quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:46 schreef chrisje013 het volgende:
http://eu.battle.net/d3/e(...)end_-20_04_2012#blog
enjoy!
quote:
Hoe kun je nu al inloggen?quote:Op vrijdag 20 april 2012 15:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik kan niet inloggen op EU servers (account settings) maar wel the americas server.
Zal dat vanavond ook zo zijn of zijn dan alle regios "open"?
quote:From Friday, April 20 at 21:01 CEST, until Monday, April 23 at 19:00 CEST you'll be able to log in, team up with friends, and play each of the five heroic classes to level 13 as you fight to save the world from the impending demonic invasion.
battle.net gaat per regio volgens mij. Is bij Starcraft en WoW iig wel zo.quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:56 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe kun je nu al inloggen?
Op Americas krijg ik de melding dat er geen D3 license met m'n account verbonden is.
[..]
Ja dat bedoelde ik eigenlijk met het "inloggen".quote:Op vrijdag 20 april 2012 17:56 schreef STING het volgende:
[..]
Hoe kun je nu al inloggen?
Op Americas krijg ik de melding dat er geen D3 license met m'n account verbonden is.
[..]
Is dit een reactie op mijn post?quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:33 schreef chrisje013 het volgende:
en het is logisch, het is nog geen 21 uur
quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:45 schreef 16meter het volgende:
fuaaaark
lekker aftrekken op de demon hunter zo
Ik ga ervanuit dat ik niet eens kan inloggen door lag/5miljoen mensen die inloggen of een of andere error aan mijn kant.quote:Op vrijdag 20 april 2012 20:53 schreef Disorder het volgende:
Ik probeer er rekening mee te houden dat zo alles plat ligt, maar ik wil dit zo graag spelen
ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTER ENTERquote:
FUFUFUFUFUUFUUFFUUFUFUFUUquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |