abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:48:29 #261
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_109306024
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:47 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb idd geen inkomen, heul niks. Dus laagste eigen bijdrage + griffiekosten+ uittreksels gemeente moet ik betalen.
Maar je hebt een kast, dat dan weer wel :')

Wat ik dus bedoel: in dat geval wellicht maar beter iemand die er gewoon voor jou is. Dan kan je het onderhandelen en nadenken daarover aan een ander overlaten :)
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Boks-Chick dinsdag 20 maart 2012 @ 10:49:20 #262
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_109306046
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:48 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Ik denk er nog even over na en bekijk de opties hier. Hou het in de gedachten! O+
^O^

En ik druk je nogmaals op je hart: het is echt geen probleem, anders bied ik het niet aan :*
lolwut
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:50:09 #263
33954 ElisaB
pi_109306061
quote:
19s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:49 schreef BrandX het volgende:
^O^

En ik druk je nogmaals op je hart: het is echt geen probleem, anders bied ik het niet aan :*
Wat zij ^^ zegt.
Zo is dat. Punt.
pi_109306120
Haha ja de kast hebben jullie wel onthouden he.
Kutte is dat we niet echt super kwaliteitsspul hebben. Zoals de eetkamertafel en stoelen. Die wiebelen nu al als een gek en zitten iets los. Die kan ik neit meenemen, die overleven dat niet. Net zoals de halfdode Billy en salontafel. Grote kledingkast en die van Kim zijn ook niet te verhuizen. Die van tyler dus wel en die gaat gewoon mee.
`mijn ` knutselkast moet gewoon. Dies neit mooi, wel handig! Misschien de kast ernaast, al mist de linkerdeurknopdinges.
pi_109306169
Ik leen het dan graag! Kom er anders echt niet uit!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:54:53 #266
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109306173
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:52 schreef _Ingrid_ het volgende:
Haha ja de kast hebben jullie wel onthouden he.
Kutte is dat we niet echt super kwaliteitsspul hebben. Zoals de eetkamertafel en stoelen. Die wiebelen nu al als een gek en zitten iets los. Die kan ik neit meenemen, die overleven dat niet. Net zoals de halfdode Billy en salontafel. Grote kledingkast en die van Kim zijn ook niet te verhuizen. Die van tyler dus wel en die gaat gewoon mee.
`mijn ` knutselkast moet gewoon. Dies neit mooi, wel handig! Misschien de kast ernaast, al mist de linkerdeurknopdinges.
Kringloop!

En kijk eens wat er hier allemaal wordt aangeboden! Jij kan zo je huis helemaal inrichten hoor. Iedereen heeft wel iets over. Bankje is meestal wel gratis af te halen ergens.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_109306249
Kringloop is een goede idd, was ik laatst nog met mijn zus wezen kijken.

Het was meer om aan te geven dat ook mede daardoor sommige dingen niet meekunnen.

Assistent advocaat had het over voorlopige voorzieningen ofzo. Advocaat belt me nog terug.
  Boks-Chick dinsdag 20 maart 2012 @ 10:58:49 #268
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_109306268
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
Inmiddels PM contact gehad: geregeld :).
Zodra Ingrid het bedrag weet lossen we dat samen op.

Dapper van je Ingrid :*
lolwut
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:59:35 #269
33954 ElisaB
pi_109306297
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:54 schreef _Ingrid_ het volgende:
_O_ _O_ _O_

Weer een hobbel genomen. Jouw taakje: richt je op de dingen die een ander niet praktisch voor je kan oplossen. Wees er voor je kinderen en eet genoeg vitamientjes, bla bla, jadda jadda.

:*
  dinsdag 20 maart 2012 @ 10:59:53 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_109306309
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:58 schreef _Ingrid_ het volgende:
Kringloop is een goede idd, was ik laatst nog met mijn zus wezen kijken.

Het was meer om aan te geven dat ook mede daardoor sommige dingen niet meekunnen.

Assistent advocaat had het over voorlopige voorzieningen ofzo. Advocaat belt me nog terug.
Klopt, waarschijnlijk zullen ze proberen om zo snel mogelijk een aantal uitspraken van de rechter te vragen over de verblijfplaats van de kinderen en over alimentatie en dergelijke.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:00:16 #271
33954 ElisaB
pi_109306320
quote:
14s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:58 schreef BrandX het volgende:

Inmiddels PM contact gehad: geregeld :).
Zodra Ingrid het bedrag weet lossen we dat samen op.

Dapper van je Ingrid :*
Kusje voor BX en voor Ingrid :* (samen delen; het is tenslotte FHF }:| )
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:00:46 #272
35189 Troel
scherp en bot
pi_109306333
En echt Ingrid: hoe minder jij je druk hoeft te maken om dit soort zaken, hoe beter het voor Kim en Tyler is. Alleen al daarom hoop ik dat er zo snel mogelijk een huisje is, volgens mij is het twee dagen daarna al volledig ingericht *)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_109306484
Vind het wel moeilijk hoor, geld lenen van een vreemde.
Maar anders lukt het niet en moet ik lening aanvragen. Ik krijg de bijzondere bijstand niet omdat we nog gehuwd zijn en het van gezamelijk geld betaald moet worden. Omdat ik geen eigen woonruimte heb.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:12:43 #274
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_109306630
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:41 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Owkee, maar wat stel je dan voor? Volgens mij kan het niet heel veel goedkoper dan door een advocaat die ze voor het grootste deel niet (zelf) hoeft te betalen :{
Jawel, door zoals Tico zegt samen een advocaat danwel mediator in de hand te nemen, en als je idd zelf al precies weet hoe je alles wil regelen, zet dat ( desnoods samen met iemand die het goed kan verwoorden en goed met jullie mee kan denken ) alvast op papier samen, en dan is het enkel nog een kwestie van tekenen samen en indienen door die gezamelijke advocaat.
Scheelt heel veel geld , ook met bewijs van onvermogen, vergeleken met elk een advocaat.
Maar ik heb geen idee of de situatie daarnaar is.
Lijkt me wel, als er niet veel geld is, dat het de moeite is om daar even naar te kijken samen ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Milf dinsdag 20 maart 2012 @ 11:17:29 #275
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_109306731
FOK! O+

Echt, mensen die zeggen... internet...bladiebla onzin bladiebla nog meer onzin bladiebla
Fuck jullie :{w

FOK!users O+

Ik kan behangen, schilderen, laminaat leggen en meer klussen!

Ik had wat spulletjes, maar spijtig genoeg gisteren het huis van mijn vriendin(buuf van schuin tegenover) tot op de grond afgebrand. Ik wil ook haar graag helpen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:23:57 #276
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_109306915
Is er een mogelijkheid dat je tijdelijk tot eigen woning elders kan verblijven? En sowieso bij cwi navraag doen ivm bij standsuitkering. Toen ik destijds bij M. Wegging Heb Ik bijna een jaar bij me Oma gelogeerd en Ik kreeg wel bij stand Toen. Zo kon Ik toch wat geld opzij leggen voor als Ik een woning kreeg.. ( n kon en nog kan Ik daar schulden mee afbetalen ..). Van de belastingdienst zorgtoeslag en zo laat je zsm omzetten want die hebben nogal de neiging na drie jaar nog ff met e.e.a te komen dat je moet dokken..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_109307020
Ik heb nog wat kleinere huis spullen op zolder, weet niet of je er iets mee kan of wat er allemaal bij zit.

Bijvoorbeeld een WC bril (nog in de plastic), voorraadpotten, bordenrek, misschien wat meer keukendingen. Oh en een zo een kolom ventilator, beetje stoffig maar doet het volgens mij gewoon nog.
Klussen deel 1 en 2
pi_109307133
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Is er een mogelijkheid dat je tijdelijk tot eigen woning elders kan verblijven? En sowieso bij cwi navraag doen ivm bij standsuitkering. Toen ik destijds bij M. Wegging Heb Ik bijna een jaar bij me Oma gelogeerd en Ik kreeg wel bij stand Toen. Zo kon Ik toch wat geld opzij leggen voor als Ik een woning kreeg.. ( n kon en nog kan Ik daar schulden mee afbetalen ..). Van de belastingdienst zorgtoeslag en zo laat je zsm omzetten want die hebben nogal de neiging na drie jaar nog ff met e.e.a te komen dat je moet dokken..
Belastingdienst kan alleen als ik andere woning heb. Zoals bijna met alles. Echt dat ik bij de gemeente hier sta uitgeschreven en elders ingeschreven. En dan ga ik nu vriendin bellen, die wacht op mijn telefoontje. :)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:30:52 #279
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109307135
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik zit al 5 maanden bij mn ouders. Niet ideaal, maar blijven gaat ook niet.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:31:57 #280
176471 oh-oh
pi_109307183
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:30 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Belastingdienst kan alleen als ik andere woning heb. Zoals bijna met alles. Echt dat ik bij de gemeente hier sta uitgeschreven en elders ingeschreven. En dan ga ik nu vriendin bellen, die wacht op mijn telefoontje. :)
Zelfde gemeente ander adres moet ook prima zijn al hoor ;)
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_109307342
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:17 schreef nikky het volgende:
Ik had wat spulletjes, maar spijtig genoeg gisteren het huis van mijn vriendin(buuf van schuin tegenover) tot op de grond afgebrand. Ik wil ook haar graag helpen.
Wat erg, nikky! :o

(en ja, ben het met je eens hoor! heb hier al zoveel goeds langs zien komen op FOK! dat ik me ook boos kan maken over 'internetcontact stelt niks voor!')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:38:00 #282
33954 ElisaB
pi_109307363
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:12 schreef oh-oh het volgende:

Jawel, door zoals Tico zegt samen een advocaat danwel mediator in de hand te nemen, en als je idd zelf al precies weet hoe je alles wil regelen, zet dat ( desnoods samen met iemand die het goed kan verwoorden en goed met jullie mee kan denken ) alvast op papier samen, en dan is het enkel nog een kwestie van tekenen samen en indienen door die gezamelijke advocaat.
Scheelt heel veel geld , ook met bewijs van onvermogen, vergeleken met elk een advocaat.
Maar ik heb geen idee of de situatie daarnaar is.
Lijkt me wel, als er niet veel geld is, dat het de moeite is om daar even naar te kijken samen ^O^
Wat precies in de situatie is er van belang? Ik vraag het omdat een vriendin van mij een beetje in het zelfde schuitje zit :)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:41:36 #283
176471 oh-oh
pi_109307459
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:38 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wat precies in de situatie is er van belang? Ik vraag het omdat een vriendin van mij een beetje in het zelfde schuitje zit :)
Of ze in staat zijn om samen alles vredig uit te zoeken en te regelen.
Als ze verschillende meningen hebben over zaken als geld en de kinderen en zulks dan ben je beter af met beiden een eigen advocaat natuurlijk, een gezamelijke advocaat zal ook wel onderhandelen maar dat zal over details gaan.
( Groucho Marx )
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:45:37 #284
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109307592
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:38 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Of je samen om tafel kunt zitten. En zaken kunt bespreken over je kinderen, je inboedel, het huis, de fincancieen.
Je hebt ook scheidingen waarbij de bezem al een punt van ruzie is, WIE KRIJGT DE BEZEM??? In dat geval kun je niet met een mediator om tafel die beiden gaat vertegenwoordigen.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:50:10 #285
35189 Troel
scherp en bot
pi_109307772
Ow en al wil de een nog zo graag een mediator, de ander moet ook toestemmen. Als je eenmaal een mediator hebt en het gaat niet en je moet alsnog een advocaat, mag je niet een advocaat van hetzelfde bureau hebben, maar moet je echt op zoek naar een ander :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:50:16 #286
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_109307779
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
In de OP staat alvast een mini lijstje.
Zo, de eerste jankbui heb al gehad voor vandaag! Ik krijg geen bijzondere bijstand voor de advocaatkosten van 200,-/250,-
Dus gaan jullie allemaal duimen dat ik het in termijnen mag betalen? Anders weet ik echt niet hoe ik het moet betalen. Oi!
Is het niet zo dat je vooralsnog een bewijs van onvermogen kunt aanvragen en dat het bedrag nog naar beneden gaat??

quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 10:38 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dat is eik al te laat Tico :* Of bedoel je een mediator?
Ik vind het wel fijn een advocaat die echt voor mij (en de kinderen) op komt.
Als het goed is wordt die je opgelegd door de rechter... Vandaar uit gaan de zittingen verder.

(oja... Ingrid.. ik stuur ff voor geval dat.. pm met telefoonnummer... ivm donderdag)
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:53:04 #287
176471 oh-oh
pi_109307902
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:50 schreef Troel het volgende:
Ow en al wil de een nog zo graag een mediator, de ander moet ook toestemmen. Als je eenmaal een mediator hebt en het gaat niet en je moet alsnog een advocaat, mag je niet een advocaat van hetzelfde bureau hebben, maar moet je echt op zoek naar een ander :)
Ja maar ik heb het idee dat ze niet op de hoogte zijn van het feit dat het ook bij 1 advocaat of mediator KAN, als ze daar alletwee voor open staan, en het kan ze dus wel echt veel geld schelen als ze dat wel zien zitten ;)
( Groucho Marx )
pi_109307956
quote:
7s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:50 schreef Troel het volgende:
Precies daarom durf ik het niet aan met een mediator.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:55:13 #289
33954 ElisaB
pi_109307975
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Of ze in staat zijn om samen alles vredig uit te zoeken en te regelen.
Als ze verschillende meningen hebben over zaken als geld en de kinderen en zulks dan ben je beter af met beiden een eigen advocaat natuurlijk, een gezamelijke advocaat zal ook wel onderhandelen maar dat zal over details gaan.
Owkee. Ik was ervan uitgegaan dat dat in dit geval dus niet zo is (dat vredige), maar wellicht zit ik er helemaal naast.

Wat de vriendin betreft: het is vredig, tot zij aangeeft ook wel het een en ander te willen houden. Geloof niet dat ze er helemaal uit gaan komen :') Maar dat is hier een beetje offtopic, dus verder niet zo van belang :)
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:55:23 #290
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_109307985
Wat Ingrid ook kan doen, is contact opnemen met huisarts, maatschappelijkwerker, voor dit soort dingen... mediator enz.. (edit: die kunnen meer antwoorden geven op dit soort vragen)

Al dacht ik dat het opgelegd werd door rechter...
En in de rechtbank zit altijd iemand van Raad van Kinderbescherming bij, bij scheiding van mensen met kinderen.
zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:57:47 #291
176471 oh-oh
pi_109308078
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:55 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Owkee. Ik was ervan uitgegaan dat dat in dit geval dus niet zo is (dat vredige), maar wellicht zit ik er helemaal naast.

Wat de vriendin betreft: het is vredig, tot zij aangeeft ook wel het een en ander te willen houden. Geloof niet dat ze er helemaal uit gaan komen :') Maar dat is hier een beetje offtopic, dus verder niet zo van belang :)
Nou nee, als je grote problemen om bepaalde zaken voorziet dan neem je beter zelf een advocaat.
Maar in dit geval, stel ze hebben wel dezelfde ideeën hebben over hoe ze alles willen regelen, zou het beide partijen geld kunnen schelen, vandaar dat het in elk geval altijd de moeite is om het in overweging te nemen. Meeste mensen die ik ken die gaan scheiden doen dat gelukkig tegenwoordig met een gezamelijke advocaat, gewoon netjes in gezamelijk overleg de overeenkomst weer ontbinden ^O^
( Groucho Marx )
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:00:57 #292
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_109308189
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:55 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Maar daar is zo'n persoon voor. Ieder heeft misschien zn wensen, het is geven en nemen.
pi_109308324
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:55 schreef dolfina-chica het volgende:
Wat Ingrid ook kan doen, is contact opnemen met huisarts, maatschappelijkwerker, voor dit soort dingen... mediator enz.. (edit: die kunnen meer antwoorden geven op dit soort vragen)

Al dacht ik dat het opgelegd werd door rechter...
En in de rechtbank zit altijd iemand van Raad van Kinderbescherming bij, bij scheiding van mensen met kinderen.
Zou niet weten wat die hiervan weet. En staat meteen op de lijst van dingen die tzt geregeld meoten worden.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:04:31 #294
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_109308325
Bij mijn weten.. (scheiding van ouders van een paar cliëntjes van me) krijg je sowieso het verzoek om rond de tafel te zitten met een mediator... omdat er kids in het hele gebeuren zitten.

Er moeten uitvoerbare plannen op tafel van rechter komen, voor hij een uitspraak kan doen. Wordt het Co ouderschap, wordt het om het weekend... ga zo maar door.. vakanties enz enz. enz.....
Dat gaat naar mijn weten allemaal op papier via mediator.. kom je er met mediator toch niet uit, beslist de rechter.

Maar bij een eerste zitting wordt er om een mediator gevraagd en volgens mij zelfs toe gewezen.
Fokbijbel!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:05:38 #295
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_109308372
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:04 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Zou niet weten wat die hiervan weet. En staat meteen op de lijst van dingen die tzt geregeld meoten worden.
die kan je onder urgentie doorsturen naar maatschappelijkwerk... (plus je hebt kans dat die verslagen alvast kan maken over hoe jij het voor je ziet)
Fokbijbel!
pi_109308380
Ik heb daar van mijn advocaat niks over gehoord iig. Hij stelde nog wel voor om met zn 4en om tafel te gaan. Dus Djeez, ik en onze advocaten.
pi_109308410
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:05 schreef dolfina-chica het volgende:

[..]

die kan je onder urgentie doorsturen naar maatschappelijkwerk... (plus je hebt kans dat die verslagen alvast kan maken over hoe jij het voor je ziet)
Aha! Gisteren toevallig bij maatschappelijk werk geweest, moet perse via inloopspreekuur, wat we niet gingen redden. Ik bel de dokter wel dan.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:07:22 #298
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_109308426
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik heb daar van mijn advocaat niks over gehoord iig. Hij stelde nog wel voor om met zn 4en om tafel te gaan. Dus Djeez, ik en onze advocaten.
Ik snap.. ik zeg ook.. bij mijn weten... (wil niet zeggen dat het overal zo gaat, maar ik kreeg de indruk van de gesprekken die ik met advocaat heb gehad, dat het vaak zo gaat)
Ik was nogal nauw betrokken bij deze scheiding, omdat ik de kids begeleid...
Fokbijbel!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:09:42 #299
33954 ElisaB
pi_109308494
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:57 schreef oh-oh het volgende:
Nou nee, als je grote problemen om bepaalde zaken voorziet dan neem je beter zelf een advocaat.
Maar in dit geval, stel ze hebben wel dezelfde ideeën hebben over hoe ze alles willen regelen, zou het beide partijen geld kunnen schelen, vandaar dat het in elk geval altijd de moeite is om het in overweging te nemen.
En dan kun je het belangrijkste dus vast gewoon zelf op papier zetten (wel een beetje fatsoenlijk, zodat zo'n advocaat er niet teveel werk meer aan heeft)? Is daar niet een of ander checklistje voor?

quote:
Meeste mensen die ik ken die gaan scheiden doen dat gelukkig tegenwoordig met een gezamelijke advocaat, gewoon netjes in gezamelijk overleg de overeenkomst weer ontbinden ^O^
Ik ken er maar verdomd weinig bij wie het gladjes is verlopen. Een van heel dichtbij die na 13 jaar nóg aan het bekvechten is 8)7
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:09:46 #300
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_109308497
En als het niet wil bij gezondheidscentrum (er even vanuit gaan dat je daarbij zit...) maatschappelijkwerknoord geloof ik dat het is... ter hoogte van quintus... tegenover zeg maar...
Die hebben vaak snel plek, met jouw uitleg moet dat op zich wel lukken.
Fokbijbel!
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:15:57 #301
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_109308710
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:09 schreef ElisaB het volgende:
Ik ken er maar verdomd weinig bij wie het gladjes is verlopen. Een van heel dichtbij die na 13 jaar nóg aan het bekvechten is 8)7
Het zijn er idd erg weinig die netjes uit elkaar gaan. Ik ken er maar één waarbij dat wel is gebeurd.
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')