SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Ik kende hem al. Erg ok. Goeie gym ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:21 schreef Panzermaus het volgende:
vanaf 1:14
Wat een man.
Okay kwark eten en slapen.![]()
Voor de geinteresseerden:
http://www.bodyenfitshop.(...)serving-variety-pack
15 variety sachets Whey Perfection + shakebeker met zo'n balletje erinvoor maar 10 EUR.
Confidence through competence![]()
Ik zoek jam voor op me eiwit pancakes van xxl. Maar in haast alle jams zit veel teveel suiker. Kent iemand goeie jams?If not now, then when.![]()
Waar is dat balletje voor?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
Voor de geinteresseerden:
http://www.bodyenfitshop.(...)serving-variety-pack
15 variety sachets Whey Perfection + shakebeker met zo'n balletje erinvoor maar 10 EUR.
![]()
Ice Coffee is wel nice. Heb niet veel referentiemateriaal maar ik vind hem heerlijk.This isn't even my final form.![]()
Van achter.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:06 schreef BeamofLight het volgende:
Ah de whey-smaak posts komen nu. Neuken jullie een wijf het liefst van achter of onder de douche?
Hoe was je date? Wat vond ze van je fysiek en levensstijl? (hartstikke on topic dit)full stops and exclamation marks![]()
Ach, aangezien iedereen hier de hele dag van die prut drinkt kunnen we het er net zo goed over hebben - .. toch?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:06 schreef BeamofLight het volgende:
Ah de whey-smaak posts komen nu. Neuken jullie een wijf het liefst van achter of onder de douche?Ik heb nu naar karamel smakende whey van Optimum Nutrition en die is best nice. Ik maak er vooral gebruik van om het nog even door andere dingen te mixen die minder goed smaken. Binnenkort maar eens een blender kopen, ik gebruik nu een shakebeker van B&F shop maar die gaan telkens kapot.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 15:58 schreef Levolution het volgende:
Ice Coffee is wel nice. Heb niet veel referentiemateriaal maar ik vind hem heerlijk.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
ah onze troll is ook weer wakkerquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:06 schreef BeamofLight het volgende:
Ah de whey-smaak posts komen nu. Neuken jullie een wijf het liefst van achter of onder de douche?![]()
![]()
Als je zo'n 6x per dag met voeding bezig bent, mag je toch zeker wel aandacht aan de smaak besteden?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:06 schreef BeamofLight het volgende:
Ah de whey-smaak posts komen nu. Neuken jullie een wijf het liefst van achter of onder de douche?
Van achteren onder de douche natuurlijk.This isn't even my final form.![]()
Snap niet dat mensen het nog steeds vies vinden. Zelfde met kwark als je iets voor de 20e keer achter mekaar eet merk je er toch niks meer aan, of je het nou vies of lekker vond.![]()
je hebt het over achter in je reet geneukt worden, no?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:47 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Snap niet dat mensen het nog steeds vies vinden. Zelfde met kwark als je iets voor de 20e keer achter mekaar eet merk je er toch niks meer aan, of je het nou vies of lekker vond.![]()
Nee joh, dat is gelijk 1e keer al lekker.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je hebt het over achter in je reet geneukt worden, no?![]()
deze man weet hetquote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:13 schreef Diabox het volgende:
[..]
Nee joh, dat is gelijk 1e keer al lekker.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
ze begon uit zichzelf over kcals tellen, extra eiwitten-inname, dat ze toewijding tot bijv sport erg kon waarderen enzo. Was grappig, maar zou ze nie naaien.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Van achter.
Hoe was je date? Wat vond ze van je fysiek en levensstijl? (hartstikke on topic dit)![]()
Dingen vies vinden is voor kinderen. Mannen lusten alles.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:47 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
Snap niet dat mensen het nog steeds vies vinden. Zelfde met kwark als je iets voor de 20e keer achter mekaar eet merk je er toch niks meer aan, of je het nou vies of lekker vond.
Maar echte mannen gaan wel voor het meest lekkere indien mogelijk. Is zo met voedsel, is ook zo met vrouwen.This isn't even my final form.![]()
Net als ieder ander weldenkend mensch?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:42 schreef Levolution het volgende:
Maar echte mannen gaan wel voor het meest lekkere indien mogelijk.![]()
Te lelijk gezicht of lichaam?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:19 schreef BeamofLight het volgende:
Was grappig, maar zou ze nie naaien.Confidence through competence![]()
Prima thanks. Nu een hele week niet gerookt. Ik moet af en toe wat ´angsten´ overwinnen zoals gisteravond. Naar een restaurantje hier waar je binnen mag roken en waar ik uiteraard na een paar bier normaal gesproken m´n longen er uit rookte. Rare soort van angst krijg ik dan, alsof ik ineens weer ga roken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Snake, hoe gaat het met stoppen met roken?![]()
Dat gebeurde dus niet uiteraard. Ik was zelfs verbaasd dat het me niks deed dat anderen wel rookte, ik had verwacht daar flink moeite mee te hebben, maar totaal niet. Ik vind het nog wel erg lekker ruiken though.![]()
Ik voel de nicotine verslaving nog wel een beetje trekken, maar dat wordt per dag minder. Anyway, gaat goed dus. Ik heb duidelijk een duidelijke beslissing gemaakt voor mezelf.![]()
Het is goed om te kunnen kiezen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja gezicht. Wil alles perfect hebben hè
Netjes! Ik zit ook hard te twijfelen. Ik vind het roken persoonlijk wel lekker/gezellig op de één of andere manier maar zou er dolgraag van af willen ook op de één of andere manier.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:51 schreef Snakey het volgende:
[..]
Prima thanks. Nu een hele week niet gerookt. Ik moet af en toe wat ´angsten´ overwinnen zoals gisteravond. Naar een restaurantje hier waar je binnen mag roken en waar ik uiteraard na een paar bier normaal gesproken m´n longen er uit rookte. Rare soort van angst krijg ik dan, alsof ik ineens weer ga roken.![]()
Dat gebeurde dus niet uiteraard. Ik was zelfs verbaasd dat het me niks deed dat anderen wel rookte, ik had verwacht daar flink moeite mee te hebben, maar totaal niet. Ik vind het nog wel erg lekker ruiken though.![]()
Ik voel de nicotine verslaving nog wel een beetje trekken, maar dat wordt per dag minder. Anyway, gaat goed dus. Ik heb duidelijk een duidelijke beslissing gemaakt voor mezelf.
Wat ik je kan aanraden voor die nicotine is nicorette als je er echt last van krijgt. Gebruikt mijn pa ook en is er erg tevreden over. Is puur alleen nicotine en geen andere kwalijke stoffen.If not now, then when.![]()
Dan blijft je lichaam alleen maar langer vragen naar nicotine. Op korte termijn misschien een goede optie, maar voor de lange termijn juist een tegenwerker. In één keer stoppen is de snelste weg.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Netjes! Ik zit ook hard te twijfelen. Ik vind het roken persoonlijk wel lekker/gezellig op de één of andere manier maar zou er dolgraag van af willen ook op de één of andere manier.
Wat ik je kan aanraden voor die nicotine is nicorette als je er echt last van krijgt. Gebruikt mijn pa ook en is er erg tevreden over. Is puur alleen nicotine en geen andere kwalijke stoffen."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Het is een verslaving, daarom blijf je het doen. Gewoon stoppen, en over de nicotine verslaving komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Netjes! Ik zit ook hard te twijfelen. Ik vind het roken persoonlijk wel lekker/gezellig op de één of andere manier maar zou er dolgraag van af willen ook op de één of andere manier.
Wat ik je kan aanraden voor die nicotine is nicorette als je er echt last van krijgt. Gebruikt mijn pa ook en is er erg tevreden over. Is puur alleen nicotine en geen andere kwalijke stoffen.
Al die bullshit met nicotinekauwgom, pads enz, niet aan beginnen. Het maakt het ´lijden´ alleen maar langer.![]()
Gewoon stoppen, heb ik ook gedaan. 1,5 jaar clean (nouja, met een overdaad aan alcohol wilt het weleens fout gaan).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Snel maar stoppen dan!
Check wat ik trouwens tegen kwam.
Een film die heet Pain and Gain die uitkomt in 2013 gedirecteerd door Michael Bay met acteurs zoals Dwayne "The Rock" Johnson en Mark Wahlberg.http://www.imdb.com/title/tt1980209/quote:A pair of bodybuilders in Florida get caught up in an extortion ring and a kidnapping scheme that goes terribly wrong.If not now, then when.![]()
Goed om te horen dat je je oude gewoonte al een week hebt laten liggen, Snakey. Blijf volhouden.
Ik was vandaag in de supermarkt en ik stond eens te kijken bij de vakken met visproducten. Blikjes tonijn met 30 gram eiwit, geen carbs en afhankelijk van verpakking geen of goede vetten. Wat een heldenvoer. Tonijn op zonnebloemolie, met tomatensaus, met groenten of met pikante saus. Ik kreeg er spontaan zin in. Alleen het probleem is, ik lust alleen gebakken vis.![]()
Haring etc kan ik niet door mijn keel krijgen, moet er gewoon van kokhalzen. Hoe begin ik in hemelsnaam met het leren eten van niet-gebakken vis?
Als in, waar begin je mee, en hoe leer je het waarderen?![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Akinwale_Arobiekequote:Arobieke is a 6 ft 5 in (196 cm) tall bodybuilder who weighs 20 stone (130 kg)quote:Arobieke was banned from touching, feeling or measuring muscles, asking people to do squat exercises in public![]()
Gast is ziekquote:Akinwale Arobieke (born July 1961),[1] known locally in North West England as Purple Aki,[2] is a convicted criminal from Liverpool, United Kingdom. Arobieke is a 6 ft 5 in (196 cm) tall bodybuilder who weighs 20 stone (130 kg).[3][4] His criminal activities are sexually motivated, a fact which was recognised in 2006 by Liverpool Magistrates' Court, when Merseyside Police successfully applied to them for a Sexual Offences Prevention Order.[5]
Net zo doorgeslagen als onze Panzer. Hij heeft zelfs strae.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:42 schreef seto het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Akinwale_Arobieke
[..]
[..]
If not now, then when.![]()
Lol, wtf man.quote:On May 25, 2007 Arobieke approached a man in a shopping centre in Preston and commented upon the size of his biceps before "touching them without permission". He was arrested shortly afterward on suspicion of breaching his Sexual Offences Prevention Order, and remanded in custody.[12]If not now, then when.![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:53 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Panzer zou nooit voor de biceps gaan maar voor de kuiten.quote:a jury found him guilty of touching the calf and thigh muscles of a 16-year-old boyquote:Arobieke became sexually aroused while forcing terrified young men to perform "inverted piggybacks" – ordering them to squat so he could lean over their backs with his face by their buttocks and his genitalia on their necks, while squeezing their quad muscles"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
full stops and exclamation marks![]()
nix mis meeI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Deze app he, is zo fucking baas en handig!!!
Het meest handige van de app vind ik nog de barcode scanner. Je kan gewoon het product inscannen (alle producten) en dan toevoegen aan je dag lijst.
https://play.google.com/s(...)ZWNyZXQuYW5kcm9pZCJd
p.s wat ik me afvraag is hoe deze man in godsnaam zo'n fysiek behoudt met zo'n voedingstijl.
http://www.youtube.com/user/furiouspete123/videos
[ Bericht 14% gewijzigd door Yuri_Boyka op 17-03-2012 23:23:10 ]If not now, then when.![]()
Dan zal ik jou es effe de tip van de dag geven:quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:42 schreef Panzermaus het volgende:
Goed om te horen dat je je oude gewoonte al een week hebt laten liggen, Snakey. Blijf volhouden.
Ik was vandaag in de supermarkt en ik stond eens te kijken bij de vakken met visproducten. Blikjes tonijn met 30 gram eiwit, geen carbs en afhankelijk van verpakking geen of goede vetten. Wat een heldenvoer. Tonijn op zonnebloemolie, met tomatensaus, met groenten of met pikante saus. Ik kreeg er spontaan zin in. Alleen het probleem is, ik lust alleen gebakken vis.![]()
Haring etc kan ik niet door mijn keel krijgen, moet er gewoon van kokhalzen. Hoe begin ik in hemelsnaam met het leren eten van niet-gebakken vis?
Als in, waar begin je mee, en hoe leer je het waarderen?
men neme 1 blikje tonijn op waterbasis en 1 zakje cup a soup kip of kerrie of thaise kip
bij elkaar flikkeren en klaar.
Mijn kinderen willen zelfs kippesoep mee-eten. Als ik zeg dat ze vis eten dan kijken ze me aan van: die knaap is gek.![]()
Je zag er op de pics jonger uit dan dat je kinderen zou hebben BoL. Maar goed dat je die ouwe kop van je weggepaint had![]()
![]()
@Panzer: ik koop eigenlijk alleen tonijn in water of in olijfolie. Tonijn in water los vind ik lastig te eten, maar dan doe ik er zelf olijfolie + peper erover of desnoods een squirt ketchup (jammer van de suiker maar lekker veel lycopeen).Confidence through competence![]()
34 jaar pikquote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:57 schreef Stereotomy het volgende:
Je zag er op de pics jonger uit dan dat je kinderen zou hebben BoL. Maar goed dat je die ouwe kop van je weggepaint had![]()
![]()
![]()
Na je 30ste wordt het leven pas interessant. Na je 40ste nog meer, maar dat maakt dat ik erg oud klink...![]()
![]()
Ik hoor juist dat het leven het leukst is in de studententijd.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:12 schreef Snakey het volgende:
Na je 30ste wordt het leven pas interessant. Na je 40ste nog meer, maar dat maakt dat ik erg oud klink...
Ik vind het erg chill op t moment, ik hoef niet meer ouder te worden![]()
Dat zei ik trouwens al toen ik 18 was...![]()
Als je leeft op jouw manier wel. Als je echter in loondienst(/loonslaaf) gaat dan lijkt het me niet.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:12 schreef Snakey het volgende:
Na je 30ste wordt het leven pas interessant. Na je 40ste nog meer, maar dat maakt dat ik erg oud klink...
No offence tegen mensen in loondienst, slechts mijn mening.
Heb jij trouwens kids?
[ Bericht 3% gewijzigd door Yuri_Boyka op 18-03-2012 00:29:04 ]If not now, then when.![]()
Elke leeftijd heeft z´n eigen charme.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:16 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Ik hoor juist dat het leven het leukst is in de studententijd.
Ik vind het erg chill op t moment, ik hoef niet meer ouder te worden![]()
Dat zei ik trouwens al toen ik 18 was...![]()
Tonijn uit blik is prima weg te werken als je creatief bent (vind het zelf direct uit blik ook wel lekker, maar het kan beter).
In een omelet verwerken bijvoorbeeld. Of een tonijnsalade maken met komkommer, tomaat, gekookte ei, olijfolie en kruiden naar smaak.This isn't even my final form.![]()
Net terug van een vrijgezellenweekend. Mezelf uiteraard aan diggelen gezopenZal wat worden in de gym
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Hoe moet je anders geld verdienenquote:Op zondag 18 maart 2012 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je leeft op jouw manier wel. Als je echter in loondienst(/loonslaaf) gaat dan lijkt het me niet.
Heb jij trouwens kids?
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Is het verstandig om je deadlift omhoog te gooien wanneer je je rug al wel redelijk voelt na de trainingen? Nee toch?![]()
1) welk onderdeel van je rug? Spier of aanhechting of zelfs de ruggegraat?quote:Op zondag 18 maart 2012 12:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Is het verstandig om je deadlift omhoog te gooien wanneer je je rug al wel redelijk voelt na de trainingen? Nee toch?
2) Hoe erg voel je het?
3) Hoeveel dl je bij welk gewicht?
4) Hoe ziet je training eruit?
5) Is je vorm goed?
6) train je tegen of op je 1 max, of komt de pijn door volume?
7) etc...
SPIERpijn an sich is niet slecht, zolang je vorm goed is en niet continu tegen je 1RM loopt te beuken. Maar goed, bekijk het totale plaatje. Daarnaast ook niet onbelangrijk... Had je het gevoel meer aan te kunnen dan?hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Eigen baas worden.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:59 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Hoe moet je anders geld verdienenIf not now, then when.![]()
1) Alleen onderrugquote:Op zondag 18 maart 2012 12:47 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
1) welk onderdeel van je rug? Spier of aanhechting of zelfs de ruggegraat?
2) Hoe erg voel je het?
3) Hoeveel dl je bij welk gewicht?
4) Hoe ziet je training eruit?
5) Is je vorm goed?
6) train je tegen of op je 1 max, of komt de pijn door volume?
7) etc...
SPIERpijn an sich is niet slecht, zolang je vorm goed is en niet continu tegen je 1RM loopt te beuken. Maar goed, bekijk het totale plaatje. Daarnaast ook niet onbelangrijk... Had je het gevoel meer aan te kunnen dan?
2) Iets meer dan normaal in vergelijking met de andere spiergroepen
3) 6*70 6*80 6*90 (3e week)
4) 3day split, kan je het schema wel pmen als je wilt
5) Volgens mij wel
6) Train niet tegen mn max aan zou nog een stuk omhoog kunnen, vandaar de vraag of dat slim is
7) ok![]()
![]()
Klopt, maar het verschil is dat je voor jezelf werkt. Uiteindelijk als je goed aan het delegeren bent en je kunt jezelf vervangen dan kun je doen wat je wilt bij wijze van.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Alleen werk je dan over het algemeen niet minder dan een loonslaaf...
Het spreekwoord wat ik erg mooi vind: "Als je voor iemand werkt wordt je nooit rijk, als je voor jezelf werkt wel".If not now, then when.![]()
Hoe meer risico je neemt hoe rijker je kan worden maar ook hoe armer... je kan alles verliezen.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Klopt, maar het verschil is dat je voor jezelf werkt. Uiteindelijk als je goed aan het delegeren bent en je kunt jezelf vervangen dan kun je doen wat je wilt bij wijze van.
Het spreekwoord wat ik erg mooi vind: "Als je voor iemand werkt wordt je nooit rijk, als je voor jezelf werkt wel".![]()
Aan internetdaten moeten doen en dan kieskeurig zijn.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:49 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ja gezicht. Wil alles perfect hebben hè
Not sure if serious.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat is ook wat ondernemen is, risico's nemen. Soms win je, soms verlies je.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Hoe meer risico je neemt hoe rijker je kan worden maar ook hoe armer... je kan alles verliezen.If not now, then when.![]()
Voor iemand werken of voor jezelf werken zijn niet de enige opties. De vraag is alleen hoeveel opoffering je bereid bent te maken.This isn't even my final form.![]()
Klopt. Maar ik blijf bij mijn mening dat als je voor iemand werkt je altijd afhankelijk zult blijven.quote:Op zondag 18 maart 2012 14:52 schreef Levolution het volgende:
Voor iemand werken of voor jezelf werken zijn niet de enige opties. De vraag is alleen hoeveel opoffering je bereid bent te maken.If not now, then when.![]()
shiit zitten wel veel oude rotten hier hoorOp woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
19 is toch niet oud? Panzer is ook zoiets, de overige zijn in de 20? En dan paar enkele oude.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
shiit zitten wel veel oude rotten hier hoorIf not now, then when.![]()
Ben zelf ook al ruim 3 maanden actief in de sport, kan mezelf nu wel onder de seniors schaven denk ik.quote:Op zondag 18 maart 2012 15:33 schreef Chuck_Norris het volgende:
shiit zitten wel veel oude rotten hier hoor![]()
21 hier, vraag me altijd af hoelang ik ermee door zal blijven gaan. Ben natuurlijk van plan er zolang het kan mee door te gaan, maar je weet niet of je het leuk blijft vinden natuurlijk. Maar het lijkt me wel geweldig om nog een heel fit lijf te hebben op 50 jarige leeftijd. Als ik al die uitgezakte vetzakken zie denk ik altijd bij mezelf, dat nooit! Maar dat dachten zij vroeger waarschijnlijk ook.![]()
Ook lekker is sla, tonijn, olijven, augurk en wat kruidendressing.quote:Op zondag 18 maart 2012 11:02 schreef Levolution het volgende:
Tonijn uit blik is prima weg te werken als je creatief bent (vind het zelf direct uit blik ook wel lekker, maar het kan beter).
In een omelet verwerken bijvoorbeeld. Of een tonijnsalade maken met komkommer, tomaat, gekookte ei, olijfolie en kruiden naar smaak.![]()
Ik zou eens hoger gaan! Kan best denk ik. Richting de 110 a 120.quote:Op zondag 18 maart 2012 13:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1) Alleen onderrug
2) Iets meer dan normaal in vergelijking met de andere spiergroepen
3) 6*70 6*80 6*90 (3e week)
4) 3day split, kan je het schema wel pmen als je wilt
5) Volgens mij wel
6) Train niet tegen mn max aan zou nog een stuk omhoog kunnen, vandaar de vraag of dat slim is
7) ok
Volgende week dan weer terug naar je oude schema, en lekker doorwerken, en over n maand of 6 weken weer eens maxen. Moet goed komen!hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Vandaag een armen only training gedaan, toch wel meer voldoening uit gehaald dan ik had verwacht.
Low rep weighted chins en floor presses gedaan, daarna wat curls skullcrushers blabla. Voelt het toch niet als een beachboy workout.![]()
Afgelopen vrijdag een half uur supersets gedaan, armen. Weinig rust pakken. Ik sta dan aan het einde toch te hijgen alsof ik heb staan deadliften...quote:Op zondag 18 maart 2012 20:14 schreef Kroc het volgende:
Vandaag een armen only training gedaan, toch wel meer voldoening uit gehaald dan ik had verwacht.
Low rep weighted chins en floor presses gedaan, daarna wat curls skullcrushers blabla. Voelt het toch niet als een beachboy workout.![]()
![]()
Mensen vroegen mij vrijdag of ik aan de shakes zit.
Terwijl ik gewoon 'slechts' 3x in de week train
Ben van mijzelf dan ook wel een brede boy
(+10 ego punten)![]()
Bij jumbo geloof ik (waar ik werk dan) weet niet zekerquote:Op zondag 18 maart 2012 21:37 schreef Warsaw het volgende:
Weet iemand waar ik Koningskwark kan kopen?![]()
Thanks brah, dit gaan we van de week eens proberen!quote:Op zaterdag 17 maart 2012 23:54 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Dan zal ik jou es effe de tip van de dag geven:
men neme 1 blikje tonijn op waterbasis en 1 zakje cup a soup kip of kerrie of thaise kip
bij elkaar flikkeren en klaar.
Mijn kinderen willen zelfs kippesoep mee-eten. Als ik zeg dat ze vis eten dan kijken ze me aan van: die knaap is gek.Mensen vragen mij wekelijks of ik aan de anabolen zit, wat ik 'gebruik' en voor hoeveel ik in mijn ass injecteer, u mad? Of gewoon wat gooien met AAS-termen wanneer ze je wijzen op je stretchmarks. Ach, een panda + puberteit stack zal een ieder goed doen bij het vervullen van zijn of haar fitnessdoelen in 2012.quote:Op zondag 18 maart 2012 21:54 schreef RickoKun het volgende:
(+10 ego punten)![]()
![]()
3x is toch normaal?quote:Op zondag 18 maart 2012 21:54 schreef RickoKun het volgende:
(+10 ego punten)
Ik train ook 3x per week en soms 2x.
Mensen in de gym denken dat ik vaker train![]()
Misschien dat ik in de zomervakantie meer ga doen, ff kijken.![]()
en toch zou ik je zus serieus nemenquote:Op zondag 18 maart 2012 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Shakes zijn overdreven aldus mijn zus..![]()
de vraag is: wie verdiend aan die shakes?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en toch zou ik je zus serieus nemen![]()
Zo, beetje matige week achter de rug, slechts twee keer kunnen trainen door enorme drukte op het werk. Nu een rustigere week voor de boeg waarin ik meer tijd kan nemen voor eten en trainen en toch voldoende rust kan nemen.
Morgen maar eens beginnen met wat schade inhalen.![]()
Ben ook al 2 weken ziek, door een medicatieswitch. Superchill. Maar heb nog geen krachttraining gemist. Voor de rest geen MMA/kickboksen though, dat werd me iets teveel.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik ga over twee weken beginnen met kickboksen, ben benieuwd.quote:Op maandag 19 maart 2012 00:06 schreef Jajong het volgende:
Ben ook al 2 weken ziek, door een medicatieswitch. Superchill. Maar heb nog geen krachttraining gemist. Voor de rest geen MMA/kickboksen though, dat werd me iets teveel.
![]()
Waar ga je trainen?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
klote manquote:Op maandag 19 maart 2012 00:06 schreef Jajong het volgende:
![]()
![]()
Wat vinden jullie een mooie split voor na Starting Strength? Ik ben er nog niet klaar mee, maar wil wel verder denken.
Push / pull / leg+shoulder (3x8)? Op z'n minst twee compounds per sessie.
Push
-------
Bench (compound)
Dips (compound)
Incline fly
Triceps cable pushdown
Skull crushers
Pull
------
Deadlift (compound)
Rows (compound)
Chin-ups (compound)
Barbell curl
Shrugs
Leg / shoulder
--------------------
Squat (compound)
Leg press (compound)
Overhead press (compound)
Calf raise
Lateral raise
Ik train nu in principe alle spiergroepen 3 keer per week en met een traditionele split gaat dit maar naar 1 keer per week. Is dat wel een goed idee? Of is upper / lower beter?
[ Bericht 19% gewijzigd door star_gazer op 19-03-2012 08:06:47 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik zat zelf laatste tijd ook meer naar push/pull te kijken voor na SS, maar dan 2 dagen kracht en 2 dagen hypertrophy per week.![]()
Heb een tijdje push/pull gedaan, maar had overhead press na mn bench gedaan: niet doen dus - op benen dag OHP. Vond er niet veel aan en merkte geen vooruitgang, toen maar terug naar SS gegaan.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Nog steeds ziek? Dan zou je misschien ook even moeten stoppen met KT totdat je weer beter bent?quote:Op maandag 19 maart 2012 00:06 schreef Jajong het volgende:
En neem je extra zink? Gewoon te koop bij de drogist, goed spul.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Zou wel kunnen idd. Maar als je net van een SS komt awar je het op verschillende dagen doet zul je niet hetzelfde gewicht kunnen tillen.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Dat doe ik vanaf het begin in mijn fullbody workout ook, maar de 2e oefening gaat altijd beduidend minder dan wanneer ik die oefening als 1e zou doen. Meestal begeeft mijn triceps het als eerste. Gek genoeg is mijn triceps ook de spier die zich als een van de beste ontwikkelt, dus misschien train ik ook niet hard genoeg (ondanks tot failure in laatste set).quote:Op maandag 19 maart 2012 09:54 schreef seto het volgende:
In push/pull doen mensen wel vaker OHP en bench op dezelfde dag, kan best goed gaan hoor.
Daarom switch ik de volgorde van de fullbody workout om de zoveel weken. In januari had ik bench als eerste en OHP als laatste. Deze maand OHP als eerste en bench als laatste.Confidence through competence![]()
Hoeveel kg zijn we van plan te gaan cutten binnenkort.Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.![]()
Helemaal niets..! Ik ben afgelopen weken weer een kilo aangekomen, en m'n vetpercentage is iets gezakt. Ik zit prima op de rails dus, als ik zo doorga haal ik de 100 kilo bij zo'n ~ 14% BF in een maand of 3.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoeveel kg zijn we van plan te gaan cutten binnenkort.![]()
Ik ben duidelijk wat vet kwijt terwijl ik wel zwaarder wordt. Maar ik zie er nu kleiner uit dan voorheen... Beetje raar om te zien.![]()
Ik moet eigenlijk ff conditietraining doen maar kan me er niet toe zetten.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Da's heel tegenstrijdig, zeker met kleding aan. Heb nu meer spier dan ooit, maar ook minder vet dan ooit. Netto resultaat: kleiner dan ooit.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:34 schreef Snakey het volgende:
Ik ben duidelijk wat vet kwijt terwijl ik wel zwaarder wordt. Maar ik zie er nu kleiner uit dan voorheen... Beetje raar om te zien.
Vond vet verliezen soms frustrerend langzaam gaan, maar spier opbouwen is een nóg trager proces, en je moet er nog meer voor doen ook.
Ik vind het nogal frustrerend. Daar werk je dan zo hard voor.quote:Op maandag 19 maart 2012 12:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Da's heel tegenstrijdig, zeker met kleding aan. Heb nu meer spier dan ooit, maar ook minder vet dan ooit. Netto resultaat: kleiner dan ooit.
Vond vet verliezen soms frustrerend langzaam gaan, maar spier opbouwen is een nóg trager proces, en je moet er nog meer voor doen ook.![]()
Neh, ik begrijp het wel, maar ik zou liever meer massa zien in de spiegel. Moet ik dan weer geduld voor hebben, daar heb ik verdomde weinig van, geduld. Maar goed, nu zo'n 3000kcal per dag, dus de massa moet omhoog gaan zou je zeggen.
Ik ga er nu in ieder geval even iets aan doen in de vorm van een workout.![]()
![]()
Mmm, misschien moet dat wat omhoog inderdaad. maar gezien ik te laag zat met m'n kcal, en nog steeds aankwam (langzaam maar gestaag) dacht ik dat 3000 wel voldoende zou zijn. Effe een paar weken aankijken, ik kan altijd meer gaan eten uiteraard.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:01 schreef Panzermaus het volgende:
Met 3000 kcal per dag naar de 100 kg, weegt die prothese zo veel dan?![]()
Ik ben van plan op een vetpercentage van 10-12% te blijven na de zomer, normaal ga ik naar iets van 18% dus heb dit nog nooit gedaan. Is er te verwachten dat dit veel verschil zal maken mbt mijn groei? Train nu 3 jaar. Van de ene persoon hoor je dat het amper/niks uitmaakt zolang je je voeding maar heel precies uitkient en de ander zegt dat je veel minder resultaten haalt. Wat is de ervaring hier?![]()
Ik ben trouwens geen ecto met moeite om aan te komen he.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:01 schreef Panzermaus het volgende:
Met 3000 kcal per dag naar de 100 kg, weegt die prothese zo veel dan?![]()
Neuh. Zink heb ik ja.quote:Op maandag 19 maart 2012 09:54 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Nog steeds ziek? Dan zou je misschien ook even moeten stoppen met KT totdat je weer beter bent?
En neem je extra zink? Gewoon te koop bij de drogist, goed spul.
Net weer geknald, voel me iets beter. Viel na de training niet flauw dit keer dat is een vooruitgang.
Wil eigenlijk vanavond weer trainen maar moet misschien maar beetje rustig aan doen.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Plus dat je stofwisseling niet meer zo snel werkt als 20 jaar geleden..quote:Op maandag 19 maart 2012 13:08 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik ben trouwens geen ecto met moeite om aan te komen he.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
-2quote:Op maandag 19 maart 2012 12:16 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hoeveel kg zijn we van plan te gaan cutten binnenkort.![]()
![]()
Nou, dat valt wel mee. Die gaat behoorlijk snel.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Plus dat je stofwisseling niet meer zo snel werkt als 20 jaar geleden..
Ik beleef aardig wat van mijn tijd op de pot, zeg maar...![]()
![]()
Vandaag weer begonnen na een complete week rust. Ben iets van een kg aangekomen vet% is gelijk gebleven, I blame creatine.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
2/3 dagen = rust , een week is iets anders..quote:Op maandag 19 maart 2012 15:07 schreef slacker_nl het volgende:
Vandaag weer begonnen na een complete week rust. Ben iets van een kg aangekomen vet% is gelijk gebleven, I blame creatine.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Je bent zelf water.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ow, deze gemist gisteren. Anyway, zoals DeRakker. zegt, als zelfstandige werk je juist meer. Er is echter niemand die me zegt wanneer ik wat moet doen. Kortom, een enorme vrijheid in mijn tijd indelen. Maar ik maak dan wel lange dagen omdat ik aardig wat tijd in sport steek. Tot een uur of 8 - 9 werken is redelijk normaal. Daarnaast werk ik veel met klanten in de US dus dat is eigenlijk ook alleen maar handig.quote:Op zondag 18 maart 2012 00:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je leeft op jouw manier wel. Als je echter in loondienst(/loonslaaf) gaat dan lijkt het me niet.
Heb jij trouwens kids?![]()
Een week is geen rust? Vreemd, aangezien ik wel degelijk rust heb genomen. Ik train 12 weken, week rust, 12 wkn, wk rust, enz enz.quote:Op maandag 19 maart 2012 15:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
2/3 dagen = rust , een week is iets anders..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Wat maakt dat je zus er verstand van heeft?quote:Op zondag 18 maart 2012 23:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Shakes zijn overdreven aldus mijn zus..
Of hebben we nu naast broscience ook sissience?![]()
Pics? If okay wil ik haar ook wel serieus nemen.quote:Op zondag 18 maart 2012 23:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
en toch zou ik je zus serieus nemen![]()
![]()
Er is niet zoiets als een "beste schema". Essentie is dat je je schema elke 6-8 weken omgooit. Zelf wissel in FB, 2-daagse en 3-daagse splitschema's af. Daarbinnen wissel ik wat met de oefeningen, al zitten er altijd wel grote compoundoefeningen in (SQ, DL, BP (stang/dumbbell).quote:Op maandag 19 maart 2012 07:37 schreef star_gazer het volgende:
Wat vinden jullie een mooie split voor na Starting Strength? Ik ben er nog niet klaar mee, maar wil wel verder denken.
Push / pull / leg+shoulder (3x8)? Op z'n minst twee compounds per sessie.
Push
-------
Bench (compound)
Dips (compound)
Incline fly
Triceps cable pushdown
Skull crushers
Pull
------
Deadlift (compound)
Rows (compound)
Chin-ups (compound)
Barbell curl
Shrugs
Leg / shoulder
--------------------
Squat (compound)
Leg press (compound)
Overhead press (compound)
Calf raise
Lateral raise
Ik train nu in principe alle spiergroepen 3 keer per week en met een traditionele split gaat dit maar naar 1 keer per week. Is dat wel een goed idee? Of is upper / lower beter?![]()
Vrede op aarde.....
6 uur vanochtend me nest uit, tot 18u op school gezeten, amper gegeten, maar over 10 min toch even een uur aan de gewichten en dan meteen door om te tennissen.
Die hard, bitches.![]()
![]()
Als je dat tennis nou had weggelaten had ik je diehard gevonden. Nu ben je gewoon een hommotjequote:Op maandag 19 maart 2012 18:25 schreef kevin_ het volgende:
Vrede op aarde.....
6 uur vanochtend me nest uit, tot 18u op school gezeten, amper gegeten, maar over 10 min toch even een uur aan de gewichten en dan meteen door om te tennissen.
Die hard, bitches.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Waarom?quote:Op maandag 19 maart 2012 18:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je dat tennis nou had weggelaten had ik je diehard gevonden. Nu ben je gewoon een hommotje![]()
![]()
![]()
Denk mijn favoriete eiwitbron. Gegrilde kip van de Markt. 5 EUR, twee dagen eten.
Godverquote:Op maandag 19 maart 2012 18:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als je dat tennis nou had weggelaten had ik je diehard gevonden. Nu ben je gewoon een hommotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.![]()
Is dit geen broscience?quote:Op maandag 19 maart 2012 16:40 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Essentie is dat je je schema elke 6-8 weken omgooit.Ik ken namelijk weer wat andere notablen die vinden dat 'de beste manier om je spieren te laten 'schikken' simpelweg een hoger gewicht nemen is'.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
mwa broscience, het komt allemaal neer op adaptie van je lichaam op een stimulus. Als je het gewicht verhoogt of je schema omgooit, komt uiteindelijk neer op het vermijden van adaptie.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:55 schreef Zith het volgende:
[..]
Is dit geen broscience?Ik ken namelijk weer wat andere notablen die vinden dat 'de beste manier om je spieren te laten 'schikken' simpelweg een hoger gewicht nemen is'.
![]()
Dat is ook het idee van SS, blijven verhogen tot je niet meer kan en daarna stap je over (schema omgooien)
lijkt mij dan.
[ Bericht 5% gewijzigd door Kroc op 19-03-2012 19:08:18 ]![]()
Kip is voor skinny vossen, beren eten vis.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Denk mijn favoriete eiwitbron. Gegrilde kip van de Markt. 5 EUR, twee dagen eten.![]()
Whutquote:Op maandag 19 maart 2012 19:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kip is voor skinny vossen, beren eten vis.
Niet naar Panzermaus luisteren die heeft braindamage van overdosis Aldi kwark.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
hoe was je tonijn, teddybear van me?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kip is voor skinny vossen, beren eten vis.![]()
Vis smaakt sowieso beter dan kip.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kip is voor skinny vossen, beren eten vis.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ben sinds een week ook weer hard aan de gang...
1.5 jaar geleden een periode van 6 maanden die hard fanatiek bezig geweest (5-6 keer pw), maar daarna door zwaar blessureleed langs de kant gestaan, en nu pas weer in staat om aan serieuze krachttrainingen te beginnen...
Ook voor het eerst de sportschool ingedoken, en kreeg meteen een instructeur op mn dak die een hele pleidooi ging houden dat ik volgens hem heel veel potentie heb en dat ik het serieus moet nemen ook met eten etc...
Daar ga ik nu maar eens mee beginnen, moet in principe weer vooraan starten, eetschema lag overhoop, veel troep, maar ik weet uit het verleden dat ik het kan : Alleen maar water, groente, rundvlees, whey, complex carbs.. Here we go...![]()
Maar is er sowieso iets als adaptie? Dat je je schema omgooit omdat je geen volledig schema hebt (en dus sommige spieren niet hard genoeg belast worden) lijkt me logisch. Met een volledig schema, zullen je spieren dan stoppen met groeien omdat ze gewend raken aan het soort oefening (en dus gewichtsverhogingen buiten beschouwing houden).quote:Op maandag 19 maart 2012 19:00 schreef Kroc het volgende:
[..]
komt uiteindelijk neer op het vermijden van adaptie.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Landelijke aanbieding? Want dan ga ik er morgen ook even langs...quote:Op maandag 19 maart 2012 19:51 schreef RickoKun het volgende:
Heb een halve kilo biefstuk gekocht, was in de aanbieding bij c1000Zal zo ff 1 opbakken
Maar een moot tonijn van de visboer blijft het beste. Kost wat knaken, maar wel herlijk en eiwitrijk voedsel.![]()
Wat heb je voor blessure gehad als ik vragen mag?quote:Op maandag 19 maart 2012 19:59 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ben sinds een week ook weer hard aan de gang...
1.5 jaar geleden een periode van 6 maanden die hard fanatiek bezig geweest (5-6 keer pw), maar daarna door zwaar blessureleed langs de kant gestaan, en nu pas weer in staat om aan serieuze krachttrainingen te beginnen...
Ook voor het eerst de sportschool ingedoken, en kreeg meteen een instructeur op mn dak die een hele pleidooi ging houden dat ik volgens hem heel veel potentie heb en dat ik het serieus moet nemen ook met eten etc...
Daar ga ik nu maar eens mee beginnen, moet in principe weer vooraan starten, eetschema lag overhoop, veel troep, maar ik weet uit het verleden dat ik het kan : Alleen maar water, groente, rundvlees, whey, complex carbs.. Here we go...![]()
Na mijn middelbare school heb ik een jaartje 'sabbatical' als grondwerker gewerkt. Graven en stratenmaken was het vooral, gekscherend genoeg waren mijn armen toen groter dan nu voor mijn gevoel. Althans, toen kreeg ik vaak te horen dat ik dikke armen heb.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:00 schreef Zith het volgende:
[..]
Maar is er sowieso iets als adaptie? Dat je je schema omgooit omdat je geen volledig schema hebt (en dus sommige spieren niet hard genoeg belast worden) lijkt me logisch. Met een volledig schema, zullen je spieren dan stoppen met groeien omdat ze gewend raken aan het soort oefening (en dus gewichtsverhogingen buiten beschouwing houden).![]()
Aiiii, dat weet ik niet, was een aanbieding van maandag tm dinsdag.quote:Op maandag 19 maart 2012 20:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Landelijke aanbieding? Want dan ga ik er morgen ook even langs...
-edit-
Heb gekeken voor je, is helaas lokaal![]()
![]()
Biefstuk in de aanbieding bij de AHquote:Op maandag 19 maart 2012 20:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Landelijke aanbieding? Want dan ga ik er morgen ook even langs...
Maar een moot tonijn van de visboer blijft het beste. Kost wat knaken, maar wel herlijk en eiwitrijk voedsel.![]()
![]()
Niiahhhh wel de biologischequote:Op maandag 19 maart 2012 20:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Biefstuk in de aanbieding bij de AH![]()
![]()
Een hernia, en na daar net van te zijn hersteld brak ik mijn enkel...quote:Op maandag 19 maart 2012 20:14 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Wat heb je voor blessure gehad als ik vragen mag?![]()
3x5x75 kg bench hier vanavond, alweer een PR.Alle problemen zijn weg.
Vrij snel daarna alvast een extra spiek-setje met 77 kg gedaan, kwam tot 3 reps. Lekker dit.
Deadlift ook goed, 5x86.5, 5x106.5, 5x126.5, 5x131.5 kg. Met een curlbar van 6.5 kg, want het is drukker dan ooit. Irritante ventjes in voetbalshirtjes die hun 12 kg dumbbells bijna tegen je hoofd aan curlen als je lekker bezig bent, bloedirritant.
Vrijdag weer meer gewicht.Nog niet lekkere fitnesspapa van me, even kijken wanneer ik dat spul kan halen.quote:Op maandag 19 maart 2012 19:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
hoe was je tonijn, teddybear van me?![]()
![]()
![]()
Wat voor problemen dan?quote:Op maandag 19 maart 2012 22:37 schreef Panzermaus het volgende:
3x5x75 kg bench hier vanavond, alweer een PR.Alle problemen zijn weg.
Vrij snel daarna alvast een extra spiek-setje met 77 kg gedaan, kwam tot 3 reps. Lekker dit.
Want ik had je bench wel hoger verwacht bij jou.![]()
Bitches in de gym die een uur lang de enige 2 (incline) bankjes jatten.![]()
Wordt je gedwongen om je schema aan te passen![]()
s' Avonds gaan zuigt![]()
Dan maar 8 sets dips gedaan.![]()
![]()
Altijd te weinig met pecs gebencht en teveel met mijn kleine triceps. Voornamelijk door te smalle gripbreedte.quote:Op maandag 19 maart 2012 22:53 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Wat voor problemen dan?
Want ik had je bench wel hoger verwacht bij jou.Dus triceps deden in het onderste gedeelte meer werk dan ze eigenlijk zouden moeten doen. Triceps zijn nu echt mijn #1 bench zwakte, failure is bij mij altijd halverwege de beweging, dus waar de triceps echt aan het werk komen.
Blijkbaar willen mijn triceps niet goed groeien op 5 reps.Mijn biceps zijn pijlsnel gegroeid op chinups/cable row, altijd 10+ reps. Heb dan ook veel en veel meer stretchmarks op mijn biceps dan op mijn triceps, daar zijn het slechts een paar kleine kringeltjes. Wanneer ik mijn arm op een 90 graden hoek houd is de achterkant van mijn arm angstig plat, ik moet mijn arm echt helemaal uitstrekken om enige bobbel te krijgen daar. Feelsbadman, zorgt te veel voor die koelkast-look, wijde rug + borst, dunne armen van de voorkant.
Armen aanspannen compenseert dan weer wel met mijn biceps.
Mijn chest en schouders zijn wel prima gegroeid, maar die triceps is erg koppig. Wil hem dus ook gewoon vaker per week pakken met isolatiedingen, met meer reps. Alles voor dit soort armen.
gespierd123. Dergelijke triceps (massa) heb ik dus totaal niet en ik weet zeker dat het me parten speelt bij o.a. bench press.![]()
idd, hier zijn de fijnste tijden 14:00-15:30 en 20:00-24:00 en misschien dat héél vroeg 's ochtends ook nog wel te doen is (maar dan ga ik niet, want ik ben een avondmens)quote:Op maandag 19 maart 2012 23:20 schreef kevin_ het volgende:
Bitches in de gym die een uur lang de enige 2 (incline) bankjes jatten.![]()
Wordt je gedwongen om je schema aan te passen![]()
s' Avonds gaan zuigt![]()
Dan maar 8 sets dips gedaan.![]()
Best maf dat veel mensen graag in de avond trainen, mijn voorkeur gaat juist uit naar de ochtend, begin van de middag!![]()
Ik ga altijd 8.30 s' ochtend. Heeeeeeeeeerlijk als je van niemand last hebt.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:28 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
idd, hier zijn de fijnste tijden 14:00-15:30 en 20:00-24:00 en misschien dat héél vroeg 's ochtends ook nog wel te doen is (maar dan ga ik niet, want ik ben een avondmens)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb een soort van concept eetschema opgesteld waar ik naar toe aan het werken ben.
Moest eerst in ieder geval wennen aan het vele eten, omdat ik normaal erg weinig at. Ontbijt een banaan en een broodje hagelslag ofzo.
Een groot aantal dingen van dit schema heb ik al in mijn routine, zitten, ik moet alleen nog even werken aan de 10:30 maaltijd, want meestal wordt het nu een combinatie van 10:30 en 12:30 ergens in het midden. Maarja misschien dat het ook beter is op die manier?
Hier is iig het schema:
Iemand opmerkingen, kritiek, verbeterpunten?![]()
Zitten er niet meer suikers in Brinta met een smaak i.t.t. de naturel versie? Zo ja zou ik gewoon voor naturel gaan.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik ben pas net begonnen en nu nog vrij ecto. Laatste weegmoment was 1.83, 72kg. Vetpercentage is waarschijnlijk een formule in m'n weegschaal omdat die al een half jaar niet veranderd is
. Binnenkort op de gym maar eens meten.
![]()
Om een of andere reden zit in naturel 25gr suiker per 100gr en in banaan 23gr/100gr. Had het ook anders verwacht eigenlijk.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:36 schreef Jajong het volgende:
Zitten er niet meer suikers in Brinta met een smaak i.t.t. de naturel versie? Zo ja zou ik gewoon voor naturel gaan.
Naturel heb ik btw ook, laatst per ongeluk verkeerde mee genomen, maar is ook goed te doen eigenlijk.
![]()
Als je dit elke dag kunt volhouden, dan zit je sowieso boven de 3000 kcal per dag. (avondeten tel je niet mee maar als je een beetje eet dan kom je makkelijk aan 500 daar)
Zou dit minstens twee weken proberen en je voortgang bijhouden. Meer eten kan ook nooit kwaad natuurlijk, maar dit lijkt me wel voldoende voor nu.
Pak trouwens de kwark van de Aldi, 65 cent en meer eiwit dan eigenlijk alle andere supermarktkwarken.![]()
Klopt, avondeten heb ik niet meegeteld omdat dit verschillend is. Afhankelijk van wat er word gekookt. Ik ging inderdaad voor het gemak uit van zo'n 500-600 kcal voor avondeten.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:39 schreef Panzermaus het volgende:
Als je dit elke dag kunt volhouden, dan zit je sowieso boven de 3000 kcal per dag. (avondeten tel je niet mee maar als je een beetje eet dan kom je makkelijk aan 500 daar)
Zou dit minstens twee weken proberen en je voortgang bijhouden. Meer eten kan ook nooit kwaad natuurlijk, maar dit lijkt me wel voldoende voor nu.![]()
Nooo way! Zoveel suiker?quote:Op maandag 19 maart 2012 23:37 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Om een of andere reden zit in naturel 25gr suiker per 100gr en in banaan 23gr/100gr. Had het ook anders verwacht eigenlijk.
Naturel heb ik btw ook, laatst per ongeluk verkeerde mee genomen, maar is ook goed te doen eigenlijk.
![]()
Ja, maar dit is die Wake Up! van Brinta. Schrik er ook wel van eigenlijk, misschien tijd voor normale. Die grote pakken zit maar 4gr suiker in per 100gr.
Lijkt mij dan beter om over te stappen, want die Wake Up is gewoon zo'n marketingproduct natuurlijk voor gehaaste mensen die vlug wat nodig hebben.
![]()
Ohhhh ja die rommel moet je ook niet nemen man. Gewoon normale Brinta vreten[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Yup. Pak trouwens de kwark van de Aldi, 65 cent en meer eiwit dan eigenlijk alle andere supermarktkwarken. (voor zelfde/minder geld) Maar ook in je eiwit zit je prima voor je stats.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, avondeten heb ik niet meegeteld omdat dit verschillend is. Afhankelijk van wat er word gekookt. Ik ging inderdaad voor het gemak uit van zo'n 500-600 kcal voor avondeten.
Ik heb zelf elke dag een shake met melk na het wakker worden, vind het een fijn gevoel om te gaan slapen met veel eiwitten (kwark) en bij het wakker worden zo snel mogelijk bij te vullen met whey. En dan de rest van de dag gewoon blijven proppen met eiwit uit allerlei voedingsmiddelen.![]()
![]()
Bedankt voor de tip, morgen maar even langs de Aldi inderdaad.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Yup. Pak trouwens de kwark van de Aldi, 65 cent en meer eiwit dan eigenlijk alle andere supermarktkwarken. (voor zelfde/minder geld) Maar ook in je eiwit zit je prima voor je stats.
Ik heb zelf elke dag een shake met melk na het wakker worden, vind het een fijn gevoel om te gaan slapen met veel eiwitten (kwark) en bij het wakker worden zo snel mogelijk bij te vullen. En dan de rest van de dag gewoon blijven proppen met eiwit uit allerlei voedingsmiddelen.
Ik vind die bak kwark voor het slapen gaan ook altijd fijn. Kreeg trouwens de tip van een vriend om er wat kaneel doorheen te gooien, want dat zou zorgen voor een meer geleidelijke opname van eiwit gedurende de nacht. Of is dat broscience?![]()
Broscience. het wordt er wel lekkerder door.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, morgen maar even langs de Aldi inderdaad.
Ik vind die bak kwark voor het slapen gaan ook altijd fijn. Kreeg trouwens de tip van een vriend om er wat kaneel doorheen te gooien, want dat zou zorgen voor een meer geleidelijke opname van eiwit gedurende de nacht. Of is dat broscience?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik ben nu de laatste 2 weken thuis bezig met oefeningen om wat gespierder te worden. Elke dag 20x opdrukken en zo'n 10 min buikspieren.
Nu heb ik 2 vragen. Is opdrukken genoeg om je armspieren te trainen? En met wat voor oefening kan je je borstspieren trainen thuis?![]()
Eckte mannen eten rauwe beerquote:Op maandag 19 maart 2012 19:34 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kip is voor skinny vossen, beren eten vis."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
Gebruik google ofzoquote:Op maandag 19 maart 2012 23:53 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik ben nu de laatste 2 weken thuis bezig met oefeningen om wat gespierder te worden. Elke dag 20x opdrukken en zo'n 10 min buikspieren.
Nu heb ik 2 vragen. Is opdrukken genoeg om je armspieren te trainen? En met wat voor oefening kan je je borstspieren trainen thuis?![]()
Neger, alsjeblieft. Wat is dit nu weer? Gisteren dips gedaan en vandaag onwijze spanning in m'n borstbeen. ik voel wel altijd wat spanning daar tijdens dips, maar dit is de eerste keer dat ik het de dag erna voel.
Wat doe ik verkeerd
-
https://www.google.nl/sea(...)UTF-8&q=sternum+dipsquote:Op maandag 19 maart 2012 23:57 schreef star_gazer het volgende:
Neger, alsjeblieft. Wat is dit nu weer? Gisteren dips gedaan en vandaag onwijze spanning in m'n borstbeen. ik voel wel altijd wat spanning daar tijdens dips, maar dit is de eerste keer dat ik het de dag erna voel.
Wat doe ik verkeerd
lees je inVeelvoorkomend als ik zo snel bekijk
![]()
quote:Op maandag 19 maart 2012 23:53 schreef Senor__Chang het volgende:
![]()
Binnenkort ook maar even een schema maken voor m'n workouts. En even puzzelen hoe ik het ga indelen.
Afgelopen 5 weken (sinds ik ben begonnen) was het:
- maandag : chest + biceps
- woensdag : benen + rug (maar kost teveel tijd vanwege grote spiergroepen)
- vrijdag : schouders + triceps
Ik ga het deze week eens zo proberen:
- maandag : chest + biceps
- woensdag : benen + schouders (verwacht dat ik kapot ga)
- vrijdag : rug + triceps
Ik zit er aan te denken om er een vierde dag bij te doen voor buik en dan ook op die dag benen te doen. Zodat ik een aparte dag voor rug heb. Maar ik heb niet elke week tijd voor 4 dagen dus dan bestaat het risico dat ik spiergroepen over ga slaan.![]()
De oorzaak die meestal wordt aangewezen is het niet volgroeid zijn van je borstbeen. Ik ben echter 29 en dus wel uitgegroeid lijkt mequote:Op maandag 19 maart 2012 23:58 schreef Kroc het volgende:
[..]
https://www.google.nl/sea(...)UTF-8&q=sternum+dips
lees je inVeelvoorkomend als ik zo snel bekijk
-
Maak je niet zo druk om niks. Als je keihard traint gaan dingen pijn doen. Dat is normaal. Ik kom net terug van BJJ en heb 2 kapotte enkels en een gekneusde vinger. Normal. Morgen weer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:05 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De oorzaak die meestal wordt aangewezen is het niet volgroeid zijn van je borstbeen. Ik ben echter 29 en dus wel uitgegroeid lijkt me[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
http://en.allexperts.com/(...)ent-pain-sternum.htm
"Dips are likely problematic because of the stretch of the pectoralis musculature at the sternal attachment point while performing the exercise. If you are doing dips for the triceps try doing them with smaller movements, and in between two flat benches instead of a dip rack...this will alleviate some of the stretch on the pecs...also your hands need to be closer to the body, not wide. Keep in mind that all weight lifting the affects the pec minor, pec major, serratus anterior, and rectus abdominus will produce strain near the sternum which may complicate healing. Use your best judgement."
Hoe dan ook, ik houd ook niet van dips. Ik voel het vies scheuren in mijn schouders. Ik doe ze niet eens meer.![]()
Wanneer ik de foto's zag heb jij echt wel meer massa dan deze gast op de foto.quote:Op maandag 19 maart 2012 23:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Altijd te weinig met pecs gebencht en teveel met mijn kleine triceps. Voornamelijk door te smalle gripbreedte.Dus triceps deden in het onderste gedeelte meer werk dan ze eigenlijk zouden moeten doen. Triceps zijn nu echt mijn #1 bench zwakte, failure is bij mij altijd halverwege de beweging, dus waar de triceps echt aan het werk komen.
Blijkbaar willen mijn triceps niet goed groeien op 5 reps.Mijn biceps zijn pijlsnel gegroeid op chinups/cable row, altijd 10+ reps. Heb dan ook veel en veel meer stretchmarks op mijn biceps dan op mijn triceps, daar zijn het slechts een paar kleine kringeltjes. Wanneer ik mijn arm op een 90 graden hoek houd is de achterkant van mijn arm angstig plat, ik moet mijn arm echt helemaal uitstrekken om enige bobbel te krijgen daar. Feelsbadman, zorgt te veel voor die koelkast-look, wijde rug + borst, dunne armen van de voorkant.
Armen aanspannen compenseert dan weer wel met mijn biceps.
Mijn chest en schouders zijn wel prima gegroeid, maar die triceps is erg koppig. Wil hem dus ook gewoon vaker per week pakken met isolatiedingen, met meer reps. Alles voor dit soort armen.
[ afbeelding ]
gespierd123. Dergelijke triceps (massa) heb ik dus totaal niet en ik weet zeker dat het me parten speelt bij o.a. bench press.
Ik zou trouwens dan gewoon lekker veel bankdrukken... doe je ook dumbell press?
Dat vind ik echt een heerlijke oefening![]()
6-8x 76kg dumbell press![]()
![]()
Hier grotere fan van decline presses ipv dips.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:09 schreef Kroc het volgende:
Hoe dan ook, ik houd ook niet van dips. Ik voel het vies scheuren in mijn schouders. Ik doe ze niet eens meer.Confidence through competence![]()
Zijn er hier mensen die jack3d gebruiken? Ik ben op zoek naar een goeie pre-workout en deze schijnt goed te zijn."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
2 dagen? Gewoon een paar kippen per dag doen.quote:Op maandag 19 maart 2012 18:33 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Denk mijn favoriete eiwitbron. Gegrilde kip van de Markt. 5 EUR, twee dagen eten.
http://www.ifbbpro.com/hall-of-fame-welcome-message/berry-demey/quote:Leading up to the contest, his preparation was unique, to say the least. He ate three whole chickens every day – nothing else – and put together his posing routine by arranging still photos from magazines and improvising seques from one pose to the next.full stops and exclamation marks![]()
Tip voor wat makkelijke extra kwaliteits calorieen; zo'n weet-bix in je melk dippen iedere keer als je een glas neemt. Smaakt prima en is niet duur. In zo'n koekje zit 11g complex carbs, 2 gram vezels, 2 gram eiwit en 60 Cal energie. Lijkt niet veel, maar als je er een stuk of 5 extra per dag wegwerkt, heb je toch weer 300 goede calorieën te pakken (en 10g eiwit, maar het gaat meer om de goede carbs hier). Daarnaast bulkt het spul ook nog eens van de ijzer en zink
[ Bericht 3% gewijzigd door star_gazer op 20-03-2012 07:03:54 ]"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
jah, maar ik krijg er soms per direct en binnen 5 minuten racekak van.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:48 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier mensen die jack3d gebruiken? Ik ben op zoek naar een goeie pre-workout en deze schijnt goed te zijn.
Nu heb ik dat wel vaker en altijd wanneer ik crea neem, dus ben ik misschien geen goeie graadmeter.
Vaak denk ik wow dit ging echt weer mega (met twee schepjes), maar het gebeurde ook wel eens dat ik gewoon met knikkende armen lag te brankdrukken d'r van, en dat ik duidelijk teveel had genomen. Dan verknald het je workout alleen maar.
Toch blijf ik me afvragen of het netto echt verschil uitmaakt. 't kan wel een lekker semi ontspannen en toch opgepept gevoel zijn soms :-) En een soort tinteling in je vingers.
[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 20-03-2012 07:41:38 ]![]()
Voelt echt eng he?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:05 schreef star_gazer het volgende:
[..]
De oorzaak die meestal wordt aangewezen is het niet volgroeid zijn van je borstbeen. Ik ben echter 29 en dus wel uitgegroeid lijkt me
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik zie hem nu pas!!quote:
Thanksdenk ik
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 20-03-2012 12:32:41 ]Confidence through competence![]()
Ik ben zeer tevreden over Jack3d. Overigens ervaren veel mensen dat de kracht/impact van pre-workout boosters afneemt na enkele weken. Een suggestie is om 2 verschillende Pre-work-outs af te wisselen: 3x pre-work-out A en dan 3x pre-work-out B. Werkt bij mij wel aardig.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 07:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
jah, maar ik krijg er soms per direct en binnen 5 minuten racekak van.
Nu heb ik dat wel vaker en altijd wanneer ik crea neem, dus ben ik misschien geen goeie graadmeter.
Vaak denk ik wow dit ging echt weer mega (met twee schepjes), maar het gebeurde ook wel eens dat ik gewoon met knikkende armen lag te brankdrukken d'r van, en dat ik duidelijk teveel had genomen. Dan verknald het je workout alleen maar.
Toch blijf ik me afvragen of het netto echt verschil uitmaakt. 't kan wel een lekker semi ontspannen en toch opgepept gevoel zijn soms :-) En een soort tinteling in je vingers.![]()
Hehe.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 12:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zie hem nu pas!!
Thanksdenk ik
![]()
Ik haal hem vanmiddag weer weg. Was even grappig voor het moment, maar we hebben al veel te veel tags.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:09 schreef Snakey het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Ik haal hem vanmiddag weer weg. Was even grappig voor het moment, maar we hebben al veel te veel tags.
matig berichtje maar wel de moeite waard dat ie naar NL komt
http://www.ed.nl/regio/ve(...)h-naar-Veldhoven.ece![]()
Whehehe, goeie pic.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:52 schreef MrNiles het volgende:
![]()
gaat er iemand naar toe...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:52 schreef MrNiles het volgende:
http://www.ed.nl/regio/ve(...)h-naar-Veldhoven.ece
het is bij mij in de straat..dus waarschijnlijk ga ik wel ff kijken![]()
Ik ga kijken of ik ook even kan komen.
Hij komt trouwens ook in Rotterdam (10 april) en Nijmegen (11 april).
Ik vraag me wel af waar hij gaat trainen als hij in NL is. Hardcore gyms zijn hier moeilijk te vinden.![]()
Harry van Muscletotaal weet vast wel een plekjequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:06 schreef CarbonC het volgende:
Ik vraag me wel af waar hij gaat trainen als hij in NL is. Hardcore gyms zijn hier moeilijk te vinden.![]()
Mijn vinger iig zwaar gekneuds en misschien zelfs gebroken. En laat je je vingers nou net nodig hebben om barbells en dumbells vast te houden. godverdekanker.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Ik kan er niet eens mee typen. Ik ken m niet buigen. Ik ken geen 5kg DB optillen, nee. En je hoeft mij niet te vertellen over pijn negeren trust mequote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:17 schreef Drommeldaris het volgende:
Ignore the pain wil prima mits gekneusd.
Voor Rotterdam. http://www.classicgymrotterdam.com/ bv,quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:06 schreef CarbonC het volgende:
Effe x-ray plaatje laten schieten. Dan weet je het.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik kan er niet eens mee typen. Ik ken m niet buigen. Ik ken geen 5kg DB optillen, nee. En je hoeft mij niet te vertellen over pijn negeren trust me.
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:23 schreef Snakey het volgende:
[..]
Effe x-ray plaatje laten schieten. Dan weet je het.. Ben vaste klant in dat pauperziekenhuis.
Wel tof, jammer dat ik niet in de buurt woon. Zou wel tof zijn om zo'n fysiek een keer in het echt te zien. Dat zijn de betere Panzerpics.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 13:52 schreef MrNiles het volgende:
Waar is die in Nijmegen dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:06 schreef CarbonC het volgende:
Ik vraag me wel af waar hij gaat trainen als hij in NL is. Hardcore gyms zijn hier moeilijk te vinden.If not now, then when.![]()
nee ff meer spieren erbij trainen...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:09 schreef RickoKun het volgende:
Meeste hier hebben ook lang niet zoveel spieren om zoen hardcore sessie te ondergaan niggaik heb wel 3410103 spieren!!
![]()
![]()
Gast hoe oud ben jij? Ga terug naar t fitnesstopic ofzoquote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:09 schreef RickoKun het volgende:
Meeste hier hebben ook lang niet zoveel spieren om zoen hardcore sessie te ondergaan nigga![]()
Nah, zijn echt veel betere.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 00:48 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier mensen die jack3d gebruiken? Ik ben op zoek naar een goeie pre-workout en deze schijnt goed te zijn.
Jack3d was 1 van der eerste met Geranium olie, vandaag het bekend is.
Nadeel van Jack3d beta alanine, of hoe je dat ook schrijft, echt kut spul.
Zoe een preworkout met Geranium, maar zonder beta alanine.![]()
Creatine, not even once.
Of toch wel? Iemand tips, adviezen wanneer ermee te beginnen en hoe het te nemen?
In before: te lui om google te gebruiken.![]()
Maakt het veel uit of je hier of in het fitness topic post? Ik zie dat er over dezelfde onderwerpen wordt gepost, dus ik zie het verschil niet echt.![]()
Ik had een bokserfractuur en kon 6 maanden lang absoluut geen gewicht aanraken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 14:14 schreef Jajong het volgende:
Mijn vinger iig zwaar gekneuds en misschien zelfs gebroken. En laat je je vingers nou net nodig hebben om barbells en dumbells vast te houden. godverdekanker.
Zat 6 maanden in het gips :-(
Succes met je herstel![]()
Net een paar klappen moeten incasseren, wel teruggevochten maar twee tegen één is een oneerlijke en lastige strijd. Ik merkte dat ik sterk was en legde de gozer zo op de grond, maar de andere gozer begon op me in te trappen en toen was ik weerloos.![]()
Als je wil leren vechten ben je in 't verkeerde topicquote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:07 schreef Warsaw het volgende:
Net een paar klappen moeten incasseren, wel teruggevochten maar twee tegen één is een oneerlijke en lastige strijd. Ik merkte dat ik sterk was en legde de gozer zo op de grond, maar de andere gozer begon op me in te trappen en toen was ik weerloos.
Wat was de aanleiding?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:07 schreef Warsaw het volgende:
Net een paar klappen moeten incasseren, wel teruggevochten maar twee tegen één is een oneerlijke en lastige strijd. Ik merkte dat ik sterk was en legde de gozer zo op de grond, maar de andere gozer begon op me in te trappen en toen was ik weerloos.
Waren het Marokkanen?![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:12 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding?
Waren het Marokkanen?.
Lol. Dan kan je een jaar niet meer trainen gekquote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
De aanleiding was dat twee Marokkanen met een scooter op me inreden, en ik ze er uit reflex vanaf sloeg.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:12 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Wat was de aanleiding?
Waren het Marokkanen?![]()
Je merkt wel goed dat het lente wordt en het gedrag van de, vooral, jongere jongens. Imaginary Lat Syndrome everywhere. Ze kunnen ook zo boos kijken![]()
![]()
(niet echt, maar dat hoor je mij iig niet hardop zeggen).quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:50 schreef Bendoe het volgende:
Maakt het veel uit of je hier of in het fitness topic post? Ik zie dat er over dezelfde onderwerpen wordt gepost, dus ik zie het verschil niet echt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Toch maar even opgezocht.
Creatine: eerste vijf dagen 4x5gr, daarna 5gr per dag?
Wat is een goed moment om hiermee te starten? Heeft het nut als beginner of is het beter wanneer je over de noobgains heen bent en je minder snel gained?![]()
Ik moet toch ergens beginnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:18 schreef Jajong het volgende:
[..]
Lol. Dan kan je een jaar niet meer trainen gekCreatine zou ik niet gebruiken voordat je je genetische max hebt bereikt. Steroïden net zo.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:06 schreef Sapstengel het volgende:
Toch maar even opgezocht.
Creatine: eerste vijf dagen 4x5gr, daarna 5gr per dag?
Wat is een goed moment om hiermee te starten? Heeft het nut als beginner of is het beter wanneer je over de noobgains heen bent en je minder snel gained?![]()
Want?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:09 schreef Panzermaus het volgende:
Creatine zou ik niet gebruiken voordat je je genetische max hebt bereikt. Steroïden net zo.
Overigens hoef je echt niet te loaden. Studies hebben aangetoond dat over een langere periode de loading fase er niet toe doet (over een korter tijdsbestek wel). Helaas ben ik m'n bron kwijt..In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Begin maar met de beginnerlessen voordat je met een seasoned pro gaat sparren.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens beginnen.
[..]
Creatine zou ik niet gebruiken voordat je je genetische max hebt bereikt. Steroïden net zo.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Kut Berbers, geitenneukers zonder gains.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:02 schreef Kroc het volgende:
Je merkt wel goed dat het lente wordt en het gedrag van de, vooral, jongere jongens. Imaginary Lat Syndrome everywhere. Ze kunnen ook zo boos kijken
Het folk van de ectomorfen.![]()
Post maar effe een picca. Ik heb nog geen echte bodybuilders gezien. Welke gespierde mannen, maar bodybuilders? Neen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 17:11 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Gast hoe oud ben jij? Ga terug naar t fitnesstopic ofzo
Jij moet trouwens dat kleine bekje houden want ik scheur je zo doormidden. Klein HAVO mannetje. Jij mag nog niet eens aan bodybuilden doen, gaar ectootje.![]()
![]()
Dat was inderdaad wat ik mij afvroeg. Nog een flinke tijd mee wachten dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Creatine zou ik niet gebruiken voordat je je genetische max hebt bereikt. Steroïden net zo.
Hoor ook veel verhalen van beginners die direct vol in de creatine gaan, omdat je dan "keisnel groeit".![]()
Haha, die marocs hier in de gym zijn inderdaad allemaal echt ecto's. Vraag me af of Noord-Afrikanen slechtere genen hebben dan (Noord-)Europeanen. Sowieso ben ik wel benieuwd of er een verschil is tussen Noord/Oost/Zuid-Europeanen qua genen mbt spieropbouw.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:39 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Kut Berbers, geitenneukers zonder gains.
Het folk van de ectomorfen.![]()
Altijd weer die kut moslims. Het is de schuld van de Islam.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:07 schreef Warsaw het volgende:
Net een paar klappen moeten incasseren, wel teruggevochten maar twee tegen één is een oneerlijke en lastige strijd. Ik merkte dat ik sterk was en legde de gozer zo op de grond, maar de andere gozer begon op me in te trappen en toen was ik weerloos.If not now, then when.![]()
Sja, dat zie je toch ook bij aziaten?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:52 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, die marocs hier in de gym zijn inderdaad allemaal echt ecto's. Vraag me af of Noord-Afrikanen slechtere genen hebben dan (Noord-)Europeanen. Sowieso ben ik wel benieuwd of er een verschil is tussen Noord/Oost/Zuid-Europeanen qua genen mbt spieropbouw.
De negers zijn juist wel weer überbaas met hun genen, naar mijn mening
Hebben jullie trouwens ook zo'n zin om je spieren weg te snijden met een scalpel en ze thuis op te hangen zodat iedereen ze kunnen aanschouwen in de hal?![]()
Mn core groeit zo lekker hard tegenwoordig, begin zelfs straie te krijgen, maar fototje gemaakt :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:03 schreef Zith het volgende:
Mn core groeit zo lekker hard tegenwoordig, begin zelfs straie te krijgen, maar fototje gemaakt :WhutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat er verschillen zijn tussen Aziaten, negers en blanken wist ik wel maar ik vraag me af er verschillen tussen Europeanen onderling zijn...quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sja, dat zie je toch ook bij aziaten?
Hebben jullie trouwens ook zo'n zin om je spieren weg te snijden met een scalpel en ze thuis op te hangen zodat iedereen ze kunnen aanschouwen in de hal?![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:03 schreef Zith het volgende:
Mn core groeit zo lekker hard tegenwoordig, begin zelfs straie te krijgen, maar fototje gemaakt :Ik word helemaal hard. (nohomo)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze moeten niet te groot worden want dan kunnen ze niet zo makkelijk meer door bovenlichten heen klimmen om in te breken.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:52 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Haha, die marocs hier in de gym zijn inderdaad allemaal echt ecto's. Vraag me af of Noord-Afrikanen slechtere genen hebben dan (Noord-)Europeanen. Sowieso ben ik wel benieuwd of er een verschil is tussen Noord/Oost/Zuid-Europeanen qua genen mbt spieropbouw.![]()
![]()
lekker kippetje voor de komende dagenBehulpzaam als een waterkraan.
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
lekker kippetje voor de komende dagenIngewanden hartjes
![]()
![]()
Lekker man, hier uit mijn eigen collectiequote:SPOILER: Slangenhart wheyshakeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:01 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sja, dat zie je toch ook bij aziaten?
Hebben jullie trouwens ook zo'n zin om je spieren weg te snijden met een scalpel en ze thuis op te hangen zodat iedereen ze kunnen aanschouwen in de hal?
Niet haten op Asians plz.
Also, wie is een betere Super Saiyan.... Zeta... Of deze dude?
Die pan is zo ruk he.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
lekker kippetje voor de komende dagen
![]()
@ die foto. Kut, ik moet nog harder trainen.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Also, wie is een betere Super Saiyan.... Zeta... Of deze dude?![]()
allemaal skinnyfags + 1x een spuiterI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Komende dagen? Komende uren bedoel je denk ik?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:18 schreef fathank het volgende:
[ afbeelding ]
lekker kippetje voor de komende dagen![]()
AASiansquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet haten op Asians plz.Confidence through competence![]()
Ik dacht ook alquote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Komende dagen? Komende uren bedoel je denk ik?![]()
![]()
Check! Gebruik echter niet bij elke trainingquote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:26 schreef kevin_ het volgende:
Ben het vergeten, maar zaten mensen hier nou aan NoxiPro als pre-workout?BEASTMODE![]()
Hoe vind je het?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Check! Gebruik echter niet bij elke training![]()
Bevalt goed. Stuk geconcentreerder (2scoops gebruik ik altijd), en ietsje sterker. Vooral de focus is lekker(ook bij cardio).quote:
Krijg altijd wel jeuk in m'n gezicht van het spul
BEASTMODE![]()
Thanks. Ja die beta-alanine tintelingen krijg ik ook altijd van Jacked.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:37 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Bevalt goed. Stuk geconcentreerder (2scoops gebruik ik altijd), en ietsje sterker. Vooral de focus is lekker(ook bij cardio).
Krijg altijd wel jeuk in m'n gezicht van het spul![]()
Hoe bevalt die?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:40 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Thanks. Ja die beta-alanine tintelingen krijg ik ook altijd van Jacked.
BEASTMODE![]()
Ziet er niet uit man, die Asians horen gewoon skinny te zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Also, wie is een betere Super Saiyan.... Zeta... Of deze dude?If not now, then when.![]()
quote:Op dinsdag 10 januari 2012 15:56 schreef kevin_ het volgende:
Jacked
Dosis: 1 tot 1.5 scoop.
Smaak: Orange.
Prijs: 30 euro ongeveer.
Ervaring: de energie die je van Jacked krijgt zou ik het beste beschrijving als een adrenaline rush, maar geen nerveuze energie zoals je van teveel koffie krijgt. Het verhoogt niet de zin in het trainen, maar na het trainen ben ik zelf wel de hele dag in een betere bui. Sterker word ik er ook niet van, wel gaat de concentratie omhoog (soort lichte tunnelvisie). Ik gebruik het 1 tot 2x per week en van gewenning in nog geen sprake in 3 weken tijd. Het fijnste aan deze pre-workout is eigenlijk de betere, energieke bui na het trainen.
Craze
Dosis: 1-2 scoops.
Smaak: Grape.
Prijs: 30 ongeveer.
Ervaring: de energie die Craze geeft is meer energie die vanuit jezelf komt. Daarmee bedoel ik dat je je letterlijk krachtiger voelt. Je lichaam gaat een versnelling hoger. Dit merkte ik bij 1 scoop al en vooral aan het meer reps doen, meer zweten en strakker staan aan het einde van de training. De zin in het trainen ging niet omhoog, maar de concentratie wel, beter zelfs dan Jacked. Craze geeft meer een zachtere energie, anders dan de meer geforceerde energie van Jacked. Het spul is trouwens er sterk en ik zou echt beginnen met 1 scoop en niet de 2e of 3e keer 2 scoops nemen. Ik deed dit wel en ik was tijdens mijn workout en verder nog de hele ochtend misselijk. 1 tot max. 1.5 scoops werken prima. Ook hier nog geen gewenning. Ik zou ook niet luisteren naar de vele revieuws/meningen op de buitenlandse forums. Daar wordt Craze echt helemaal de hemel in geprezen en zelfs vergeleken met goede Adderall. Dit hoef je echt niet te verwachten. Als je het daar al mee vergelijkt is het een hele zwakke versie daarvan. Verder is het wel een goede pre-workout.
![]()
Thanks! Craze klinkt goed, misschien iets voor naar mijn Noxi-pot. Dat "geforceerde" heb ik wel bij noxipro.BEASTMODE![]()
Is het zenuwachtige energie bij Noxipro?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:51 schreef Awesome_ het volgende:
Thanks! Craze klinkt goed, misschien iets voor naar mijn Noxi-pot. Dat "geforceerde" heb ik wel bij noxipro.
Craze wordt trouwens steeds beter. Echt een hele fijne pre-workout. Soms ben ik voor mijn gevoel net 15 minuten bezig, maar heb ik mijn hele workout al achter de rug.
[ Bericht 0% gewijzigd door kevin_ op 20-03-2012 22:18:34 ]![]()
oh jajong wat zeg je dat geilquote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:23 schreef Jajong het volgende:
[..]
Begin maar met de beginnerlessen voordat je met een seasoned pro gaat sparren.![]()
![]()
Geen supplement heeft zich meer bewezen dan creatine.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:09 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Creatine zou ik niet gebruiken voordat je je genetische max hebt bereikt. Steroïden net zo.![]()
Heb datzelfde gevoel ook bij NoxiPro, dan wil ik nog niet stoppen omdat ik het gevoel heb pas net bezig te zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 21:56 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Is het zenuwachtige energie bij Noxipro?
Craze qordt trouwens steeds beter. Echt een hele fijne pre-workout. Soms ben ik voor mijn gevoel net 15 minuten bezig, maar heb ik mijn hele workout al achter de rug.Vind dat erg fijn. Een poosje na het innemen voel ik wel die zenuwachtige drang om te gaan bewegen en doen, ik weet wat je bedoelt maar ervaar dat zelf niet als vervelend.
In de vorm van dodelijke slachtoffers, ja.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:07 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Geen supplement heeft zich meer bewezen dan creatine.![]()
Bron?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Heb datzelfde gevoel ook bij NoxiPro, dan wil ik nog niet stoppen omdat ik het gevoel heb pas net bezig te zijn.Vind dat erg fijn. Een poosje na het innemen voel ik wel die zenuwachtige drang om te gaan bewegen en doen, ik weet wat je bedoelt maar ervaar dat zelf niet als vervelend.
[..]
In de vorm van dodelijke slachtoffers, ja.![]()
bron lijkt me niet nodigI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Whot?!quote:Op dinsdag 20 maart 2012 22:08 schreef Panzermaus het volgende:
In de vorm van dodelijke slachtoffers, ja.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Marinade vriend. Ketjap, sambal, laos, ketoembar en beetje bruine basterdsuiker.quote:Als je niet weet hoe je moet wokken wel jaquote:.
Nee, is de kip voor de middagportie rijst. 500 gram, 5 porties.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 20:55 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Komende dagen? Komende uren bedoel je denk ik?Behulpzaam als een waterkraan.
Je komt hier binnen met een grote mond en post bullshit. Wat kom je hier doen?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:41 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Post maar effe een picca. Ik heb nog geen echte bodybuilders gezien. Welke gespierde mannen, maar bodybuilders? Neen.
Jij moet trouwens dat kleine bekje houden want ik scheur je zo doormidden. Klein HAVO mannetje. Jij mag nog niet eens aan bodybuilden doen, gaar ectootje.
Bodybuilding betekent niet dat je een jay cutler bent, je werkt aan je lichaam om een fysiek te krijgen waar je naar streeft, serieuzer als fitness dus.
En ik ben geen ecto![]()
![]()
Ga nou maar leren voor je examentje knulletje! Of zit je zelfs nog niet in dat jaar?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:16 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Je komt hier binnen met een grote mond en post bullshit. Wat kom je hier doen?
Bodybuilding betekent niet dat je een jay cutler bent, je werkt aan je lichaam om een fysiek te krijgen waar je naar streeft, serieuzer als fitness dus.
En ik ben geen ecto
Gr gr
Überführer![]()
In het fitnesstopic wordt niet echt gereageerd, dus daarom post ik mijn fullbody en eetsschema hier. Graag jullie commentaar erop!
Eerst nog wat info. Beginnend fitnesser, 17 jaar. 1.78 lang en ongeveer 63/64 kilo. Mijn bodyfat ligt rond de 15%, dit wil ik voor de zomer naar beneden brengen naar 8-10%. Ik wil dus rustig gaan cutten.
Fullbody:
Squatten
Deadlift
Benchpress
Shoulderpress
Bent over row
Biceps curl
Dumbell fly
Rear lateral raise
Buikspieren(1 oefening genoeg?)
Eetschema:
7:30 - ongeveer 50 gram brinta en 300 ml melk
10:00 - 1 volkorenboterham met kipfilet
13:00 - 2/3 volkoren boterhammen met kipfilet of pindakaas
15:00 - 1 boterham kipfilet
18:00 - wat de pot schaft, veel rijst, aardappelen met groente en pasta's
21:00 - 350 gram kwark met een beetje jam
Ik hoor graag jullie reacties, verbeteringen![]()
![]()
Ff heeeeel erg oppervlakkig commentaar:
Volgens mij zijn dat te veel koolhydraten en te weinig eiwitten.
Basic oplossing: Morgen misschien tussendoor wat eieren op kanen!
Gekookt is het minste vet!
Je eet wel mooi na elke 2 uur, maar let op dat je een goede balans van koolhydraten / vetten / eiwitten binnen krijgt
Je kan echter ook het brood achterwege laten en een dikke omelet klaarmaken
En veel tonijn vreten of andere shit waar veel eiwitten in zitten. Zon plakje kipfilet zal nu ook niet bar veel uitmaken
@insane
Ze smeren zichzelf in omdat ze dan hun spieren beter laten uitkomen (? Correct me if im wrong) tijdens wedstrijden. Zelf vind ik het ietwat overdreven![]()
ewa tompson wil je even veel wegen als een meisje met je 8% zonder massa. Dit lijkt me een casus voor panzer![]()
Zouden we niet een RTL 5 programma kunnen opzetten met panzer die advies gaat geven enzo?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:46 schreef Kroc het volgende:
ewa tompson wil je even veel wegen als een meisje met je 8% zonder massa. Dit lijkt me een casus voor panzer![]()
Zijn er misschien oefeningen die helpen wat vet aan de zijkanten weg te werken? Heb een stevige bouw nu, in plaats van vet voel ik hardheid op mijn buik en borst, alles geeft vorm op het momentmaar er zit nog wat aan de heupen (love handles). Ergerlijk
.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 20-03-2012 23:52:31 ]Feyenoord Rotterdam![]()
Als ik de boterham van 10:00 een half blikje tonijn doe, en op die van 15:00 een omelet of gekookt ei, is het dan een beetje K/V/E verhouding?quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:44 schreef RickoKun het volgende:
Ff heeeeel erg oppervlakkig commentaar:
Volgens mij zijn dat te veel koolhydraten en te weinig eiwitten.
Basic oplossing: Morgen misschien tussendoor wat eieren op kanen!
Gekookt is het minste vet!
Je eet wel mooi na elke 2 uur, maar let op dat je een goede balans van koolhydraten / vetten / eiwitten binnen krijgt
Je kan echter ook het brood achterwege laten en een dikke omelet klaarmaken
En veel tonijn vreten of andere shit waar veel eiwitten in zitten. Zon plakje kipfilet zal nu ook niet bar veel uitmaken![]()
neequote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:52 schreef o.us het volgende:
Zijn er misschien oefeningen die helpen wat vet aan de zijkanten weg te werken? Heb een stevige bouw nu, in plaats van vet voel ik hardheid op mijn buik en borst, alles geeft vorm op het momentmaar er zit nog wat aan de heupen (love handles). Ergerlijk
.
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:52 schreef o.us het volgende:
.
(En ja, herkenbaar)Deathlift or Die.![]()
Jawel.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:52 schreef o.us het volgende:
.
VetverminderingsoefeningenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2012 23:56 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jawel.
VetverminderingsoefeningenDaar kwam ik al achterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Feyenoord Rotterdam
Forum Opties Forumhop: Hop naar: