Nu ga je te verquote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:28 schreef Tamashii het volgende:
Kuttitel ja, ik had hem moeten openen, kut TS.
Nee, dan zou er weer eens ''waar'' in de titel hebben gestaan.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:28 schreef Tamashii het volgende:
quote:
De mazzel.quote:
Dat zeg je niet over je dochterquote:
Heus niet.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, dan zou er weer eens ''waar'' in de titel hebben gestaan.
Jij kent de definitie van 'ver' niet eens.quote:
Ik kan niet wachten tot ik weer eens hekkensluiter ben.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:29 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee, dan zou er weer eens ''waar'' in de titel hebben gestaan.
Jij wel dan?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Jij kent de definitie van 'ver' niet eens.
Waar een blotebillengezicht behaard kan zijn.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:31 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik weer eens hekkensluiter ben.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 22:28 schreef Tamashii het volgende:
quote:
Chapeau.quote:
Zozo, nu al weer klaar met de visite?quote:
O. OK DAN!quote:
Klaaaapklapklap.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:58 schreef Drugshond het volgende:
W E E K E N D.......
En dan die handjes de lucht in....
Dusseeeh, jij zou een vent, een gozer, een man, een dude, een meneer in zijn kont neuken?quote:
Status is overreated.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 23:32 schreef De_Guidance het volgende:
Stiekem zijn er natuurlijk wel een paar mensen , maar doen alsof je een leven hebt is natuurlijk belangrijk voor je SC status (3-voud)
Voor 10 miljoen euro.... (stoppen met werken of zo).quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dusseeeh, jij zou een vent, een gozer, een man, een dude, een meneer in zijn kont neuken?
Jij zou hetzelfde doen, pops.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dusseeeh, jij zou een vent, een gozer, een man, een dude, een meneer in zijn kont neuken?
Uit principe gewoon nietquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:22 schreef Drugshond het volgende:
Voor een vrouw wil ik wel er zelfs wel wat geld op toeleggen.
Een euro of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |