Waarom wat?..quote:Op zondag 18 maart 2012 23:14 schreef mr-green het volgende:
@Braddie waarom
Wel weer humor om alle reacties hier te zien
Hmmm. Niet echt geld voor 'over'. Wat wil je voor alleen de power distributor?quote:Op maandag 19 maart 2012 12:39 schreef The_Dean het volgende:
Iemand interesse in een 19" flightcase met power distributor [met twee lampjes] en een plank? Merk is nog onbekend, krijg hem morgen binnen. Volgens mij 8HE. 150 euro.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat interessant braddie vertel ons meer!quote:
Ja, want ik kan totaal niet standvast zijnquote:Op maandag 19 maart 2012 13:46 schreef genakt het volgende:
Hoezo volgende week staat ie er toch weer
De BMG is inderdaad 6 keer in de verkoop geweest, en daarna niet, maar is uiteindelijk toch verkocht omdat dat niet zo`n hele zeldzaamheid is, en daar had ik best veel problemen mee, maar zoals je weet heb ik ook daar spijt van.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:50 schreef genakt het volgende:
De brian may heb je ook 6 keer in de verkoop gezet en daarna weer niet
Dat dus.quote:Op maandag 19 maart 2012 13:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Protip 4: verzamel alle sores over de verkoop van de gitaar en stop het in 1 post, post die post een weekje nadat je bedacht hebt het te gaan posten, als het je dan niet meer relevant lijkt, post het dan niet.
Protip 5: Als je ziet dat mensen zich ergeren aan een onderwerp post er eventjes een maandje niet over.
Gratis en voor niets deze tips?quote:Op maandag 19 maart 2012 13:50 schreef Bosbeetle het volgende:
Protip 4: verzamel alle sores over de verkoop van de gitaar en stop het in 1 post, post die post een weekje nadat je bedacht hebt het te gaan posten, als het je dan niet meer relevant lijkt, post het dan niet.
Protip 5: Als je ziet dat mensen zich ergeren aan een onderwerp post er eventjes een maandje niet over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |