Nu ga je te verquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:28 schreef Tamashii het volgende:
Kuttitel ja, ik had hem moeten openen, kut TS.
Nee, dan zou er weer eens ''waar'' in de titel hebben gestaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:28 schreef Tamashii het volgende:
quote:
De mazzel.quote:
Dat zeg je niet over je dochterquote:
Heus niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, dan zou er weer eens ''waar'' in de titel hebben gestaan.
Jij kent de definitie van 'ver' niet eens.quote:
Ik kan niet wachten tot ik weer eens hekkensluiter ben.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, dan zou er weer eens ''waar'' in de titel hebben gestaan.
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij kent de definitie van 'ver' niet eens.
Waar een blotebillengezicht behaard kan zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik weer eens hekkensluiter ben.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:28 schreef Tamashii het volgende:
quote:
Chapeau.quote:
Zozo, nu al weer klaar met de visite?quote:
O. OK DAN!quote:
Klaaaapklapklap.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:58 schreef Drugshond het volgende:
W E E K E N D.......
En dan die handjes de lucht in....
Dusseeeh, jij zou een vent, een gozer, een man, een dude, een meneer in zijn kont neuken?quote:
Status is overreated.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:32 schreef De_Guidance het volgende:
Stiekem zijn er natuurlijk wel een paar mensen , maar doen alsof je een leven hebt is natuurlijk belangrijk voor je SC status (3-voud)
Voor 10 miljoen euro.... (stoppen met werken of zo).quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dusseeeh, jij zou een vent, een gozer, een man, een dude, een meneer in zijn kont neuken?
Jij zou hetzelfde doen, pops.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dusseeeh, jij zou een vent, een gozer, een man, een dude, een meneer in zijn kont neuken?
Uit principe gewoon nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:22 schreef Drugshond het volgende:
Voor een vrouw wil ik wel er zelfs wel wat geld op toeleggen.
Een euro of zo.
Hear hear.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Status is overreated.
Een eikel met poen bliijft een eikel.
Duitser.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:29 schreef GSbrder het volgende:
Historisch moment!
Ik kan sinds mijn 8e weer voor het eerst op mijn haar kauwen
Oh joh een euro, wauw.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:22 schreef Drugshond het volgende:
Voor een (leuke) vrouw wil ik wel er zelfs wel wat geld op toeleggen.
Een euro of zo.
Dat red ik niet meer... dezelfde ziekte als remlof.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:29 schreef GSbrder het volgende:
Historisch moment!
Ik kan sinds mijn 8e weer voor het eerst op mijn haar kauwen
Duitser?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat red ik niet meer... dezelfde ziekte als remlof.
Hebben vrouwen geen last van. Man betaalt voor de condooms. Vrouw voor pil oid.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Prijskaartje van een condoom (ongeveer). Made in China.
Daarom moet de pil uit het basispakketquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hebben vrouwen geen last van. Man betaalt voor de condooms. Vrouw voor pil oid.
Je hebt toch ook een vrouwencondoom. of was dat nou boterhamzakje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hebben vrouwen geen last van. Man betaalt voor de condooms. Vrouw voor pil oid.
Zo baas, zo hond.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn nog valse honden ook.
Kweenie vrind. Meeste vrouwen betalen gewoon voor de pil.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom moet de pil uit het basispakket.
Zo volk zo regering.quote:
De discussie laait nochtans elk jaar op.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kweenie vrind. Meeste vrouwen betalen gewoon voor de pil.
Ben ik het niet mee eens.... elke keer denken we een nieuwe wende. Maar het blijft wijn in oude zakken.quote:
Anti-democraat.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.... elke keer denken we een nieuwe wende. Maar het blijft wijn in oude zakken.
Het is geen discussie. De basispil is gratis, wil je een andere betaal je. Ik betaal 40 per 3 maanden. VInd ik wel genoeg.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De discussie laait nochtans elk jaar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |