abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 maart 2012 @ 16:34:02 #51
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_109205305
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 13:43 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Die reacties _O-
Je moet @dereactiegraaf volgen op Twitter. Dan krijg je de juweeltjes van de Telegraaf-reacties.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_109207280
De reacties op Elsevier zijn ook voor 95% geschreven door extremisten. Pak er voor de grap eens een artikel over Breivik bij en kijk eens hoe begripvol ze daarover zijn.

Ik snap niet dat Elsevier mensen de mogelijkheid biedt om te reageren als je daar dit soort tuig mee aantrekt.
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 18:32:23 #53
99045 Terreros85
Of toch niet?
pi_109208483
Ik zie de journalistieke meerwaarde er ook niet van. Er ontstaan nooit discussies in ieder geval onder de reageerders.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_109210153
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]

Dat die blanke onderklasse niet bereid is om tegen 'hongerlonen' asperges te gaan steken, en daarintegen wel bijstand ontvangen en in een degelijk huurhuis in een volksbuurt wonen, terwijl ze ,door de overheid gefinanceerd, anoniem kunnen klagen over een pool die van zn hongerloontje wel een paar biertjes te veel kan drinken.

Die onderklasse kan het zich echt geen ruk schelen dat de PVV graag lepeltje/lepeltje ligt met Israel.
Hehe nee over het algemeen niet idd. Maar bij SP-aanhangers zie je wel duidelijke stellingnames (pro palestina) maar bij PVV'ers heb ik het nog niet gehoord. Dan gaat het meer over de zorg, moslims etc. Ben dus wel benieuwd hoe zn achterban er tegenaan kijkt.
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2012 @ 22:36:21 #55
230491 Zith
pls tip
pi_109215997
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 15:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ik ben ook niet in de veronderstelling dat we het kwartje ooit terug zullen zien. Maar daar LV stellig zegt dat het via meerdere wegen al terug is zijn er toch diverse users inmiddels wel benieuwd hoe dit is gebeurd.
Ik snap dat je druk bent, maar graag een reactie op het kwartje van kok enzo :)
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  zondag 18 maart 2012 @ 10:16:28 #56
262 Re
Kiss & Swallow
pi_109225076
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 19:23 schreef DRidder het volgende:

[..]

Hehe nee over het algemeen niet idd. Maar bij SP-aanhangers zie je wel duidelijke stellingnames (pro palestina) maar bij PVV'ers heb ik het nog niet gehoord. Dan gaat het meer over de zorg, moslims etc. Ben dus wel benieuwd hoe zn achterban er tegenaan kijkt.
for real? :{
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_109227380
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 17:48 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
De reacties op Elsevier zijn ook voor 95% geschreven door extremisten. Pak er voor de grap eens een artikel over Breivik bij en kijk eens hoe begripvol ze daarover zijn.

Ik snap niet dat Elsevier mensen de mogelijkheid biedt om te reageren als je daar dit soort tuig mee aantrekt.
De hele website van Elsevier is een groot rechts-populistisch uithangbord. Elsevier, in ieder geval hun website, is zelf extreem. Elsevier geeft het voorzet en anderen mogen scoren.

Echt, elk stukje op de website heeft als doel 'links' te bashen. Dat mag, maar zeg dan er ook bij hoe kwalijk de rol van Elsevier zelf is en dat die reacties niks meer zijn dan een verlenging van hun geschreven stukjes.
pi_109227697
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 22:36 schreef Zith het volgende:

[..]

Ik snap dat je druk bent, maar graag een reactie op het kwartje van kok enzo :)
Mijn stelling is dat de benzine alleen maar vele malen duurder is geworden en dat het kwartje van kok officieel nooit terug is gekomen. Zo wel, waarom weet niemand dit? Of is een inflatieberekening gelijk aan het terugkrijgen van het kwartje?

quote:
2s.gif Op zondag 18 maart 2012 12:17 schreef skrn het volgende:

[..]

De hele website van Elsevier is een groot rechts-populistisch uithangbord. Elsevier, in ieder geval hun website, is zelf extreem. Elsevier geeft het voorzet en anderen mogen scoren.

Echt, elk stukje op de website heeft als doel 'links' te bashen. Dat mag, maar zeg dan er ook bij hoe kwalijk de rol van Elsevier zelf is en dat die reacties niks meer zijn dan een verlenging van hun geschreven stukjes.
Overal wordt er wel gebashed... zelfs op fok ;)
  † In Memoriam † zondag 18 maart 2012 @ 13:39:50 #59
230491 Zith
pls tip
pi_109230177
quote:
99s.gif Op zondag 18 maart 2012 12:29 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Mijn stelling is dat de benzine alleen maar vele malen duurder is geworden en dat het kwartje van kok officieel nooit terug is gekomen. Zo wel, waarom weet niemand dit? Of is een inflatieberekening gelijk aan het terugkrijgen van het kwartje?

Ik denk eerder dat je niet doorhebt wat het kwartje van kok precies was.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_109269640
quote:
Journalist en publicist Step Vaessen is door de provincie Noord-Holland gevraagd de Willem Arondéuslezing te verzorgen. Spreker René Boender zegde eerder af.

De provincie heeft maandag bekendgemaakt dat Vaessen de lezing op 17 april in de Grote of St. Bavokerk in Haarlem zal geven. Het thema van de lezing is 'de kudde kent geen helden'
quote:
Door de aanhoudende kritiek op de sprekers en de procedures is de PVV uit de organisatie voor de lezing gezet. De partij organiseert nu een eigen lezing en fractievoorzitter Hero Brinkman stapt naar de rechter.
http://www.elsevier.nl/we(...)euslezing-houden.htm

Vaessen? Die heeft toch veel islamitische kennissen, werkt ook voor islamieten.
Het wachten is op een nieuwe sabotage van Brinkman
  maandag 19 maart 2012 @ 12:57:26 #61
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_109270183
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 12:36 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

[..]

http://www.elsevier.nl/we(...)euslezing-houden.htm

Vaessen? Die heeft toch veel islamitische kennissen, werkt ook voor islamieten.
Het wachten is op een nieuwe sabotage van Brinkman
Volgens VK is de PVV er niet uitgezet, maar zelf eruitgestapt.

En de tweets vliegen al, hoor:

quote:
De PVV is het niet eens met die beslotenheid en doet daarom niet meer mee aan de voorbereiding. De partij kondigde aan naar de bestuursrechter te stappen vanwege het besluit. 'De kudde kent geen helden' is het thema van de lezing die Step Vaessen houdt op 17 april in de Grote- of St.Bavokerk in Haarlem.

Kritiek
De PVV-afdeling in Noord-Holland uitte vanmorgen in een tweet kritiek op de keuze voor Vaessen. '#Arondéuslezing door islamapologeet @stepvaessen van @AJEnglish is affront voor alles waar Willem Arondéus voor stond', aldus de PVV.
http://www.volkskrant.nl/(...)Arondeuslezing.dhtml

Volgens mij weet de PVV niet helemaal waar Arondeus voor stond :')
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 19 maart 2012 @ 13:46:52 #62
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_109271627
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 12:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:

Volgens mij weet de PVV niet helemaal waar Arondeus voor stond :')
Dat was toch een bommenleggende terrorist?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_109272439
Step Vaessen een islamapologeet noemen, dan heb je er heel weinig van begrepen. |:(

Of vinden ze Peter R. de Vries ook een misdadiger?
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.
pi_109276270
PVV'er jat foto's van een site. De eigenaar verbiedt misbruik daarvan
quote:
“Gitzwarte islamcensuur“, aldus PVV-raadslid Toon van Dijk
http://www.krapuul.nl/blo(...)telen-noemt-censuur/

Zo kennen we onze PVV-huilbabies weer.
zgn tegen censuur zijn, maar complete lezingen willen verbieden en saboteren.

Zijn huilbabies niet vaak rancuneus ?
Welke VVD'er zei dat ook laatst van de PVV?
pi_109280598
Nou, ik vind sommige users vele malen harder huilen dan de hele PVV bijelkaar,
pi_109280777
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 18:07 schreef Dr.Nikita het volgende:
Nou, ik vind sommige users vele malen harder huilen dan de hele PVV bijelkaar,
klopt...... jij bent in je eentje al erger.
pi_109280820
quote:
Al die persoonlijke sneren over en weer mogen achterwege blijven.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 19 maart 2012 @ 22:56:15 #68
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_109295647
Prachtig 1-2tje van Brinkman en Wilders afgelopen weekend. Dan wel bewust of onbewust, het Polenmeldpunt is wat afgezwakt en de schijn van democratisering weer opgehouden. Het is evident dat Brinkman zelf die mail had gelekt naar EenVandaag natuurlijk (dan wel door Wilders).

Verder vraag ik me af of Wilders Samson durft aan te pakken. Persoonlijke aanval zou te vroeg zijn, en in debat kan hij het nooit winnen. Enige wat ik zie gebeuren is een oververhitte Samson met losse polsjes en taalgebruik indien Wilders toch te ver gaat.
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 07:21:45 #69
66444 Lord_Vetinari
pi_109302518
quote:
0s.gif Op maandag 19 maart 2012 22:56 schreef Mr.DD het volgende:
Prachtig 1-2tje van Brinkman en Wilders afgelopen weekend. Dan wel bewust of onbewust, het Polenmeldpunt is wat afgezwakt en de schijn van democratisering weer opgehouden. Het is evident dat Brinkman zelf die mail had gelekt naar EenVandaag natuurlijk (dan wel door Wilders).

Verder vraag ik me af of Wilders Samsonm durft aan te pakken. Persoonlijke aanval zou te vroeg zijn, en in debat kan hij het nooit winnen. Enige wat ik zie gebeuren is een oververhitte Samsonm met losse polsjes en taalgebruik indien Wilders toch te ver gaat.
pi_109303128
Wel een aardige troll actie van Drinkman :D
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:27:31 #71
66444 Lord_Vetinari
pi_109307026
quote:
Vandaag gaat het in de fractievergadering van de PVV over de mail die Hero Brinkman vorige week rondstuurde over het meldpunt MOE-landers. De mail lekte uit naar EénVandaag, zoals nu eenmaal elke mail waarvan de verzender vindt dat hij een groter publiek verdient, uitlekt.

Brinkman vreest dat het meldpunt de PVV nog voor grote problemen zal stellen, aangezien 'vele meldingen geen klachten zijn'. Hij vond ook de wijze waarop Geert Wilders het idee had gecommuniceerd aan de zwakke kant. Hero trok kortom de wijsheid van de Grote Leider in twijfel, iets wat zelfs de premier van dit land niet in zijn hoofd zou halen.

Fractievoorzitter Martin Bosma, het rancuneuze deel van Geert Wilders' hersenkwab, zal Hero Brinkman vandaag ernstig toespreken. Want Hero zet de bijl aan de wortel van de PVV, met zijn eigengereide optreden, ongewenste democratiseringsplannen en uitgelekte mails.

Kompas
Bovendien zal Bosma erop wijzen dat volgens Maurice de Hond de recente winst in de peilingen is te danken aan al het gedoe rond het meldpunt - en de peilingen zijn voor de PVV het enige politieke kompas.

Hero Brinkman wil alles wat Martin Bosma niet wil. Hij wil van de PVV een gewone rechtse partij maken, met leden, een partijcongres, een jongerenafdeling en - de grootste brutaliteit - leiderschapsverkiezingen. Alsof Geert níet door de Allerhoogste voor het leven is benoemd. Alsof Geert niet de partij ís en de fractieleden slechts zetelvulling, willoze en tandeloze manifestaties van de Leider, slechts uitverkoren omdat het in de totaal verrotte oude politiek van dit land nu eenmaal is verboden in je eentje 24 zetels in te nemen.

Een paar jaar geleden waagde Brinkman het al eens te zin-spelen op een PVV zonder Geert Wilders, voor de gelovigen de hoogste vorm van blasfemie - niet minder ernstig dan speculeren over een islam zonder Mohammed.

Bosma, die behalve rancuneus ook lang niet dom is, weet dat Brinkmans hervormingsvoorstellen het einde van de PVV zouden inluiden. Het waanidee dat de partij geen deel uitmaakt van het Haagse establishment valt dan niet meer met goed fatsoen te slijten. De PVV zou door de mand vallen als een partij als alle andere en de verongelijkte kiezer zou op zoek gaan naar nieuwe fikkiestokers - of de politiek definitief voor gezien houden.

Baasje
Al vanaf de allereerste keer dat je Hero Brinkman zag aanschuiven bij Pauw&Witteman wist je dat hij Geert ooit in problemen zou gaan brengen. De ambitie straalde van meet af aan uit zijn ogen. Brinkman, die baasje oefent in zijn eigen koninkrijkje in Noord-Holland, zou op zeker moment de keizer uitdagen, dat stond vast.

Brinkman wil gewoon zelf de PVV gaan leiden. Ik luister ook wel eens níet naar het programma Avondspits van Joost Eerdmans, maar afgelopen vrijdag deed ik dat toevallig wel. Brinkman zei eerst een beetje jaloers hoe prachtig hij de leiderschapsverkiezing bij de PvdA had gevonden. En daarna dat hij naast Geert Wilders een van de kandidaten zou zijn, mocht het in de PVV ooit tot zo'n gevecht komen.

In NRC zei Brinkman gisteren over de fractievergadering dat hij 'op elke mogelijke uitkomst' was voorbereid; op eruit geslingerd worden en ook op uit eigen beweging opstappen.

Brinkman speelt hoog spel met de ene zetel die het kabinet- Rutte overeind houdt als inzet. Hij geniet er intens van, dat zie je zo, en hij gaat het uitspelen ook. Wilders en het kabinet aan een touwtje: Hero Brinkman beleeft zijn finest hour.
http://www.volkskrant.nl/(...)jn-finest-hour.dhtml
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 maart 2012 @ 11:31:51 #72
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_109307180
1u een Persco van Hero.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:47:44 #73
104871 remlof
Europees federalist
pi_109307681
HeroBrinkman twitterde op dinsdag 20-03-2012 om 11:27:12 Straks om 13.00 uur geef ik een persconferentie in Nieuwspoort. reageer retweet
We zijn benieuwd.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:49:52 #74
104871 remlof
Europees federalist
pi_109307761
EXIT BRINKMAN NA GEKLAPTE FRACTIEVERGADERING
Geplaatst door Rob Goossens op 20 maart, 2012 - 11:40

Hero Brinkman stapt uit de fractie.Dat is het gevolg van de fractievergadering van vanochtend over de kritiek van de PVV'er op het Polenmeldpunt. De situatie is zodanig onhoudbaar geworden dat Brinkman uit de partij stapt, zo heeft Dagelijkse Standaard bevestigd gekregen bij bronnen rondom de fractie. Dat is een grote tegenvaller voor de coalitie. Zonder Brinkman is er geen meerderheid meer in de Tweede Kamer.

Brinkman is één van de PVV'ers die het loyaalst was aan het kabinet. Naar verwachting zal hij de coalitie als eenmansfractie blijven steunen. Het is niet bekend wat zijn beslissing voor gevolgen heeft voor zijn positie als fractievoorzitter namens de PVV in de Staten van Noord Holland. Om 13.00 uur houdt hij een persconferentie in Nieuwspoort.

http://www.dagelijksestan(...)e-fractievergadering
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2012 @ 11:55:22 #75
230491 Zith
pls tip
pi_109307984
Nou, nog een gedoogpartij dus waar de regering van afhankelijk is.
pi_109308010
waahhhhhhhhhhhhhhhh
het zat er al 2 jaar aan te komen...
echte Hero hoor !!!
^O^
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 20 maart 2012 @ 11:56:05 #77
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_109308016
Maar even een topic :+. Wat doet Hero? Om 13u persco
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 20 maart 2012 @ 11:56:57 #78
66444 Lord_Vetinari
pi_109308053
Verkiezingen, here we come *O*
pi_109308142
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:56 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Verkiezingen, here we come *O*
*O* hi hi wat verwacht jij van de verkiezingen....gaan we richting PvdA/SP/GL??
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:00:12 #80
66444 Lord_Vetinari
pi_109308160
Opgestapte PVV'ers:

Tweede Kamer:
Juli 2009: Barry Madlener verlaat TK, gekozen in Europees Parlement
November 2010: James Sharpe stapt op na aantijgingen
Maart 2012: Hero Brinkman verlaat de fractie wegens onwerkbare situatie

Europees Parlement
Juni 2010: Louis Bontes verlaat EP, gekozen in Tweede Kamer
Augustus 2011: Daniël van der Stoep (opgestapt na veroorzaken ongeval met drank op; eist vervolgens in december 2011 de nieuwe, vijfde PVV-zetel op, wat leidt tot een splitsing tussen de PVV en hem)

Gemeenteraad Den Haag
Juni 2010: Willie Dille verlaat raad (gekozen in Tweede Kamer)
Juni 2010: Karen Gerbrands verlaat raad (gekozen in Tweede Kamer)
Juli 2010: Geert Wilders verlaat raad (te druk met Tweede Kamer)
Januari 2011: Sietse Fritsma stopt (te druk met Tweede Kamer)
December 2011: Arnoud van Doorn splitst zich af, gaat door als eenmansfractie
December 2011: Marjolein van de Waal splitst zich af, kan zich niet vinden in werkwijze PVV

Gemeenteraad Almere
Februari 2012: Marissa Visser splitst zich af na 'eerdere conflicten'

Staten

Zuid-Holland:
Juli 2011: Harm Beertema verlaat fractie (te druk met Tweede Kamer)

Limburg:
Juli 2011: Roland van Vliet verlaat fractie (te druk met Tweede Kamer)
Juli 2011: Harm Uringa stapt uit de PVV, begint eenmansfractie
Januari 2012: Cor Bosman uit de fractie gezet na racistische uitspraak over PvdA'er

Brabant:
Oktober 2011: Martijn Kap verlaat PVV-fractie, gaat alleen verder.

Gelderland:
November 2011: Olof Wullink verlaat PVV-fractie, gaat als onafhankelijk lid verder.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:00:47 #81
66444 Lord_Vetinari
pi_109308183
quote:
99s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:59 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

*O* hi hi wat verwacht jij van de verkiezingen....gaan we richting PvdA/SP/GL??
Nee, ik hoop op PvdA/SP/D66
pi_109308283
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:00 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, ik hoop op PvdA/SP/D66
Gaat hem niet worden... mocht dit hem wel worden kunnen we in ieder geval vier jaar aanzien wat de linksen voor elkaar krijgen en of zij ook gaan bezuinigen op punten waarvan men nu op haar poten staat. Onderwijs, zorg etc.
pi_109308316
Ik ga samen met L_V een borreltje toosten en dan kijken we naar een aflevering van Nikita.
Wat een feest op deze lentedag.

Heeee..... de Haagse Lente is begonnen .
pi_109308722
Als hij opstapt is het een zetel minder toch? :@
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:17:06 #85
322645 Voorschrift
See if I care
pi_109308757
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:16 schreef Mylene het volgende:
Ja dan kom je op 75, tenzij hij ook gaat gedogen en eigen eisen gaat stellen.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:17:19 #86
104871 remlof
Europees federalist
pi_109308769
quote:
Ja, kamerzetels zijn persoonsgebonden.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:17:25 #87
66444 Lord_Vetinari
pi_109308772
quote:
Niet als hij als eenmansfractie gewoon het Kabinet blijft steunen. Wat wel zal gebeuren, want Brinkman zit echt niet op verkiezingen te wachten. Dan ligt hij namelijk gegarandeerd uit de Kamer, dat is het lot van die afscheidingen.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:17:49 #88
104871 remlof
Europees federalist
pi_109308784
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:17 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ja dan kom je op 75, tenzij hij ook gaat gedogen en eigen eisen gaat stellen.
Dan wordt de constructie nog krommer :')
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:20:04 #89
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_109308852
Onze Hero wil de Hero uithangen. Ik ben benieuwd wat hij te melden heeft op zijn persconferentie. :P
pi_109308886
Ik denk dat Brinkman zijn zetel gewoon gaat opgeven.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:21:36 #91
66444 Lord_Vetinari
pi_109308895
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:21 schreef Breekfast het volgende:
Ik denk dat Brinkman zijn zetel gewoon gaat opgeven.
Heus niet. Hij vangt er een ruime ton per jaar voor.
pi_109308966
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Heus niet. Hij vangt er een ruime ton per jaar voor.
Hij is denk ik wel behoorlijk onder druk gezet om dat te doen. Zonder Brinkman en zijn zetel wordt de gedoogconstructie wel heel erg instabiel.
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:24:28 #93
66444 Lord_Vetinari
pi_109308996
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:23 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Hij is denk ik wel behoorlijk onder druk gezet om dat te doen. Zonder Brinkman en zijn zetel wordt de gedoogconstructie wel heel erg instabiel.
Nee hoor. Dan stapt de SGP gewoon in. En Brinkman is een van de trouwe supporters van het kabinet. Dat blijft hij heus wel doen.
pi_109309013
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 11:55 schreef Zith het volgende:
Nou, nog een gedoogpartij dus waar de regering van afhankelijk is.
Hero gedoogt de gedoogpartij.
  † In Memoriam † dinsdag 20 maart 2012 @ 12:26:56 #95
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_109309083
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:24 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee hoor. Dan stapt de SGP gewoon in. En Brinkman is een van de trouwe supporters van het kabinet. Dat blijft hij heus wel doen.
Correct. Storm in een glas water dus.
Eind resultaat is dat Wilders te kakken wordt gezet. Das nie erg.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 20 maart 2012 @ 12:32:34 #96
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_109309244
fritswester twitterde op dinsdag 20-03-2012 om 12:29:02 HERO BRINKMAN UIT PVV-FRACTIE BEVESTIGD reageer retweet
pi_109309408
LIJST HERO BRINKMAN IN AANTOCHT *O*
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:38:41 #98
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_109309427
Nu gaat het nog meer lachen worden voor het Kabinet-Rutte. Het gaat misschien nog moeilijker worden om deals voor dit kabinet te sluiten.
pi_109309433
Man man man... :N .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 20 maart 2012 @ 12:41:04 #100
16715 Mylene
*schatje*
pi_109309511
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 maart 2012 12:38 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Nu gaat het nog meer lachen worden voor het Kabinet-Rutte. Het gaat misschien nog moeilijker worden om deals voor dit kabinet te sluiten.
SGP is er ook nog om een handje te helpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')