Een krukje is toch juist ideaal?quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:08 schreef Cid het volgende:
Iemand nog een tip betreffende mooie luie stoel om gitaar in te spelen? Zit nu meestal op zo'n stom krukje of aan de keukentafel
Jawel, maar wil ook wel eens lekker onderuit gezakt zitten eigenlijk. Dus eigenlijk zoek ik een soort van lage luie stoel onder armsteun nu ik er over denkquote:
Dan zou ik gewoon op een bank gaan zitten.quote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:14 schreef Cid het volgende:
[..]
Jawel, maar wil ook wel eens lekker onderuit gezakt zitten eigenlijk. Dus eigenlijk zoek ik een soort van lage luie stoel onder armsteun nu ik er over denk
Kots over haar heenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Fffuuuu mn vriendin is bovenop me in slaap gevallen en ik kan net niet bij mn xbox controller zonder haar omver te moeten gooien
Precies dat dusquote:Op vrijdag 16 maart 2012 21:14 schreef Cid het volgende:
[..]
Jawel, maar wil ook wel eens lekker onderuit gezakt zitten eigenlijk. Dus eigenlijk zoek ik een soort van lage luie stoel onder armsteun nu ik er over denk
De problemen van het levenquote:Op zaterdag 17 maart 2012 02:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Fffuuuu mn vriendin is bovenop me in slaap gevallen en ik kan net niet bij mn xbox controller zonder haar omver te moeten gooien
Die Mustang en die Truckquote:Op zaterdag 17 maart 2012 16:11 schreef Braddie het volgende:
Gister heerlijk gejammed met m`n bandje op Jessica van The Allman Brothers Band, volgende week willen ze dat ik kom meespelen op gitaar bij dat nummer, word nog leuk.. aangezien ik gister dus al een gitaar optreden had(Picture to burn) kreeg ik een Gibson in handen geduwd, bij de 2e reeks akkoorden was het PATS en was de A snaar gebroken
Nou, dat dusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
quote:Op zaterdag 17 maart 2012 21:52 schreef The_Dean het volgende:
Zo! Tijd voor wat heavy metal!
Voor onder de auto.Dat is helemaal geen 4x12".SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
En hoe lang heb je hem dan gehad?quote:Op zondag 18 maart 2012 05:49 schreef Braddie het volgende:
Iemand die me voor A.S dinsdag van de Ibanez af wil/kan helpen? Heb geld nodig....
Voor 75 euro ben je hem binnen een uur kwijt.quote:Op zondag 18 maart 2012 05:49 schreef Braddie het volgende:
Iemand die me voor A.S dinsdag van de Ibanez af wil/kan helpen? Heb geld nodig....
A.s., hmmm. Wat had je voor bedrag in gedachten, 150/200?quote:Op zondag 18 maart 2012 05:49 schreef Braddie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |