quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:10 schreef 16meter het volgende:
dan maar afbere op die kraaien in het menu
JA WAT VOOR VOGEL IS HET NOU?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:10 schreef SosuaCafe het volgende:
Die raaf zit me gewoon uit te lachen...
EUquote:Op vrijdag 20 april 2012 21:15 schreef Disorder het volgende:
Welke servers hebben jullie nu? Handig misschien om even te vermelden.
samequote:Op vrijdag 20 april 2012 21:21 schreef Disorder het volgende:
Kom er nog niet in. Beide servers niet.
Klopt, blue post dat de servers overvol zijn en gelockt, mensen die er nu in zitten hebben geluk.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:22 schreef HyperViper het volgende:
Mensen die nu nog niet kunnen joinen zijn waarschijnlijk uitgesloten van de beta.
Klopt. Niemand kan er meer in vanavond. Helemaal niemand.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Klopt, blue post dat de servers overvol zijn en gelockt, mensen die er nu in zitten hebben geluk.
Ik ga effe verder, moet levelen.
Klopt. Mensen die de server flooden door te vaak te joinen verliezen hun licentie. In de Blizzard store kan je tegen betaling een nieuwe licentie aanschaffen.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:26 schreef stevin het volgende:
Ik krijg error 13. Zegt dat ik de license niet heb :/
omdat de servers vol zitten?quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:31 schreef stevin het volgende:
Ik heb de licentie al twee keer aangeschaft, hoe kan het dat ik nog steeds die error krijg dan??
Gewoon wéér die licentie halen. Het is niet anders.quote:Op vrijdag 20 april 2012 21:31 schreef stevin het volgende:
Ik heb de licentie al twee keer aangeschaft, hoe kan het dat ik nog steeds die error krijg dan??
Ok. Nevermind. Tot morgen allemaal.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:37 schreef benx het volgende:
We've temporarily capped #D3 open beta concurrency until we can address some stability issues. Expect Error 37 and login failure.
Blizzard gelovenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:40 schreef djedz het volgende:
Tot morgen? Blizzard zit er met talloze mensen bovenop.. Ik verwacht dat je met een uurtje wel in kan loggen.
Dus probeer ik voor niets al de hele tijd in te loggen op de EU server.quote:Op vrijdag 20 april 2012 22:30 schreef senesta het volgende:
Europe doet het overigens ook niet, alleen op "the americas" kun je open beta spelen
Ja, wij hier ook, tot ik las dat het alleen america was op de twitter van Bashiok. Nu zit ik erin, maar mijn man niet dus ik stop ook maar zo denk ik. We zouden samen spelenquote:Op vrijdag 20 april 2012 22:46 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dus probeer ik voor niets al de hele tijd in te loggen op de EU server.
quote:Bashiok @Bashiok
If you are seeing Error 3003 click on Options and change your region to 'The Americas'. The open beta is on US servers only.
Lucky freggin you, ik kan er nog steeds niet in godverdomme.quote:Op vrijdag 20 april 2012 23:10 schreef Luukiemaster het volgende:
Nou, Betá alweer uitgespeeld ... I love this game!
Mee eens, heb tot de skeleton king geen enkele keer gedacht "Hmmm lastig" en bij de skeleton king had ik wel iets van nou, eindelijk wat uitdaging =Dquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:14 schreef Matty___ het volgende:
en demo uitgespeeld.
Moet zeggen dat het wel makkelijker is dan D1 of D2.
de health orbs helpen best wel. En idd de Skeleton king is in verhouding veel moeilijker dan de restquote:Op vrijdag 20 april 2012 23:16 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Mee eens, heb tot de skeleton king geen enkele keer gedacht "Hmmm lastig" en bij de skeleton king had ik wel iets van nou, eindelijk wat uitdaging =D
Ik dus ook niet. Wat een gezeur. Vet spel trouwens. Tijd om te gaan slapenquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:05 schreef LinQ het volgende:
Ik snap die reacties van "Oh wat makkelijk" echt niet. Ik bedoel het is normal Act 1, wie ging er in D2 dood op normal in act 1? Speel het nou maar eerst eens tot Hell en als het dan nog makkelijk is, dan heb je een punt
gelukkigquote:Op zaterdag 21 april 2012 08:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
Deze discussie is al 1000 keer gevoerd op de offficiële fora van Diablo 3.
Nee het blijft niet zo makkelijk...
Staat je server wel op The Americans oid? :pquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:55 schreef heaven7 het volgende:
Error 37 sinds gisteravond?? Servers busy?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |