Geen idee, ken de officiële servers niet, maar gok van welquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:50 schreef 16meter het volgende:
Werkt alles hetzelfde als op de officiele servers?
Bij mij werkte het niet omdat ik het met de beta client had geprobeerdquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik heb hem nu werkend. Je moe de Torrent van die website downloaden. Dat is de volledig uitgepakte versie en daar zit ook een snelkoppeling in met de juiste informatie
Verder alleen Ff account maken op die site en spelen maar
Hoe werkt ie? Misschien ook even proberenquote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik heb hem nu werkend. Je moe de Torrent van die website downloaden. Dat is de volledig uitgepakte versie en daar zit ook een snelkoppeling in met de juiste informatie
quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:43 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Maar is het wel volledig legaal?quote:Op vrijdag 23 maart 2012 09:53 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Geen idee, ken de officiële servers niet, maar gok van wel
Spel speelt prima, alleen wel een hoop bugs/crashes/niet laden etcquote:Op vrijdag 23 maart 2012 12:16 schreef seto het volgende:
[..]
Hoe werkt ie? Misschien ook even proberen
Witchdocterquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:33 schreef Fipotje het volgende:
Zin an! weet alleen nog steeds niet welke class ik ga spelen, Monk of DH
quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:37 schreef genakt het volgende:
[..]
Witchdocter
Tot nu toe nog steeds grootste fout dat ze de necromancer er niet bij hebben zitten![]()
Denk dat ik voor de Barbarian ga , of een demon hunterquote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:33 schreef Fipotje het volgende:
Zin an! weet alleen nog steeds niet welke class ik ga spelen, Monk of DH
Barb of WD.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 09:58 schreef Altron het volgende:
[..]
Denk dat ik voor de Barbarian ga , of een demon hunter
Wat Pheno zegt idd.quote:Op woensdag 28 maart 2012 08:39 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hallo,
Heb een beta-key kunnen bemachtigen, maar hoe kom ik aan deze beta?
Overal in m'n battle.net account gekeken maar ik zie niks, wel die optie dat battle.net m'n pc gaat checken ivm beta games, hier kom ik doorheen en dan kan ik wow/diablo en starcraft aanklikken.
Zodra ik dat gedaan heb, gebeurd er niks.
Nergens een optie om deze beta te downloaden zodat ik m'n key kan gebruiken.
Bah, had zin om de sorc te checken
Had ik ook!quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jullie hadden gelijk, tijd voor Hans Anders denk ik :p
Anyway, alles gedownload, maar nu krijg ik error 3003 als ik wil inloggen:-D
Firewall shizzle. Antivirus of het altijd leuke WIndows Firewall/Defender aangezet?quote:Op woensdag 28 maart 2012 19:50 schreef nummer_zoveel het volgende:
Jullie hadden gelijk, tijd voor Hans Anders denk ik :p
Anyway, alles gedownload, maar nu krijg ik error 3003 als ik wil inloggen:-D
quote:I am proud to announce that we will be bringing Diablo III to the Nintendo Wii system. We have partnered with Satoru Iwata and Nintendo to bring you a fun and innovative way to play our newest game. We hope to bring the genre to a new peak unlike anyone has seen before. Being at the forefront of a gameplay experience that is sure to bring you endless amounts of fun.
The main reason we decided to go with Nintendo was their devotion and enthusiasm to always put gameplay first. Being the top of our core company values, we wanted to make sure this would carry over to the console community. While some of the hardware is not as strong as other consoles, we were willing to overlook that fact in order to create a game that was more fun to play.
We also found the controls and mechanics of the game was quite easy to transfer over from the PC version to the Wii. Creating a fun and exciting experience as you hack n' slash your way through the hordes of monsters you are sure to fight. With a wide range of motion control that will allow the player to become their character through their actions.
Finally, we have always aimed to bring you a great on-line experience with no additional cost to the player. We were able to bring our Battle.net 2.0 to Nintendo's on-line community. Allowing our players to have the same great on-line experience as all of our PC players.
With many more exciting ventures we have planned for the future, we hope you find this news just as exciting as we do.
Goh, en dat op 1 april.quote:Op zondag 1 april 2012 10:01 schreef Evertjan het volgende:
http://www.diablofans.com(...)s-coming-to-the-wii/
[..]
15 mei komt ie uit , dus nog even wachten.quote:Op dinsdag 10 april 2012 19:54 schreef Rickk_ het volgende:
Iemand hier die zijn account wil share? Ik heb maar geen geluk met het winnen van een beta key en wil zoóó graag spelen. PM me dan. Alvast bedankt
Ja ik ga nog geen dag later op vakantiequote:Op woensdag 11 april 2012 09:12 schreef Altron het volgende:
[..]
15 mei komt ie uit , dus nog even wachten.
Ik neem aan dat je dat maandje nog wel even geduld kan hebben aangezien die game in 2008 al werd aangekondigd
Lijkt me ook erg sterk dat iemand z'n account zomaar zou sharen aangezien alle blizzard games daar aan gekoppeld zitten.
Nicequote:Op woensdag 11 april 2012 09:23 schreef genakt het volgende:
[..]
Ja ik ga nog geen dag later op vakantiefijn is dat haha
Inleveren danquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:52 schreef Morthill het volgende:
ook nog een betakey gescoord, maar ik weet niet waaromheb de game al best wat gespeeld en launch is toch nabij
HIER MET DIE SLEUTOLquote:Op zaterdag 14 april 2012 09:52 schreef Morthill het volgende:
ook nog een betakey gescoord, maar ik weet niet waaromheb de game al best wat gespeeld en launch is toch nabij
Lijkt me tof en gesellig, wel via voicechat kunne we lkkr prate ensowquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:06 schreef ThaTim het volgende:
yo ricko als het spel uit is zullen we dan samen quests completen enzo??
gr gr
ok haha ik ga wel supporten met monk, wat jij?quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Lijkt me tof en gesellig, wel via voicechat kunne we lkkr prate ensow
k ik summon met witch doctor heb al 4 crafting schedules, zoek me op in tristram okquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:14 schreef ThaTim het volgende:
[..]
ok haha ik ga wel supporten met monk, wat jij?
;d
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |