet alleen om wat er gaande is omtreffende de punten in dit topic. Los van het feit dat hij sinds vanmiddag al online is, en me dood zwijgt, vind ik het ook lastig om onder ogen te zien dat ik in een sociaal isolement zit, en in mijn kleine wereldje leef. Dat doet me met momenten wel even wat met me, en als ik dan lees of hoor dat andere mensen zo'n heerlijk weekend hebben, steekt dat wel. Alleen zijn is soms heerlijk, daar niet van. Daar kan ik echt van genieten. Mijn eigen dingetjes doen. Maar dan wel als je een keuze hebt, om alleen thuis te zijn. Ik kan niet kiezen tussen wat leuks gaan doen met vrienden, of alleen thuis zitten. Om het eenvoudige feit dat ik geen keuze heb. En nu zal ik wel posts krijgen dat ik altijd een keuze heb, en ik kan die reacties wel plaatsen, maar in een vriendschap of relatie moet van beide partijen worden geïnvesteerd. En voor mijn gevoel, investeer ik vaak zelfs meer dan me soms lief is, omdat ik misschien te graag wil. En dan komt het geforceerd over, en dat werkt natuurlijk ook niet.
Ik grijp elke mogelijkheid aan om me uit dat kleine wereldje te worstelen, maar praktisch alle mensen in mijn leven, spenderen hun tijd liever aan hun partner.
Maar het komt wel goed, hoor. De puzzelstukjes vallen op den duur wel daar waar ze horen, dat is een feit wat zeker is. Ik laat het op zijn beloop gaan allemaal, en dan zie ik wel waar het bootje strandt.
Nee.quote:
Dat vind ik dan eerlijk gezegd ook best vaag, als ik dat in het licht van het hele topic lees. Ik heb geen idee of dat zo'n modern "spelletje" kan zijn, maar als ik hoteldebotel ben van een meisje zou ik actiever zijn in contact leggen.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef Poephoofd_ het volgende:
...
Wat de rest betreft, bedankt voor jullie input. Ik voel me nu heel rot, en dat is niet alleen om wat er gaande is omtreffende de punten in dit topic. Los van het feit dat hij sinds vanmiddag al online is, en me dood zwijgt, ...
Dankjewel voor je complimentje.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:25 schreef Godshand het volgende:
Leuke schrijfstijl heb je TS
Waarom heb je geen keus om erop uit te gaan?
Nee, ik herken het. Als ik verliefd ben, wordt ik ook zo'n drama queen.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:39 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik heb wel een vraag voor de mensen die me zo'n onzeker 'huisvrouwtje' vinden.
In mijn optiek zouden veel gevoelsmensen wel wat onzeker worden in zo'n situatie als deze, hoor. De start ziet er rooskleurig uit, maar nu blijft het doodstil. Ben ik dan echt de enige die daar zo'n punt van maakt, of die zich daar op z'n minst wel een beetje druk om maakt? Want ik vind dat nu niet bepaald neigen naar een hoopgevend verloop..
Lekker makkelijk roepen, als jij niet verliefd bent.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:03 schreef Roncevaux het volgende:
En doe iets aan je onzekerheid issues. Het leven is veel prettiger als je zelfverzekerd bent, en blij bent met jezelf en je leven. Echt waar.
Dit, en als hij niks laten weten of een rare opmerking achter laat dan weet je voldoendequote:Op maandag 19 maart 2012 14:43 schreef Copycat het volgende:
Waag er zelf een luchtig (!!!) sms-je aan.
Waarom reageer je niet op mij.. WAAROM!quote:Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef Poephoofd_ het volgende:
Wat is een goed voorbeeld van een 'luchtig' smsje in deze situatie?
Godshand stelde iets in de trant van: 'Hoe was je dag vandaag?'
Dit jaquote:Op maandag 19 maart 2012 14:43 schreef Copycat het volgende:
Waag er zelf een luchtig (!!!) sms-je aan.
Wie zegt dat ik niet verliefd ben? Juist in de liefde moet je stevig in je schoenen staan.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:41 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lekker makkelijk roepen, als jij niet verliefd bent.
Ja zoiets kan prima, of je kunt vragen of hij zich afgelopen weekend nog vermaakt heeft. Zou met iets algemeens beginnen, je kunt daarna wat persoonlijkere/gerichtere vragen stellen.quote:Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef Poephoofd_ het volgende:
Kan je hem niet vragen of hij dit weekend plannen heeft in een smsje ofzo? Ohnee hij zou volgende date regelen he?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ben bang dat dat dwingende zinnetje hem afgeschrikt heeft.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Kan je hem niet vragen of hij dit weekend plannen heeft in een smsje ofzo? Ohnee hij zou volgende date regelen he?
Ik kan er maar 1 bedenken.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef Poephoofd_ het volgende:
Prins_Eerlijk;
Oh ok, maar iest zeggen als verras me maar zou bij mij een irritatie opwekken. Moet ik op een wit paard komen, of een ring in je toetje stoppen. Als het gewoon veel leuker is om onbezorgd een filmje op de bank te kijken met een pizzaquote:Op maandag 19 maart 2012 18:24 schreef Poephoofd_ het volgende:
Hij heeft op onze eerste date bevestigd dat hij de tweede date zou gaan regelen, zonder dat ik hem daarbij een gevoel van drang heb gegeven. Daar ga ik dus echt geen toespelingen meer naar maken, dat balletje ligt nu aan zijn voeten.
Natuurlijk, daar is niets mis mee, maar juist een eigenschap van de verliefdheidshormonen is dat je wat onzekerder wordt. Volgens mij heb jij nooit echte verliefdheid gekend met 24 uur per dag aan iemand denken enzo.quote:Op maandag 19 maart 2012 17:32 schreef Roncevaux het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik niet verliefd ben? Juist in de liefde moet je stevig in je schoenen staan.
22 en 24.quote:
Tegen dit soort dames loop ik ook vaak aan die willen alles maar voorgekauwd hebben en dat alles maar van de man af moet komen .....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hou je er rekening mee dat het ook leuk is als jij ook een beetje enthousiast doet? Mannen zijn soms ook onzeker (niet verder vertellen hoor).
Ik weet niet meer wat wijsheid is..quote:Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef Cactus1 het volgende:
Wat ga je doen als hij wel weer contact zoekt of wat als hij helemaal geen contact meer zoekt?
Herkenbaar. Als ieder initiatief tot contact van jouw kant af moet komen ga je ook uiteindelijk ook van jezelf zitten balen. Had er zelf eerder dit jaar ook zo eentje, en dan ben ik er snel klaar mee.quote:En ik kan wel initiatief tonen door een luchtig smsje te sturen, maar dan ben ik weer aan zet. Er moet van beide kanten in geïnvesteerd worden, en voor mijn gevoel heb ik dat echt meer dan voldoende gedaan. Ik wil geen toespelingen meer maken nu, dat komt in mijn ogen ook heel geforceerd en te welwillend over, en dat wil ik absoluut niet.
Zo werkt dat hele date-spelletje nou eenmaal. Ben er zelf ook net mee bezig, superleuke date gehad en daarna een paar dagen helemaal niks meer gehoord. Ach, als je daarna weer eens contact oppakt ga je er zo meer verder hoor.quote:Op maandag 19 maart 2012 14:39 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik heb wel een vraag voor de mensen die me zo'n onzeker 'huisvrouwtje' vinden.
In mijn optiek zouden veel gevoelsmensen wel wat onzeker worden in zo'n situatie als deze, hoor. De start ziet er rooskleurig uit, maar nu blijft het doodstil. Ben ik dan echt de enige die daar zo'n punt van maakt, of die zich daar op z'n minst wel een beetje druk om maakt? Want ik vind dat nu niet bepaald neigen naar een hoopgevend verloop..
Ach nouja, ik zou dat ook doen hoor, als je na een paar dagen niks hoort gewoon ff vragen. Ik zou het alleen niet per sms doen maar gewoon bellen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:06 schreef Copycat het volgende:
Zo'n wat wil je nuhuhu? sms is zo het verkeerde om te sturen, hoe luchtig je ook probeert te zijn.
Ik krijg het idee dat luchtigheid sowieso niet in jou zit?
Nou nou nou, niet zo zielig doenquote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:11 schreef Poephoofd_ het volgende:
TS is een prutser.Ik snap er niks van. Ik doe en denk continu het tegenovergestelde van wat ik eigenlijk zou moeten doen. Subtiliteit, luchtigheid komt niet in mijn woordenschat voor. Ik snap het niet, en ik bak er al evenmin iets van.
Ze heeft 'm nota bene vlak daarvoor op msn gehad.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:10 schreef Skv het volgende:
Ach nouja, ik zou dat ook doen hoor, als je na een paar dagen niks hoort gewoon ff vragen. Ik zou het alleen niet per sms doen maar gewoon bellen.
Omdat je jezelf aanpraat dat dit je grote God is en dat je er helemaal verliefd op bent. Daardoor word je bang dat het niet zo gaat lopen als je zelf wil en ga je 'vechten' voor de 'relatie' zoals je die in je hoofd hebt en wil je constant bevestiging. En juist door dat gedrag raak je die gast kwijt, niemand zit te wachten op een claimer die na de eerste date niks anders kan doen dan achter je aan vangen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:11 schreef Poephoofd_ het volgende:
TS is een prutser.Ik snap er niks van. Ik doe en denk continu het tegenovergestelde van wat ik eigenlijk zou moeten doen. Subtiliteit, luchtigheid komt niet in mijn woordenschat voor. Ik snap het niet, en ik bak er al evenmin iets van.
Dat zeg ik toch ook net, dat je na een paar dagen prima kan vragen hoe de ander er over denkt? Ik zou alleen niet gaan chatten over niks en dan zo'n smsje sturen, maar gewoon bellen. Dat komt al een heel stuk minder autistisch over. Maar TS schiet behoorlijk ver door in het verliefdzijn-gevoel na één date. Dat is wel erg irritant.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:19 schreef Cactus1 het volgende:
Heerlijk al die mensen hier die zichzelf lekker aan een lijntje zouden laten bungelen en maar genoegen zouden nemen met af en toe een gesprekje over niks. Wat is er mis met duidelijkheid vragen? Ik vind het eerder aanhankelijk overkomen als je doet alsof je neus bloedt en die kerel wegkomt met wat oppervlakkig gekneuter wanneer het hem uitkomt, zonder duidelijk te zijn. Dit zijn vaak ook de types die overal lijntjes hebben uitgegooid en zo af en toe een afwachtend visje binnen slepen.
Dat vage gedoe dat je aan iemands reactie maar moet zien wat iemand wil, is ook bullshit. Mensen zijn niet allemaal hetzelfde en gedragen zich ook niet allemaal hetzelfde, dus vragen is dan de enige manier om het zeker te weten toch? Als ik verliefd ben, ben ik ook onzeker en ik geloof niet in mensen die dat niet zijn.Die kerel doet gewoon vaag en ik zou ook duidelijkheid vragen. Als dat een reden is waarom hij zou afknappen, dan was hij in de eerste plaats al niet geinteresseerd genoeg.
Ik deze jongen al een heel poosje. We delen een stuk verleden samen, en het is dus niet dat ik binnen een date hopeloos verliefd ben geworden. Daar is echt al een stukje 'geschiedenis' aan vooraf gegaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Maar TS schiet behoorlijk ver door in het verliefdzijn-gevoel na één date. Dat is wel erg irritant.
Dus de friendszone is een reëele uitkomst?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:26 schreef Poephoofd_ het volgende:
[..]
Ik deze jongen al een heel poosje. We delen een stuk verleden samen, en het is dus niet dat ik binnen een date hopeloos verliefd ben geworden. Daar is echt al een stukje 'geschiedenis' aan vooraf gegaan.
Je kan het onderdrukken als je merkt dat je er zó in opgaat als TS beschrijft in haar posts. Daar wordt niemand gelukkig van: TS zelf is helemaal onzeker en de heer in casu wordt waarschijnlijk bang van dr omdat ie zich gestalkt voelt. Als je dat wat probeert te matigen komt het wat natuurlijker over lijkt me.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:28 schreef Cactus1 het volgende:
Verliefd zijn heb je niet echt in de hand hè? Maar blijkbaar kan jij dat wel sturen?
Je kunt wel je gedrag sturen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:28 schreef Cactus1 het volgende:
Verliefd zijn heb je niet echt in de hand hè? Maar blijkbaar kan jij dat wel sturen?
Lieve Cactus1,quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:31 schreef Cactus1 het volgende:
Mijn beste Skv (ik kan niet quoten hier) hoe onderdruk je in godsnaam verliefdheid? En nog belangrijker, waarom zou je het in godsnaam willen onderdrukken? Is dat tegenwoordig ook al een gevoel waarvoor je je moet schamen?
Dat doe jij toch ook niet?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:02 schreef Poephoofd_ het volgende:
Als liefde toch geen spelletje is, wat is er dan zo lastig voor hem om concreet tot het punt te komen, en te zeggen hoe hij omtrent deze situatie denkt, wat hij wil en voelt?
Precies! Practice what you preach!quote:
Ik heb hem gisteravond toch een smsje gestuurd?quote:
We weten nog steeds niet wat erin stond en misschien sliep die gast wel toen je het stuurde.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 16:33 schreef Poephoofd_ het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteravond toch een smsje gestuurd?
Hoeveel duidelijk wil hij het nog hebben?
Waarin kan of moet ik dan nog duidelijker zijn?
Voor nu ga ik me echt proberen niet meer druk te maken, en gewoon lekker te genieten van mijn avond.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:57 schreef Poephoofd_ het volgende:
en heb hem dus een smsje gestuurd met daarin het feit dat ik waarde hecht aan openheid, dat ik graag wil weten hoe hij omtrent onze eerste date dacht, en dat ik me af vroeg of hij überhaupt nog zin had om een tweede date in te plannen. Niet strict in deze woorden natuurlijk, want ik heb het zo luchtig en speels mogelijk proberen te houden, zonder dwingend en compulsief te zijn
Een sms met "hoe vond je onze date en heeft een tweede date überhaupt zin" is natuurlijk heel iets anders dan een face-to-face gesprek (desnoods telefoongesprek) waarin je zegt dat je hem heel erg ziet zitten en benieuwd bent hoe hij erover denktquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:27 schreef Poephoofd_ het volgende:
Godshand, zie onderstaande post.
[..]
Voor nu ga ik me echt proberen niet meer druk te maken, en gewoon lekker te genieten van mijn avond.Koken, met een kopje thee op de bank en een filmpje kijken!
Ik wil toch nog even een lans breken voor mijn persoonlijke theorie dat als je echt zo leuk bent (en nee, dat zijn veel meisjes c.q. vrouwen inderdaad niet naar mijn mening), je echt heel erg welkom bent.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 15:03 schreef Burdie het volgende:
Je stelt je wel heel aanhankelijk op, voor veel mannen is dat een afknapper.
Wat ik uit de post van TS begrijp is niet dat ze gevraagd heeft of een tweede date nog zin heeft, maar of hij nog zin heeft in een tweede date. Wezenlijk verschil en gezien zijn enorme enthousiasme sinds de eerste date, niet meer dan logisch toch?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:50 schreef Burdie het volgende:
Een sms met "hoe vond je onze date en heeft een tweede date überhaupt zin" is natuurlijk heel iets anders dan een face-to-face gesprek (desnoods telefoongesprek) waarin je zegt dat je hem heel erg ziet zitten en benieuwd bent hoe hij erover denkt.
Ik mag toch hopen dat je dan niet eens behoefte meer hebt aan zo'n meisje in je leven? Of is een niet-boeiend persoon in je leven die je af en toe eens van stal kan halen beter dan helemaal niks?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:51 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Maar als je niks boeiends te melden hebt, er feitelijk geen reet aan je te beleven valt... Ja, dan heb ik er het liefst een met 3 eigen levens.
M'n paard bedoel je?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:58 schreef Cactus1 het volgende:
Ik mag toch hopen dat je dan niet eens behoefte meer hebt aan zo'n meisje in je leven? Of is een niet-boeiend persoon in je leven die je af en toe eens van stal kan halen beter dan helemaal niks?
Dus toch een jonkvrouwe... Nee, daar heb je gelijk in. Als het niet boeiend is wat moet je er dan mee?quote:
Lieve schat, jij kan denken duidelijk te zijn geweest, maar je geeft een vage omschrijving. PM of DM me die sms dan zal ik zeggen of je duidelijk was.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:27 schreef Poephoofd_ het volgende:
Godshand, zie onderstaande post.
[..]
Voor nu ga ik me echt proberen niet meer druk te maken, en gewoon lekker te genieten van mijn avond.Koken, met een kopje thee op de bank en een filmpje kijken!
Goed zoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:19 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik kan die contraire signalen gewoon niet plaatsen. Maar voor vandaag ga ik er niet meer aan denken. Ik probeer te genieten van mijn avondje, en dat gaat me bijster goed af!
Hop. Lente. Beuk d'r in!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:43 schreef Poephoofd_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Datelief sprak me net uit zichzelf weer aan op MSN. Eerste minuutjes gingen over koetjes en kalfjes, over het feit dat hij vannacht ziek was geworden, en blabla. Daarna ging het gesprek weer stroef, en bloedde het weer dood. Dacht ik.
Toen, prompt, uit het niets!
En ik citeer;
'Maar ik heb eens nagedacht, he.
Over je smsje.'
* Poephoofd_ zat zich compleet op te vreten met trillende zweethandjes.
.. 'En ik zou graag nog een keer met je af willen spreken'. ;-)
* Poephoofd_ kreeg een lach van hier tot Tokyo op haar gezicht!
En toen zei hij dat ik me niet druk moest maken. Dat ik wist dat hij een zoutzak was op MSN en met smsen, en dat als je zout drie dagen laat staan, er nog steeds helemaal niets mee aan de hand is.
* Poephoofd_ is helemaal in haar nopjes en doet een zonnedansje! [ afbeelding ]
Dit.quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:46 schreef Copycat het volgende:
Mooi!
En nu gewoon genieten van de kriebels!
There's your problem. Jij bent het probleem.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:31 schreef Poephoofd_ het volgende:
Na ons afscheid 's middags rond 5 uur, heb ik die dag niets meer van hem gehoord. Ik heb zelf ook geen initiatief genomen, though. Ik heb hem benadrukt dat de complete planning en invulling van die date op zijn schouders rust, en dat ik me laat verrassen. Daarna liep ons gesprek van vanmiddag een beetje dood.
Told you so!quote:Op woensdag 21 maart 2012 14:43 schreef Poephoofd_ het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Datelief sprak me net uit zichzelf weer aan op MSN. Eerste minuutjes gingen over koetjes en kalfjes, over het feit dat hij vannacht ziek was geworden, en blabla. Daarna ging het gesprek weer stroef, en bloedde het weer dood. Dacht ik.
Toen, prompt, uit het niets!
En ik citeer;
'Maar ik heb eens nagedacht, he.
Over je smsje.'
* Poephoofd_ zat zich compleet op te vreten met trillende zweethandjes.
.. 'En ik zou graag nog een keer met je af willen spreken. ;-)
Haal daar maar je conclusie uit'.
* Poephoofd_ kreeg een lach van hier tot Tokyo op haar gezicht!
En toen zei hij dat ik me niet druk moest maken. Dat ik wist dat hij een zoutzak was op MSN en met smsen, en dat als je zout drie dagen laat staan, er nog steeds helemaal niets mee aan de hand is.
* Poephoofd_ is helemaal in haar nopjes en doet een zonnedansje! [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 maart 2012 15:02 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik heb mijn post even aangepast. Ik was namelijk een belangrijke toevoeging vergeten! Hij zei direct nadat hij graag nog een keer met me wil afspreken, dat ik daar mijn conclusie uit moest halen..
Nou, die conclusie lijkt me wel een beetje duidelijk?
Ik beloof mezelf plechtig niet meer te gaan claimen en de onzekere troela en de dramaqueen uit te gaan hangen.Lijkt me dat ik daar ook niet echt meer reden toe heb.
Ik ga me zo eens douchen, en daarna een heerlijke wandeling door het park maken. Oordopjes met muziek in en wat zonnestraaltjes vangen!
Wat zijn de yvonne awards nou weer, net zo iets als de anita awards?quote:Op woensdag 21 maart 2012 17:30 schreef Copycat het volgende:
Soms is het best nuttig een topic in zijn geheel te lezen.
Iets terugsturen in de trant van ''er hulp bij nodig?'' kan geen kwaad lijkt me? Kun je goed zijn reactie peilen, en als 'ie ja zegt;quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:22 schreef Poephoofd_ het volgende:
Gistermiddag kreeg ik opeens een spontaan sms'je, bestaande uit drie woorden. 'Ik heb Wolkentoetjes'.Hij weet als geen ander dat ik hooked ben aan Wolkentoetjes. Ik sms'te hem terug dat ik dat heul gemeen vond, waarop ik dit citaat terug kreeg: 'Wel 25'.
Daarna stuurde ik hem nog '...' terug, maar daar heb ik niets meer op gehoord.
Er worden steeds van die 'net niet' sms'jes en uitspraken over en weer geschreven. Van die uitspraken, waarvan ik eigenlijk niet goed weet hoe ik daar een speelse opmerking in kan verwerken.
Waarom haak je nooit in op wat hij zegt om kansen voor jezelf te creëren? Eis desnoods dat je één van zo‘n toetje van hem krijgt.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 12:22 schreef Poephoofd_ het volgende:
Gistermiddag kreeg ik opeens een spontaan sms'je, bestaande uit drie woorden. 'Ik heb Wolkentoetjes'.Hij weet als geen ander dat ik hooked ben aan Wolkentoetjes. Ik sms'te hem terug dat ik dat heul gemeen vond, waarop ik dit citaat terug kreeg: 'Wel 25'.
Daarna stuurde ik hem nog '...' terug, maar daar heb ik niets meer op gehoord.
Er worden steeds van die 'net niet' sms'jes en uitspraken over en weer geschreven. Van die uitspraken, waarvan ik eigenlijk niet goed weet hoe ik daar een speelse opmerking in kan verwerken.
Dat is nu exact datgene wat ik zo lastig vind; op het 'cruciale' moment inspelen en zo kansen creëren (en benutten).quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom haak je nooit in op wat hij zegt om kansen voor jezelf te creëren? Eis desnoods dat één van zo‘n toetje van hem krijgt.
Nee, waarom haakt hij er niet op in?quote:Op zaterdag 24 maart 2012 14:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom haak je nooit in op wat hij zegt om kansen voor jezelf te creëren? Eis desnoods dat één van zo‘n toetje van hem krijgt.
Waarom is hij automatisch ongeïnteresseerd? Misschien is hij wel net zo onzeker als zij?.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, waarom haakt hij er niet op in?
Hij kan toch terug smsen van: "Ben ik minder gemeen, als ik je vraag of je een toetje komt proeven?"
Blijkbaar boeit hem dat niet.
Kan. Er is voor beiden wat te zeggen.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 22:21 schreef -Spring het volgende:
[..]
Waarom is hij automatisch ongeïnteresseerd? Misschien is hij wel net zo onzeker als zij?.
quote:Op zondag 25 maart 2012 10:26 schreef Copycat het volgende:
Dat was zo een inkoppertje! Je had nu, besmeurd met wolkentoetjes, in zijn bed kunnen liggen!
Nee, want ze wil niet alleen seks.. En tot ze het eens aankaart, blijft ze zulke dingen posten..quote:Op zondag 25 maart 2012 10:40 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
Grijp hem in godsnaam bij zn lul en doe wat we van een goeie vrouw mogen verwachten.
In godsnaam. Ik denk ik zeg het nog maar een keer.
Wie heeft het over alleen seks willen?quote:Op zondag 25 maart 2012 10:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, want ze wil niet alleen seks.. En tot ze het eens aankaart, blijft ze zulke dingen posten..
Zij heeft toch aangegeven dat ze geen seks met 'm wil...quote:Op zondag 25 maart 2012 11:01 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Wie heeft het over alleen seks willen?
Ziekelijke hokjesgeest altijd.
ik denk dat ze heel dankbaar mag zijn als ze er een keertje overheen magquote:Op zondag 25 maart 2012 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zij heeft toch aangegeven dat ze geen seks met 'm wil...
Denk eerder andersomquote:Op zondag 25 maart 2012 14:05 schreef Cara het volgende:
[..]
ik denk dat ze heel dankbaar mag zijn als ze er een keertje overheen mag
Ik denk natuurlijk niet echt dat hij me aan 't 'pesten' is. Ik vond het juist heel tof dat ik dat smsje kreeg, alleen vind ik het lastig om daarop te repliceren op een adequate manier. Sms'jes en MSN zijn inderdaad media waar je een ruime bedenktijd hebt, en waar je zou zeggen dat er niet bijster veel mis kan gaan. En zelfs daar gaat het vaak mis, puur om het feit dat ik niet weet hoe ik zijn woorden moet beantwoorden op een speelse manier. Op zo'n momenten voel ik me best wel een 'autist' zonder enige social skills.quote:Op maandag 26 maart 2012 02:12 schreef Niltag het volgende:
Smst hij je dat hij wolkentoetjes heeft? Dan kan je daar letter voor letter een analyse op gaan uitvoeren en vervolgens concluderen dat hij je wel aan het pesten moet zijn of aan het lijntje aan het houden is. Maar waarom zou hij dit doen? Dan kan hij net zo goed niets sturen. Nee, hij laat je weten dat hij aan je denkt. En daarbij laat hij merken dat hij zelfs heeft onthouden dat je van wolkentoetjes houdt (moeilijk voor een man, iets met ene oor in andere oor uit). Als vrouw vraag je dan natuurlijk of hij er een komt brengen of dat je hem zelf op moet komen halen.
Maar ik merk dat jij dit handboek dus nooit gelezen hebt. Is er niet iemand in je omgeving die je hier een beetje bij kan helpen? Sms'jes en MSN zijn toch wel een van de makkelijkste manieren van communiceren als je op de perfecte manier wilt reageren. Je hebt een ruime bedenktijd.
Ja, niet dan?quote:
Ik werd juist altijd gek van de snelheid van msn. Heb het razendsnel weer verwijderd.quote:
Nee.quote:
Ik vind het wel een leuk idee.quote:Op maandag 26 maart 2012 15:11 schreef Poephoofd_ het volgende:
Hij is nog steeds heel ziek..
Ik kreeg net een impulsieve ingeving. Ik neem wat fruit mee van thuis en een Wolkentoetje. Dan spring ik op de trein naar hem toe. Bel ik bij zijn voordeur aan, lach lief, geef hem een kus op de wang, en krijgt hij de schok van zijn leven.
Do of absolute don´t?
Er zit een meisje, die vindt mij leuk, en dat weet je. Dan sms je nog als antwoord dat je heeeeel ziek bent. Natuurlijk wil je dan geen lief lekker wijf aan je bed, met dit lekkere weer terwijl half NL in het park zit te daten. NOT!quote:Op maandag 26 maart 2012 18:28 schreef Poephoofd_ het volgende:
Hmm, vandaag gaat sowieso niets meer worden. Het idee is inderdaad tof, maar de uitvoering? Ik twijfel. Dadelijk heeft hij bezoek, of komt het totaaaaal niet uit, om welke reden dan ook. Of push ik hem te veel, onbewust.
Ik ben eerder bang dat hij míj in de friendzone plaatst. Vanmiddag kreeg ik reactie op het smsje wat ik gisteravond had gestuurd. 'Dus jij wil mijn Wolkentoetjes opeten? Ik heb er nog maar 6.quote:Op maandag 26 maart 2012 18:39 schreef Godshand het volgende:
[..]
Er zit een meisje, die vindt mij leuk, en dat weet je. Dan sms je nog als antwoord dat je heeeeel ziek bent. Natuurlijk wil je dan geen lief lekker wijf aan je bed, met dit lekkere weer terwijl half NL in het park zit te daten. NOT!
Als de wiedeweerga gaan TS!! Als je op safe wil spelen kan je nog vragen per sms of hij al ziekenbezoek heeft gehad. Dan is jouw verschijning wellicht minder verrassend, maar neem maar iets verrassends mee dan (of test ff hoe ziek ie is :p ). Als hij echt geen behoefte aan je heeft ,kan hij dat wel in sms antwoord (of hij belt) duidelijk maken
Zo wordt het anders nooit niets, en geef je het idee dat je hem in de friendszone gooit..
Dat kan, maar dat ga je maar op 1 manier weten (bij jou wrsch dan wel friendzone with benefits, als ie wel zoent enzo)....quote:Op maandag 26 maart 2012 18:52 schreef Poephoofd_ het volgende:
Bedankt voor je heerlijk subtiele post, Godshand!
'
Ja, hallo! Echt een antwoord waar ik op zit te wachten. Is net zo'n dooddoener als ik vaak zeg.Echt, ik heb soms het gevoel dat ik gewoon gefriendzoned wordt waar ik bij sta.
whyyyquote:Op dinsdag 27 maart 2012 10:54 schreef Poephoofd_ het volgende:
Hij bekijkt de trailer, en vraagt of dat een hint is. Sukkel dat ik ben zei ik: 'Neuh, hoor!'
qftquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
whyyy
en succes! relax een beetje, go with the flow en durf jezelf te zijn
Tuurlijkquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:51 schreef Poephoofd_ het volgende:
Over 5 minuten ben ik er.. Ik zit nu in de laatste bus. Ik sta echt compleet stijf, maar ik ga dit doen! Ik heb een American Chocolate Cookie voor hem gekocht.
Duimen jullie voor me?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:51 schreef Poephoofd_ het volgende:
Over 5 minuten ben ik er.. Ik zit nu in de laatste bus. Ik sta echt compleet stijf, maar ik ga dit doen! Ik heb een American Chocolate Cookie voor hem gekocht.
Duimen jullie voor me?
Te laat, ze is denk ik al bij zijn deurquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:55 schreef missbehavin het volgende:
En mócht het gesprek toch in de richting van ´wat nu´ leiden, NIET schaapachtig giechelen en niks zeggen he!
awww yeahquote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:51 schreef Poephoofd_ het volgende:
Duimen jullie voor me?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 14:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Te laat, ze is denk ik al bij zijn deur
Gebruik de deurbel!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:17 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik word gek. Sta letterlijk onder zijn raam, maar volgens mij heeft hij bezoek.. Hij neemt zijn telefoon niet op en op MSN reageert hij ook niet..
Wat nu?
aanbellen.. no turning backquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:17 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik word gek. Sta letterlijk onder zijn raam, maar volgens mij heeft hij bezoek.. Hij neemt zijn telefoon niet op en op MSN reageert hij ook niet..
Wat nu?
Aanbellen?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:17 schreef Poephoofd_ het volgende:
Wat nu?
Of de schouwarts.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:21 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik MOET aanbellen, dat weet ik. Maar ik durf gewoon niet. Dadelijk zijn z'n ouders daar, of een vriendin, of..
/care. je maakt jezelf gek.. doe het nuquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:21 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik MOET aanbellen, dat weet ik. Maar ik durf gewoon niet. Dadelijk zijn z'n ouders daar, of een vriendin, of..
Either way wordt dit straks een leuke anekdotequote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:23 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Of de schouwarts.
Gewoon doen, of hij is blij, of hij heeft wat uit te leggen. Je gaat nu niet maar naar huis toch of wel?
Haha, dat kan daar binnen welquote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:26 schreef Poephoofd_ het volgende:
Nee, ik ga niet naar huis voor we elkaar hebben gezien. Al is het een minuut. Ik betaal geen fucking 10 euro voor niks, natuurlijk.
Ik zit nu op een bankje een peuk te roken. En ik moet dringend plassen.
jaaa, burdie houdt ons up-to-datequote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:31 schreef Burdie het volgende:
Zal ik mijn telefoonnummer even DM'men? Dan kan je whatsappen hoe het afloopt, ipv dat we hier in dit topic moeten zitten wachten en smachten tot morgen (of tot over een kwartiertje, als het fout gaat)
Dan blijf je wachten tot ie thuiskomt..quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:13 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ongelooflijk. Heb ik mezelf bij elkaar geraapt om aan te bellen, een paar keer zelfs. Is hij gewoon niet thuis.. Zijn balkondeur staat helemaal open.
Ik baal echt als een stekker, dat wil je niet weten. Ik zit nu op het bankje bij de bushalte, maar eigenlijk wil ik gewoon echt niet naar huis. Gewoon, niet.
Sms hem of hij weet hoe laat hij thuis is, dan heb je ook een inschatting of het haalbaar is om te blijven en verklap je niet dat je voor de deur staat.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:20 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik heb echt werkelijk geen idee. Misschien bij een vriend, die een straat verderop woont. Maar daar durf ik echt niet aan te bellen. Dat kan ik ook niet doen.
Ik zou wachten als ik jou was, haal straks desnoods even wat eten, anders sla je jezelf morgen voor je kop.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:24 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik heb al minstens 6 keer gebeld, en er neemt gewoon niemand op.
Het is een goede poging, maar ik zou gewoon gaan. Sms dat je bij hem een ziekenbezoekje wilde afleggen, maar dat hij niet thuis is (blijkbaar weer beter?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:37 schreef Poephoofd_ het volgende:
Hoelaat hij thuis is.
Ik haal zo wel wat te eten inderdaad. En ga nog een blokje wandelen.
Nee! Eerst sms afwachten en als het naar je gevoel te lang duurt idd naar huis.. wat denk je nu zelfquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:40 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het is een goede poging, maar ik zou gewoon gaan. Sms dat je bij hem een ziekenbezoekje wilde afleggen, maar dat hij niet thuis is (blijkbaar weer beter?) en nu weer naar huis gaat. Wens hem beterschap en ga gewoon weer naar huis.
De rest mag hij nu zelf doen, ik vind het sowieso al moedig dat je dit deed, nu is het zijn beurt hoor, imho!
Nouja, ik zou niet als een puppy voor de deur gaan liggen wachtenquote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:42 schreef Geester het volgende:
[..]
Nee! Eerst sms afwachten en als het naar je gevoel te lang duurt idd naar huis.. wat denk je nu zelf
'hoelaat ben je thuis' is alles? hoe weet je dat hij niet thuis is?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 16:37 schreef Poephoofd_ het volgende:
Hoelaat hij thuis is.
Ik haal zo wel wat te eten inderdaad. En ga nog een blokje wandelen.
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:38 schreef Poephoofd_ het volgende:
We gaan nu samen boodschappen doen en koken!
Update van alles volgt vanavond!
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:38 schreef Poephoofd_ het volgende:
Foto's van de wolkentoetjes!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:38 schreef Poephoofd_ het volgende:
Cool. En je niet inhouden straks, álles willen we weten, Poephoofd_!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 17:38 schreef Poephoofd_ het volgende:
Dat is gewoon wie we zijn. Een stel happy Fonzies bij elkaar.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 21:54 schreef Poephoofd_ het volgende:
I'm hoooooooooome!
En nu ga ik een poging tot om verslag uit te brengen!
Lief dat jullie allemaal zo meeleefden en meedachten.Toen ik de berichtjes net las, toen ik in de trein op weg naar huis zat, werd er een lach op mijn gezicht getoverd!
quote:
Rummicub? Wtf?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
Missbehavin! Potje rummicup om de tijd te doden dan maar? *tokkel tokkel tokkel*
Tempooo!quote:Op dinsdag 27 maart 2012 22:37 schreef Poephoofd_ het volgende:
Verslag komt over een paar minuutjes online.
Wat is bruut aan mijn actie?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:07 schreef Beurtje het volgende:
Brute actie TS, wou dat er mee van jou waren
Dankjewel.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:11 schreef Beurtje het volgende:
[..]
Tof, gaaf, stoer, geweldig, leuk, dapper!
Niks sorry, mooi om te lezen dat alles toch op zijn pootjes terecht is gekomen.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:06 schreef Poephoofd_ het volgende:
Wat een verslag.Sorry, geen beknoptere versie!
Ik heb honden, en die kan ik niet zo lang alleen laten. Waarop hij vroeg waarom ik ze niet gewoon heb meegenomen? Ja, droplul.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:19 schreef L-E het volgende:
!
Waarom waarom in godsnaam waarom moest je zo vroeg al weg?
Omdat jij plotseling op zn stoep stond misschien, gekkie?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:21 schreef Poephoofd_ het volgende:
[..]
Ik heb honden, en die kan ik niet zo lang alleen laten. Waarop hij vroeg waarom ik ze niet gewoon heb meegenomen? Ja, droplul.Waaaarom zeg je dat niet eerder?
Je honden kunnen niet langer dan 5 uur alleen zijn? Zijn het puppies?quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:21 schreef Poephoofd_ het volgende:
[..]
Ik heb honden, en die kan ik niet zo lang alleen laten. Waarop hij vroeg waarom ik ze niet gewoon heb meegenomen? Ja, droplul.Waaaarom zeg je dat niet eerder?
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:15 schreef zwartedoos het volgende:
Uhm, hebben jullie al eerder een relatie gehad??
Sorry, overheen gelezen.quote:
aaah the plot thickensquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:32 schreef Poephoofd_ het volgende:
[..]
Sorry, overheen gelezen.
Ja, we hebben in het verleden een relatie van anderhalf jaar gehad.
Oh, dan waren die zenuwen al helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 27 maart 2012 23:32 schreef Poephoofd_ het volgende:
[..]
Sorry, overheen gelezen.
Ja, we hebben in het verleden een relatie van anderhalf jaar gehad.
Dit dus,quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:37 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh, dan waren die zenuwen al helemaal niet nodig
Jullie kennen elkaar immers! Ik dacht echt dat deze jongen vers voor je wasDan helemaal, waarom al die heisa
In deze situatie zit er een nuance-verschil in, hoor. Het is niet altijd zo zwart-wit als jij nu stelt. Grijsschakeringen zijn er in bepaalde gevallen ook. Het ligt maar net aan de reden waarom mensen uit elkaar gaan, daar kun je geen labeltje op bevestigen. Soms hebben bepaalde factoren uit het verleden destijds zo'n impact op een relatie dat het destijds niet had kunnen werken, hoe graag we beide ook wilden. Als die storende invloedsfactoren nu zijn weggevallen, wil dat dan automatisch betekenen dat een relatie per definitie niet meer kan werken? Lijkt mij namelijk niet.quote:Op woensdag 28 maart 2012 00:47 schreef Beurtje het volgende:
[..]
Dit dus,
Daarbij, het is een ex om een reden
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:31 schreef Poephoofd_ het volgende:
Gistermiddag had ik een 'date' gepland staan, met bijzonder gezelschap. We hadden elkaar al een hele poos niet meer gezien wegens omstandigheden. Ik werd begroet met een 'massive squeeze', een minimalistisch, voorzichtig kusje op mijn mond, en een lieve, warme knuffel, die eindigde in een lift waar Patrick Swayze en Jennifer Grey nog een puntje aan konden zuigen, bij wijze van spreken. Er werd een lach van oor tot oor op mijn gezicht geplakt, en die heeft er de rest van de middag nog gezeten. Onbewogen en onvervaagd.
Ik heb met mijn bijzondere gezelschap heerlijk gewandeld door het park. Genoten van de natuur, van de rust en van de tastbare liefde die aanwezig was.
etc etc etc
Uit de OP vond ik wel redelijk duidelijk overkomen dat het geen nieuw persoon was hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 02:07 schreef hlmllp het volgende:
zulke details achterwege laten"oja, we hebben een relatie van anderhalf jaar gehad."
Je moet wel een enorme zuurpruim zijn als je in dit topic negativiteit gaat rondstrooien zeg.quote:Op woensdag 28 maart 2012 02:22 schreef Coco98 het volgende:
Dat valt nog te bezien of dit een goede afloop heeft, ik vind hem nog vaag onduidelijk doen, misschien wil ie alleen een neukertje. En wie makkelijker, dan je ex die nog hotel is op je.
Mee eens!quote:Op woensdag 28 maart 2012 02:17 schreef Morera het volgende:
[..]
[..]
Uit de OP vond ik wel redelijk duidelijk overkomen dat het geen nieuw persoon was hoor.
Ik vind niet dat TS heeft gedaan alsof ze net een vers haantje had opgepikt, ze heeft er voor gekozen om niet de nadruk op haar oude relatie met hem te leggen in dit topic, en ik vind het goed gekozen.
Anders had iedereen ipv ts vooruit te helpen, in de oude relatie en de eventuele problemen daarvan willen graven. Nu heeft ze de juiste aanmoediging op de juiste punten gehad en is het ook nog eens goed afgelopen. Wat willen we nog meer![]()
Goedzo Ts !
Dat weet je niet. Misschien waren het 1,5 heel saaie jaren.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Het was dus ook niet de eerste kus, zoals je dat zo mooi omschreef in je verslag. Technisch gezien dan
Technisch gezien heb je inderdaad gelijk.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:48 schreef SonicVolcano het volgende:
Het was dus ook niet de eerste kus, zoals je dat zo mooi omschreef in je verslag. Technisch gezien dan
De honden die ik ken kunnen een werkdag alleen blijven, zo'n 8 a 9 uur dus. Maar ik begrijp wel dat je daar niet perse voor kiest als het niet noodzakelijk is hoor.quote:Op woensdag 28 maart 2012 10:56 schreef Poephoofd_ het volgende:
[..]
Technisch gezien heb je inderdaad gelijk.
Laten we het er dan op houden dat het de eerste kus was sinds een relatief lange tijd.
Hij voelde als 'nieuw'.
@ L-E; mijn honden zijn gelukkig heel zindelijk. Ze kunnen in principe best een lange tijd alleen blijven samen. Hoelang had ik volgens jou dan echt wel weg kunnen blijven?Dan kan ik dat voor de volgende keer namelijk wat beter inschatten.
Dat wel, maar ik dacht eerst dat het een "gewone" vriend was, waar nu wat meer ging groeien. Wat hlmllp zegtquote:Op woensdag 28 maart 2012 02:17 schreef Morera het volgende:
[..]
[..]
Uit de OP vond ik wel redelijk duidelijk overkomen dat het geen nieuw persoon was hoor.
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoe oud de honden zijnquote:Op woensdag 28 maart 2012 11:02 schreef L-E het volgende:
[..]
De honden die ik ken kunnen een werkdag alleen blijven, zo'n 8 a 9 uur dus. Maar ik begrijp wel dat je daar niet perse voor kiest als het niet noodzakelijk is hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |