Wat voor metal speel je ?quote:Op zondag 18 maart 2012 18:30 schreef Narasan het volgende:
Wie is er hier een echte metal gitarist en wil samen proberen om wat dingen te coveren en dergelijke? Miss kunnen we dan wel een bandje opstarten.
Geïnteresseerden?
Liefst ook met 7-snaar.
quote:
Heel vaak de knopjes heen en weer draaien wil helpen(Is waarschijnlijk gewoon stof)quote:Op zondag 18 maart 2012 18:35 schreef Ulx het volgende:
Mijn versterker kraakt nogal als ik aan de knopjes draai, is daar iets wat ik zelf snel kan controleren? het is een Peavey TKO80.
WD40quote:Op zondag 18 maart 2012 18:35 schreef Ulx het volgende:
Mijn versterker kraakt nogal als ik aan de knopjes draai, is daar iets wat ik zelf snel kan controleren? het is een Peavey TKO80.
Lijkt me vrij logisch toch?quote:Op zondag 18 maart 2012 19:00 schreef guitarist het volgende:
Hey Braddie, waarom heb je alle biedingen weer er afgehaald?
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:03 schreef guitarist het volgende:
![]()
Maar als je ze weg haalt beginnen mensen weer onderaan met bieden. Als je ze laat staan laat je zien dat er interesse is in de gitaar en maak je mensen eerder warm.
Juist.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:02 schreef Braddie het volgende:
Wat was het nou trouwens ook al weer?, bij twijfel niet doen, toch?
quote:Op zondag 18 maart 2012 19:05 schreef Braddie het volgende:
http://www.facebook.com/photo.php?v=308588359208531
Even een filmpje van de Les paul in actie, clean weliswaar
Zoals ?quote:
Krijgen we dit weerquote:
Het is echt een prachtige gitaar, ziet er ook echt nog top uit voor z`n leeftijd.quote:Op zondag 18 maart 2012 19:51 schreef Cid het volgende:
[..]Mooi ding!
Heb al een goede, moet me echt inhouden
Hahaquote:Op zondag 18 maart 2012 22:22 schreef Zorro het volgende:
Altijd binnen gestaan, van een oud vrouwtje geweest.
Prima snaartjes nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |