Doe maar een suggestiequote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:58 schreef jackson het volgende:
Mijn excuses aan wie ik de beta belooft heb... Ik wist niet dat Blizzard ook de authenticator op de beta zou gaan zeggen, dat hebben ze dus wel gedaan. Hiermee komen helaas de mensen die ik na gister de beta beloofd had te vervallen.
Nogmaals excuus.
- Edit - Als een mod even de titel wil veranderen naar iets leuks
Twee maanden tot release.quote:
Vaak genoeg gedaan en nooit problemen mee gehad.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:09 schreef senesta het volgende:
Pfff, ik had Diablo 3 tijden terug gepreorderd bij de Bart Smit, nou zie ik diverse webshops die het spel aanbieden voor rond de 45 euro en beloven het spel ook daadwerkelijk te leveren op de releasedatum, maar ja....
Straks lukt dat niet, heb ik hem niet op de release dag![]()
Wie heeft hier wel eens online een preorder gedaan? En ging dat goed?
Hoeft nu ook niet meer, je kunt je skills toch blijven wijzigen. Geen man overboord als je niet direct de beste skillset hebt gekozen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:04 schreef Morthill het volgende:
ik beslis al die dingen pas als ik de game heb, nooit plezier gehaald uit het bouwen van een personage voor de launch
Was inderdaad, tegenwoordig kun je ook respeccenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:36 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoeft nu ook niet meer, je kunt je skills toch blijven wijzigen. Geen man overboord als je niet direct de beste skillset hebt gekozen.
In D2 was een doordachte build essentieel.
Demon fucking hunterquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:04 schreef Ferdii het volgende:
Zijn jullie er al uit welke class je mee gaat beginnen?
Heb zelf besloten niet te bestellen, toch weer 90 euro en die skull is vrij klein.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:15 schreef xRyudo het volgende:
Collector's Edition is overal in Nederland al uitverkocht, ongelooflijk.
GameMania stuurde me vrijdag een mail dat D3 beschikbaar was en dezelfde avond was het niet meer beschikbaar om te bestellen.
Iemand die nog een zaak weet waar je het kan pre-orderen?
Heb hem voor 73 euro besteld, kan er wel van af aangezien ik waarschijnlijk nog vrij weinig spellen ga kopen na d3 dit jaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:57 schreef Morthill het volgende:
[..]
Heb zelf besloten niet te bestellen, toch weer 90 euro en die skull is vrij klein.
Dat is een prima prijs ja. Maar goed, zoals gezegd, de extra's vallen me toch wat tegen en dan is elke euro extra overbodigquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:18 schreef Moro het volgende:
[..]
Heb hem voor 73 euro besteld, kan er wel van af aangezien ik waarschijnlijk nog vrij weinig spellen ga kopen na d3 dit jaar.
Dat heb ik ook. Dus ik ben voor de digitale gegaan. De doos zelf interesseert me niet zoquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dat is een prima prijs ja. Maar goed, zoals gezegd, de extra's vallen me toch wat tegen en dan is elke euro extra overbodig
Ja, dat denk ik ook wel....quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:42 schreef RickoKun het volgende:
Dr zal vast een maand later wel weer DLC zijn waar ik datzelfde geld prima voor kan gebruiken
Mensen die niet van speelgoed houdenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:42 schreef RickoKun het volgende:
special editions enzo kopen
Krijg je altijd wat artwork en een plastic speelgoedje.
Ik koop gewoon t allergoedkoopste. Dr zal vast een maand later wel weer DLC zijn waar ik datzelfde geld prima voor kan gebruiken
dat is wel wel rotquote:Op zaterdag 17 maart 2012 14:58 schreef jackson het volgende:
Mijn excuses aan wie ik de beta belooft heb... Ik wist niet dat Blizzard ook de authenticator op de beta zou gaan zeggen, dat hebben ze dus wel gedaan. Hiermee komen helaas de mensen die ik na gister de beta beloofd had te vervallen.
Nogmaals excuus.
- Edit - Als een mod even de titel wil veranderen naar iets leuks
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 22:14 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mensen die niet van speelgoed houden
kun je aan je larp vrienden laten zien, zo'n beeldje van diablo en een schatkaart van de Diablo wereld. Of verkopen op de fantasy fair, jwt.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:42 schreef RickoKun het volgende:
special editions enzo kopen
Krijg je altijd wat artwork en een plastic speelgoedje.
Ik koop gewoon t allergoedkoopste. Dr zal vast een maand later wel weer DLC zijn waar ik datzelfde geld prima voor kan gebruiken
Lievquote:Op maandag 19 maart 2012 17:30 schreef WiXX het volgende:
Iemand die de Beta speelt? Heb net na die update van dit weekend een Very rare item gevonden die ik ook eerst moest identifien. Komt dit vaker voor of heb ik echt iets speciaals gevonden?
Tis ook een geel item inplaats van paars.
quote:Op maandag 19 maart 2012 17:30 schreef WiXX het volgende:
Iemand die de Beta speelt? Heb net na die update van dit weekend een Very rare item gevonden die ik ook eerst moest identifien. Komt dit vaker voor of heb ik echt iets speciaals gevonden?
Tis ook een geel item inplaats van paars.
Ik hoop dat juist dat gevoel weer terug gaat komen. Oké, ik ben inmiddels een paar dagen ouder maar het blijft toch mooi om een echt dik wapen/ring/pakje/etc te vinden.quote:Op maandag 19 maart 2012 21:08 schreef ems. het volgende:
Ik weet nog dat ik mijn eerste unique item vond in diablo 1 (en dan niet butcher's cleaver). Alsof pakjesavond en kerst tegelijkertijd waren voelde dat aan als jong mannetje
Oh, en deze vond ik helemaal gruwelijk; [ afbeelding ]
Jaaaah, en in multiplayer allemaal rennen als je een ringetje ergens hoorde vallenquote:Op maandag 19 maart 2012 21:08 schreef ems. het volgende:
Ik weet nog dat ik mijn eerste unique item vond in diablo 1 (en dan niet butcher's cleaver). Alsof pakjesavond en kerst tegelijkertijd waren voelde dat aan als jong mannetje
Oh, en deze vond ik helemaal gruwelijk; [ afbeelding ]
check die diablo facebook even, facebook.com/diabloNL , daar gaat vanaf deze week weer een account de lucht in/quote:Op zondag 18 maart 2012 11:36 schreef genakt het volgende:
[..]
dat is wel wel rot![]()
had hem al gedownload ach ja als er iemand anders nog zijn key eventueel wil delen
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:16 schreef senesta het volgende:
[..]
Jaaaah, en in multiplayer allemaal rennen als je een ringetje ergens hoorde vallen
Holy crap, het draait op max op een onboard videokaartquote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:02 schreef chrisje013 het volgende:
nee hoor, zo heftig is het allemaal niet. ik draai het op maximale settings met een laptop videokaart van 256MB en het werkt perfect. heb wel een I7 en 8GB ram, maar toch, de videokaart is het belangrijkst!
Thanx voor de tipquote:Op maandag 19 maart 2012 22:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
check die diablo facebook even, facebook.com/diabloNL , daar gaat vanaf deze week weer een account de lucht in/
Ben hem nog aan het downloaden, maar te zien aan de reacties op internet zijn er genoeg mensen die hem wel aan de praat krijgen.quote:
Ja ben ook opnieuw client aan het downloadenquote:Op donderdag 22 maart 2012 21:17 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ben hem nog aan het downloaden, maar te zien aan de reacties op internet zijn er genoeg mensen die hem wel aan de praat krijgen.
Ga het morgen wel Ff testen
Vanavond even testen.quote:Op donderdag 22 maart 2012 20:30 schreef Ferdii het volgende:
Ik weet niet of dit hier gelinkt mag worden, maar voor de mensen zonder beta key en toch graag de game willen testen
http://diablo.4vendeta.com
Hier beginnen met lezen:
http://diablo.4vendeta.com/howtoconnect.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |