Mentale of metalen?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:46 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Tsja vis, altijd goed voor de zware metalen huishouding
Nee, dat is nou net niet zo goed.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:47 schreef Flurry het volgende:
Een varken lijkt genetisch het meest op een mens. Is dat dan ook niet het beste vlees als het doel is om missende stoffen aan te vullen?
Daarom ook struisvogel dat is 0,04% vet ofzoquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vlees van dieren die veel bewegingen. Paardenvlees of een stukje antilope. Veel goede stoffen, weinig vet.
Paardenvlees bevat minder vet dan struisvogelvlees.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:51 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Daarom ook struisvogel dat is 0,04% vet ofzo
Maar ik speel hier natuurlijk wel een beetje advocaat van de duivel.
Er zijn zoveel dingen goed en niet helemaal goed voor je.
Leven, je gaat er dood van.
Als je Kuru wilt krijgen...quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:47 schreef Flurry het volgende:
Een varken lijkt genetisch het meest op een mens. Is dat dan ook niet het beste vlees als het doel is om missende stoffen aan te vullen?
Krijg je alleen als je de hersenen van de buurman opeetquote:
Het ging me meer om zijn redenatie.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Krijg je alleen als je de hersenen van de buurman opeet
Gewoon bij de slager een lapje paardenvlees halen.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:59 schreef frame-saw het volgende:
Ik moet het wel makkelijk kunnen verkrijgen en het moet niet te duur zijn. Een stukje biologisch vlees bij de AH bijvoorbeeld, maar dan: welke?
Vis eet ik ook wel regelmatig, vooral zalm, maar ik heb het idee dat mij dat niet sterker maakt (wel gezonder, maar niet meer weerstand).
Niet meer doen dus. Als er iets zielig is en slecht voor het milieu, dan is het wel fastfood vlees. Vlees volgestouwd met hormonen en antibiotica waar je ook nog eens ziek van kan worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:37 schreef frame-saw het volgende:
ik vind het zielug en slecht voor het milieu.....Als ik vlees eet is het meteen shoarma of fastfood.
Misschien kun je beter naar de halal slager.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:59 schreef frame-saw het volgende:
Ik moet het wel makkelijk kunnen verkrijgen en het moet niet te duur zijn. Een stukje biologisch vlees bij de AH bijvoorbeeld, maar dan: welke?
Vis eet ik ook wel regelmatig, vooral zalm, maar ik heb het idee dat mij dat niet sterker maakt (wel gezonder, maar niet meer weerstand).
De biologische hamburgers van de Albert Heijn zijn niet onbetaalbaar duur. Probeer deze eens maar bak hem wel goed door en zorg dat het vlees niet rood meer is.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:59 schreef frame-saw het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |