Amén. Ik moest laatst vanuit Utrecht naar Ieper, wat een DRAMA zijn die belgen op de weg.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:12 schreef Metalfreak het volgende:
- Belgen. Geen verdere uitleg nodig lijkt me...
Oepsquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:12 schreef Metalfreak het volgende:
De laatste tijd lijkt het trouwens alsof niemand meer 120 durft te rijden op de snelweg... De benzine toch te duur?
Dat zou echt verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:16 schreef Ferdo het volgende:
Inhalende vrachtwagens op snelwegen, vooral als de rijbaan maar twee stroken heeft.
Als motorscooterrijder:quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:20 schreef Xoio het volgende:
Mensen die je inhalen, voor je gaan rijden en vervolgens de snelheid terug laten zakken.
Is het vaak ook gedurende een groot deel van de dag, of tijdens de ochtend- en avondspits, maar ja, wat is 06:00-19:00 uur in het Pools/Lets/Roemeens/Ests...dat staat er niet bij, hé? En het verkeersbord zelf is natuurlijk ook niet vertaald.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Dat zou echt verboden moeten worden.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:30 schreef Hyperdude het volgende:
Iemand voor je, die wacht totdat de de hele minirotonde leeg is. Er zou eens iemand vaart minderen, de richtingaanwijzer op afslaan hebben staan en toch doorrijden.
Meestal van die mensen die op hun 34ste al precies kunnen voorrekenen hoeveel pensioen ze krijgen op hun 65ste, maar gelukkig veel eerder zullen overlijden aan lethale saaiheid
Als je in de auto zit, dan doen fietsers me altijd denken aan vliegen. Ze komen overal tevoorschijn. Vaak op plekken waar je het niet verwacht.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:06 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Fietsers en dan niet één specifiek ding, maar echt alles wat ze doen is irritant en vervelend. Het is me pas op gaan vallen sinds ik mijn rijbewijs heb, dus ik ben er ook wel schuldig aan. Maar hoe gruwelijk irritant zijn die kutpubers geen richting aangeven, gewoon voorrang nemen
, 3 en soms 4 breed (!!!) op de weg fietsen en ten slotte gewoon zonder licht rijden
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:33 schreef Gummiebeer het volgende:
Automoblisten over het algemeen. Ze denken dat een vrachtwagen net zo wendbaar is als hun doosje op wielen. Schurft hekel aan!![]()
Daarom schuif ik naar de linkerbaan om met 2km/h verschil een collega in te halen, dat zal jullie leren!
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:20 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als je in de auto zit, dan doen fietsers me altijd denken aan vliegen. Ze komen overal tevoorschijn. Vaak op plekken waar je het niet verwacht.
Ik voelde me ook een keer een vlieg toen ik fietste, mijn licht aanhad en mijn hand opstak om naar links te fietsen. Sinds die aanrijding ga ik liever te voet.
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 12:33 schreef Gummiebeer het volgende:
Automoblisten over het algemeen. Ze denken dat een vrachtwagen net zo wendbaar is als hun doosje op wielen. Schurft hekel aan!![]()
Daarom schuif ik naar de linkerbaan om met 2km/h verschil een collega in te halen, dat zal jullie leren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |