En hoe lang heb je hem dan gehad?quote:Op zondag 18 maart 2012 05:49 schreef Braddie het volgende:
Iemand die me voor A.S dinsdag van de Ibanez af wil/kan helpen? Heb geld nodig....
Voor 75 euro ben je hem binnen een uur kwijt.quote:Op zondag 18 maart 2012 05:49 schreef Braddie het volgende:
Iemand die me voor A.S dinsdag van de Ibanez af wil/kan helpen? Heb geld nodig....
A.s., hmmm. Wat had je voor bedrag in gedachten, 150/200?quote:Op zondag 18 maart 2012 05:49 schreef Braddie het volgende:
quote:This is a '72 Aelita 2 guitar. The baby is absolutely unplayable. The greatest thing about it is that when you losen the strings the tremolo leaves its place and hangs on the strings. You can also notice a wise location of the strap button on the upper horn, opened tuners, a cool bridge cover and blue mother-of-toilet-seat plastic pickguard which makes it look similar to some eye-catching Hagstorms from the end of the sixties. The lower cutoff is a bit weird - I guess the original design had two similar cutoffs, but then the main constructor tried the prototype, realized the cutoff in not sufficient and took a saw... or at least it looks like this is what had happened.
Aelita 2 was manufactured at Rostov Na Donu (Rostov on Don) together with Aelita 1, Stella, Bass, and Bass 2.
Compared with Aelita 1 this model is more "designed". It's possible that the plant started its production with Aelita 1 which took some of its features from the Ural and Tonika, which were already in production by the end of the 60's in Sverdlovsk (for example, the headstock shape on Ural and Aelita 1 are quite similar). Later, as the Rostov-on-Don plant gatered some experience, they took their designs further and introduced original headstock and body shapes etc.
quote:The Aelita2 is actually not a bad guitar, it is really easy to play, smooth action, although the tremolo is rather awkward, since it is reverse that of American tremolos (the sound comes from pulling the strings to cause the bend). Overall it really is a neat guitar to play (I do seem to collect rather strange guitars). I have had no problems with it, and I must say that Studio 1525 has kept the guitar in excellent condition, it is a 1975 production and looks like it was just made (aside from the rather old electronics, I agree with you on that, it looks like a 1950's TV, wires and transistors everywhere). My favorite part of the whole guitar is probably the most cheesy part: the selector buttons. The top row of buttons cycle between the 3 pickups, the lower buttons are a sort of pre-set tuner, to me it is like having an effects pedal built right into the guitar.
quote:The enclosure is very thick cast metal. Virtually bullet - proof, just like all Soviet sewing machines that could probably be transformed into machine guns with a flick of a switch at the production line.
Groeten aan Alestormquote:
Knip je snaren eens af manquote:Op zondag 18 maart 2012 15:48 schreef Braddie het volgende:
http://muziek.marktplaats(...)aul-custom-1974.html
Spam!
Ja ik heb hem op marktplaats neer gezet
Het is dan ook inderdaad een vraagprijs, ik wacht even wat biedingen af, en als mensen een bedrag bieden wat mij zint, dan gaat hij de deur uit!quote:Op zondag 18 maart 2012 18:12 schreef brother52 het volgende:
En de vraagprijs is veel te hoog. ¤500 zul je nooit krijgen. Je mag je handjes dichtknijpen als je een bod van ¤300 krijgt.
Wat voor metal speel je ?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef Narasan het volgende:
Wie is er hier een echte metal gitarist en wil samen proberen om wat dingen te coveren en dergelijke? Miss kunnen we dan wel een bandje opstarten.
Geïnteresseerden?
Liefst ook met 7-snaar.
quote:
Heel vaak de knopjes heen en weer draaien wil helpen(Is waarschijnlijk gewoon stof)quote:Op zondag 18 maart 2012 18:35 schreef Ulx het volgende:
Mijn versterker kraakt nogal als ik aan de knopjes draai, is daar iets wat ik zelf snel kan controleren? het is een Peavey TKO80.
WD40quote:Op zondag 18 maart 2012 18:35 schreef Ulx het volgende:
Mijn versterker kraakt nogal als ik aan de knopjes draai, is daar iets wat ik zelf snel kan controleren? het is een Peavey TKO80.
Lijkt me vrij logisch toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:00 schreef guitarist het volgende:
Hey Braddie, waarom heb je alle biedingen weer er afgehaald?
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:03 schreef guitarist het volgende:
![]()
Maar als je ze weg haalt beginnen mensen weer onderaan met bieden. Als je ze laat staan laat je zien dat er interesse is in de gitaar en maak je mensen eerder warm.
Juist.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:02 schreef Braddie het volgende:
Wat was het nou trouwens ook al weer?, bij twijfel niet doen, toch?
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:05 schreef Braddie het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=308588359208531
Even een filmpje van de Les paul in actie, clean weliswaar
Zoals ?quote:
Krijgen we dit weerquote:
Het is echt een prachtige gitaar, ziet er ook echt nog top uit voor z`n leeftijd.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:51 schreef Cid het volgende:
[..]Mooi ding!
Heb al een goede, moet me echt inhouden
Hahaquote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef Zorro het volgende:
Altijd binnen gestaan, van een oud vrouwtje geweest.
Prima snaartjes nog.
Waarom wat?..quote:Op zondag 18 maart 2012 23:14 schreef mr-green het volgende:
@Braddie waarom
Wel weer humor om alle reacties hier te zien
Hmmm. Niet echt geld voor 'over'. Wat wil je voor alleen de power distributor?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:39 schreef The_Dean het volgende:
Iemand interesse in een 19" flightcase met power distributor [met twee lampjes] en een plank? Merk is nog onbekend, krijg hem morgen binnen. Volgens mij 8HE. 150 euro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat interessant braddie vertel ons meer!quote:
Ja, want ik kan totaal niet standvast zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 13:46 schreef genakt het volgende:
Hoezo volgende week staat ie er toch weer
De BMG is inderdaad 6 keer in de verkoop geweest, en daarna niet, maar is uiteindelijk toch verkocht omdat dat niet zo`n hele zeldzaamheid is, en daar had ik best veel problemen mee, maar zoals je weet heb ik ook daar spijt van.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:50 schreef genakt het volgende:
De brian may heb je ook 6 keer in de verkoop gezet en daarna weer niet
Dat dus.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Protip 4: verzamel alle sores over de verkoop van de gitaar en stop het in 1 post, post die post een weekje nadat je bedacht hebt het te gaan posten, als het je dan niet meer relevant lijkt, post het dan niet.
Protip 5: Als je ziet dat mensen zich ergeren aan een onderwerp post er eventjes een maandje niet over.
Gratis en voor niets deze tips?quote:Op maandag 19 maart 2012 13:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Protip 4: verzamel alle sores over de verkoop van de gitaar en stop het in 1 post, post die post een weekje nadat je bedacht hebt het te gaan posten, als het je dan niet meer relevant lijkt, post het dan niet.
Protip 5: Als je ziet dat mensen zich ergeren aan een onderwerp post er eventjes een maandje niet over.
Ja, hey.. als mensen mij vragen er over, dan reageer ik er gewoon op.quote:
Poe, nog niet echt over nagedacht... 60 euro?quote:Op maandag 19 maart 2012 13:32 schreef guitarist het volgende:
[..]
Hmmm. Niet echt geld voor 'over'. Wat wil je voor alleen de power distributor?
Trololol we zijn grappigquote:Op maandag 19 maart 2012 14:40 schreef genakt het volgende:
Denken dat ik in jou geïnteresseerd benZie post hierboven
Niet echt, vind dit soort reactie`s altijd een beetje sneu(NIet die van jou BurnaBoy maar die van Genakt)quote:
quote:Op maandag 19 maart 2012 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Iedereen doet hier zo tegen elkaar alleen jij gaat erom zitten janken als een mega baby
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:37 schreef The_Dean het volgende:
Zo, als Braddie niks kwijt wil koop ik wel een andere Ibanez
quote:Op maandag 19 maart 2012 21:36 schreef Witchfynder het volgende:
Nah ja, is Facebook alweer stuk. En ik had net een boeiend gesprek met een lekker wijf.
Spuuglelijkquote:Op maandag 19 maart 2012 21:40 schreef stefanhaan het volgende:
Wat vinden jullie van dit ding:
Op basis van uiterlijk
[ afbeelding ]
Wat is je budget dan, zo'n Ibanez gaat toch ook snel voor 300-350 ofzo ?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:40 schreef The_Dean het volgende:
Nog wat meer verhandelen, dat reikt mijn budget nog niet
Andere Ibanez, een RG'tje. Wat kost die LTD ook alweer?quote:Op maandag 19 maart 2012 21:41 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Spuuglelijk
[..]
Wat is je budget dan, zo'n Ibanez gaat toch ook snel voor 300-350 ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |