Hear hear.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Status is overreated.
Een eikel met poen bliijft een eikel.
Duitser.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:29 schreef GSbrder het volgende:
Historisch moment!
Ik kan sinds mijn 8e weer voor het eerst op mijn haar kauwen
Oh joh een euro, wauw.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:22 schreef Drugshond het volgende:
Voor een (leuke) vrouw wil ik wel er zelfs wel wat geld op toeleggen.
Een euro of zo.
Dat red ik niet meer... dezelfde ziekte als remlof.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:29 schreef GSbrder het volgende:
Historisch moment!
Ik kan sinds mijn 8e weer voor het eerst op mijn haar kauwen
Duitser?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat red ik niet meer... dezelfde ziekte als remlof.
Hebben vrouwen geen last van. Man betaalt voor de condooms. Vrouw voor pil oid.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Prijskaartje van een condoom (ongeveer). Made in China.
Daarom moet de pil uit het basispakketquote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hebben vrouwen geen last van. Man betaalt voor de condooms. Vrouw voor pil oid.
Je hebt toch ook een vrouwencondoom. of was dat nou boterhamzakje.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:35 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hebben vrouwen geen last van. Man betaalt voor de condooms. Vrouw voor pil oid.
Zo baas, zo hond.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:35 schreef Drugshond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zijn nog valse honden ook.
Kweenie vrind. Meeste vrouwen betalen gewoon voor de pil.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Daarom moet de pil uit het basispakket.
Zo volk zo regering.quote:
De discussie laait nochtans elk jaar op.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:38 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Kweenie vrind. Meeste vrouwen betalen gewoon voor de pil.
Ben ik het niet mee eens.... elke keer denken we een nieuwe wende. Maar het blijft wijn in oude zakken.quote:
Anti-democraat.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens.... elke keer denken we een nieuwe wende. Maar het blijft wijn in oude zakken.
Het is geen discussie. De basispil is gratis, wil je een andere betaal je. Ik betaal 40 per 3 maanden. VInd ik wel genoeg.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De discussie laait nochtans elk jaar op.
Waarom zou je een andere willen?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is geen discussie. De basispil is gratis, wil je een andere betaal je. Ik betaal 40 per 3 maanden. VInd ik wel genoeg.
quote:
Dat mag jij vinden.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:41 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Het is geen discussie. De basispil is gratis, wil je een andere betaal je. Ik betaal 40 per 3 maanden. VInd ik wel genoeg.
Omdat niet elke vrouw baat heeft bij een en dezelfde pil. Net als dat niet elke man hetzelfde condoom fijn vindt ,maar dan nog net even wat ingewikkelder.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom zou je een andere willen?
Et vice versa.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:41 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Mensen nemen veel meer aan van politici dan de meeste mensen denken.
Je kiest er zelf een uit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zo baas, zo teef. (huh huh)
Waar je mee omgaat raak je mee besmet
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
elke man vindt zonder condoom fijn
Okee , maar is het dan niet willekeurig dat eentje wel vergoed wordt en de rest niet ?quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Omdat niet elke vrouw baat heeft bij een en dezelfde pil. Net als dat niet elke man hetzelfde condoom fijn vindt ,maar dan nog net even wat ingewikkelder.
Nou ja... een pil of een boel ongewenste zwangerschappen die in de long run nog meer kosten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Ik betaal voor jouw pilletje. Vind ik wel teveel.
Niemand hoeft een keuze te maken.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou ja... een pil of een boel ongewenste zwangerschappen die in de long run nog meer kosten.
Keuze is snel gemaakt.
Hahahaahahahahaha. Praat eens met andere vrouwen zou ik zeggen, als ik de basispil had genomen, dan had jij betaald. Nu betaal ik het meeste.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden.
Ik betaal voor jouw pilletje. Vind ik wel teveel.
Klopt. Dat is gewoon de goedkoopste denk ik. Je hebt zoveel pillen ,sommige helpen tegen acne, andere val je van af. Maar daar betaal je wel voor.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:44 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Okee , maar is het dan niet willekeurig dat eentje wel vergoed wordt en de rest niet ?
De een zijn dood is de ander zijn brood.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:45 schreef GSbrder het volgende:
Anyway, de wekker gaat om 07:00, heb een begrafenis te regelen.
Tschuss
Hehehehehe. Ik weet nog wel dat ik dat een keer had gedaan. Laatste keer ooit.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:45 schreef De_Guidance het volgende:
Voor het zingen de kerk uit.
Geen seks tijdens de eiersprong
Maar dat zijn Side-effects. Als je wil afvallen of van acne af wil zijn er weer andere opties.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:46 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Klopt. Dat is gewoon de goedkoopste denk ik. Je hebt zoveel pillen ,sommige helpen tegen acne, andere val je van af. Maar daar betaal je wel voor.
Zeg we zijn hier geen 3e wereldland. Tenminste nog niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:45 schreef De_Guidance het volgende:
Voor het zingen de kerk uit.
Geen seks tijdens de eiersprong
Met van die kooien. Ja ik zou daar ook wel eens heen willen.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 00:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zeg we zijn hier geen 3e wereldland. Tenminste nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |