abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109210420
Wat ben ik met momenten toch een onzekere tuttebel. Over het algemeen kan ik de meeste dingen in perspectief plaatsen en ook wat relativeren, behalve als we het over het volgende materie gaan hebben. Liefde. Daar snap ik nu eens geen bal van.

Gistermiddag had ik een 'date' gepland staan, met bijzonder gezelschap. We hadden elkaar al een hele poos niet meer gezien wegens omstandigheden. Ik werd begroet met een 'massive squeeze', een minimalistisch, voorzichtig kusje op mijn mond, en een lieve, warme knuffel, die eindigde in een lift waar Patrick Swayze en Jennifer Grey nog een puntje aan konden zuigen, bij wijze van spreken. Er werd een lach van oor tot oor op mijn gezicht geplakt, en die heeft er de rest van de middag nog gezeten. Onbewogen en onvervaagd.

Ik heb met mijn bijzondere gezelschap heerlijk gewandeld door het park. Genoten van de natuur, van de rust en van de tastbare liefde die aanwezig was. We zijn bij een beekje gaan zitten, hebben gewandeld door het park met onze armen om elkaar heen geslagen of onze vingers in elkaar verstrengeld, op een houten bruggetje gezoend, we hebben samen steentjes en takjes in het water gegooid, genoten van het warme zonnetje op een terrasje en gelachen alsof het onze laatste dag samen was.

Een vriend kwam hem ophalen op het station, maar het afscheid vond ik een beetje .. ongemakkelijk, voor mijn gevoel. Weer een klein kusje, maar deze keer op mijn wang, terwijl hij me wel vastpakte bij mijn middel.

We hebben op het terrasje en tijdens onze romantische wandeling gepraat over vervlogen tijden, het heden en onze toekomstperspectieven. Het was zeker tof, maar ik voelde ook heel subtiel een 'kloof'. Hij reageerde wat precair, voor mijn gevoel. We hebben wel voor komende week nog een 'date' in de planning staan. Ik citeer: 'Ik zie het rooskleurig in.'

Na ons afscheid 's middags rond 5 uur, heb ik die dag niets meer van hem gehoord. Ik heb zelf ook geen initiatief genomen, though. Vanmorgen sprak hij me wel uit zichzelf aan op MSN, en hij benadrukte dat hij het echt reuze gezellig vond gisteren, en dat we dat echt snel moeten gaan herhalen! Ik heb hem benadrukt dat de complete planning en invulling van die date op zijn schouders rust, en dat ik me laat verrassen. Daarna liep ons gesprek van vanmiddag een beetje dood.

Net sprak ik hem even aan, maar hij ging koken en eten. We zouden elkaar straks nog wel even spreken, volgens hem, en ons gesprek eindigde van zijn kant met een eenvoudige 'doeii'.

Ik voel me echt een onzekere doos, die nu toch echt wel wat bevestiging nodig heeft van mensen die dit hele verhaal enigszins in perspectief kunnen zien. Ik kan er namelijk echt niet realistisch naar kijken.
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 19:33:21 #2
256666 leeell
I know you're lonely
pi_109210471
niet stressen, je merkt het volgende keer wel
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_109210509
Waarom moet hij alles doen?
pi_109210554
Hmmm zijn reacties:

quote:
'Ik zie het rooskleurig in.'
quote:
hij benadrukte dat hij het echt reuze gezellig vond gisteren, en dat we dat echt snel moeten gaan herhalen!
Jouw reactie:
quote:
Ik heb hem benadrukt dat de complete planning en invulling van die date op zijn schouders rust, en dat ik me laat verrassen.
:{ Hou je er rekening mee dat het ook leuk is als jij ook een beetje enthousiast doet? Mannen zijn soms ook onzeker (niet verder vertellen hoor).
pi_109210729
Wil je dat hij gelijk alles op tafel gooit ofzo? Het moet wel een beetje spannend zijn he. Ik zie weinig vreemds aan zijn gedragingen dus ga eerst maar eens op 2e date zou ik zeggen.
pi_109211158
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 19:34 schreef zarGon het volgende:
Waarom moet hij alles doen?
Dit.
pi_109211195
@ LilDutchPrincess;

Het komt in mijn verhaal inderdaad over alsof ik niet echt enthousiast ben, maar geloof me, het tegendeel is waar. Ik durf te stellen dat ik head over heels verliefd ben. En dat heb ik met momenten ook echt expliciet laten merken. Maar ik wil mezelf ook behoeden voor een potentiële teleurstelling..

@ Hen1056;

Nee, hij hoeft echt niet alles meteen op tafel. Het spelletje eromheen vind ik enerzijds fantastisch, maar anderzijds maakt het me ook onzeker, omdat ik geen concrete bevestiging krijg. Maar wat je zelf al aangeeft, ik moet gewoon geduld hebben en afwachten. We zien wel waar het bootje strandt..
Dear People of the World. I don't mean to sound slutty, but please use me whenever you want. Sincerely, Grammar.
pi_109211281
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 19:57 schreef Poephoofd_ het volgende:
@ LilDutchPrincess;

Het komt in mijn verhaal inderdaad over alsof ik niet echt enthousiast ben, maar geloof me, het tegendeel is waar. Ik durf te stellen dat ik head over heels verliefd ben. En dat heb ik met momenten ook echt expliciet laten merken. Maar ik wil mezelf ook behoeden voor een potentiële teleurstelling..
Soms zijn mensen gewoon ff druk met wat anders (eten/koken), maak je niet te druk. Succes
pi_109211354
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 19:57 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik durf te stellen dat ik head over heels verliefd ben. En dat heb ik met momenten ook echt expliciet laten merken.
Hoe?
pi_109211470
Mijn lach die constant op mijn gezicht was geplakt, lieve woorden en welgemeende complimentjes, subtiele en wat minder subtiele aanrakingen, een onverwachts kusje op zijn mond, ..

Wellicht is hij compleet overrompeld geweest door mijn gedragingen en acties, en deinst hij daarom een beetje terug?
pi_109212019
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 20:05 schreef Poephoofd_ het volgende:

Wellicht is hij compleet overrompeld geweest door mijn gedragingen en acties, en deinst hij daarom een beetje terug?
Kan, maar misschien houdt ie gewoon z'n eigen tempo aan. Of wellicht vindt hij het leuk als hij wat meer moeite moet doen. Misschien vindt hij het leuk om je een beetje te laten zwemmen omdat hij in de gaten heeft dat je hem wilt. Misschien vindt hij het leuk om wat onzekerheid bij je te zien. Misschien houdt ie niet van zoenen als z'n vriend toekijkt. Het kan allemaal, we kunnen niet in z'n hoofd kijken. Al met al zou ik lekker van de onzekerheid genieten, want die hoort erbij als je achter iemand aanzit, zoals jij.
pi_109213309
Hij wil gewoon een beetje stoer doen tegenover die vriend. Daarnaast is het misschien handig als jij ook wat meer moeite voor hem doet, want je laat nu alles aan hem over en misschien denkt hij wel dat jij niet zo "into hem" bent.

Maar doe je ding.
pi_109213366
poephoofd _O- als dat je bijnaam is, succes in du liefdu poepgezicht! :+
pi_109213995
quote:
Ik heb hem benadrukt dat de complete planning en invulling van die date op zijn schouders rust, en dat ik me laat verrassen.
Wat is deze..
pi_109214482
quote:
14s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 21:07 schreef hlmllp het volgende:
Hij wil gewoon een beetje stoer doen tegenover die vriend. Daarnaast is het misschien handig als jij ook wat meer moeite voor hem doet, want je laat nu alles aan hem over en misschien denkt hij wel dat jij niet zo "into hem" bent.

Maar doe je ding.
Geloof me wanneer ik zeg dat hij inderdaad praktisch alles kan denken, maar denken dat ik niet zo 'into hem' ben, is echt uitgesloten.
pi_109214489
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 21:27 schreef terdege het volgende:

[..]

Wat is deze..
Wat bedoel je?
pi_109215183
quote:
Mensen reageren hier denk ik op omdat het een wat vreemd gevoel opwekt. Het komt denk ik een beetje over alsof je aan het werk bent en graag de volgende vergadering door de nieuwe voorzitter volledig gestructureerd wilt laten verlopen, zonder daarbij tijd te verliezen.
Of zo van, ik heb de vorige date tot in detail bedacht, nu ben jij aan de beurt. Je zet de verwachtingen daarmee vrij hoog. Niet echt een relaxte insteek dus. Hij kan het ook anders beleven dan jij.
Ik denk dat je al blij bent als je bij 'm bent en met 'm kan praten. Dan maakt het geen zak uit wat je doet. Misschien wilde hij je wel uitnodigen voor een kopje thee, bij wijze van. Dat is nu misschien niet bijzonder genoeg.

Als je dan daarbij in je achterhoofd neemt dat je hem 'aan het chasen' bent, kan het wellicht een wat benauwend gevoel geven. Hij kan zich verplicht voelen om een complete planning en invulling aan een verplichte nieuwe date te moeten geven. Het komt wat geforceerd over zeg maar.
pi_109216714
pi_109216898
@ Henk1056;

Ik begrijp wat je bedoeld. Ik heb het wat bot en krom opgeschreven. Tijdens onze wandeling hadden we het over suggesties voor onze volgende date. Al lachend waren we hardop tips en voorstellen aan 't opsommen, en plots stelde hij voor om volgende keer een lange boswandeling te maken met mijn honden, als het zonnetje weer zo heerlijk schijnt. Daarop antwoordde ik dat me dat een fantastisch plan leek, en dat ik de invulling en planning van onze volgende date in zijn handen zou leggen, juist om het feit dat hij zulke toffe ideeën had. Ik heb hem er ook bij verteld dat ik de planning qua datum en tijd bij hem wil neerleggen, omdat het zo een stukje vrijblijvendheid is voor hem. We zijn absoluut geen vreemden van elkaar, dus hij weet gelukkig wel hoe hij zo'n reactie van mij moet interpreteren of moet incasseren, en wat mijn intentie was van die opmerking.

Ik hoop dat het nu een beetje duidelijker is geworden?
pi_109216929
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 22:57 schreef hlmllp het volgende:
[ afbeelding ]
Spijkers met koppen slaan?
pi_109218300
Zijn vriend stond er vrolijk bij toe kijken op het station tijdens jullie afscheid, toch? Waarschijnlijk was híj degene die zich nog het meest ongemakkelijk voelde. En dat staat verder los van jou, hij had waarschijnlijk niet zoveel zin om te cheesy te worden en zich de rest van de rit naar huis honende opmerkingen van z'n maat te laten welgevallen. (kerels doen dat, en in de meeste gevallen is het plagerig bedoelt en steekt er weinig kwaad achter, maar toch. Feels a little awkward.)

Dat hij niet direct na de date je plat gaat sms'en/whatsappen/msn'en is heel normaal. Jullie hebben de middag samen doorgebracht, flink wat gekletst en wellicht wil hij ook niet wanhopig overkomen of wilde hij voor zichzelf de middag even laten bezinken.

Dat jij hem eerder vanavond aansprak en hij druk was, soit. Hij is druk, kan gebeuren.

Ik denk dat het feit dat hij jou vanmorgen aansprak en eraan toevoegde dat het een geslaagde date was die hij snel wil herhalen boekdelen spreekt.

Verder ben je head over heels. Voelt gigantisch goed, toegegeven, maar als iets een voedingsbodem voor onzekerheid is, is het dat gevoel wel. Je wilt immers dat hij EXACT hetzelfde voelt nietwaar? Dus zoveel mogelijk contact hebben en houden, voortdurend, het liefst de hele dag door. En dan vreet het dat hij daar wat terughoudender in is. ;(

Onzekere doos, it is. Ik zie er namelijk totaal geen gevalletje ''not into you'' in. Don't panic. :)

[/men's mind]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_109218499
In de OP komt op mij het een beetje over alsof er in het verleden iets vervelends tussen jullie gebeurd is? Klopt dat? Misschien zit hij daar gewoon notabene beetje mee.
pi_109218701
Ontzettend bedankt voor je heldere post, Hungry_Joe!

Waar ik me dan wel echt aan erger, is het feit dat hij straks zei dat we elkaar nog wel zouden spreken vandaag. Inmiddels is het twaalf uur, en heb ik hem niet meer gesproken. Hij heeft zich drie uur geleden spontaan afgemeld op MSN, zonder ook maar een woord te zeggen.

Zoiets maakt mij dus echt onzeker. Kleine dingetjes misschien, maar als ik er een optelsom van maak.. Het knaagt aan me. Als hij mij minstens net zo tof zou vinden, zou hij zoiets toch niet doen?

En dit is niet de eerste keer overigens. Afgelopen donderdag was exact dezelfde situatie.
pi_109219984
Helder is niet de goede term op dit tijdstip, maar eerlijk (from a average guy's perspective) daarentegen weer wel. :+

En je zegt het zelf al; kleine dingetjes maken je onzeker. Je state of mind helpt daar ook niet echt bij. Niet leuk dat hij ineens off gaat, maar misschien had hij nog plannen voor vanavond of is er een dronken Pool door zijn voorgevel naar binnen gereden, weet jij veel.

De valkuil hier is dat je - juist door je verliefdheid - er teveel gewicht aan gaat hangen. Dingetjes waar je anders nooit wat achter zou zoeken worden nu extreem vergroot omdat je bij hem enorm op zoek bent naar datzelfde gevoel als wat jij hebt. Bevestiging dus.

Je moet je alleen wel realiseren dat je met je vraagstelling ''als hij mij minstens net zo tof zou vinden'' gelijk op het allerhoogste mikt. Hij zou minstens zo head over heels moeten zijn dus, wat op zich al een zeldzaamheid is.

Chill, gun hem even de tijd en jaag hem niet weg door er een claim van hoe-hij-zich-zou-moeten-voelen gebaseerd op jouw verliefdheid op te leggen. Dat werkt namelijk altijd averechts. ;)
pi_109220606
Het grappige aan dit gedrag is dat wanneer hij precies zou reageren zoals dat jij verwacht, jij hem niet meer interessant zou vinden.
pi_109220657
Verder maakt Hungry_Joe goede punten.
pi_109220708
Friek ook
  Moderator zondag 18 maart 2012 @ 01:30:22 #28
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_109221005
quote:
2s.gif Op zondag 18 maart 2012 01:09 schreef Friek_ het volgende:
Het grappige aan dit gedrag is dat wanneer hij precies zou reageren zoals dat jij verwacht, jij hem niet meer interessant zou vinden.
Precies. Maar los daarvan, wat een gezeik zeg over het al dan niet online zijn op een dag op msn, net als al dat gezeur over facebook van mensen. Krijg daar echt de kriebels van.
Kappen met dat aanhankelijke onzekere gedrag en hou afstand, anders is het bij voorbaat gedoemd te mislukken.
What can change the nature of a man?
pi_109224493
Tsjah.... Ik kan alleen voor mezelf spreken.

Als je mijn droomvrouw was had dit verhaal hier niet gestaan, en viel er niets te twijfelen.
...dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams....
pi_109225338
Nou, ik heb mijn verklaring gekregen waarom ik niets meer van hem heb gehoord gisteravond.
Ik zie net een foto waarop meneer het wel erg naar zijn zin had, in een discotheek, samen met vrienden..

Ik kan het niet loslaten, en ik weet dondersgoed dat dat funest is. Maar het steekt, het knaagt. Het doet een klein beetje pijn. Is dat stom?
pi_109225376
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 10:38 schreef Poephoofd_ het volgende:
Nou, ik heb mijn verklaring gekregen waarom ik niets meer van hem heb gehoord gisteravond.
Ik zie net een foto waarop meneer het wel erg naar zijn zin had, in een discotheek, samen met vrienden..

Ik kan het niet loslaten, en ik weet dondersgoed dat dat funest is. Maar het steekt, het knaagt. Het doet een klein beetje pijn. Is dat stom?
Wacht even.. Hij mag het niet naar zijn zin hebben in een discotheek met vrienden?
pi_109225384
quote:

Waarom ben jij er niet dan?
pi_109225535
Natuurlijk mag hij wel lekker op stap gaan met vrienden, in een discotheek. Dat is helemaal niet het punt waar ik over struikel. Ik vind het jammer dat we elkaar niet nog even hebben gesproken. Het zij een simpel smsje. Ik voel me 'vergeten'. Als in; Leuk dat we elkaar weer even hebben gezien, Poephoofd, maar nu ga ik weer verder met leven, want dat is zonder jou toch ook wel heel erg tof.

Maar kennelijk moet ik die teleurstelling wat dichter bij mezelf zoeken. Ik heb - bewust of onbewust - te hoge verwachtingen gecreëerd van iets. En dat is mijn fout, daar ben ik me van bewust.

Maar hoe laat je zoiets los?
Hoe kan ik deze situatie ook relativeren?
  zondag 18 maart 2012 @ 10:53:00 #34
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109225543
quote:

Ik hoop niet dat hij hier meeleest en je herkent. Dat is pas funest.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_109225917
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 10:52 schreef Poephoofd_ het volgende:
Natuurlijk mag hij wel lekker op stap gaan met vrienden, in een discotheek. Dat is helemaal niet het punt waar ik over struikel. Ik vind het jammer dat we elkaar niet nog even hebben gesproken. Het zij een simpel smsje. Ik voel me 'vergeten'. Als in; Leuk dat we elkaar weer even hebben gezien, Poephoofd, maar nu ga ik weer verder met leven, want dat is zonder jou toch ook wel heel erg tof.

Maar kennelijk moet ik die teleurstelling wat dichter bij mezelf zoeken. Ik heb - bewust of onbewust - te hoge verwachtingen gecreëerd van iets. En dat is mijn fout, daar ben ik me van bewust.

Maar hoe laat je zoiets los?
Hoe kan ik deze situatie ook relativeren?
als hij met niemand anders heeft gezoend is er toch totaal geen probleem dat hij met z'n maten maar zonder zijn vriendin op stap gaat? Ik denk dat je overal te veel achter zoekt.
pi_109225945
Ik ben niet eens officieel zijn vriendin, dus in principe is hij vrij om te gaan en staan waar hij wil..
  zondag 18 maart 2012 @ 11:16:15 #37
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109225961
Je maakt je, volgens mij, druk om niks. Hij heeft een leuke date gehad en is daarna met vrienden gaan stappen om te vertellen hoe geweldig het was met jou ;) Nee maar serieus, je hoeft je geen zorgen te maken. Je moet hem alleen wel de ruimte en het vertrouwen geven. Een avondje stappen met vrienden staat niet gelijk aan een orgie met 10 vrouwen. Relax een beetje :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 18 maart 2012 @ 11:17:02 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109225979
Een dramaqueen ben je wel, met je te hoog gekweekte verwachtingen.
Je hebt een leuke date gehad en gaat vervolgens janken als hij met vrienden op stap gaat.
Niet doen. Daar word je niet aantrekkelijker van.
pi_109226334
Niet je potentiële vriendje 'meneer' noemen, zo denigrerend en huisvrouwachtig...
Sowieso beter niet doen.

Onzekerheid hoort erbij in het begin, maar ik zie nog geen opvallende aanwijzingen dat hij je eigenlijk maar een doos vindt en dat hij er niks aan vond gisteren.
Relax joh, en zoek zelf ook wat meer andere dingen om te doen!
  zondag 18 maart 2012 @ 11:51:41 #40
370039 Morera
more more more
pi_109226736
quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2012 11:17 schreef Copycat het volgende:
Je hebt een leuke date gehad en gaat vervolgens janken als hij met vrienden op stap gaat.
amen :)
pi_109228925
Dus, even op een rijtje.

Jullie vinden dat het er gewoon positief uit ziet allemaal, dat ik me echt geen zorgen hoef te maken, en dat ik me ook echt niet druk moet maken om allemaal kleine dingetjes?

Er is dus nog hoop op een positieve afloop van dit hele verhaal, volgens jullie?
  zondag 18 maart 2012 @ 13:13:26 #42
358881 Kamergezocht
O nee, toch niet.
pi_109229190
Dit heeft, mits jij je eigen emoties, onzekerheden en verwachtingen onder controle kan houden, zeker een positieve afloop.
Buikpijn in m'n kaken van het lachen.
pi_109229727
Tsjah.

Echte fuifnummers zijn jullie allebei niet geloof ik.
pi_109230008
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:06 schreef Poephoofd_ het volgende:
Dus, even op een rijtje.

Jullie vinden dat het er gewoon positief uit ziet allemaal, dat ik me echt geen zorgen hoef te maken, en dat ik me ook echt niet druk moet maken om allemaal kleine dingetjes?

Er is dus nog hoop op een positieve afloop van dit hele verhaal, volgens jullie?
Hoe moeten wij dat nou weten?

Waarom ging je niet mee met hem btw?
pi_109230025
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:06 schreef Poephoofd_ het volgende:
Dus, even op een rijtje.

Ja. Zolang je je eigen ruiten niet in gaat lopen gooien met je onzekerheid tenminste.
  zondag 18 maart 2012 @ 13:40:59 #46
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_109230235
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:36 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ja. Zolang je je eigen ruiten niet in gaat lopen gooien met je onzekerheid tenminste.
Dit dus. Dat obsessieve aandacht trekken, aan iemand hangen, onzekere gedoe en 20 keer per dag iemands FB checken waar diegene uithangt en met wie is de kant die je in ieder geval niet op wil gaan. Ga gewoon zelf wat leuks doen met vrienden in plaats van thuis te gaan zitten wachten tot meneer contact met je opneemt.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_109230437
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:36 schreef Prins_Eerlijk het volgende:

[..]

Waarom ging je niet mee met hem btw?
Waarom wel?
Hij heeft zijn eigen leven, ik heb mijn eigen leven, en we hebben geen relatie.
pi_109238042
Nog een laatste vraag.

Wat kan ik nu het beste doen?
Behalve me niet druk maken en alles op zijn beloop laten gaan?
Zelf initiatief nemen - en op welk gebied dan - of echt gewoon rustig wachten op zijn 'zet' en kijken waar het bootje strandt?
  zondag 18 maart 2012 @ 16:37:47 #49
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_109238272
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 16:32 schreef Poephoofd_ het volgende:
Nog een laatste vraag.

Wat kan ik nu het beste doen?
Behalve me niet druk maken en alles op zijn beloop laten gaan?
Zelf initiatief nemen - en op welk gebied dan - of echt gewoon rustig wachten op zijn 'zet' en kijken waar het bootje strandt?
Laat hem de eerste stap nemen.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 18 maart 2012 @ 17:30:50 #50
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_109240147
TS maakt van een mug 50 olifanten.
pi_109241007
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 13:45 schreef Poephoofd_ het volgende:

[..]

Waarom wel?
Hij heeft zijn eigen leven, ik heb mijn eigen leven, en we hebben geen relatie.
Omdat je het leuk hebt wellicht?

Klinkt dodelijk saai dit. Hoeft geen probleem te zijn overigens.
pi_109245263
Prins_Eerlijk;

Ik heb eerlijk gezegd geen fucking idee waarop hij mij niet mee vroeg. En om eerlijk te zijn, boeit me dat ook geen zier. Hij is mij niets verplicht, we wonen beide in een andere stad, .. Er zijn duizend redenen dat hij er voor koos om samen met zijn vrienden te gaan stappen. Maar je bent natuurlijk vrij om daar het jouwe van te denken.

Wat de rest betreft, bedankt voor jullie input. Ik voel me nu heel rot, en dat is niet alleen om wat er gaande is omtreffende de punten in dit topic. Los van het feit dat hij sinds vanmiddag al online is, en me dood zwijgt, vind ik het ook lastig om onder ogen te zien dat ik in een sociaal isolement zit, en in mijn kleine wereldje leef. Dat doet me met momenten wel even wat met me, en als ik dan lees of hoor dat andere mensen zo'n heerlijk weekend hebben, steekt dat wel. Alleen zijn is soms heerlijk, daar niet van. Daar kan ik echt van genieten. Mijn eigen dingetjes doen. Maar dan wel als je een keuze hebt, om alleen thuis te zijn. Ik kan niet kiezen tussen wat leuks gaan doen met vrienden, of alleen thuis zitten. Om het eenvoudige feit dat ik geen keuze heb. En nu zal ik wel posts krijgen dat ik altijd een keuze heb, en ik kan die reacties wel plaatsen, maar in een vriendschap of relatie moet van beide partijen worden geïnvesteerd. En voor mijn gevoel, investeer ik vaak zelfs meer dan me soms lief is, omdat ik misschien te graag wil. En dan komt het geforceerd over, en dat werkt natuurlijk ook niet.

Ik grijp elke mogelijkheid aan om me uit dat kleine wereldje te worstelen, maar praktisch alle mensen in mijn leven, spenderen hun tijd liever aan hun partner.

Maar het komt wel goed, hoor. De puzzelstukjes vallen op den duur wel daar waar ze horen, dat is een feit wat zeker is. Ik laat het op zijn beloop gaan allemaal, en dan zie ik wel waar het bootje strandt.
pi_109247817
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 11:15 schreef Poephoofd_ het volgende:
Ik ben niet eens officieel zijn vriendin, dus in principe is hij vrij om te gaan en staan waar hij wil..
:{ . 'In principe' nog wel.

quote:
10s.gif Op zondag 18 maart 2012 11:17 schreef Copycat het volgende:
Dit dus.
pi_109261749
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 19:47 schreef Poephoofd_ het volgende:
Prins_Eerlijk;

Ik heb eerlijk gezegd geen fucking idee waarop hij mij niet mee vroeg. En om eerlijk te zijn, boeit me dat ook geen zier. Hij is mij niets verplicht, we wonen beide in een andere stad, .. Er zijn duizend redenen dat hij er voor koos om samen met zijn vrienden te gaan stappen. Maar je bent natuurlijk vrij om daar het jouwe van te denken.
Zo de tering, ben jij ff onzeker.
Klinkt zo makkelijk he, maar maak je eens niet zo druk man. Kijk het aan, creeer geen reusachtige verwachtingen, laat die arme jongen lekker zn ding doen.
Nee, er is nog geen man overboord, maar als je met deze denkwijze doorzet is ie weg voordat je aan je volgende date begint.

En ruimte! Te graag willen is ook nog eens alles behalve aantrekkelijk.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_109269209
quote:
Prins_Eerlijk;

Wat de rest betreft, bedankt voor jullie input. Ik voel me nu heel rot, en dat is niet alleen om wat er gaande is omtreffende de punten in dit topic. Los van het feit dat hij sinds vanmiddag al online is, en me dood zwijgt, vind ik het ook lastig om onder ogen te zien dat ik in een sociaal isolement zit, en in mijn kleine wereldje leef. Dat doet me met momenten wel even wat met me, en als ik dan lees of hoor dat andere mensen zo'n heerlijk weekend hebben, steekt dat wel. Alleen zijn is soms heerlijk, daar niet van. Daar kan ik echt van genieten. Mijn eigen dingetjes doen. Maar dan wel als je een keuze hebt, om alleen thuis te zijn. Ik kan niet kiezen tussen wat leuks gaan doen met vrienden, of alleen thuis zitten. Om het eenvoudige feit dat ik geen keuze heb. En nu zal ik wel posts krijgen dat ik altijd een keuze heb, en ik kan die reacties wel plaatsen, maar in een vriendschap of relatie moet van beide partijen worden geïnvesteerd. En voor mijn gevoel, investeer ik vaak zelfs meer dan me soms lief is, omdat ik misschien te graag wil. En dan komt het geforceerd over, en dat werkt natuurlijk ook niet.

Ik grijp elke mogelijkheid aan om me uit dat kleine wereldje te worstelen, maar praktisch alle mensen in mijn leven, spenderen hun tijd liever aan hun partner.

Maar het komt wel goed, hoor. De puzzelstukjes vallen op den duur wel daar waar ze horen, dat is een feit wat zeker is. Ik laat het op zijn beloop gaan allemaal, en dan zie ik wel waar het bootje strandt.
Je komt echt over als een zielig wanhopig huisvrouwtje wat de hele dag niets te doen heeft en elke beweging van die kerel van jou gaat analyseren.
pi_109269495
Overdrijven is natuurlijk ook een vak apart. Ja, ik ben onzeker. Maar echt niet op alle fronten. Ja, ik zoek vaak bevestiging, maar ook echt niet op alle vlakken. Ik analyseer ook veel en vaak, maar ook hier bij geldt echt niet op alle fronten. Ik vermaak me meestal echt prima - ook in mijn eentje - en daar heb ik oprecht geen vent voor nodig. Ook daarop is deze vent echt geen uitzondering.

Ik heb meer aan posts met fundamentele kritiek en kanttekeningen dan zulke loze opmerkingen als er in bepaalde posts wordt geschreven. ONZ of KLB is een deur verder. Prima dat je me 'als een zielig, wanhopig huisvrouwtje' vind overkomen, maar als je daarbij geen opbouwende voetnoot of constructieve tips kan geven, verwijs ik je graag door naar eerder genoemde categoriën.
  maandag 19 maart 2012 @ 12:32:38 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109269545
Heb je nog wat van hem vernomen?
pi_109269556
quote:
5s.gif Op maandag 19 maart 2012 12:32 schreef Copycat het volgende:
Heb je nog wat van hem vernomen?
Nee.
  maandag 19 maart 2012 @ 12:34:16 #59
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_109269578
quote:
...
Wat de rest betreft, bedankt voor jullie input. Ik voel me nu heel rot, en dat is niet alleen om wat er gaande is omtreffende de punten in dit topic. Los van het feit dat hij sinds vanmiddag al online is, en me dood zwijgt, ...
Dat vind ik dan eerlijk gezegd ook best vaag, als ik dat in het licht van het hele topic lees. Ik heb geen idee of dat zo'n modern "spelletje" kan zijn, maar als ik hoteldebotel ben van een meisje zou ik actiever zijn in contact leggen.

Ik zou zeggen, wacht het rustig af hoe het verder loopt, maar leg in de tussentijd niet al je hoop en gedachten in die knul. Verstik hem niet, en verstik vooral jezelf niet, met torenhoge verwachtingen.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  maandag 19 maart 2012 @ 12:40:20 #60
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_109269734
Ik weet niet of ik de onzekerheid van TS schattig of irritant moet vinden. :')
pi_109270990
Leuke schrijfstijl heb je TS :)

Waarom heb je geen keus om erop uit te gaan?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_109273199
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 13:25 schreef Godshand het volgende:
Leuke schrijfstijl heb je TS :)

Waarom heb je geen keus om erop uit te gaan?
Dankjewel voor je complimentje. :)

Nou, ik heb wel keus om erop uit te gaan, maar dan wel in mijn eentje. En dat doe ik ook graag, hoor. Een stuk wandelen door de mooie natuur, een boek lezen, .. De beperkte vriendenkring die ik heb, houdt zich liever bezig andere zaken, dan investeren in een vriendschap. Ik ga eens kijken of ik wellicht wat leuk vrijwilligerswerk kan gaan doen, zodat ik mijn steentje bij kan dragen, en ook meer in contact kom met andere mensen.
pi_109273354
Ik heb wel een vraag voor de mensen die me zo'n onzeker 'huisvrouwtje' vinden.

In mijn optiek zouden veel gevoelsmensen wel wat onzeker worden in zo'n situatie als deze, hoor. De start ziet er rooskleurig uit, maar nu blijft het doodstil. Ben ik dan echt de enige die daar zo'n punt van maakt, of die zich daar op z'n minst wel een beetje druk om maakt? Want ik vind dat nu niet bepaald neigen naar een hoopgevend verloop..
pi_109273467
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:39 schreef Poephoofd_ het volgende:

In mijn optiek zouden veel gevoelsmensen wel wat onzeker worden in zo'n situatie als deze, hoor. De start ziet er rooskleurig uit, maar nu blijft het doodstil. Ben ik dan echt de enige die daar zo'n punt van maakt, of die zich daar op z'n minst wel een beetje druk om maakt? Want ik vind dat nu niet bepaald neigen naar een hoopgevend verloop..
Nee, ik herken het. Als ik verliefd ben, wordt ik ook zo'n drama queen.

Ik moet zeggen, ik spreek af en toe met een meisje nu af maar ben totaal niet verliefd op haar. Sms dan hele dagen niet. Ben ik wel verliefd, dan sms ik veel vaker (ook niet elke minuut maar toch zeker 2 tot 3 keer op een dag).
  maandag 19 maart 2012 @ 14:43:39 #65
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109273497
Waag er zelf een luchtig (!!!) sms-je aan.
pi_109274168
TS: Neem dan zelf contact op als je niks van hem hoort?! En inderdaad, blijf luchtig en vrolijk. Grote kans dat er niks aan de hand is en dat hij het leuk vindt wat van je te horen. Als hij het niet leuk vindt dan weet je ook waar je aan toe bent en kun je verder met je leven.

En doe iets aan je onzekerheid issues. Het leven is veel prettiger als je zelfverzekerd bent, en blij bent met jezelf en je leven. Echt waar.
pi_109274327
Inderdaad neem contact met hem op. Je bent jezelf nu alleen maar gek aan het maken omdat je niks concreets weet. Kom op je kan het ;)
pi_109275333
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:03 schreef Roncevaux het volgende:

En doe iets aan je onzekerheid issues. Het leven is veel prettiger als je zelfverzekerd bent, en blij bent met jezelf en je leven. Echt waar.
Lekker makkelijk roepen, als jij niet verliefd bent.
  maandag 19 maart 2012 @ 16:02:21 #69
269400 Djieluh
Flagged For Awesome
pi_109276195
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:43 schreef Copycat het volgende:
Dit, en als hij niks laten weten of een rare opmerking achter laat dan weet je voldoende
pi_109276333
Wat is een goed voorbeeld van een 'luchtig' smsje in deze situatie?

Godshand stelde iets in de trant van: 'Hoe was je dag vandaag?'
pi_109276391
quote:
1s.gif Op maandag 19 maart 2012 16:05 schreef Poephoofd_ het volgende:

Waarom reageer je niet op mij.. WAAROM!

Nee :P

Gewoon een open vraag stellen dat lijkt mij het beste ;). Een vraag waar je weer een vraag op kan stellen etc.
  maandag 19 maart 2012 @ 16:16:59 #72
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_109276791
quote:
7s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:43 schreef Copycat het volgende:
Dit ja :Y
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_109279531
quote:
13s.gif Op maandag 19 maart 2012 15:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Lekker makkelijk roepen, als jij niet verliefd bent.
Wie zegt dat ik niet verliefd ben? Juist in de liefde moet je stevig in je schoenen staan.

quote:

Ja zoiets kan prima, of je kunt vragen of hij zich afgelopen weekend nog vermaakt heeft. Zou met iets algemeens beginnen, je kunt daarna wat persoonlijkere/gerichtere vragen stellen.
pi_109279639
quote:

Kan je hem niet vragen of hij dit weekend plannen heeft in een smsje ofzo? Ohnee hij zou volgende date regelen he?
pi_109279870
quote:
17s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:35 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Kan je hem niet vragen of hij dit weekend plannen heeft in een smsje ofzo? Ohnee hij zou volgende date regelen he?
Ben bang dat dat dwingende zinnetje hem afgeschrikt heeft.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_109280175
quote:
Prins_Eerlijk;

Ik kan er maar 1 bedenken.

Voor een tof wijf heb ik namelijk elke minuut van de dag tijd. Maar ik kan alleen voor mezelf spreken (en dat meen ik, anderen denken er anders over).
pi_109281177
Hij heeft op onze eerste date bevestigd dat hij de tweede date zou gaan regelen, zonder dat ik hem daarbij een gevoel van drang heb gegeven. Daar ga ik dus echt geen toespelingen meer naar maken, dat balletje ligt nu aan zijn voeten.
pi_109283254
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:24 schreef Poephoofd_ het volgende:
Hij heeft op onze eerste date bevestigd dat hij de tweede date zou gaan regelen, zonder dat ik hem daarbij een gevoel van drang heb gegeven. Daar ga ik dus echt geen toespelingen meer naar maken, dat balletje ligt nu aan zijn voeten.
Oh ok, maar iest zeggen als verras me maar zou bij mij een irritatie opwekken. Moet ik op een wit paard komen, of een ring in je toetje stoppen. Als het gewoon veel leuker is om onbezorgd een filmje op de bank te kijken met een pizza *;
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_109283821
Hij weet dat ik snel tevreden ben, wat hij ook in petto zou hebben. Wat je zelf al zegt, Soury. Samen kokerellen en een filmpje kijken op de bank kijken, dat is al echt genieten. Als je maar samen bent met diegene waar je van houdt. *;

Ik ga het denk ik maar gewoon loslaten. Ik voel me echt een beetje een marionettepoppetje, en ik weiger pertinent om me zo te voelen. Wat komt, dat komt, maar het balletje ligt nu echt bij zijn voeten. Hij weet exact hoe ik over hem en de situatie denk, en dat moet voldoende zijn voor nu.

Het is een ontzettend rotgevoel als je zelf met kriebels in je buik zit, maar die kriebels onbeantwoord zijn van de andere kant.

En ik kan wel initiatief tonen door een luchtig smsje te sturen, maar dan ben ik weer aan zet. Er moet van beide kanten in geïnvesteerd worden, en voor mijn gevoel heb ik dat echt meer dan voldoende gedaan. Ik wil geen toespelingen meer maken nu, dat komt in mijn ogen ook heel geforceerd en te welwillend over, en dat wil ik absoluut niet.

En als hij het zo wel allemaal goed vind, dan is dat natuurlijk prima, maar dan is het niet de vent die ik zoek, en past een ander dekseltje beter.
pi_109285555
Wat ben je toch ook een poephoofd.
pi_109285894
Wat zijn jullie leeftijden eigenlijk?
ADHD-C
pi_109286017
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 17:32 schreef Roncevaux het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik niet verliefd ben? Juist in de liefde moet je stevig in je schoenen staan.
Natuurlijk, daar is niets mis mee, maar juist een eigenschap van de verliefdheidshormonen is dat je wat onzekerder wordt. Volgens mij heb jij nooit echte verliefdheid gekend met 24 uur per dag aan iemand denken enzo.
pi_109286075
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 20:02 schreef LazyDave het volgende:
Wat zijn jullie leeftijden eigenlijk?
22 en 24.
  maandag 19 maart 2012 @ 20:48:25 #84
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_109288427

Zet dit op je hoofd, en succes gegarandeerd!
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  maandag 19 maart 2012 @ 20:57:45 #85
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_109288955
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 19:36 schreef LilDutchPrincess het volgende:

:{ Hou je er rekening mee dat het ook leuk is als jij ook een beetje enthousiast doet? Mannen zijn soms ook onzeker (niet verder vertellen hoor).
Tegen dit soort dames loop ik ook vaak aan die willen alles maar voorgekauwd hebben en dat alles maar van de man af moet komen .....
Ik ben zelf ook best onzeker en ziet ook graag dat de vrouw ook interesse in mij toont , ook voor het vertrouwen vind ik het belangrijk omdat het dan niet maar van 1 kant moet komen ... Hier loopt het bij mij juist heel vaak op stuk , omdat ik vaak het gevoel heb dat de dames minder geïnteresseerd zijn, en het liefst er geen moeite voor wil doen..
Ik heb zo iets van gevoelens moet je van beide kanten gevoerd worden zo niet dan is het vaak al einde oefening en te eenzijdig
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_109289840
Wat ga je doen als hij wel weer contact zoekt of wat als hij helemaal geen contact meer zoekt?
pi_109290048
quote:
5s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:13 schreef Cactus1 het volgende:
Wat ga je doen als hij wel weer contact zoekt of wat als hij helemaal geen contact meer zoekt?
Ik weet niet meer wat wijsheid is..
pi_109290174
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef Poephoofd_ het volgende:

Ik weet niet meer wat wijsheid is..
Stel dat ik in jouw situatie zou zitten, wat zou je mij adviseren dan?
pi_109291609
For sure.

Ik ben klaar met die hele gast. Echt. Helemaal klaar. For real.
Waarom zou ik ook nog maar een beetje moeite doen voor die lul, als hij me compleet negeert? Wat een contrast met de OP, eigenlijk. Maar het boeit me geen fuck meer. Ik had gelijk wat de TT betreft..

'He's just not that into you'. Lijkt me zo onderhand wel zo klaar als een klontje!

En nu ga ik verder met mijn flesje witte wijn. Proost!
pi_109293440
Proost dan maar...en jammer.

Ik had puur naar aanleiding van de openingspost namelijk het idee dat er serieus niets aan de hand was. Als hij al dagen geen input meer geeft however...

quote:
En ik kan wel initiatief tonen door een luchtig smsje te sturen, maar dan ben ik weer aan zet. Er moet van beide kanten in geïnvesteerd worden, en voor mijn gevoel heb ik dat echt meer dan voldoende gedaan. Ik wil geen toespelingen meer maken nu, dat komt in mijn ogen ook heel geforceerd en te welwillend over, en dat wil ik absoluut niet.
Herkenbaar. Als ieder initiatief tot contact van jouw kant af moet komen ga je ook uiteindelijk ook van jezelf zitten balen. Had er zelf eerder dit jaar ook zo eentje, en dan ben ik er snel klaar mee.
  maandag 19 maart 2012 @ 22:23:56 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109294089
Wat is er gebeurd?
  maandag 19 maart 2012 @ 22:26:21 #92
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109294229
quote:
11s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:23 schreef Copycat het volgende:
Wat is er gebeurd?
Hij is vast offline gegaan zonder wat te zeggen *jank*
KuikenGuppy
pi_109294670
Poephoofd, stond er onder jouw naam niet voorheen "Dramaqueen"?

Waarom heb je dat in godsnaam weggehaald?!
pi_109305096
TS heeft hij een sms gestuurd ofzo?

Zo niet, deed me deze situatie denken aan een stripje die ik ooit las. Ging over een man die kortaf deed tegen zn vriendin. In haaar hoofd werd het een drama en 's avonds kwam ze tot de conclusie dat hij het wel uit moest gaan maken. Zijn gedachte: "Why can't I fix my motorbike?" :p

Kortom TS, jump niet to conclusions, die niets met de realiteit te maken heeft!
pi_109305688
TS zit zichzelf gek te maken ;(
pi_109307446
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 14:39 schreef Poephoofd_ het volgende:

Zo werkt dat hele date-spelletje nou eenmaal. Ben er zelf ook net mee bezig, superleuke date gehad en daarna een paar dagen helemaal niks meer gehoord. Ach, als je daarna weer eens contact oppakt ga je er zo meer verder hoor.

Verder zou ik oppassen om de verhalen die je hier post aan hem kenbaar te maken; ik kan me niet voorstellen dat een jongen op iemand zit te wachten die zich thuis al op zit te vreten omdat hij als vrijgezel met zn maten aan het stappen is. Laat hem lekker vrij in wat hij wil doen en kijk uit naar jullie volgende date. Hoewel, dat wordt ook knap lastig als je na een paar dates al 'helemaal verliefd' bent. :{ Hold your horses, woman!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_109314352
Nou, een kleine update.

Gisteravond sprak hij me aan op MSN, en het gesprek ging over koetjes en kalfjes. Hij was een beetje brak van het leuke weekend, en zei nogmaals dat hij het vrijdag wel naar zijn zin heeft gehad. Hij vroeg eerst naar mijn plannen voor deze week, en ik naar de zijne. Beide nog geen concrete plannen. Ik dacht dat het een subtiele opening was om eventueel een date in te plannen, maar het was puur een vraag uit interesse, zonder bijbedoelingen. Het gesprek liep een beetje stroef, want we hadden beide niet echt gespreksstof meer. Ik was moe, dus ik zei hem dat ik ging slapen. Hij sloot af met 'Welterusten, klein meisje. En een kleine x'. Hij noemt me heel vaak 'klein meisje'. Waar dat vandaan komt, mag Joost weten. 8)7 Ik heb hem ook welterusten gezegd, en daarna ben ik offline gegaan.

In bed lag ik maar te woelen, en plots bedacht ik me dat ik hem een smsje wilde sturen. Ik wilde duidelijkheid voor mezelf creëeren, en heb hem dus een smsje gestuurd met daarin het feit dat ik waarde hecht aan openheid, dat ik graag wil weten hoe hij omtrent onze eerste date dacht, en dat ik me af vroeg of hij überhaupt nog zin had om een tweede date in te plannen. Niet strict in deze woorden natuurlijk, want ik heb het zo luchtig en speels mogelijk proberen te houden, zonder dwingend en compulsief te zijn. Maar ik wil wel weten waar en in welke positie mijn pionnetje nu staat.

Ik heb (nog) geen reactie op mijn smsje gekregen, en hij heeft me ook (nog) niet aangesproken op MSN. Misschien heb ik hem compleet overrompeld. Het kan best. Maar dit moest echt van mijn hart af.
pi_109314523
Waarom moet hij de date inplannen? Waarom zeg jij niet laten wie dag dat gaan doen?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:03:56 #99
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_109314608
Zit je nou gewoon hele dagen op MSN online te wezen, in de hoop dat hij je aanspreekt?
Je stelt je wel heel aanhankelijk op, voor veel mannen is dat een afknapper.
Overigens; mannen praten niet in hints, en mannen begrijpen geen hints.
De meeste mannen hebben ook geen verborgen agenda; als ze je leuk vinden, vinden ze je leuk, zo niet dan niet. Ze gaan heus niet hele dagen/avonden op MSN hangen en telkens jouw naam aanklikken en dan toch weer wegklikken "want iiiiiiiiiiiiiiiie, dan ben ik weer aan zet".
Trouwens, als jij vraagt: "heeft een tweede date eigenlijk wel zin?" dan lijkt het erop alsof je hem zit te dissen ipv andersom.
Liefde is geen spelletje, doe dan ook niet alsof je het speelt ;).
KuikenGuppy
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:06:08 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_109314706
Zo'n wat wil je nuhuhu? sms is zo het verkeerde om te sturen, hoe luchtig je ook probeert te zijn.
Ik krijg het idee dat luchtigheid sowieso niet in jou zit?
  dinsdag 20 maart 2012 @ 15:10:45 #101
67670 Skv
Cynist.
pi_109314923
quote:
9s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 15:06 schreef Copycat het volgende:
Zo'n wat wil je nuhuhu? sms is zo het verkeerde om te sturen, hoe luchtig je ook probeert te zijn.
Ik krijg het idee dat luchtigheid sowieso niet in jou zit?
Ach nouja, ik zou dat ook doen hoor, als je na een paar dagen niks hoort gewoon ff vragen. Ik zou het alleen niet per sms doen maar gewoon bellen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')