Mentale of metalen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja vis, altijd goed voor de zware metalen huishouding
Nee, dat is nou net niet zo goed.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:47 schreef Flurry het volgende:
Een varken lijkt genetisch het meest op een mens. Is dat dan ook niet het beste vlees als het doel is om missende stoffen aan te vullen?
Daarom ook struisvogel dat is 0,04% vet ofzoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vlees van dieren die veel bewegingen. Paardenvlees of een stukje antilope. Veel goede stoffen, weinig vet.
Paardenvlees bevat minder vet dan struisvogelvlees.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daarom ook struisvogel dat is 0,04% vet ofzo
Maar ik speel hier natuurlijk wel een beetje advocaat van de duivel.
Er zijn zoveel dingen goed en niet helemaal goed voor je.
Leven, je gaat er dood van.
Als je Kuru wilt krijgen...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:47 schreef Flurry het volgende:
Een varken lijkt genetisch het meest op een mens. Is dat dan ook niet het beste vlees als het doel is om missende stoffen aan te vullen?
Krijg je alleen als je de hersenen van de buurman opeetquote:
Het ging me meer om zijn redenatie.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Krijg je alleen als je de hersenen van de buurman opeet
Gewoon bij de slager een lapje paardenvlees halen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:59 schreef frame-saw het volgende:
Ik moet het wel makkelijk kunnen verkrijgen en het moet niet te duur zijn. Een stukje biologisch vlees bij de AH bijvoorbeeld, maar dan: welke?
Vis eet ik ook wel regelmatig, vooral zalm, maar ik heb het idee dat mij dat niet sterker maakt (wel gezonder, maar niet meer weerstand).
Niet meer doen dus. Als er iets zielig is en slecht voor het milieu, dan is het wel fastfood vlees. Vlees volgestouwd met hormonen en antibiotica waar je ook nog eens ziek van kan worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:37 schreef frame-saw het volgende:
ik vind het zielug en slecht voor het milieu.....Als ik vlees eet is het meteen shoarma of fastfood.
Misschien kun je beter naar de halal slager.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:59 schreef frame-saw het volgende:
Ik moet het wel makkelijk kunnen verkrijgen en het moet niet te duur zijn. Een stukje biologisch vlees bij de AH bijvoorbeeld, maar dan: welke?
Vis eet ik ook wel regelmatig, vooral zalm, maar ik heb het idee dat mij dat niet sterker maakt (wel gezonder, maar niet meer weerstand).
De biologische hamburgers van de Albert Heijn zijn niet onbetaalbaar duur. Probeer deze eens maar bak hem wel goed door en zorg dat het vlees niet rood meer is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:59 schreef frame-saw het volgende:
Maar niet lekker en ook niet het makkelijkst te bereiden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:14 schreef ikhouvannoodles het volgende:
Een stuk kalfslever is gewoon een vitamine bom. Vooral vitamine A en B12 link.
Vlees wat Halal is, is puur. Geen hormonen, weinig tot geen bloed, geen water en ook geen andere chemicaliën of rotzooi.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:14 schreef Flurry het volgende:
Denken dat halal vlees gezonder is
Het komt uit dezelfde bio-industrie. De dieren worden alleen anders geslacht.
Dat zou het moeten zijn, maar dat is het meestal niet:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:28 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vlees wat Halal is, is puur. Geen hormonen, weinig tot geen bloed, geen water en ook geen andere chemicaliën of rotzooi.
Dat is natuurlijk altijd maar de vraag.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:40 schreef Flurry het volgende:
[..]
Dat zou het moeten zijn, maar dat is het meestal niet:
http://vroegevogels.vara.(...)842&cHash=b49d3b0f21
http://www.halalcorrect.com/articles/actualiteiten/43/1/
Dat dus.quote:
Die van ons is heel prettig, veel lekkerder vlees dan bij de supermarkt en veel minder vocht (Mijn kipfilets krimpen minder). En het is spotgoedkoop.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:02 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Misschien kun je beter naar de halal slager.
Scheelt ieder geval een hoop troep in je vlees, ze verkopen ook kip daar.
Overigens een stukje lam is is ook niet echt verkeerd.
Kan je nagaan, en dan worden mensen toch al eeuwen lang decennia oud. Het is wat.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:11 schreef okiokinl het volgende:
k las gister nog dat rood vlees gewoon helemaal niet goed is, ook niet af en toe.
Uhh ik kom graag bij halal slager. Niets mis mee.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Die van ons is heel prettig, veel lekkerder vlees dan bij de supermarkt en veel minder vocht (Mijn kipfilets krimpen minder). En het is spotgoedkoop.
Dat ligt natuurlijk aan het vlees. Kip of varken moet je gewoon nooit rauw eten, daar is de kans op ziektes gewoon ontzettend groot.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:11 schreef okiokinl het volgende:
k las gister nog dat rood vlees gewoon helemaal niet goed is, ook niet af en toe.
beter kip of vis.
Sulfiet mag al jaren niet meer gebruikt worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:17 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Uhh ik kom graag bij halal slager. Niets mis mee.
Rund is beter geen sulfiet er op om het extra rood te maken.
Als ik shoarma wil eten, dan wel graag van lam en niet zoals bij de gemiddelde supermarkt van varkensvlees![]()
![]()
Lamsvlees an sich is trouwens bijna niet te betalen bij de AH, terwijl je bij de halal slager een kilo hebt tussen de 6 euro en de 10 euro per kilo, hetzelfde geldt voor rund.
Ik ben een groot fan.
Aangezien ze eind dit jaar pas een synthetisch stuk vlees willen testen lijkt mij dat sowieso de enige optie.quote:
http://edition.cnn.com/20(...)-lifespan/index.htmlquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:15 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Kan je nagaan, en dan worden mensen toch al eeuwen lang decennia oud. Het is wat.
quote:singling out red meat may be counterproductive. A bigger threat to health is the sugar- and starch-heavy Western diet as a whole
Hahaquote:Op vrijdag 16 maart 2012 13:52 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Aangezien ze eind dit jaar pas een synthetisch stuk vlees willen testen lijkt mij dat sowieso de enige optie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |