Wie heeft deze pizza wel eens gegetenquote:"Ik geef ze als straf aan mijn kinderen"
Nee, hij is gewoon niet lekker, en heeft als enige eigenschap de scherpte mee.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:37 schreef Infinity8 het volgende:
Heb al zoveel verhalen gehoord over deze beruchte pizza, ik heb er net maar 1tje aangeschaft, deze week maar is even uitproberen.
Of zou dit dan echt een troll zijn.
quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:37 schreef Infinity8 het volgende:
Heb al zoveel verhalen gehoord over deze beruchte pizza, ik heb er net maar 1tje aangeschaft, deze week maar is even uitproberen.
Dit meen je niet? Wat een enorme aansteller / homo. Bij elke hap lijkt het wel of hij zb broek vol jizzedquote:
isquote:Op woensdag 14 maart 2012 20:37 schreef Infinity8 het volgende:
Klaarblijkelijk.quote:Op woensdag 14 maart 2012 20:52 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit meen je niet? Wat een enorme aansteller / homo. Bij elke hap lijkt het wel of hij zb broek vol jizzed
Het heeft wat smaak, enigszins in de verte zit iets lekkers. Maar tering wat een hitte die het beschermt. Nog 1 stuk en dan gaat deze van de bucket list.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 17:59 schreef Barbapapamama het volgende:
Waarom iets eten wat niet lekker is?
Dit is natuurlijk gewoon ontzettende bullshit. Natuurlijk is hij wel pittig. Of je hebt een pizza met een foutje gekocht.quote:Op maandag 2 april 2012 14:39 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Net gegeten, totaal niet pittig.
Ben zelf Indo, en mijn vriend is 100% Hollander en hij heeft er ook een stukje van gegeten, hij vond 'm maar een klein beetje pittig.
Wát een teleurstelling zeg...
Hoe de neuk kan je dat nou zien man?quote:Op maandag 2 april 2012 14:44 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
Op het plaatje ziet 'ie er maar vrij mild uit eigenlijk
Uhh als mijn vriendinnetje 10 rawits (http://nl.wikipedia.org/wiki/Rawit) op een kippenpoot gooit (zet) vind ze het nog niet pittig.quote:Op maandag 2 april 2012 14:43 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk gewoon ontzettende bullshit. Natuurlijk is hij wel pittig. Of je hebt een pizza met een foutje gekocht.
Helemaal tof, ik zou er een topic over openen.quote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Uhh als mijn vriendinnetje 10 rawits (http://nl.wikipedia.org/wiki/Rawit) op een kippenpoot gooit (zet) vind ze het nog niet pittig.
Aan de ui/salami/jalapino/rode peper verhouding die visueel af te leiden is van de foto voorop de doos.quote:
Neuh pas prima in dit topic. Wanneer ze dus zegt dat ze het niet pittig vindt, dan is dat zo.quote:Op maandag 2 april 2012 14:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Helemaal tof, ik zou er een topic over openen.
Nee het zit um in de saus, lijkt of ze er een fles tabasco op hebben leeggegooid.quote:Op maandag 2 april 2012 14:54 schreef Ai_KaRaMBa het volgende:
[..]
Aan de ui/salami/jalapino/rode peper verhouding die visueel af te leiden is van de foto voorop de doos.
Nou, ik had me er na al die verhalen die ik erover gelezen had gewoon enorm op verheugd, al wekenlang, maar geen Lidl in de buurt. Afgelopen zaterdag heb ik de pizza van iemand gekregen, en net was het grote moment daar...quote:Op maandag 2 april 2012 14:43 schreef Fopje het volgende:
Dit is natuurlijk gewoon ontzettende bullshit. Natuurlijk is hij wel pittig. Of je hebt een pizza met een foutje gekocht.
Same here. Was ook teleurgesteld. Maar hij was wel pittig. Alleen niet zo extreem als sommige mensen hier deden vermoeden.quote:Op maandag 2 april 2012 14:57 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou, ik had me er na al die verhalen die ik erover gelezen had gewoon enorm op verheugd, al wekenlang, maar geen Lidl in de buurt. Afgelopen zaterdag heb ik de pizza van iemand gekregen, en net was het grote moment daar...
Maar ben echt teleurgesteld.
quote:
Tja, voor jou misschien. Voor mij niet. Mijn vriend (Daniel1976) vond 'm een piepklein beetje pittig, maar vond het ook tegenvallen, maar hij is dan ook wel pittig eten gewend.quote:Op maandag 2 april 2012 14:58 schreef Fopje het volgende:
Same here. Was ook teleurgesteld. Maar hij was wel pittig. Alleen niet zo extreem als sommige mensen hier deden vermoeden.
Heb je weleens een rawit op?quote:Op maandag 2 april 2012 15:08 schreef Fopje het volgende:
Suiker... zoet? Ja voor jou misschien, ik vind het zout.
Nee, maar er zullen vast mensen zijn die zelfs dát niet pittig vinden.quote:Op maandag 2 april 2012 15:09 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Heb je weleens een rawit op?
Of een madame jeanette?
Uhh bruiloft? Hmmmquote:Op maandag 2 april 2012 15:12 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht altijd dat de verkering van Joipoi en Daniël een flauwe running gag was.
Wanneer is de bruiloft?
Deze manquote:Op maandag 2 april 2012 15:34 schreef Boterbartje het volgende:
Wtf zijn jullie stoer met je hete pepers en je indonesische gezeur
De pizza was niet pittig
Hij is niet overdreven heet maar ja, er zit wel iets pittigs aan
Wat jij zegt is zoiets als: ja dat ijs is niet koud want m'n vriendin gaat naar antartica en vind het daar ook niet koud dus dit is ook niet koud.
of
Jouw stront stinnkt niet want ik douche al 3 jaar niet met m'n rotkop en ik vind dat niet stinken
Denk eens gewoon na man
Ik dacht dat die pizza serieus pittig zou zijn, maar het blijkt een flauwe running gag te zijn.quote:Op maandag 2 april 2012 15:12 schreef Copycat het volgende:
Ik dacht altijd dat de verkering van Joipoi en Daniël een flauwe running gag was.
Niks met stoer te maken, maar het zal waarschijnlijk wel uitmaken of je in een boerendorp bent opgegroeid of in een normale plaats en of je opgegroeid bent met boerenkool en dat soort dingen.quote:Op maandag 2 april 2012 15:34 schreef Boterbartje het volgende:
Wtf zijn jullie stoer met je hete pepers en je indonesische gezeur
Dus jij zegt ook nooit dat het koud is, of warm is? Qua weer.quote:Op maandag 2 april 2012 15:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik dacht dat die pizza serieus pittig zou zijn, maar het blijkt een flauwe running gag te zijn.
[..]
Niks met stoer te maken, maar het zal waarschijnlijk wel uitmaken of je in een boerendorp bent opgegroeid of in een normale plaats en of je opgegroeid bent met boerenkool en dat soort dingen.
Sinds kort woon ik voor het eerst van mijn leven in een dorp en je kan hier nog niet eens fatsoenlijke pepers kopen (alleen maar Spaanse, maar dan kan je net zo goed paprika kopen), dus die laat ik bezorgen, maar dat betekent dus wel dat de meeste mensen hier waarschijnlijk zelden iets pittigs eten, waardoor ze dingen al heel snel pittig zullen vinden.
En ik ben niet Indonesisch, ik ben een Indo.
Haal je kop anders uit je reet. Omdat het voor jou niet pittig is, is het niet gelijk zo. Jij proeft ook het verschil tussen de inferno en een hawai en ga nou niet zeggen van: zie mij stoer pepers laten bezorgen ik proef alleen maar hete dingenquote:Op maandag 2 april 2012 15:41 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik dacht dat die pizza serieus pittig zou zijn, maar het blijkt een flauwe running gag te zijn.
[..]
Niks met stoer te maken, maar het zal waarschijnlijk wel uitmaken of je in een boerendorp bent opgegroeid of in een normale plaats en of je opgegroeid bent met boerenkool en dat soort dingen.
Sinds kort woon ik voor het eerst van mijn leven in een dorp en je kan hier nog niet eens fatsoenlijke pepers kopen (alleen maar Spaanse, maar dan kan je net zo goed paprika kopen), dus die laat ik bezorgen, maar dat betekent dus wel dat de meeste mensen hier waarschijnlijk zelden iets pittigs eten, waardoor ze dingen al heel snel pittig zullen vinden.
En ik ben niet Indonesisch, ik ben een Indo.
Heb ik dan gezegd dat het een feit is?quote:Op maandag 2 april 2012 15:48 schreef Boterbartje het volgende:
Omdat het voor jou niet pittig is, is het niet gelijk zo.
Ja, op een pizza Hawaï zit ananas. Maar doe je een plakje ananas op de Inferno dan is het ook ineens een Hawaï.quote:Jij proeft ook het verschil tussen de inferno en een hawai en ga nou niet zeggen van:
Nee, niks met stoer doen te maken, ik hou gewoon van lekker en pittig eten, maar dat jij al niet eens het verschil tussen een Indonesiër en een Indo weet zegt mij genoeg.quote:zie mij stoer pepers laten bezorgen ik proef alleen maar hete dingen
Nee, ik kan hier echt geen fatsoenlijke pepers vinden.quote:Tevens: boerendorp vergelijke met 'normale' plaat. Het is fucking europa. pepers krijgen ligt niet aan waar je woont__!!
1. indo indonesiers, allemaal zwartquote:Op maandag 2 april 2012 15:53 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Heb ik dan gezegd dat het een feit is?
[..]
Ja, op een pizza Hawaï zit ananas. Maar doe je een plakje ananas op de Inferno dan is het ook ineens een Hawaï.
[..]
Nee, niks met stoer doen te maken, ik hou gewoon van lekker en pittig eten, maar dat jij al niet eens het verschil tussen een Indonesiër en een Indo weet zegt mij genoeg.
[..]
Nee, ik kon hier echt geen normale pepers vinden.
Nee maar er zit gewoon tabasco op. Hij is dus pittigquote:Op maandag 2 april 2012 15:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Het lijkt in dit topic trouwens wel alsof ik die pizza pittig moet vinden...
1. Nee.quote:
2. Dat jij blijkbaar nooit fatsoenlijke pepers koopt, maakt dat jij niet kan beoordelen wat een fatsoenlijke peper is.quote:2. als je geen pepers kan vinden met je ook nog een fucking dom
3. Ja.quote:3. denken dat een random pizza hawai wordt door er ananas op te gooien
O.k., jij goeroe.quote:Jij snapt het leven niet
Je hebt echt je reet in je kop, veel plezier daar.quote:Op maandag 2 april 2012 16:00 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
1. Nee.
[..]
2. Dat jij blijkbaar nooit fatsoenlijke pepers koopt, maakt dat jij niet kan beoordelen wat een fatsoenlijke peper is.
[..]
3. Ja.
[..]
O.k., jij goeroe.
Ik vind die pizza niet pittig. Heb ik toestemming nodig van jou om dat te vinden en dus te zeggen?!quote:Op maandag 2 april 2012 15:57 schreef Boterbartje het volgende:
Nee maar er zit gewoon tabasco op. Hij is dus pittig
Hawai heeft dat niet, en is dus niet pittig.
Dat jij het ziet als een glas water vergeleken bij vodka omdat jij altijd pittig eet betekent niet dat je kunt zeggen dat het NIET pittig is
en dát snap je niet
Nee je bent gewoon nog te dom om te poepenquote:Op maandag 2 april 2012 16:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik vind die pizza niet pittig. Heb ik toestemming nodig van jou om dat te vinden en dus te zeggen?!
Dat je het niet pittig vindt wil niet zeggen dat hij feitelijk niet pittig is, dat snap jij ook wel he?quote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef Mirel het volgende:
De pizza is pittiger dan de meeste, maar een beetje hete peper uit de turkse winkel is heter. Het lijkt erop alsof er iets heets overheen is gegooid, saus of iets, zoals hierboven gezegd is.
Maar het versterkt elkaar misschien ook wel, de hete tomatensaus, de hete pepperoni, de hete pepers en de uien.
quote:
quote:
Wat een lompe boerentaal.quote:Op maandag 2 april 2012 16:04 schreef Boterbartje het volgende:
Nee je bent gewoon nog te dom om te poepen
En iets wat jij pittig vindt, hoeft een ander nog niet pittig te vinden, accepteer het.quote:Op maandag 2 april 2012 16:01 schreef Boterbartje het volgende:
Ook heb ik thuis chilipepertjes gekweekt (ok dit zijn niet echt pittige pepertjes maar ook al kun je die net als een appel opeten; het is wel pittig.)
Vanwege bier:quote:Op maandag 2 april 2012 16:05 schreef Nestalgie het volgende:
Ik had hem laatst, ik probeerde zonder te doven op te eten.
Uiteindelijk toch maar gedooft met een slok bier.
MAG NIET, Joipodoidopidpoidoidpod vindt het niet pittig. Is dus NIET pittig. Gebrepen?quote:Op maandag 2 april 2012 16:05 schreef Nestalgie het volgende:
Ik had hem laatst, ik probeerde zonder te doven op te eten.
Uiteindelijk toch maar gedooft met een slok bier.
Ja, draai de boel even om. Ik zeg dat ik 'm niet pittig vind, wat een ander vindt moet die ander lekker zelf weten.quote:Op maandag 2 april 2012 16:06 schreef Fopje het volgende:
MAG NIET, Joipodoidopidpoidoidpod vindt het niet pittig. Is dus NIET pittig. Gebrepen?
Generaliserenquote:Op maandag 2 april 2012 16:05 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een lompe boerentaal.![]()
[..]
En iets wat jij pittig vindt, hoeft een ander nog niet pittig te vinden, accepteer het.
Zo diep met je kop in je reet zitten dat anderen nu ineens de boel omdraaienquote:Op maandag 2 april 2012 16:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, draai de boel even om. Ik zeg dat ik 'm niet pittig vind, wat een ander vindt moet die ander lekker zelf weten.
Daarentegen mag ik niet beweren dat ik 'm niet pittig vind, want dan zit ik stoer te doen en praat ik 'bullshit' enzo...
quote:
quote:
Ja, is goed hoor, dom boertje.quote:Op maandag 2 april 2012 16:09 schreef Boterbartje het volgende:
Zo diep met je kop in je reet zitten dat anderen nu ineens de boel omdraaien
Ik kom uit een miljoenen stad enzo, ik spreek vloeiend m'n talen en zit op moment zelfs in een buitenlandse stad. Dat is inderdaad erg boersquote:Op maandag 2 april 2012 16:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja, is goed hoor, dom boertje.
Je zit momenteel zelfs in een buitenlandse stad?! Zo zo!quote:Op maandag 2 april 2012 16:13 schreef Boterbartje het volgende:
Ik kom uit een miljoenen stad enzo, ik spreek vloeiend m'n talen en zit op moment zelfs in een buitenlandse stad. Dat is inderdaad erg boers
Ik beweer en/of bevestig niks. Ik lever enkel mijn mening.quote:Op maandag 2 april 2012 16:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat je het niet pittig vindt wil niet zeggen dat hij feitelijk niet pittig is, dat snap jij ook wel he?
Ja jij weet als grote generaliseerder dat boeren niet reizen toch?quote:Op maandag 2 april 2012 16:15 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je zit momenteel zelfs in een buitenlandse stad?! Zo zo!
Volgens mij ben jij echt heel erg gefrustreerd!quote:Op maandag 2 april 2012 16:16 schreef Boterbartje het volgende:
Ja jij weet als grote generaliseerder dat boeren niet reizen toch?
Maar jij snapt toch nergens van.
En ik heb een hekel aan van die zwakbegaafde uitkeringtrekkers zoals jij die alles beter weten. Rot dan op naar je krot en ga daar met je pepers spelen
quote:Op maandag 2 april 2012 16:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt heel erg gefrustreerd!
Van die mensen met een plaat voor de kop die zweren dat ze gelijk hebben ook al hebben ze de hele tijd ongelijkquote:
Eeeh, het lijkt me logisch dat ik zelf wel weet wat ik wel of niet pittig vind, daar heb ik geen Boterbartje voor nodig hoor.quote:Op maandag 2 april 2012 16:48 schreef Boterbartje het volgende:
Van die mensen met een plaat voor de kop die zweren dat ze gelijk hebben ook al hebben ze de hele tijd ongelijk
Jij snap het leven niet, maar ik accepteer dat.quote:Op maandag 2 april 2012 16:50 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Eeeh, het lijkt me logisch dat ik zelf wel weet wat ik wel of niet pittig vind, daar heb ik geen Boterbartje voor nodig hoor.
dan moeten er nieuwe baterijtjes in ...quote:Op maandag 2 april 2012 14:39 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Net gegeten, totaal niet pittig.
Ben zelf Indo, en mijn vriend is 100% Hollander en hij heeft er ook een stukje van gegeten, hij vond 'm maar een klein beetje pittig.
Wát een teleurstelling zeg...
Die pizza is pittig ..quote:Op maandag 2 april 2012 23:21 schreef HAL9000S het volgende:
Mijn god, bizar om te zien wat voor haat deze extreem matige pizza teweeg kan brengen
Deze pizza pittig moeten / niet pittig mogen vinden.... get the fuck out
Dat is helemaal jouw mening.quote:Op dinsdag 3 april 2012 00:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een graftopic is dit geworden zeg
De ene kneus beweert dat de pizza geen vorm van pittigheid kent (wat wel zo is, dus gtfo) en de ander kan zich niet goed verdedigen.
De pizza kent een degelijke vorm van pittigheid, dat er pittigere dingen bestaan erken ik. Maar dat wil niet zeggen dat deze pizza dat niet is.
ga toch weg joh. Door indonesiers zoals jou daalt mijn zelftrouwen als halfindonesier.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Dat is helemaal jouw mening.
Zo zullen er mensen (of 'kneuzen' zoals jij ze noemt) zijn die tegen jou zeggen: "Wát?! Hij is hartstikke pittig, niet degelijk pittig!" En ik vind 'm totaal niet pittig. Mijn mening, mijn referentiekader. Mag dat?
Nogmaals: ik ben geen Indonesiër, ik ben een Indo!quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
ga toch weg joh. Door indonesiers zoals jou daalt mijn zelftrouwen als halfindonesier.
Je hebt het niet eens door dat jij degene bent die zit te zeiken, maar ja dat zal wel door je gedaalde zelfvertrouwen komen.quote:Wat een zeikwijf ben jij zeg.
Nee, laat ik bezorgen door mijn familie. En niet alleen pepers hoor, ook andere ingrediënten.quote:Ga lekker je pepertjes bestellen.
Nee, nogmaals, ik zie het niet als 'stoer' of 'held', ik had me echt op die pizza verheugd!quote:Je hebt je punt gemaakt en bent een echte held dat je de pizza niet pittig vindt. Verder zit je het topic alleen te verkankeren.
Laat het hier gewoon bij zitten en ga ergens anders de indische held uit hangen.
Ik ben trots op je. Ga nu maar lekker met je vriendje pittige dingetjes eten.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nogmaals: ik ben geen Indonesiër, ik ben een Indo!
Je zelfvertrouwen daalt door een topic op FOK! omdat een ander een bepaalde pizza niet pittig vindt en jij wel. Ah gossie jochie toch.
[..]
Je hebt het niet eens door dat jij degene bent die zit te zeiken, maar ja dat zal wel door je gedaalde zelfvertrouwen komen.
[..]
Nee, laat ik bezorgen door mijn familie. En niet alleen pepers hoor, ook andere ingrediënten.
[..]
Nee, nogmaals, ik zie het niet als 'stoer' of 'held', ik had me echt op die pizza verheugd!
Ten eerste ben ik niet groot.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:49 schreef Neo-Mullen het volgende:
Dit topic was leuk totdat er mensen zoals jij kwamen die zich te groot voor dit gedoe voelden en zogenaamd even moesten melden wat zij allemaal wel niet voor pittigs kunnen handlen.
Dank je wel! En ga jij nou maar weer fijn patat eten, dan hoef je je niet zo druk te maken om dingen die je te pittig vindt en die anderen niet pittig vinden. Veel plezier daarmee en eet smakelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 10:57 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik ben trots op je. Ga nu maar lekker met je vriendje pittige dingetjes eten.
Je weet dat je er darmkanker van kunt krijgen? Veel plezier ermee
ik zeg toch: je hebt je punt gemaakt door je mening te geven, waarom blijf je dan doorgaan?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik niet groot. [ afbeelding ]
Ten tweede ben ik juist naar aanleiding van o.a. dit topic die pizza gaan eten. Maar ik wist niet dat je hier alleen maar mocht posten als je de pizza pittig vindt.
Ben je boos?quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:08 schreef Neo-Mullen het volgende:
ik zeg toch: je hebt je punt gemaakt door je mening te geven, waarom blijf je dan doorgaan?
En waarom vind je het zo speciaal om constant met schuingedrukte woordjes te typen?
Je kunt alles wel kapotredeneren, maar zoals iemand anders al zei: als je suiker proeft kun je wel zeggen dat het zoutig smaakt, maar dat is het ontkennen van de waarheid.
Succes met je darmkanker; als je deze pizza niet pittig vindt zal het voor jou niet meer lang duren. Ik vind het ongezond.
God jij bent echt een achterlijk stuk stront met je stoere gedrag. Fijn voor je dat je zo trots bent op je indo-heid maar tyf dan op naar je eigen land om met pepers te pronkenquote:Op dinsdag 3 april 2012 11:11 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ben je boos?
Pluk een roos!
Zet 'm op je hoed!
Dan is morgen alles weer goed!
[ afbeelding ]
Lekker pilsje of glas melk erbijquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:23 schreef bang_bros het volgende:
Ik ga vrijdag eten misschien, of zaterdag
Nog tips?
LOL, mensen die denken dat pepers eten stoer is.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
God jij bent echt een achterlijk stuk stront met je stoere gedrag. Fijn voor je dat je zo trots bent op je indo-heid maar tyf dan op naar je eigen land om met pepers te pronken
quote:
Oh, wat ben jij gefrustreerd zeg met je 'die mensen zijn allemaal zwart' en 'tyf op naar je eigen land' en de rest van je domme gescheld, alleen maar omdat ik een bepaalde pizza niet pittig vind.quote:Op dinsdag 3 april 2012 11:54 schreef Boterbartje het volgende:
God jij bent echt een achterlijk stuk stront met je stoere gedrag. Fijn voor je dat je zo trots bent op je indo-heid maar tyf dan op naar je eigen land om met pepers te pronken
Ja ga dat eens snel verkondigen in je eigen land aubquote:Op dinsdag 3 april 2012 12:58 schreef Lastpost het volgende:
Zo pittig was ie inderdaad niet en ik kan echt niet al te best tegen pittig eten.
Moedertroll!!1quote:Op dinsdag 3 april 2012 12:59 schreef Harajuku. het volgende:
Ik gaf die pizza aan mijn moeder en zei "Dat lijkt me wel wat voor jou!"
"Oh, klinkt inderdaad wel lekker ja"
Ik kan niet wachten tot ze hem gaat eten
quote:Op dinsdag 3 april 2012 13:26 schreef HAL9000S het volgende:
Ja ga dat eens snel verkondigen in je eigen land aub
Dat kan niet, dat is onmogelijk.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:07 schreef HyperViper het volgende:
Ik moet zeggen dat ik deze pizza niet als pittig heb ervaren. Ik heb ook niet hoeven drinken.
Natuurlijk lieg je dat niet. Net als dat ik niet lieg als ik zeg dat ik het niet als heet ervaar. Neem nou die wasabi wortel, net snoep man. Ik kan het dan echt niet verdragen als gasten zoals jij dan zitten te piepen. Dan denk ik jij bent niets gewend, jij bent een watje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:25 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb echt een tyfushekel aan mensen die stoer doen omdat ze goed tegen pittig eten kunnen, en dan zeggen dat het niet heet IS
Kk hey als ik tranen in mijn ogen heb, blaren op mijn tong en pijn in mijn buik lieg ik toch niet dat het heet is?
Ehm, het gaat om heetheid veroorzaakt dmv een chemische reactie door scoville hier he? Je krijgt niet fysiek blaren op je tong als je pepers eet, het wordt niet fysiek heet. Je kan daar ook tolerantie tegen opbouwen. En of zo'n pizza heet is of niet dat is dus een subjectieve ervaring. Lees de wiki over scoville maar eens door:quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:25 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb echt een tyfushekel aan mensen die stoer doen omdat ze goed tegen pittig eten kunnen, en dan zeggen dat het niet heet IS
Kk hey als ik tranen in mijn ogen heb, blaren op mijn tong en pijn in mijn buik lieg ik toch niet dat het heet is?
Omdat jij vertyfte bek met vertyfte smaakpapillen hebt, ben ik een watje dat nergens tegen kanquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:27 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Natuurlijk lieg je dat niet. Net als dat ik niet lieg als ik zeg dat ik het niet als heet ervaar. Neem nou die wasabi wortel, net snoep man. Ik kan het dan echt niet verdragen als gasten zoals jij dan zitten te piepen. Dan denk ik jij bent niets gewend, jij bent een watje.
Jongen dat was figuurlijk bedoeld, niet letterlijkquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ehm, het gaat om heetheid veroorzaakt dmv een chemische reactie door scoville hier he? Je krijgt niet fysiek blaren op je tong als je pepers eet, het wordt niet fysiek heet. Je kan daar ook tolerantie tegen opbouwen. En of zo'n pizza heet is of niet dat is dus een subjectieve ervaring. Lees de wiki over scoville maar eens door:
http://en.wikipedia.org/wiki/Scoville_scale
Gelukkig, ik was al bang...quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:36 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Jongen dat was figuurlijk bedoeld, niet letterlijk
Wasabi éten? Snúiven moet je die. Watje.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:27 schreef HyperViper het volgende:
Natuurlijk lieg je dat niet. Net als dat ik niet lieg als ik zeg dat ik het niet als heet ervaar. Neem nou die wasabi wortel, net snoep man. Ik kan het dan echt niet verdragen als gasten zoals jij dan zitten te piepen. Dan denk ik jij bent niets gewend, jij bent een watje.
Indonesiër is een volbloed. Ik ben zelf een Indo (Nederlands-Chinees-Indonesisch).quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:29 schreef So_Surreal het volgende:
En wat is het verschil tussen een Indo en een Indonesiër dan?
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Integendeel zelfs. Ik proef verschil in verschillende soorten sambal en pepers. Bovendien kan ik ook de andere ingrediënten in de gerechten onderscheiden ook al zit er peper en/of sambal doorheen.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:35 schreef So_Surreal het volgende:
Omdat jij vertyfte bek met vertyfte smaakpapillen hebt, ben ik een watje dat nergens tegen kan?
Ik vind de pizza niet pittig, eerder laf.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:35 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Omdat jij vertyfte bek met vertyfte smaakpapillen hebt, ben ik een watje dat nergens tegen kan?
Die pizza is geewoon pittig, hij is niet mild of zo.
De een kan er alleen beter tegen dan de ander.
Verder heb ik hem gewoon opgegeten, maar kon ik er zelf slecht tegen.
Dan moet je terug naar je eigen land.quote:Op dinsdag 3 april 2012 15:54 schreef HyperViper het volgende:
Ik vind de pizza niet pittig, eerder laf.
Rot op stoer te doen half gaar persoonquote:Op dinsdag 3 april 2012 15:47 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Wasabi éten? Snúiven moet je die. Watje.
[..]
Indonesiër is een volbloed. Ik ben zelf een Indo (Nederlands-Chinees-Indonesisch).
[..]
Dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Integendeel zelfs. Ik proef verschil in verschillende soorten sambal en pepers. Bovendien kan ik ook de andere ingrediënten in de gerechten onderscheiden ook al zit er peper en/of sambal doorheen.
Want als je die pizza niet pittig vindt heb je een uitkering?quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:50 schreef Boterbartje het volgende:
En dan ben je ook nog zo'n halfbloedje die beetje uitkeringen wegsnoept van hardwerkende nederlanders__!!1!
Je vond de pizza pittig, dus je hebt geen uitkering. Dat scheelt in ieder geval, want dan hebben de hardwerkende Nederlanders tenminste niet hoeven betalen voor een pizza die jij goor vindt.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef smegmanus het volgende:
Zeg zullen we kappen met elkaar te benamen? Dank.
OT: Ik ben gek op pittig maar deze pizza is gewoon goor, de pittige smaak overheerst, gewoon niet lekker.
Zoals gezegd, je proeft niets anders dan tabasco of whatsoever, het 'scherpe' overheerst.quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Je vond de pizza pittig, dus je hebt geen uitkering. Dat scheelt in ieder geval, want dan hebben de hardwerkende Nederlanders tenminste niet hoeven betalen voor een pizza die jij goor vindt.Maar wat vond je eigenlijk van de kaasachtige substantie op die pizza?
Messen, beitels, tabasco.quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:08 schreef smitjew het volgende:
Bouw gewoon eigen inferno , koop goedkope bodem en flikker er alles wat scherp is op
pepperspray , spijkers en smegmanusquote:
En de plaatselijke gezwellen?quote:Op dinsdag 3 april 2012 18:37 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
De pizza Inferno van de Lidl genas mijn balkanker. Dit is fantastisch
Zelfgemaakte inderdaadquote:
Inderdaad. Slappe hap. Ik maak ze altijd met rode savinapeper. Puur genot. Tevens noem ik ze dan geen vlammetjes maar vlammenwerpers. Want dat zijn het.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:36 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zelfgemaakte inderdaad, want die van Topking begrijp ik eigenlijk niet dat die 'vlammetjes' genoemd worden, aangezien de naam 'vlammetjes' suggereert dat het pittig is.
Niet eens met de Naga Jolokia? Watje.quote:Op woensdag 4 april 2012 11:40 schreef HyperViper het volgende:
Inderdaad. Slappe hap. Ik maak ze altijd met rode savinapeper. Puur genot. Tevens noem ik ze dan geen vlammetjes maar vlammenwerpers. Want dat zijn het.
Ik wou niet gelijk de meest hete op de scoville lijst nemen. Dan val ik straks door de mand.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Niet eens met de Naga Jolokia? Watje.
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Niet eens met de Naga Jolokia? Watje.
Ga elkaars piemel vergelijken ofzo, stelletje kut koters.quote:Op woensdag 4 april 2012 14:13 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik wou niet gelijk de meest hete op de scoville lijst nemen. Dan val ik straks door de mand.
Ga lekker naar R&P krassen. Drommel. Dit is ONZ. Als je het niet kan verkroppen dan neem je maar een drion. Kansloos stuk vlees.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:07 schreef DenXD het volgende:
[..]
[..]
Ga elkaars piemel vergelijken ofzo, stelletje kut koters.
OT: Benieuwd naar deze pizza, binnenkort maar eens aanschaffenNiemand hier een klasbak filmpje als deze meneer gemaakt?
"Dit is een pizza voor DRAKEN"
Ho stop!quote:Op woensdag 4 april 2012 15:10 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ga lekker naar R&P krassen. Drommel. Dit is ONZ. Als je het niet kan verkroppen dan neem je maar een drion. Kansloos stuk vlees.
God wat stom. Waar is mijn fatsoen.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:19 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ho stop!Niet in R&P, dan moet ik weer meer modereren.
Ga gewoon terug naar je eigen land als je er niet tegen kan dat mijn piemel en de piemel van HyperViper groter zijn dan de jouwe.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:07 schreef DenXD het volgende:
quote:Op woensdag 4 april 2012 15:53 schreef DenXD het volgende:
Overigens is de Naga Jolokia niet eens de hoogst genoteerde peper op de Scoville meter meer. Dat is de Trinidad Scorpion. Iemand van jullie twee deze al een keer anaal ingebracht toevallig? Deel je verhaal.
En als antwoord op je vraag: Nee, maar ik heb het sap en de zaadjes daarvan weleens op mijn piemel gesmeerd. Dat was een hemelse ervaring, ik kan het iedereen aanraden.quote:Trinidad Scorpion Butch T pepper
Trinidad Scorpion Butch T pepper is a chili pepper that was formerly the world's hottest
quote:Op woensdag 4 april 2012 14:01 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Niet eens de Naga Jolokia Trinidad Moruga Scorpion zeker? Watje.
Ik heb geen piemel.quote:
Heb m laatst geprobeerd. Hij is wel lekker pittig, maar die kerel in het filmpje stelt zich enorm aan of kan echt niet tegen pittig eten. Hij fikt wel lekker hoor, maar het is nog goed te hebben en smaakt ook gewoon goed.quote:Op woensdag 4 april 2012 15:07 schreef DenXD het volgende:
[..]
[..]
OT: Benieuwd naar deze pizza, binnenkort maar eens aanschaffenNiemand hier een klasbak filmpje als deze meneer gemaakt?
"Dit is een pizza voor DRAKEN"
Je vergeet erbij te vermelden dat je hier alleen mag posten als je de pizza pittig vindt. Zo niet, niet hier posten, maar gewoon oprotten naar je eigen land.quote:Op woensdag 4 april 2012 19:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het gaat om de pizza, niet over jullie extreem pittige verschrikkelijke verhalen over ander eten.
Gaat het niet om. Van jullie kant werd er gelijk stoer gedaan over 10 rahbarbharbhe pepers op een fucking kippenpoot. Doe gewoon niet zo stoer.quote:Op woensdag 4 april 2012 21:20 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te vermelden dat je hier alleen mag posten als je de pizza pittig vindt. Zo niet, niet hier posten, maar gewoon oprotten naar je eigen land.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 17:54 schreef smegmanus het volgende:
Zeg zullen we kappen met elkaar te benamen? Dank.
OT: Ik ben gek op pittig maar deze pizza is gewoon goor, de pittige smaak overheerst, gewoon niet lekker.
Oke Oerbeer, Sorry Oerbeerquote:
Oh, is het oorlog ofzo?... 'Jullie kant...' Alsof het om vijanden gaat ofzo.quote:Op woensdag 4 april 2012 23:37 schreef Fopje het volgende:
Gaat het niet om. Van jullie kant werd er gelijk stoer gedaan over 10 rahbarbharbhe pepers op een fucking kippenpoot. Doe gewoon niet zo stoer.
Dat gíng wel over mij, maar ik instrueer andere mensen niet wat ze moeten posten hoor!quote:Op maandag 2 april 2012 14:52 schreef Daniel1976 het volgende:
Uhh als mijn vriendinnetje 10 rawits (http://nl.wikipedia.org/wiki/Rawit) op een kippenpoot gooit (zet) vind ze het nog niet pittig.
Dat hangt van je oven af en hoe goed die voorverwarmd is, en hoe lang je 'm in die oven hebt laten zitten.quote:
Trigger mij nou niet om nog een haatpost neer te plempen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Oh, is het oorlog ofzo?... 'Jullie kant...' Alsof het om vijanden gaat ofzo.
Dat over die kip heb ik niet eens geschreven:
[..]
Dat gíng wel over mij, maar ik instrueer andere mensen niet wat ze moeten posten hoor!
Bovendien klopte het niet eens helemaal. Want ik vind 10 rawits op een kippenpoot heus pittig, maar gewoon lekker pittig, genieten!En niet dat ik dan ineens ga zweten en raar ademen, maar daar heb ik eigenlijk nooit last van. En nee, dat vind ik niet stoer (die benamingen van 'stoer' komen van 'jullie kant' (om het ook maar even zo te benoemen...
)), het ís gewoon zo. Ben niet anders gewend en van mijn familie ook niet.
[..]
Dat hangt van je oven af en hoe goed die voorverwarmd is, en hoe lang je 'm in die oven hebt laten zitten.
O.k., nou ik ga nog even iets eten voordat ik ga slapen.quote:Op donderdag 5 april 2012 00:15 schreef Fopje het volgende:
Trigger mij nou niet om nog een haatpost neer te plempen.![]()
Even voor de goede orde, ik zit ook maar wat te fucken. Zoals altijd. Neem mij niet te zereneus aub
Smakelijkquote:Op donderdag 5 april 2012 00:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
O.k., nou ik ga nog even iets eten voordat ik ga slapen.
Een Trinidad Moruga Scorpion?quote:Op donderdag 5 april 2012 00:17 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
O.k., nou ik ga nog even iets eten voordat ik ga slapen.
Nee, die smeer ik alleen op mijn piemel.quote:
quote:Op donderdag 5 april 2012 09:08 schreef HyperViper het volgende:
Pff, ik ben vannacht wakker geworden met een trék. Nou heel verschrikkelijk. Gelijk even wat broodjes met boter en gesneden Jolokia's gegeten; sliep als een roos. Niet dat ik probeer indruk te maken.
quote:Op woensdag 4 april 2012 19:34 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het gaat om de pizza, niet over jullie extreem pittige verschrikkelijke verhalen over ander eten.
Nou, zeg zelf eens wat over die pizza dan i.p.v. alleen maar telkens te komen melden dat we het over die pizza moeten hebben!quote:Op donderdag 5 april 2012 17:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
Het gaat toch echt om de pizza hier. Misschien een pittig eten topic openen in CUL?
In deel 1 had ik al gezegd dat dit gekke ding erg pittig is. Ik vond het wel grappig, maar erg lekker was ie niet. De dag daarna op de wc had ik minder te lachenquote:Op donderdag 5 april 2012 19:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
Nou, zeg zelf eens wat over die pizza dan i.p.v. alleen maar telkens te komen melden dat we het over die pizza moeten hebben!
Iets wat ik niet lekker vind zou ik niet nog een keer vrijwillig gaan kopen en opeten, maar goed.quote:Op vrijdag 6 april 2012 00:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
In deel 1 had ik al gezegd dat dit gekke ding erg pittig is. Ik vond het wel grappig, maar erg lekker was ie niet. De dag daarna op de wc had ik minder te lachen
Maar het is al een half jaar geleden dat ik m at. Binnenkort nog maar eens halen en kijken wat mijn bevindingen nu zijn, wetend wat half fok intussen heeft meegemaakt.
Voor die euro (of wat dat ding kost) ben ik intussen wel weer benieuwd waar het nou precies naar smaakte. Tis niet dat ik 'm smerig vond. Maar echt geweldig ook niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 10:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Iets wat ik niet lekker vind zou ik niet nog een keer vrijwillig gaan kopen en opeten, maar goed.
Ja, want de prijs was de enige reden die ik gafquote:Op vrijdag 6 april 2012 12:40 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ja, en een drol is gratis en ook niet lekker.
Nou, ik ga niet vrijwillig geld uitgeven aan iets wat ik niet lekker vind en het dan ook nog eens vrijwillig opeten ook al zou het gratis zijn.
Je moet er wel voor naar de lidl luie kniptorquote:Op maandag 25 juni 2012 13:08 schreef .Masturbatron. het volgende:
nou ik heb niet kunnen vinden jammer
ja duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh ben ik ook geweest maar hij was er nietquote:Op maandag 25 juni 2012 13:16 schreef Cousin_Eddy het volgende:
[..]
Je moet er wel voor naar de lidl luie kniptor
Te veel knoflook kan het ook verpestenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:16 schreef GekkePoes het volgende:
Ik vind de pizza inferno niet zo spectaculair smaken, als ze nu eens wat zuiniger zijn met zout en wat meer knoflook enzo toevoegen. ( dat doe ik dan zelf wel)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |